Hehequote:Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef timmmmm het volgende:
Doe dat, een lijstje waar ik niet insta
Kijk eens aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:58 schreef nachtzuster het volgende:
Eind vd week sluit CBL, dus zo'n lijstje Top 50 posters is wel leuk nog, kan dat JortK?
Gewoon KLB SC, dat staat er altijd in. Over het algemeen danquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:33 schreef Broekpaling het volgende:
Doorgaans KLB Bagger SC. Maar kan t niet checken. Boven de 500 hebben een paar vreemdelingen een iets andere titel gebruikt.
Een van de laatste verzoekjes die ik ga uitvoeren vandaagquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef HiDiHo het volgende:
Is het voor CBML ook mogenlijk voor de hele CBML periode?
Topquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Een van de laatste verzoekjes die ik ga uitvoeren vandaag
..
Er staat sowieso altijd [KLB in aan het beginquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je mij kan vertellen waar ik de TT's aan kan herkennen.
Had je daar al naar kunnen kijken Jort? En ik ben ook wel benieuwd naar de TTK-lijstquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:08 schreef DaMart het volgende:
Klopt dit trouwens wel?
[..]
Er zouden 5 topics gesloten zijn in TTK, waarvan 2 door een mod volgens de statistieken. Maar al wat ik kan zien zijn 8 topics die zijn volgepost, waaronder eentje door mij (en die was al eerder dan november geopend), maar het laatste modslotje dateert van 18 oktober.
Ik neem alleen de topics mee in dat overzicht welke in november zijn geopend.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je daar al naar kunnen kijken Jort? En ik ben ook wel benieuwd naar de TTK-lijst.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:21 schreef Broekpaling het volgende:
Jort, kan je ook een overzicht maken van de 1e 500 topics van de KLB SC?
Als je wilt he.
Ik was net aan het makenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:31 schreef Igen het volgende:
JortK, ik hoop maar dat je het niet erg vind dat ik het vast heb uitgerekend...
O, sorry. Maar je kan nog uitrekenen wie in heel november het meest in KLB-SC heeft gepost. En verklappen of gers nu nog steeds op 1 staat of niet.quote:
Maar hoe kan dan 40% door mods zijn gesloten als er geen topics door mods zijn gesloten?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik neem alleen de topics mee in dat overzicht welke in november zijn geopend.
Je wou zeggen dat er door mods geen topics gesloten zijn welke in november zijn geopend?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hoe kan dan 40% door mods zijn gesloten als er geen topics door mods zijn gesloten?.
Misschien dat mededelingen zoals Schrijf jij hét kerstverhaal van 2008? als gesloten-door-mod worden meegerekend?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hoe kan dan 40% door mods zijn gesloten als er geen topics door mods zijn gesloten?.
Volgens mij niet, nee. De laatste door mods gesloten topics dateren in TTK sowieso van 18 oktober. En verder zijn een aantal topics gewoon volgepost, ook in november geopende.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat er door mods geen topics gesloten zijn welke in november zijn geopend?
Dat zou inderdaad kunnen, dat zijn er namelijk precies 2 (en dus 40%)!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien dat mededelingen zoals Schrijf jij hét kerstverhaal van 2008? als gesloten-door-mod worden meegerekend?
Wanneer waren die uitzendingen dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
@JortK, is het ook mogelijk een lijst te maken van users die alleen gepost hebben tijdens de uitzendingen van CBML? Als het teveel moeite is, lamaar dan. Ben gewoon nieuwsgierig en ik niet alleen.
BTW, bedankt nog voor de andere 2 lijsten.![]()
Dagelijks. Programma startte op 1 september 2008. De topiques zijn te vinden onder: De uitzending van 27 november. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:
Ja, ben ook jaloers dat ie in zoveel verschillende sub-forums post.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
Bang dat je je toppositie kwijt zult raken?
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ben ook jaloers dat ie in zoveel verschillende sub-forums post.
Is dat niet het subforum voor metroseksuelen?quote:Op donderdag 4 december 2008 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Zou je ook een all-time posters in MEN willen doen?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen binnenkortquote:Op donderdag 4 december 2008 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Kun je toevallig ook zo'n lijstje voor NWS tevoorschijn toveren? Als beginnend mod ben ik wel benieuwd hoe dat eruit ziet, namelijk.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |