Hehequote:Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef timmmmm het volgende:
Doe dat, een lijstje waar ik niet insta
Kijk eens aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:58 schreef nachtzuster het volgende:
Eind vd week sluit CBL, dus zo'n lijstje Top 50 posters is wel leuk nog, kan dat JortK?
Gewoon KLB SC, dat staat er altijd in. Over het algemeen danquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:33 schreef Broekpaling het volgende:
Doorgaans KLB Bagger SC. Maar kan t niet checken. Boven de 500 hebben een paar vreemdelingen een iets andere titel gebruikt.
Een van de laatste verzoekjes die ik ga uitvoeren vandaagquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef HiDiHo het volgende:
Is het voor CBML ook mogenlijk voor de hele CBML periode?
Topquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Een van de laatste verzoekjes die ik ga uitvoeren vandaag
..
Er staat sowieso altijd [KLB in aan het beginquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je mij kan vertellen waar ik de TT's aan kan herkennen.
Had je daar al naar kunnen kijken Jort? En ik ben ook wel benieuwd naar de TTK-lijstquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:08 schreef DaMart het volgende:
Klopt dit trouwens wel?
[..]
Er zouden 5 topics gesloten zijn in TTK, waarvan 2 door een mod volgens de statistieken. Maar al wat ik kan zien zijn 8 topics die zijn volgepost, waaronder eentje door mij (en die was al eerder dan november geopend), maar het laatste modslotje dateert van 18 oktober.
Ik neem alleen de topics mee in dat overzicht welke in november zijn geopend.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je daar al naar kunnen kijken Jort? En ik ben ook wel benieuwd naar de TTK-lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |