quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Remlof
![]()
Fokzusjes en broertjes![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 23:33 schreef Coos het volgende:Hey NMNS
![]()
En Liesje, wat lees ik nu allemaal weer!
Sterkte meid. Of is het inmiddels alweer goed?
Welkom terug, ouwequote:Op maandag 1 december 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee vuige Duitsert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus dat!quote:Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WELKOM TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
WHÉHÉHÉHÉ
[ afbeelding ]
Nog geen idee!!quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Coosjuh......wat eten we morgen
Geen idee, ik was er eigenlijk ook nietquote:Op maandag 1 december 2008 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie hebben mij gemist hè?![]()
![]()
Nah, ik jullie niet ook hoor
![]()
Je hebt je schoenen toch nog wel aan hequote:Op maandag 1 december 2008 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie hebben mij gemist hè?![]()
![]()
Nah, ik jullie niet ook hoor
![]()
Hou 'm rechtquote:Op maandag 1 december 2008 23:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik leun effe lekker achterover met mijn roseetje als jullie het niet errug vinden......
Ik ook niet veel eerlijk gezegdquote:Op maandag 1 december 2008 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er eigenlijk ook niet
Zoo is dat !! Dacht dat er wat aan gedaan werd ???quote:Op maandag 1 december 2008 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze was onschuldig!111
Laat haar vrij!!11
NZ he ??quote:
Proost vent!quote:Op maandag 1 december 2008 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsjeblieft
*geeft biertje
Hahahahaquote:
Kut, dus ik ben nu dik en lelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Proost vent!![]()
Hoe staat het met ijshockey?
Dik geworden dusquote:Op maandag 1 december 2008 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, dus ik ben nu dik en lelijk.
Lekker, maar dan wel gebakken, afblussen met witte wijn, stokbroodje met kruidenboter en veel knoflookquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker, maar dan wel gebakken, afblussen met witte wijn, stokbroodje met kruidenboter en veel knoflook![]()
en nee, geen paneermeel
Ik hoor het al, same old, same oldquote:Op maandag 1 december 2008 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, dus ik ben nu dik en lelijk.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
als ik lastig ben zeggen jullie het maar hoor........
Nou..ik denk dat het inmiddels al weggelopen is hoorquote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoor het al, same old, same old![]()
![]()
We moeten nog BBQ-en, het vlees staat al vier maanden klaar
Ik hád afgelopen week vrijquote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Was ooit in beligie met oud en nieuw en die gasten zaten te BBQen in de sneeuw Cool letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Gert, waar waren we ook al weer gebleven, 't is zo lang geleden!quote:Op maandag 1 december 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
De verloren zoon! Heb je al goed gegeten en ben je al onder de douche geweest na al die weken in de kerker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja Belgen..quote:Op maandag 1 december 2008 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ooit in beligie met oud en nieuw en die gasten zaten te BBQen in de sneeuw Cool letterlijk en figuurlijk
Die van mij ook..komt zeker door de droge lucht hierquote:Op maandag 1 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo.......... dat roseetje ging snel![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ff weer een tussenstandje?Het gaat goed met het songvestival de gedichtenwedstrijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die van mij ook..komt zeker door de droge lucht hier
Ga ik dit oudjaar ook doen, BBQ-en.quote:Op maandag 1 december 2008 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ooit in beligie met oud en nieuw en die gasten zaten te BBQen in de sneeuw Cool letterlijk en figuurlijk
Sorry mijn frituur is ontploft dit weekendquote:Op maandag 1 december 2008 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu heb ik dus honger.
Heb het vlees aan de ketting gelegd, 't kan nergens (meer) heen.quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou..ik denk dat het inmiddels al weggelopen is hoor
quote:Op maandag 1 december 2008 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry mijn frituur is ontploft dit weekend. Heb net vanavond een zak bevroren iets uit de vriezer gehaald ..
Ik weet nu dat het bami is .. Niet verkeerd .Sateetje erbij
Tja, dat komt er nu vanquote:Op maandag 1 december 2008 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry mijn figuur is ontploft dit weekend. Heb net vanavond een zak bevroren iets uit de vriezer gehaald ..
Ik weet nu dat het bami is .. Niet verkeerd .Sateetje erbij
Das echt wel lache hoor.. En de vuurpijlen houden je ook warm als ze de verkeerde kant op gaanquote:Op maandag 1 december 2008 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga ik dit oudjaar ook doen, BBQ-en.![]()
Het thema is "Australië", en daar is het wat lekkerder weer rond deze tijd.![]()
Maar ze zouden, heel australisch, wél straalkachels neer gaan zetten gelukkig.
Uh oh... afgelopen weekend stond je na 3 glazen finaal op je kop. Figuurlijk dan.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik had ooit dacht ik ''de oplossing'' gevonden om te weten wat er in die bakkies zit.....
en nou staat op alle dekseltje ''iets'' bijvoorbeeld ''Zoep""![]()
maar ik had het met zo een marker stift gedaan dus dat krijg je er nooit meer af.........
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh oh... afgelopen weekend stond je na 3 glazen finaal op je kop. Figuurlijk dan.
Read the manual foutjequote:Op dinsdag 2 december 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat komt er nu van
Da's dan weer wat minder lachen, of je moet het echt héél erg teringkoud hebben, zo van: dán nog liever een vuurpijl in m'n reet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Das echt wel lache hoor.. En de vuurpijlen houden je ook warm als ze de verkeerde kant op gaan
Dat komt ooit nog wel es zien wel dan wel ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat komt er nu van
Fen Koekepenquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:09 schreef CarOnline het volgende:
Trusten Fen Koekepen
En Sugar. En de rest.
Laters !!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:09 schreef CarOnline het volgende:
Trusten Fen Koekepen
En Sugar. En de rest.
Welk bakje uit de vriezer was dat danquote:
Ja, ik ga ook zo, welterusten!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:09 schreef CarOnline het volgende:
Trusten Fen Koekepen
En Sugar. En de rest.
Hij blijft leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
effe voor de fun
Wie is dat?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
effe voor de fun
slaap lekker........... see you later alligator..........quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, bedankt voor de warme ontvangst
![]()
En slaap lekker straks, ik ga plat
latersquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Na vrijdag is die ava niet meer toegelaten .. Wist je datquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:gut ik zit weer kusjes uit te delen alsof het niks is
![]()
mwa.......maakt het ook uit ben helemaal in de lovemood.......
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Na vrijdag is die ava niet meer toegelaten .. Wist je dat
Slaap lekker ouwe geitenbreierquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:gut ik zit weer kusjes uit te delen alsof het niks is
![]()
mwa.......maakt het ook uit ben helemaal in de lovemood.......
Fok regels .. verboden om met ava's te posten die niks met het forum te maken hebbenquote:
O ja........?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Fok regels .. verboden om met ava's te posten die niks met het forum te maken hebben
bami is ontdooit maar ik heb geen trek meerquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
gut ik zit er alweer doorheen
Ik schreef ook altijd op wat erin zit, met keurig een datum erbij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow......... en hoe zit het nou met die bakkies enzo van de vriezer?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
bami is ontdooit maar ik heb geen trek meer
gebruik je de zakjes van LS ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schreef ook altijd op wat erin zit, met keurig een datum erbij.
En het ging er idd niet af, dus bij opnieuw gebruik: doorstrepen en nieuwe tekst plus datum.
Nu gebruik ik zakjes, net als LS.
En vaak is het zo, dat ik niet meer weet wat erin zit, en vooral, hoe lang het er al ligt, en dan gooi ik het alsnog weg.
En elke keer denk ik, nu ga ik eerst dingen op eten voor ik nieuwe maak.
maar nee.
Twas bij mij ook een gok.. zakjes dus . Nou ja morgen maarquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schreef ook altijd op wat erin zit, met keurig een datum erbij.
En het ging er idd niet af, dus bij opnieuw gebruik: doorstrepen en nieuwe tekst plus datum.
Nu gebruik ik zakjes, net als LS.
En vaak is het zo, dat ik niet meer weet wat erin zit, en vooral, hoe lang het er al ligt, en dan gooi ik het alsnog weg.
En elke keer denk ik, nu ga ik eerst dingen op eten voor ik nieuwe maak.
maar nee.
Nee!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gebruik je de zakjes van LS ?
Is je frituurpan niet meer te redden dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas bij mij ook een gok.. zakjes dus . Nou ja morgen maar
Ik denk dat ik me meer schaam voor afgelopen zaterdag!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:volgens mij ga ik me morgen weer schamen als ik teruglees
die topic van zaterdag![]()
![]()
![]()
maar was wel errug........ dat wel
Verkeerde quotequote:Op dinsdag 2 december 2008 00:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
slaap lekker..........
Niet teveel drinken he anders verf je de verkeerde vakjes vol.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HÉ BOLLE........
gelukkig hebben we jou nog voor échte kwaliteitsposten........
ow.......quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Verkeerde quotewas voor NMNS bedoeld...komt door de wijn denk ik
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet teveel drinken he anders verf je de verkeerde vakjes vol.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
O daar zeg je me wat........ inderdaad....... moet ik mee uitkijken stel je voor
bedankt voor het adviesje bent briljant.......
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow.......dus je blijft nog effe? ik dacht dat je ging slapen.........
gezellie......![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
O daar zeg je me wat........ inderdaad....... moet ik mee uitkijken stel je voor
bedankt voor het adviesje bent briljant.......
Nee ik heb het zelf fout gedaan.. Ipv vloeibaar had ik van die blokken vet .. maar dat ding stond nog op 190 graden.. dus na een boel rook was het plof uitquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is je frituurpan niet meer te redden dan?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou omdat je zo aandringt neem ik er nog een
Ja, dát kon ik me nog net herinneren!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb het zelf fout gedaan.. Ipv vloeibaar had ik van die blokken vet .. maar dat ding stond nog op 190 graden.. dus na een boel rook was het plof uit![]()
Denk dat de nieuwe morgen op de stoep staat
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb het zelf fout gedaan.. Ipv vloeibaar had ik van die blokken vet .. maar dat ding stond nog op 190 graden.. dus na een boel rook was het plof uit![]()
tuuuuuuuuuuuuuurlijk..........quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:38 schreef Soury het volgende:
Oh en nu lijkt het net of ik aleen maar frituur eet.. Ik kook ook regelmatig normaal normaal hoor.
Nee joh, we hebben toch foto's gezien? Ik krijg er altijd gelijk honger van!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:38 schreef Soury het volgende:
Oh en nu lijkt het net of ik aleen maar frituur eet.. Ik kook ook regelmatig normaal normaal hoor.
Ja zoals je weet lag ik zaterdag ochtend om 06:30 op mijn bed dus had ik nergens geen zin meer in.. Ach vriezer vol .. Kom het weekeind wel doorquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuuuuuurlijk..........
Ja dat begrijp ik en al dat water drinken ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat was écht lastig hoor.......
nah........ ik heb me in ieder geval hélemaal stuk gelachenquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik en al dat water drinken ook
Slaap lekker alvast Fan!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
na dit plaatje ga ik pitten![]()
en dan komen er weer een paar andere posten..........
dus ........ dat lees ik dan morgen wel weer enzo......
Blijf nog ff HIKquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jullie ook allemaal............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jullie ook allemaal............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat dat alleen mannen maar overkwam. Had ik bij mijn gloedje nieuwe pan ook. Deed er van die blokken in en hij deed het niet, blijkt er vloeibare vet in te moeten. Kreek wel nieuwe mee, ondanks dat het mijn fout was.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt !! Nou deze was niet gloednieuw .. maar die zooi moet je dus langzaaam laten smelten .. En ding is al weg. met vet en alquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen mannen maar overkwam. Had ik bij mijn gloedje nieuwe pan ook. Deed er van die blokken in en hij deed het niet, blijkt er vloeibare vet in te moeten. Kreek wel nieuwe mee, ondanks dat het mijn fout was.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt !! Nou deze was niet gloednieuw .. maar die zooi moet je dus langzaaam laten smelten .. En ding is al weg. met vet en al
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:53 schreef Sug4r het volgende:
Ik gebruik alleen vloeibaar vet. Die blokken vet zijn slechter voor je gezondheid dan vloeibaar.
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden altijd vet, maar frituurden eigenlijk al heel lang niet meer. We wonen in een vrij oud huis, en ondanks de katten, hebben we soms last van muizen. wilden we echt na een paar maand weer eens frituren, was er dus een heel gat uit het frituurvet gegeten. (Wij hadden zo'n metalen, en als je dan het handvat naar binnen deed bleef hij een stukje openstaan). Sindsdien halen wij.
En wij hebben hem dus met vet en al bij de vuilnis gezet, en dat mag natuurlijk niet. Toen heb ik allemaal dingen erbij in de vuilniszak gestopt, zodat de vuilnismannen niet door zouden hebben dat het een frituurpan was.quote:
Misschien hebben ze hem er wel uitgevist en zelf gehoudenquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wij hebben hem dus met vet en al bij de vuilnis gezet, en dat mag natuurlijk niet. Toen heb ik allemaal dingen erbij in de vuilniszak gestopt, zodat de vuilnismannen niet door zouden hebben dat het een frituurpan was.
![]()
![]()
Paste in de ondergrondse bak ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je hem zo op de stoep gezet? Of heb je er nog een soort van vuilniszak omheen gedaan?
OMGquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden altijd vet, maar frituurden eigenlijk al heel lang niet meer. We wonen in een vrij oud huis, en ondanks de katten, hebben we soms last van muizen. wilden we echt na een paar maand weer eens frituren, was er dus een heel gat uit het frituurvet gegeten. (Wij hadden zo'n metalen, en als je dan het handvat naar binnen deed bleef hij een stukje openstaan). Sindsdien halen wij.
Ach iedereen doet dat wel hoor, wij hebben hier containers en denk je dat iedereen zich er aan houdt wat daarin moet?...quote:
Ja maar jij bent een muis dus geeft niet toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
OMGIk had ook een metale. En wederom gekocht
![]()
En jouw kat(ten) doe(t)(n) hun werk wel goed?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
OMGIk had ook een metale. En wederom gekocht
![]()
Ja ik was altijd erg braaf enzo.. maar ook met papier daar zijn ook aparte bakken voor. regelmatig bom vol.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ach iedereen doet dat wel hoor, wij hebben hier containers en denk je dat iedereen zich er aan houdt wat daarin moet?...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ach iedereen doet dat wel hoor, wij hebben hier containers en denk je dat iedereen zich er aan houdt wat daarin moet?...
Ja ik heb al lang geen muis gezien .. Had er ook last van !quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jouw kat(ten) doe(t)(n) hun werk wel goed?
Eet smakelijk!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was altijd erg braaf enzo.. maar ook met papier daar zijn ook aparte bakken voor. regelmatig bom vol.
Sta je dan met een week kranten shit noudan gaat het zo in de alles bak hoor ..![]()
ooit zo'n groen emmertje gehad voor voedsel afvalHeb ik een maand volgehouden toen emmer met inhoud in de alles bak gekieperd
Batterijen gooi ik dan weer niet weg zomaar .. Maar die kan ik op mijn werk kwijt ! Plus die stinken niet
Uh ja das echt smerig, ik heb een klein balkon dus dat gaat niet werken. Plus het heeft niet lang geduurd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Echt, heb je dat gedaan? ja?
geweldig!![]()
![]()
Wij hebben 2 bakken 1 voor glas en 1 voor papier en twee containers 1 voor huisvuil en 1 voor groen afval. dat wordt dan een keer in de 2 weken opgehaald. Maar als ik teveel heb van het ene en het wordt dan de volgende week pas opgehaald gooi ik het in de andere containerquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was altijd erg braaf enzo.. maar ook met papier daar zijn ook aparte bakken voor. regelmatig bom vol.
Sta je dan met een week kranten shit noudan gaat het zo in de alles bak hoor ..![]()
ooit zo'n groen emmertje gehad voor voedsel afvalHeb ik een maand volgehouden toen emmer met inhoud in de alles bak gekieperd
Batterijen gooi ik dan weer niet weg zomaar .. Maar die kan ik op mijn werk kwijt ! Plus die stinken niet
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ja das echt smerig, ik heb een klein balkon dus dat gaat niet werken. Plus het heeft niet lang geduurd.
Groenafval is hier niet meer. Glas/papier en overig... Nou dat overig bevalt me prima. Plus ze zijn ondergronds nu eerst van die bakken bovengronds waar in de zomder de maden uit kropen
Ik hoef gelukkig niet per lichting te betalenquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook containers, en die betalen per lichting. Heb jij dat ook? Lijkt me dat mensen juist dan overal illegaal hun vuilnis neergooien?.
Ja die zijn ideaal, ik weet het maar helaas niet bij ons in de buurtquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
Ik heb zelf geen bakken het gaat in deze dingen.. ideaal btw storten waneer je wil
[ afbeelding ]
Weet je nog dat ik 2 weken terug zei; "ik kan het zó invullen"?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Coos!
Thanks, ik las wat je zei, en nee, komt het ook niet meer!
Maar thanks!
Hey, dan ben ik dus niet de enige.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met maden kan je vissen!![]()
Ik loop nu al tig post, alles op opnieuw te typen, zodra ik een smiley erachter zet, is alle tekst weg, en staat er alleen nog de smiley, en ik heb geen idee hoe dat komt!
![]()
Eh, nee?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik 2 weken terug zei; "ik kan het zó invullen"?
Ja dááááág dat ga ik niet terugzoeken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh, nee?![]()
Doe es een linkje dan?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:56 schreef Coos het volgende:
Ik moet vandaag ook een beetje op tijd plat.
Vanaf vrijdag al weer iedere dag laat. Of vroeg, ligt eraan hoe je het bekijkt.
Maar was wel leuk vrijdag met de dronken Fok-meisjes.
Mja misschien zoek ik wel terug, morgen.!quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dááááág dat ga ik niet terugzoeken.
Je kan hem nu toch wel gewoon achter je pc opsteken?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem er wel uitgevist en zelf gehouden![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan hem nu toch wel gewoon achter je pc opsteken?![]()
Je ligt er toch al uit!![]()
Maar één goede raad!! Zoek een goede advocaat!!
Sorry voor het onderbreken, ben aan het nachtbraken!quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat doe jij er nou tussen?![]()
![]()
Goedemorgen?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 06:58 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen.
licht is niet uitgeweest, of lijkt het maar zo.
eerst koffie.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:16 schreef hondjes het volgende:
ontbijt is altijd het leukst, op vakantie.
waarom augustus,,moet je scriptie maken..
Goedemorgen,quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:09 schreef blomst het volgende:
.Goedemorgen
Het zonnetje schijnt een beetje
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:29 schreef Manu82 het volgende:
Als het glad is, gaat Sinterklaas dan ook niet door![]()
![]()
10 december fruitenzuivel.tvquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef Dementor het volgende:
Wanneer begint dat programma van Bart eigenlijk?
Google translate zal je ook weinig helpen ben ik bangquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:47 schreef Manu82 het volgende:
Wat is het fucking lastig zo af en toe om CV's te vertalen, ben nu al 2 uur bezig....
Gebruik de DvD, inmiddels af en nu even mailen die kant opquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Google translate zal je ook weinig helpen ben ik bang
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gebruik de DvD, inmiddels af en nu even mailen die kant op![]()
![]()
Op dit moment zijn het gewoon sites zoals monster enzo. Verder nog alle uitzendbureaus daar weer mailen met aangepaste CV en of ze daar iets mee kunnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Voor welke buitenlandse baan soliciteer je? Of moet het gewoon in het engels ivm klanten?
Is er ook een lijstje van heel CBML?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef nachtzuster het volgende:
Lijstjes zijn tof![]()
Fan op één, goh!![]()
Geen idee, vraag het in dat topic even aan JorKquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is er ook een lijstje van heel CBML?
Is dit niet van heel CBML dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is er ook een lijstje van heel CBML?
Gestemd!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:48 schreef nachtzuster het volgende:
Nog even spammen![]()
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Steun De buuv, Mazaru, Blomst, Tuinfluiter en PietjePuk007 en stem!
Hee, leuk idee!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef nachtzuster het volgende:
Lijstjes zijn tof![]()
Fan op één, goh!![]()
Top 50 posters in CBL All-time
Het verschil tussen nummer 5 en 6quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef nachtzuster het volgende:
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
Top 50 posters in CBL
Plaats / aantal / gebruiker
005. 1109 Copycat
006. 0622 dieenebart
Thanks to JortK![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:30 schreef HiDiHo het volgende:
Zo dan![]()
Natuurlijk met dank aan JortK![]()
[ afbeelding ] Top 50 posters in CBL All-time
[ afbeelding ]
Plaats / aantal / gebruiker
039. 0468 Mathara
Het 'grappige' is dat het nog een serieus stuk is ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef Dementor het volgende:
When the money goes, so does the toxic wife
Van de 50 uit die lijst hebben er al 22 gestemd op CarOnline bij de sinterklaasgedichten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, leuk idee!![]()
Je ziet ook goed dat de hardcore-posters zich qua aantal duidelijk afscheiden van de rest.
Fan is een verhaal apart, met bijna 1000 posts meer dan de nummer twee.
De nummers 2 t/m 5 ontlopen elkaar niet zoveel, met iedereen een riante 1000 posts in totaal.
Dan valt er een gat van 500 posts. En het verschil tussen de nummers 5 en 15 bedraagt maar 200 posts.
Lijstjes zijn tof.
Dat is toch van alle tijden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het 'grappige' is dat het nog een serieus stuk is ook
Alleen jammer van die braindrain.quote:
Zo confronterend.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:41 schreef nachtzuster het volgende:
Leuk hè Cc, die stats![]()
Agossie Mathara ja, het arme kind, zou ze nog leven?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is toch van alle tijden.
Het zijn vooral de mannen met nieuw geld die getroffen worden door deze "dames".
denk niet dat zij dat is...quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo confronterend.
Mathara is volgens mij weer geïncarneerd in iemand anders die ik hier af en toe zie opduiken. Silence of zo?
Achja, daarom was "buitenlandse bruid" ook zo'n geniaal programmaquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is toch van alle tijden.
Het zijn vooral de mannen met nieuw geld die getroffen worden door deze "dames".
Voor de laatste operatie was ze echt een plaatjequote:
quote:
LS ook zie ik! Leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:23 schreef pullup het volgende:
Ik heb ook maar even mijn stem uitgebracht
Ja dat zeg ik.quote:
Ik denk dat Jolijntje gewoon de foto heeft gejat van Matharaquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
@Manu skattie, dat is ene Jolijn en niet Mathara. Dat weet je toch?
http://julaan.hyves.nl/
Goedemiddag en wb NMNS.![]()
Sure.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk dat Jolijntje gewoon de foto heeft gejat van Mathara
Geweldig, die Fan, eenzaam aan de top.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.![]()
Met een grafiekje van de top 25 is dat ook wel aardig te zien:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[..]
LS ook zie ik! Leuk!![]()
en nu meen ik het wél!
Ik vind die van MissyM het leukst. Wat nu? Niet stemmen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:48 schreef nachtzuster het volgende:
Nog even spammen![]()
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Steun De buuv, Mazaru, Blomst, Tuinfluiter en PietjePuk007 en stem!
Ik vraag me dan meteen af of er ook een lijstje is met aantal liter wijn per userquote:
Pestkopquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind die van MissyM het leukst. Wat nu? Niet stemmen?
je maakt ons nieuwschierigquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee Silence denk ik niet.
Kort nadat de drain er bij Mathara uitging was ze al geincarneerd, ze kwam 2 keer bij CBML terug,
nu zit ze elders op Fok , werd in enkele weken razend populair was ook even ziek,
maar kreeg weinig reactie op dat ziek zijn....
Ze zit nu in een hechte club mensen , mannenaandacht, dat het niet zo zal lukken om haar te ontknopen.
Maakt soms een afspraak maar komt niet opdagen.....het is iemand die of iets met fotografie doet
of foto's uit tijdschriften, hyves plukt en gebruikt.......
Ik zeg niet wie het is, ze was hier al, maar het viel duidelijk niet op.
Ze zit weer vol leugens en tegenstrijdige verhalen, soms is iemand scherp , maar haar mooie foto's
doen wonderen.
Aaaah niet zo flauw, kom op vertel het nou!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
LS ik gaf mijn stem voor CarOnline.
Ok, ik mag dus gewoon eerlijk stemmenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pestkop![]()
De nr1 staat toch ruim voor
tuurlijk welquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuuk wel joh, gewoon stemmen wat je het leukst vindtquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, ik mag dus gewoon eerlijk stemmen
Heul nie, dat verandert per uur daarquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pestkop![]()
De nr1 staat toch ruim voor
En de slogan is .......quote:
Zeg dat wel. Kom op Fluitertje, vertel.quote:
Binnenkort te horen op de radio.quote:
Laat me raden, 'what else?'quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binnenkort te horen op de radio.
Ze zijn nog aan het twijfelen tussen twee opties.
Dat loopt niet evenwijdig in ieder geval. Fan staat mijlenver aan kop qua aantal posts, maar kukelt boven de drie glazen rosé van haar stoel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag me dan meteen af of er ook een lijstje is met aantal liter wijn per user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |