Geweldig, die Fan, eenzaam aan de top.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.![]()
Met een grafiekje van de top 25 is dat ook wel aardig te zien:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[..]
LS ook zie ik! Leuk!![]()
en nu meen ik het wél!
Ik vind die van MissyM het leukst. Wat nu? Niet stemmen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:48 schreef nachtzuster het volgende:
Nog even spammen![]()
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Steun De buuv, Mazaru, Blomst, Tuinfluiter en PietjePuk007 en stem!
Ik vraag me dan meteen af of er ook een lijstje is met aantal liter wijn per userquote:
Pestkopquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind die van MissyM het leukst. Wat nu? Niet stemmen?
je maakt ons nieuwschierigquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee Silence denk ik niet.
Kort nadat de drain er bij Mathara uitging was ze al geincarneerd, ze kwam 2 keer bij CBML terug,
nu zit ze elders op Fok , werd in enkele weken razend populair was ook even ziek,
maar kreeg weinig reactie op dat ziek zijn....
Ze zit nu in een hechte club mensen , mannenaandacht, dat het niet zo zal lukken om haar te ontknopen.
Maakt soms een afspraak maar komt niet opdagen.....het is iemand die of iets met fotografie doet
of foto's uit tijdschriften, hyves plukt en gebruikt.......
Ik zeg niet wie het is, ze was hier al, maar het viel duidelijk niet op.
Ze zit weer vol leugens en tegenstrijdige verhalen, soms is iemand scherp , maar haar mooie foto's
doen wonderen.
Aaaah niet zo flauw, kom op vertel het nou!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
LS ik gaf mijn stem voor CarOnline.
Ok, ik mag dus gewoon eerlijk stemmenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pestkop![]()
De nr1 staat toch ruim voor
tuurlijk welquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuuk wel joh, gewoon stemmen wat je het leukst vindtquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, ik mag dus gewoon eerlijk stemmen
Heul nie, dat verandert per uur daarquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pestkop![]()
De nr1 staat toch ruim voor
En de slogan is .......quote:
Zeg dat wel. Kom op Fluitertje, vertel.quote:
Binnenkort te horen op de radio.quote:
Laat me raden, 'what else?'quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binnenkort te horen op de radio.
Ze zijn nog aan het twijfelen tussen twee opties.
Dat loopt niet evenwijdig in ieder geval. Fan staat mijlenver aan kop qua aantal posts, maar kukelt boven de drie glazen rosé van haar stoel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag me dan meteen af of er ook een lijstje is met aantal liter wijn per user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |