quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:16 schreef hondjes het volgende:
ontbijt is altijd het leukst, op vakantie.
waarom augustus,,moet je scriptie maken..
Goedemorgen,quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:09 schreef blomst het volgende:
.Goedemorgen
Het zonnetje schijnt een beetje
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:29 schreef Manu82 het volgende:
Als het glad is, gaat Sinterklaas dan ook niet door![]()
![]()
10 december fruitenzuivel.tvquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef Dementor het volgende:
Wanneer begint dat programma van Bart eigenlijk?
Google translate zal je ook weinig helpen ben ik bangquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:47 schreef Manu82 het volgende:
Wat is het fucking lastig zo af en toe om CV's te vertalen, ben nu al 2 uur bezig....
Gebruik de DvD, inmiddels af en nu even mailen die kant opquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Google translate zal je ook weinig helpen ben ik bang
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gebruik de DvD, inmiddels af en nu even mailen die kant op![]()
![]()
Op dit moment zijn het gewoon sites zoals monster enzo. Verder nog alle uitzendbureaus daar weer mailen met aangepaste CV en of ze daar iets mee kunnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Voor welke buitenlandse baan soliciteer je? Of moet het gewoon in het engels ivm klanten?
Is er ook een lijstje van heel CBML?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef nachtzuster het volgende:
Lijstjes zijn tof![]()
Fan op één, goh!![]()
Geen idee, vraag het in dat topic even aan JorKquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is er ook een lijstje van heel CBML?
Is dit niet van heel CBML dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is er ook een lijstje van heel CBML?
Gestemd!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:48 schreef nachtzuster het volgende:
Nog even spammen![]()
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Steun De buuv, Mazaru, Blomst, Tuinfluiter en PietjePuk007 en stem!
Hee, leuk idee!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef nachtzuster het volgende:
Lijstjes zijn tof![]()
Fan op één, goh!![]()
Top 50 posters in CBL All-time
Het verschil tussen nummer 5 en 6quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef nachtzuster het volgende:
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
Top 50 posters in CBL
Plaats / aantal / gebruiker
005. 1109 Copycat
006. 0622 dieenebart
Thanks to JortK![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:30 schreef HiDiHo het volgende:
Zo dan![]()
Natuurlijk met dank aan JortK![]()
[ afbeelding ] Top 50 posters in CBL All-time
[ afbeelding ]
Plaats / aantal / gebruiker
039. 0468 Mathara
Het 'grappige' is dat het nog een serieus stuk is ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef Dementor het volgende:
When the money goes, so does the toxic wife
Van de 50 uit die lijst hebben er al 22 gestemd op CarOnline bij de sinterklaasgedichten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, leuk idee!![]()
Je ziet ook goed dat de hardcore-posters zich qua aantal duidelijk afscheiden van de rest.
Fan is een verhaal apart, met bijna 1000 posts meer dan de nummer twee.
De nummers 2 t/m 5 ontlopen elkaar niet zoveel, met iedereen een riante 1000 posts in totaal.
Dan valt er een gat van 500 posts. En het verschil tussen de nummers 5 en 15 bedraagt maar 200 posts.
Lijstjes zijn tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch van alle tijden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het 'grappige' is dat het nog een serieus stuk is ook
Alleen jammer van die braindrain.quote:
Zo confronterend.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:41 schreef nachtzuster het volgende:
Leuk hè Cc, die stats![]()
Agossie Mathara ja, het arme kind, zou ze nog leven?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is toch van alle tijden.
Het zijn vooral de mannen met nieuw geld die getroffen worden door deze "dames".
denk niet dat zij dat is...quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo confronterend.
Mathara is volgens mij weer geïncarneerd in iemand anders die ik hier af en toe zie opduiken. Silence of zo?
Achja, daarom was "buitenlandse bruid" ook zo'n geniaal programmaquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is toch van alle tijden.
Het zijn vooral de mannen met nieuw geld die getroffen worden door deze "dames".
Voor de laatste operatie was ze echt een plaatjequote:
quote:
LS ook zie ik! Leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:23 schreef pullup het volgende:
Ik heb ook maar even mijn stem uitgebracht
Ja dat zeg ik.quote:
Ik denk dat Jolijntje gewoon de foto heeft gejat van Matharaquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
@Manu skattie, dat is ene Jolijn en niet Mathara. Dat weet je toch?
http://julaan.hyves.nl/
Goedemiddag en wb NMNS.![]()
Sure.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk dat Jolijntje gewoon de foto heeft gejat van Mathara
Geweldig, die Fan, eenzaam aan de top.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.![]()
Met een grafiekje van de top 25 is dat ook wel aardig te zien:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[..]
LS ook zie ik! Leuk!![]()
en nu meen ik het wél!
Ik vind die van MissyM het leukst. Wat nu? Niet stemmen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:48 schreef nachtzuster het volgende:
Nog even spammen![]()
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Steun De buuv, Mazaru, Blomst, Tuinfluiter en PietjePuk007 en stem!
Ik vraag me dan meteen af of er ook een lijstje is met aantal liter wijn per userquote:
Pestkopquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind die van MissyM het leukst. Wat nu? Niet stemmen?
je maakt ons nieuwschierigquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee Silence denk ik niet.
Kort nadat de drain er bij Mathara uitging was ze al geincarneerd, ze kwam 2 keer bij CBML terug,
nu zit ze elders op Fok , werd in enkele weken razend populair was ook even ziek,
maar kreeg weinig reactie op dat ziek zijn....
Ze zit nu in een hechte club mensen , mannenaandacht, dat het niet zo zal lukken om haar te ontknopen.
Maakt soms een afspraak maar komt niet opdagen.....het is iemand die of iets met fotografie doet
of foto's uit tijdschriften, hyves plukt en gebruikt.......
Ik zeg niet wie het is, ze was hier al, maar het viel duidelijk niet op.
Ze zit weer vol leugens en tegenstrijdige verhalen, soms is iemand scherp , maar haar mooie foto's
doen wonderen.
Aaaah niet zo flauw, kom op vertel het nou!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
LS ik gaf mijn stem voor CarOnline.
Ok, ik mag dus gewoon eerlijk stemmenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pestkop![]()
De nr1 staat toch ruim voor
tuurlijk welquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuuk wel joh, gewoon stemmen wat je het leukst vindtquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, ik mag dus gewoon eerlijk stemmen
Heul nie, dat verandert per uur daarquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pestkop![]()
De nr1 staat toch ruim voor
En de slogan is .......quote:
Zeg dat wel. Kom op Fluitertje, vertel.quote:
Binnenkort te horen op de radio.quote:
Laat me raden, 'what else?'quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binnenkort te horen op de radio.
Ze zijn nog aan het twijfelen tussen twee opties.
Dat loopt niet evenwijdig in ieder geval. Fan staat mijlenver aan kop qua aantal posts, maar kukelt boven de drie glazen rosé van haar stoel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag me dan meteen af of er ook een lijstje is met aantal liter wijn per user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |