quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Remlof
![]()
Fokzusjes en broertjes![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 23:33 schreef Coos het volgende:Hey NMNS
![]()
En Liesje, wat lees ik nu allemaal weer!
Sterkte meid. Of is het inmiddels alweer goed?
Welkom terug, ouwequote:Op maandag 1 december 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee vuige Duitsert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus dat!quote:Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WELKOM TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
WHÉHÉHÉHÉ
[ afbeelding ]
Nog geen idee!!quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Coosjuh......wat eten we morgen
Geen idee, ik was er eigenlijk ook nietquote:Op maandag 1 december 2008 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie hebben mij gemist hè?![]()
![]()
Nah, ik jullie niet ook hoor
![]()
Je hebt je schoenen toch nog wel aan hequote:Op maandag 1 december 2008 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie hebben mij gemist hè?![]()
![]()
Nah, ik jullie niet ook hoor
![]()
Hou 'm rechtquote:Op maandag 1 december 2008 23:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik leun effe lekker achterover met mijn roseetje als jullie het niet errug vinden......
Ik ook niet veel eerlijk gezegdquote:Op maandag 1 december 2008 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er eigenlijk ook niet
Zoo is dat !! Dacht dat er wat aan gedaan werd ???quote:Op maandag 1 december 2008 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze was onschuldig!111
Laat haar vrij!!11
NZ he ??quote:
Proost vent!quote:Op maandag 1 december 2008 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsjeblieft
*geeft biertje
Hahahahaquote:
Kut, dus ik ben nu dik en lelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Proost vent!![]()
Hoe staat het met ijshockey?
Dik geworden dusquote:Op maandag 1 december 2008 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, dus ik ben nu dik en lelijk.
Lekker, maar dan wel gebakken, afblussen met witte wijn, stokbroodje met kruidenboter en veel knoflookquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker, maar dan wel gebakken, afblussen met witte wijn, stokbroodje met kruidenboter en veel knoflook![]()
en nee, geen paneermeel
Ik hoor het al, same old, same oldquote:Op maandag 1 december 2008 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, dus ik ben nu dik en lelijk.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
als ik lastig ben zeggen jullie het maar hoor........
Nou..ik denk dat het inmiddels al weggelopen is hoorquote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoor het al, same old, same old![]()
![]()
We moeten nog BBQ-en, het vlees staat al vier maanden klaar
Ik hád afgelopen week vrijquote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Was ooit in beligie met oud en nieuw en die gasten zaten te BBQen in de sneeuw Cool letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Gert, waar waren we ook al weer gebleven, 't is zo lang geleden!quote:Op maandag 1 december 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
De verloren zoon! Heb je al goed gegeten en ben je al onder de douche geweest na al die weken in de kerker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja Belgen..quote:Op maandag 1 december 2008 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ooit in beligie met oud en nieuw en die gasten zaten te BBQen in de sneeuw Cool letterlijk en figuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |