O ja........?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Fok regels .. verboden om met ava's te posten die niks met het forum te maken hebben
bami is ontdooit maar ik heb geen trek meerquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
gut ik zit er alweer doorheen
Ik schreef ook altijd op wat erin zit, met keurig een datum erbij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow......... en hoe zit het nou met die bakkies enzo van de vriezer?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
bami is ontdooit maar ik heb geen trek meer
gebruik je de zakjes van LS ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schreef ook altijd op wat erin zit, met keurig een datum erbij.
En het ging er idd niet af, dus bij opnieuw gebruik: doorstrepen en nieuwe tekst plus datum.
Nu gebruik ik zakjes, net als LS.
En vaak is het zo, dat ik niet meer weet wat erin zit, en vooral, hoe lang het er al ligt, en dan gooi ik het alsnog weg.
En elke keer denk ik, nu ga ik eerst dingen op eten voor ik nieuwe maak.
maar nee.
Twas bij mij ook een gok.. zakjes dus . Nou ja morgen maarquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schreef ook altijd op wat erin zit, met keurig een datum erbij.
En het ging er idd niet af, dus bij opnieuw gebruik: doorstrepen en nieuwe tekst plus datum.
Nu gebruik ik zakjes, net als LS.
En vaak is het zo, dat ik niet meer weet wat erin zit, en vooral, hoe lang het er al ligt, en dan gooi ik het alsnog weg.
En elke keer denk ik, nu ga ik eerst dingen op eten voor ik nieuwe maak.
maar nee.
Nee!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gebruik je de zakjes van LS ?
Is je frituurpan niet meer te redden dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas bij mij ook een gok.. zakjes dus . Nou ja morgen maar
Ik denk dat ik me meer schaam voor afgelopen zaterdag!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:volgens mij ga ik me morgen weer schamen als ik teruglees
die topic van zaterdag![]()
![]()
![]()
maar was wel errug........ dat wel
Verkeerde quotequote:Op dinsdag 2 december 2008 00:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
slaap lekker..........
Niet teveel drinken he anders verf je de verkeerde vakjes vol.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HÉ BOLLE........
gelukkig hebben we jou nog voor échte kwaliteitsposten........
ow.......quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Verkeerde quotewas voor NMNS bedoeld...komt door de wijn denk ik
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet teveel drinken he anders verf je de verkeerde vakjes vol.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
O daar zeg je me wat........ inderdaad....... moet ik mee uitkijken stel je voor
bedankt voor het adviesje bent briljant.......
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow.......dus je blijft nog effe? ik dacht dat je ging slapen.........
gezellie......![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
O daar zeg je me wat........ inderdaad....... moet ik mee uitkijken stel je voor
bedankt voor het adviesje bent briljant.......
Nee ik heb het zelf fout gedaan.. Ipv vloeibaar had ik van die blokken vet .. maar dat ding stond nog op 190 graden.. dus na een boel rook was het plof uitquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is je frituurpan niet meer te redden dan?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou omdat je zo aandringt neem ik er nog een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |