Paste in de ondergrondse bak ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je hem zo op de stoep gezet? Of heb je er nog een soort van vuilniszak omheen gedaan?
OMGquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden altijd vet, maar frituurden eigenlijk al heel lang niet meer. We wonen in een vrij oud huis, en ondanks de katten, hebben we soms last van muizen. wilden we echt na een paar maand weer eens frituren, was er dus een heel gat uit het frituurvet gegeten. (Wij hadden zo'n metalen, en als je dan het handvat naar binnen deed bleef hij een stukje openstaan). Sindsdien halen wij.
Ach iedereen doet dat wel hoor, wij hebben hier containers en denk je dat iedereen zich er aan houdt wat daarin moet?...quote:
Ja maar jij bent een muis dus geeft niet toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
OMGIk had ook een metale. En wederom gekocht
![]()
En jouw kat(ten) doe(t)(n) hun werk wel goed?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
OMGIk had ook een metale. En wederom gekocht
![]()
Ja ik was altijd erg braaf enzo.. maar ook met papier daar zijn ook aparte bakken voor. regelmatig bom vol.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ach iedereen doet dat wel hoor, wij hebben hier containers en denk je dat iedereen zich er aan houdt wat daarin moet?...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ach iedereen doet dat wel hoor, wij hebben hier containers en denk je dat iedereen zich er aan houdt wat daarin moet?...
Ja ik heb al lang geen muis gezien .. Had er ook last van !quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jouw kat(ten) doe(t)(n) hun werk wel goed?
Eet smakelijk!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was altijd erg braaf enzo.. maar ook met papier daar zijn ook aparte bakken voor. regelmatig bom vol.
Sta je dan met een week kranten shit noudan gaat het zo in de alles bak hoor ..![]()
ooit zo'n groen emmertje gehad voor voedsel afvalHeb ik een maand volgehouden toen emmer met inhoud in de alles bak gekieperd
Batterijen gooi ik dan weer niet weg zomaar .. Maar die kan ik op mijn werk kwijt ! Plus die stinken niet
Uh ja das echt smerig, ik heb een klein balkon dus dat gaat niet werken. Plus het heeft niet lang geduurd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Echt, heb je dat gedaan? ja?
geweldig!![]()
![]()
Wij hebben 2 bakken 1 voor glas en 1 voor papier en twee containers 1 voor huisvuil en 1 voor groen afval. dat wordt dan een keer in de 2 weken opgehaald. Maar als ik teveel heb van het ene en het wordt dan de volgende week pas opgehaald gooi ik het in de andere containerquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was altijd erg braaf enzo.. maar ook met papier daar zijn ook aparte bakken voor. regelmatig bom vol.
Sta je dan met een week kranten shit noudan gaat het zo in de alles bak hoor ..![]()
ooit zo'n groen emmertje gehad voor voedsel afvalHeb ik een maand volgehouden toen emmer met inhoud in de alles bak gekieperd
Batterijen gooi ik dan weer niet weg zomaar .. Maar die kan ik op mijn werk kwijt ! Plus die stinken niet
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ja das echt smerig, ik heb een klein balkon dus dat gaat niet werken. Plus het heeft niet lang geduurd.
Groenafval is hier niet meer. Glas/papier en overig... Nou dat overig bevalt me prima. Plus ze zijn ondergronds nu eerst van die bakken bovengronds waar in de zomder de maden uit kropen
Ik hoef gelukkig niet per lichting te betalenquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook containers, en die betalen per lichting. Heb jij dat ook? Lijkt me dat mensen juist dan overal illegaal hun vuilnis neergooien?.
Ja die zijn ideaal, ik weet het maar helaas niet bij ons in de buurtquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
Ik heb zelf geen bakken het gaat in deze dingen.. ideaal btw storten waneer je wil
[ afbeelding ]
Weet je nog dat ik 2 weken terug zei; "ik kan het zó invullen"?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Coos!
Thanks, ik las wat je zei, en nee, komt het ook niet meer!
Maar thanks!
Hey, dan ben ik dus niet de enige.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met maden kan je vissen!![]()
Ik loop nu al tig post, alles op opnieuw te typen, zodra ik een smiley erachter zet, is alle tekst weg, en staat er alleen nog de smiley, en ik heb geen idee hoe dat komt!
![]()
Eh, nee?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik 2 weken terug zei; "ik kan het zó invullen"?
Ja dááááág dat ga ik niet terugzoeken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh, nee?![]()
Doe es een linkje dan?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:56 schreef Coos het volgende:
Ik moet vandaag ook een beetje op tijd plat.
Vanaf vrijdag al weer iedere dag laat. Of vroeg, ligt eraan hoe je het bekijkt.
Maar was wel leuk vrijdag met de dronken Fok-meisjes.
Mja misschien zoek ik wel terug, morgen.!quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dááááág dat ga ik niet terugzoeken.
Je kan hem nu toch wel gewoon achter je pc opsteken?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem er wel uitgevist en zelf gehouden![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan hem nu toch wel gewoon achter je pc opsteken?![]()
Je ligt er toch al uit!![]()
Maar één goede raad!! Zoek een goede advocaat!!
Sorry voor het onderbreken, ben aan het nachtbraken!quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat doe jij er nou tussen?![]()
![]()
Goedemorgen?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 06:58 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen.
licht is niet uitgeweest, of lijkt het maar zo.
eerst koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |