Tjah ik vind het ook gek dat Gabri er steeds weer naast staat.. hopelijk gaat dat snel veranderen.. pff Gabri is echt een geweldige speler voor ons!quote:
Dirk-Kuijt kloon?quote:Op maandag 1 december 2008 16:08 schreef OmeCo het volgende:
wat probeerde suarez nou gister met die elleboog in de maag
Ik heb er nu twee meegemaakt, maar heb het compleet gehadquote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Volendam-uit om 12:30. Welke achterlijke josti verzint dat?
Ik begin ondertussen echt schijtziek van AL die 12:30-wedstrijden. Het worden er steeds meer. Tyf er nu eens mee op!
Edit: komen er nog 7 aan dit seizoen...
Haha ik vind het nog wel meevallen, maar ik woon dan ook echt 10 minuten fietsen en 5 minuten met de metro van de ArenAquote:Op maandag 1 december 2008 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee meegemaakt, maar heb het compleet gehad. In het weekend m'n wekker zetten
.
En dan nog mensen die er ook daadwerkelijk op gaan lopenquote:Op maandag 1 december 2008 16:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe verzint Nike het telkens weer.
Een vriend van me heeft ze ookquote:Op maandag 1 december 2008 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
En dan nog mensen die er ook daadwerkelijk op gaan lopen
En overwinteren we in de CL.quote:Op maandag 1 december 2008 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
Alles winnen in 2008 en 2009 en we zijn kampioen.
Wat kaal ineens. Een tijdje geleden was het nog een rode boel daar.quote:
Live volgen zal niet gaan lukken, en nee niet naar de Arena maar naar de toekomstquote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Silaz het volgende:![]()
![]()
Iemand enig idee waar ik jong ajax nog kan volgen of moet ik daarvoor speciaal naar de arena toe ofzo:p
Als je het heel vriendelijk vraagt willen ze misschien wel in je achtertuin spelen.quote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Silaz het volgende:![]()
![]()
Iemand enig idee waar ik jong ajax nog kan volgen of moet ik daarvoor speciaal naar de arena toe ofzo:p
Op highlow.nl updaten ze soms en anders moet je naar De Toekomst toe.quote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Silaz het volgende:![]()
![]()
Niet meer dan terecht die doekenquote:
Het staat er toch. Tegen het moderne voetbal. Play-offs en ook FC Limburg valt hieronder.quote:Op maandag 1 december 2008 16:39 schreef koningdavid het volgende:
Waarom is vak 410 tegen FC Limburg
'FC Limburg' heeft weinig met het 'moderne voetbal' te maken. Dergelijke fusies gebeuren al een halve eeuw. Wat te denken van FC Twente en FC Utrecht? Zijn dat ook uitwassen van het 'moderne voetbal' dan? Is vak 410 daar dan ook tegen?quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef superjood het volgende:
[..]
Het staat er toch. Tegen het moderne voetbal. Play-offs en ook FC Limburg valt hieronder.
Haha zag het gelukkig net optijdquote:Op maandag 1 december 2008 16:47 schreef Silenus het volgende:
Never mind
Ik maak er een einde aan. Op zo'n wereld als deze wil ik niet leven.quote:Op maandag 1 december 2008 16:45 schreef Jasza het volgende:
Idd, maar wat ik dan ook niet snap is dat Ajaxsupporters er zich druk om gaan maken, wat kan die het nou rotten zou ik denken.quote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
'FC Limburg' heeft weinig met het 'moderne voetbal' te maken. Dergelijke fusies gebeuren al een halve eeuw. Wat te denken van FC Twente en FC Utrecht? Zijn dat ook uitwassen van het 'moderne voetbal' dan? Is vak 410 daar dan ook tegen?
Soms zijn fusies gewoon noodzakelijk imo.
Echt he? Viel mij ook al op.quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Silaz het volgende:
Ik vond Gabri al op iemand lijken en verrek, ik zat miami ink te kijken.
[ afbeelding ]
wat meer baardgroei en klaar.
Wel een toffe reclamequote:
Ik snap niet dat azet fans zich druk maken over Ajax als ze tegen groningen spelen, maar goed who cares anyway.quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Idd, maar wat ik dan ook niet snap is dat Ajaxsupporters er zich druk om gaan maken, wat kan die het nou rotten zou ik denken.
Als je nou een Roda fan bent dan is het logisch dan gaat het jouw club aan...
Een spandoek tegen FC Limburg, who cares anyway.
Hij lijkt op Subjequote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Silaz het volgende:
Ik vond Gabri al op iemand lijken en verrek, ik zat miami ink te kijken.
[ afbeelding ]
wat meer baardgroei en klaar.
Wat een boefjequote:Op maandag 1 december 2008 17:10 schreef kevin6188 het volgende:
Staat best wel een grappig verhaal van drie pagina's over Suarez (zonder streepje!) in de Sportweek deze week. Alle gesprekken zijn in het Nederlands gegaan en ook zo opgeschreven en dat is wel en leuk stukje geworden.
Klein stukje:
Maar ook moeilijk. Suarez moest aan het begin van het seizoen een mop vertellen in het Nederlands en deed daar drie kwartier over. Waar de mop exact over ging, weet niemand. Suarez zelf ook niet. ,,Ik wist geen mop, dus Urby vertelde me iets. Of nee die andere, Javier Martina. Ik heb het naverteld, maar weet nog steeds niet wat ik heb gezegd.”
Gaat ook een stuk over Nederlandse les (Suarez schijnt telkens de telefoon van Cvitanich weg te gooien) en over zijn haarband.
Ook leuk: ,,De top van de wereld. Maar volgend seizoen nog niet. Ik denk dat ik dan nog bij Ajax speel.” (...) ,,Ik wil kampioen worden en CL spelen met Ajax. Van Basten gaat hier een grote club van maken.”
Er is ook wat verdeeldheid over deze actie. Van mij had het ook niet gehoeven. Van andere jongens weer wel en die hebben dat doek gemaakt. Niets mis mee.quote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
'FC Limburg' heeft weinig met het 'moderne voetbal' te maken. Dergelijke fusies gebeuren al een halve eeuw. Wat te denken van FC Twente en FC Utrecht? Zijn dat ook uitwassen van het 'moderne voetbal' dan? Is vak 410 daar dan ook tegen?
Soms zijn fusies gewoon noodzakelijk imo.
Wil ik op zich wel doen, maar ik wil een en ander sowieso niet online zetten.quote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Luis, wat een held. Iemand die het stukje van Suarez in kan scannen en hier online kan gooien?
quote:Op maandag 1 december 2008 17:10 schreef kevin6188 het volgende:
Staat best wel een grappig verhaal van drie pagina's over Suarez (zonder streepje!) in de Sportweek deze week. Alle gesprekken zijn in het Nederlands gegaan en ook zo opgeschreven en dat is wel en leuk stukje geworden.
Klein stukje:
Maar ook moeilijk. Suarez moest aan het begin van het seizoen een mop vertellen in het Nederlands en deed daar drie kwartier over. Waar de mop exact over ging, weet niemand. Suarez zelf ook niet. ,,Ik wist geen mop, dus Urby vertelde me iets. Of nee die andere, Javier Martina. Ik heb het naverteld, maar weet nog steeds niet wat ik heb gezegd.”
Gaat ook een stuk over Nederlandse les (Suarez schijnt telkens de telefoon van Cvitanich weg te gooien) en over zijn haarband.
Ook leuk: ,,De top van de wereld. Maar volgend seizoen nog niet. Ik denk dat ik dan nog bij Ajax speel.” (...) ,,Ik wil kampioen worden en CL spelen met Ajax. Van Basten gaat hier een grote club van maken.”
Dan PM je het me maarquote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wil ik op zich wel doen, maar ik wil een en ander sowieso niet online zetten.
Ook over dat er iemand van Slavia ineens tussenstond.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
FC Limburg boeit me ook geen ene reet. Vond het dan ook niet nodig. Maar zo heb je wel vaker dingen waar de meningen op het vak over verdeeld zijn.
De jongens die de doeken maken vonden dit een goed idee. Ik kan er op zich wel mee leven, al had ik liever een doekje gezien voor Santi van OM die vastzit in Madrid.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
FC Limburg boeit me ook geen ene reet. Vond het dan ook niet nodig. Maar zo heb je wel vaker dingen waar de meningen op het vak over verdeeld zijn.
Ik ook graagquote:
Mij ook?quote:
Ook verder niets mis mee dat anderen hun eigen mening uiten. Maar goed, verder valt er niet zoveel over het doek te discussieren eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 17:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De jongens die de doeken maken vonden dit een goed idee. Ik kan er op zich wel mee leven, al had ik liever een doekje gezien voor Santi van OM die vastzit in Madrid.
True. En totaal niet op Gabriquote:
Wat de fuck maakt het nou uit voor welke club ik ben?quote:Op maandag 1 december 2008 17:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wel een toffe reclame
[..]
Ik snap niet dat azet fans zich druk maken over Ajax als ze tegen groningen spelen, maar goed who cares anyway.
Dat gaat toch niet?quote:
Heel erg kansloos. Limburgse 410'ers zeker?quote:
Maatje werd gepakt met drugs bij fouilleren en kwam stadion niet in. Gegevens zijn genoteerd, maar hij werd niet vastgehouden. Neem aan dat dit geen SV oplevert?quote:Op maandag 1 december 2008 17:09 schreef Silenus het volgende:
Aanpak overtreders Hamburg
Amsterdam, 01 dec 2008
De supporters die zich in Hamburg, rondom de wedstrijd HSV - Ajax (0-1), daadwerkelijk hebben misdragen krijgen geen toegang meer tot de Amsterdam ArenA.
In Hamburg hebben twee soorten aanhoudingen plaatsgevonden. Een aantal mensen is preventief aangehouden. Deze supporters zijn, nadat duidelijk was dat zij zich niet hadden misdragen, weer door de politie vrijgelaten. Daarnaast is een aantal supporters daadwerkelijk gearresteerd voor een aantoonbare overtreding. De Duitse politie zal de namen van deze mensen aan de Nederlandse politie doorgegeven. Via de KNVB kan aan deze mensen een landelijk stadionverbod worden opgelegd. Ajax zal erop toezien dat dit algemene stadionverbod in de Amsterdam ArenA wordt nageleefd.
Ajax wil op deze manier duidelijk maken dat misdragingen rondom een wedstrijd absoluut onacceptabel zijn.
Slim om mee te nemen naar Duitslandquote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maatje werd gepakt met drugs bij fouilleren en kwam stadion niet in. Gegevens zijn genoteerd, maar hij werd niet vastgehouden. Neem aan dat dit geen SV oplevert?
Nee. Had toch wel verwacht dat jij enigszins weet wie er over die actie's gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heel erg kansloos. Limburgse 410'ers zeker?
Jawel, maar misschien dat een groep Limburgse 410'ers de aanzet heeft gegeven?quote:Op maandag 1 december 2008 18:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee. Had toch wel verwacht dat jij enigszins weet wie er over die actie's gaan.
Kan toch geen bijlagen of wat meesturen?quote:Op maandag 1 december 2008 18:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet, als ik vragen mag?
Niet echt hoor. :p Vind ze ook wel grappig hehe. Zolang mickey er maar goed op looptquote:Op maandag 1 december 2008 18:32 schreef koemleit het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die die roze schoenen best wel tof vind.
Dan ben ik alsnog degene die het online zet, en dat is juist wat ik niet wil. Excuus. Als het in een ander blad had gestaan, zou ik het wel doen.quote:Op maandag 1 december 2008 18:31 schreef Silaz het volgende:
Ook niet uploaden met een of andere site ofzo?![]()
Nja anders koop ik em morgen wel. heb ik wat te lezen in de trein
2-0 al, Bet365 heeft hem live inplay om op te wedden haha.quote:Op maandag 1 december 2008 18:43 schreef denthemen het volgende:
Stand Jong Ajax - Jong De Graafschap (1-0)
PMquote:Op maandag 1 december 2008 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog degene die het online zet, en dat is juist wat ik niet wil. Excuus. Als het in een ander blad had gestaan, zou ik het wel doen.
Homofilie in het voetbal is een taboe maar roze schoenen zijn hipquote:Op maandag 1 december 2008 16:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik maak er een einde aan. Op zo'n wereld als deze wil ik niet leven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend van mij werd ook opgepakt, had geen legitimatie en een beetje wiet bij zich. Is wel tegelijk met ons weer vrijgelaten en kreeg een boete. Zou zuur zijn als die wel een SV krijgt, hij komt er net van terugquote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maatje werd gepakt met drugs bij fouilleren en kwam stadion niet in. Gegevens zijn genoteerd, maar hij werd niet vastgehouden. Neem aan dat dit geen SV oplevert?
Neequote:Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Huntelaar op zeker naar Madrid volgens Marca.. Staat groots op de frontpage:
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1188829.html
Marcaquote:Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
40 miljoen en anders opbokken.quote:Op maandag 1 december 2008 19:32 schreef BB-boy het volgende:
Mogen ze met een hele grote zak geld komen.
Ondanks dat ik wel verwacht dat KJH naar Madrid vertrekt, kan ik niet veel van dit stukje maken. Er staat in de 2e alinea dat hij gewoon in de CL kan uitkomen.. Lijkt mij toch echt iets dat niet kan.quote:Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Nee..quote:Op maandag 1 december 2008 19:40 schreef _Mike_ het volgende:
Staat niets over het aantal miljoen in volgens mij, right?
quote:Real Madrid are about to close the signing of Huntelaar
It is the nine from Ajax, is 25 years old and whites can play with the Champions League. The Madrid and the Dutch club finalized the details of the contract. Today announced the signing and likely will be introduced tomorrow.
Klaas Jan Huntelaar will be player of Real Madrid this afternoon. The Dutch striker is the owner of Ajax, is 25 years and is now topped the final details of his contract. A source close to negotiations told AS.com that "the player is a step away from Madrid." Huntelaar was preferred by the striker Pedja Mijatovic and will cover the long absence of his compatriot Van Nistelrooy.
The Madrid plans to announce its incorporation this afternoon and, if possible, submit tomorrow at the Bernabeu. Huntelaar is injured at the moment, but doctors believe they may be available to Schuster in January.
HIj heeft alleen uefa cup gespeeld dus kan zo meedoen met de CLquote:Op maandag 1 december 2008 19:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Ondanks dat ik wel verwacht dat KJH naar Madrid vertrekt, kan ik niet veel van dit stukje maken. Er staat in de 2e alinea dat hij gewoon in de CL kan uitkomen.. Lijkt mij toch echt iets dat niet kan.
Hij heeft toch niks gesloopt of iets? dan valt het allemaal wel mee hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 19:25 schreef Riro het volgende:
[..]
Vriend van mij werd ook opgepakt, had geen legitimatie en een beetje wiet bij zich. Is wel tegelijk met ons weer vrijgelaten en kreeg een boete. Zou zuur zijn als die wel een SV krijgt, hij komt er net van terug
Ik schrok trouwens wel toen ik iets over 'preventief opgepakt' en 'SV' zag.
quote:Huntelaar: 'Ik wil over twee weken terug zijn'
AJAX.nieuwslog.nl Gelogd door: P. HEREIJGERS
01.12.2008
Huntelaar: 'Ik wil over twee weken terug zijn'
Klaas Jan Huntelaar hoopt binnen twee weken weer het wedstrijdshirt van Ajax aan te trekken. Dat geeft de aanvoerder van de Amsterdammers aan tegenover Goal.com. De aanvaller raakte drie weken geleden geblesseerd, en toen leek het erop dat hij tot de winterstop in ieder geval niet meer in actie zou komen.
Het gaat echter verassend genoeg goed met Huntelaar. Afgelopen week heeft hij al weer 'met de bal' getraind. Huntelaar lijkt dus snel te herstellen van zijn enkelbandblessure, die hij opliep in het competitieduel tegen Sparta (5-2).
Tegenover Goal.com had Huntelaar dus positief nieuws te melden over zijn kwetsuur. ''Het gaat inderdaad snel,'' aldus de topscorer van Ajax. ''Voor de winterstop moet het in ieder geval gaan lukken. Ik denk dat ik over twee weken mijn rentree kan maken.''
Totaal niet mee eens!quote:Op maandag 1 december 2008 19:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
reken maar niet op 40 miljoen, die wereldkans hebben we eerder dit jaar helaas laten lopen.
ook al heeft ie veel voor Ajax gescoord, een echte fan ben ik nooit van hem geworden. ik denk dat voor de meesten geldt, tenzij je 5-15 bent.. die doelgroep is idolaat van Huntelaar.
ik wens hem het beste. verwacht zelf erg veel van Cvitanich.. voetballend hebben we daar hopelijk meer aan.
Maargoed alle sites komen er nu achter elkaar mee?quote:Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hopelijk spreekt Huntelaar zich snel uit over deze geruchten want nu worden ze wel heel sterk. Al is Marca niet echt betrouwbaar meestal. Al zitten ze er met Real wel goed bij soms.
leg eens uit dan? als hij niet scoort heb je echt helemaal niks aan hem. en helaas heeft ie nog weleens van die periodes dat ie er bijna niks in krijgt. sympathieke jongen maar Ajax kan een ander type spits beter gebruiken.quote:
quote:Spaanse media: Huntelaar naar Real
MADRID/AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar verkast in de winterstop naar Real Madrid. Dat meldden maandagavond alle grote Spaanse media. Ze verwachten dat de overgang later vanavond wordt beklonken.
Volgens Ajax-directeur Uri Coronel is echter nog absoluut geen sprake van een 'deal'. Dat zei hij maandagavond op sportprak De Toekomst van Ajax.
Marca rept op zijn website van het 'eerste kerstcadeautje' van Real Madrid. Huntelaar moet in de Spaanse hoofdstad Ruud Van Nistelrooy opvolgen. De spits is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld met een zware knieblessure.
Huntelaar herstelt momenteel bij Ajax van een gescheurde enkelband. In principe zou de aanvaller in januari weer speelgerechtigd zijn.
Huntelaar, die nog tot de zomer van 2010 in Amsterdam onder contract staat, zou bij Real Madrid de zesde Nederlander worden, na Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Arjen Robben, Rafael van der Vaart en Royston Drenthe.
AD
Nog niet nee. Waarschijnlijk zit er nu iemand van Real in het vliegtuig om te komen tekenenquote:
Ja daaromquote:Op maandag 1 december 2008 19:57 schreef Jasza het volgende:
Groningen begint ookal te schijten denk ik, aangezien Berg toch wel vrij hoog op het lijstje van Ajax staat.
Niet als we Kennedy in de deal betrekken.quote:Op maandag 1 december 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klaas weg dus
Krijgen we Berg voor veeeel te veel geld
hehequote:Op maandag 1 december 2008 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet als we Kennedy in de deal betrekken.
Ik weet niet waarom je zo enthousiast bent over Cvitanich. Volgens mij is het een zelfde soort speler als de door jou "verguisde" Huntelaar.quote:
Omdat Huntelaar het tot nu toe niet zo heel goed deed. En een bedrag als 25 miljoen alsnog heel veel geld voor Ajax isquote:Op maandag 1 december 2008 20:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Telegraaf quote gewoon Marca. Meeste kranten schrijven elkaar gewoon over. Waarom zou Ajax in de zomer een bod van 40 miljoen afslaan om hem dan in de winter te laten gaan. Huntelaar blijft gewoon tot de zomer.
quote:Op maandag 1 december 2008 20:13 schreef Oente het volgende:
Toch kan ik er wel mee leven, als die gaat. Tuurlijk is het jammer, want ondanks dat dit jaar minder is, is die toch heel belangrijk voor Ajax geweest. Ach, hopen op een mooi bedrag, en dan gun ik Klaas het allerbeste in Madrid.
Coronel ontkent ook niks, dus dan is er wel wat hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 20:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Telegraaf quote gewoon Marca. Meeste kranten schrijven elkaar gewoon over. Waarom zou Ajax in de zomer een bod van 40 miljoen afslaan om hem dan in de winter te laten gaan. Huntelaar blijft gewoon tot de zomer.
Topclub is de norm voor Huntelaar, nou valt erover te twisten of Real top is, maar groter dan Man. city absoluut.quote:Op maandag 1 december 2008 20:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
ben ik het niet mee eens. Cvita kan een stuk meer met de bal aan de voet dan Huntelaar. hij kan dan ook niet voor niks op meerdere posities spelen i.t.t. Huntelaar. hij kan idd wel net zo goed scoren met het hoofd als Huntelaar.quote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je zo enthousiast bent over Cvitanich. Volgens mij is het een zelfde soort speler als de door jou "verguisde" Huntelaar.
Real geen top? Samen met Manchester United de grootste topclubs van de wereld.quote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Topclub is de norm voor Huntelaar, nou valt erover te twisten of Real top is, maar groter dan Man. city absoluut.
quote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Topclub is de norm voor Huntelaar, nou valt erover te twisten of Real top is, maar groter dan Man. city absoluut.
Vroeger wellicht.quote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Real geen top? Samen met Manchester United de grootste topclubs van de wereld.
En waarop basseer je dat?quote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens. Cvita kan een stuk meer met de bal aan de voet dan Huntelaar. hij kan dan ook niet voor niks op meerdere posities spelen i.t.t. Huntelaar. hij kan idd wel net zo goed scoren met het hoofd als Huntelaar.
De keren dat Cvitanich of de flanken heeft gespeeld was hij erg slecht en trok hij constant naar binnen en liep daar eigenlijk Huntelaar in de weg. Je kan dus wel zeggen dat hij eigenlijk gewoon een spits is maar daar is hij ook nog niet op te beoordelen. Het is gewoon jammer dat hij geblesseerd is geraakt nu het de perfecte kans was om hem in actie te zien in de spits.quote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens. Cvita kan een stuk meer met de bal aan de voet dan Huntelaar. hij kan dan ook niet voor niks op meerdere posities spelen i.t.t. Huntelaar. hij kan idd wel net zo goed scoren met het hoofd als Huntelaar.
NOS Journaal meldt twintig miljoen euro.quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef RayMania het volgende:
Ik verwacht wel iets van 20 miljoen hoor.
Op basis van het verleden neem ik aan?quote:Op maandag 1 december 2008 20:20 schreef Silenus het volgende:
Real Madrid is gewoon de grootste club van de wereld. Daar hoef je echt niet per se elk jaar de CL voor te winnen hoor.
Niet dé grootste, maar wel een van de grootste ja.quote:Op maandag 1 december 2008 20:20 schreef Silenus het volgende:
Real Madrid is gewoon de grootste club van de wereld. Daar hoef je echt niet per se elk jaar de CL voor te winnen hoor.
Alsof Scheringa El Hamdaoui gaat verkopenquote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef kevin33 het volgende:
Goed, 30 miljoen..
ff een lijstje....
Berg
El Hamdaoui
Mbokani
Absoluut geen Bergquote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef El-Salvador het volgende:
Zonde, maar begrijpelijk. Haal Berg maar voor 10 miljoen plus een slager en ik heb vertrouwen voor de 2e seizoenshelft.
Denk dat we aan Cvitanich/Bodul wel genoeg hebben? Plus dat er in de jeugd genoeg talent rondloopt geloof ik. Castillion bijv.quote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef kevin33 het volgende:
Goed, 30 miljoen..
ff een lijstje....
Berg
El Hamdaoui
Mbokani
Kredietcrisies, neem aan dat er toch een lijstje is gemaakt door de tdquote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Scheringa El Hamdaoui gaat verkopen.
Godsamme, wat een kutnieuws.
Jaaaa Bodul. Who needs Huntelaar, we hebben z'n vervanger al in huisquote:Op maandag 1 december 2008 20:24 schreef Silaz het volgende:
Opstelling Jong Ajax:
Vonk; Silva, Alderweireld, Anita, Schilder; Gabri, Blind; Aissati, de Jong, Sarpong; Cvitanich.
Tussenstand:
1-0: 3' De Jong
2-0: 20' Sarpong
3-0: 90 Bodul
Paar posts boven noem je het zelf een optiequote:
Wilde hij zelf wel naar manchester city dan?quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
Had hem dan voor die 42 miljoen de deur uit gedaan. Grootse domper van het seizoen dit.
Ja idd, laat hem dan voor de hoofdprijs gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
Had hem dan voor die 42 miljoen de deur uit gedaan. Grootse domper van het seizoen dit.
Vertel?quote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef -J-D- het volgende:
tvp ivm weddenschappen.
Neem aan dat hij op de lijst staat, vindt het alleen geen vervanger van Huntelaar, en het is weer een Groningen speler krijg je dat gezeik ook weerquote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Paar posts boven noem je het zelf een optie
Wedsites zijn traag met verwerken van nieuwsfeiten. Daar kan je nog wel eens een leuke winst mee pakkenquote:
Ja dat zal een reden voor hem zijn als je met Madrid kampioen van Spanje kan worden en misschien zelfs nog de CL kan winnenquote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef marp0 het volgende:
NOO Huntelaar, Niet nu![]()
Ik zou als ik hem was dit seizoen afmaken, wie weet mist hij dadelijk het kampioenschap van Ajax.
Wou die niet. En nu zul je wel denken, hoe weet jij dat nu zo zeker? Collega bij me op het werk, kent hem persoonlijk, en hij had gezegd als Ajax het had geaccepteerd, was ik niet gegaan, want in zijn ogen is Man City geen topclub.quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
En een gefrustreerd ventje bovendien.quote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Neem aan dat hij op de lijst staat, vindt het alleen geen vervanger van Huntelaar, en het is weer een Groningen speler krijg je dat gezeik ook weer
Een paar uur voor het sluiten van de transfermarkt...quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
Wij haalden zelf ooit Huntelaar in de winterstopquote:Op maandag 1 december 2008 20:31 schreef HeatWave het volgende:
Die tussentijdse transfer windows zijn ook echt te debiel voor woorden. Hoe kan dit nou bestaan als regel?.
Iddquote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
Och, dat je er nu 22 miljoen bij inschiet....quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een paar uur voor het sluiten van de transfermarkt...
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
Daarom dusquote:Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef Wooldoor het volgende:
Inderdaad Huntelaar heeft altijd gezegd dat hij naar een grote club wilt, leuk dat Man city nu met geld gaat smijten maar dat maakt ze nog geen topclub.
Denk wel dat Real een stap te ver is, is een topper voor Ajax, maar voor Real?quote:Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.![]()
Huntelaar persoonlijk gun ik dit wel. Hij zit precies drie jaar bij Ajax en is klaar voor de volgende stap. Ook gezien zijn leeftijd.
Alleen is de timing zeer ongelukkig...
Wat is er mis met Bodul?quote:Op maandag 1 december 2008 @ 20:29 schreef jna het volgende:
[..]
Jaaaa Bodul. Who needs Huntelaar, we hebben z'n vervanger al in huis![]()
Aldus sommige mensen hier
Aha..quote:Op maandag 1 december 2008 20:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wedsites zijn traag met verwerken van nieuwsfeiten. Daar kan je nog wel eens een leuke winst mee pakken
Dat werd over van der Vaart en Sneijder ook gezegd, zo slecht doen ze het toch niet...quote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Denk wel dat Real een stap te ver is, is een topper voor Ajax, maar voor Real?
Doet er niets aan afquote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij haalden zelf ooit Huntelaar in de winterstop.
Nog geen ervaring misschien?quote:
Saviola draait daar ook prima mee hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Denk wel dat Real een stap te ver is, is een topper voor Ajax, maar voor Real?
Kluivert brak ook door omdat we Ronaldo niet konden betalen, het zegt allemaal niks. Wat goed is komt snel.quote:
Hoop het niet, maar veel heeft ie nog niet laten zien. Maar kijken dan... het is weer eens niet anders. En als Chelsea nou morgen ook nog voor Suarez op de stoep staat?quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Cvitanich in de spits. Opgelost.
Kom op, die gast is juist gehaald als vervanger voor Huntelaar. Voor zeven miljoen.
Of is dat weggegooid geld, nu al?
Jan Vennegoor of Hesselink zal ik als Ajax zijnde nog niet kopen want in de zomer is die namelijk transfervrij. Die moet je op 2 januari vastleggen als ik Ajax was.quote:
Ik denk niet dat Hans hem voor dat bedrag laat gaan, zeker niet in de winter.quote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Berg mag komen van mij, maar voor niet meer dan 9 miljoen.
Hij krijgt nog genoeg geld van ons dus....quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef El-Salvador het volgende:
Nou Danny laat nu maar zien wat je onderhandelingskwaliteiten zijn. Kunnen we Martin niet terugroepen voor deze deal?
Kluivert is langzaam gebracht, moet Bodul nu de leegte van KJH opvullen?quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kluivert brak ook door omdat we Ronaldo niet konden betalen, het zegt allemaal niks. Wat goed is komt snel.
Dan mag hij lekker daar blijven.quote:Op maandag 1 december 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hans hem voor dat bedrag laat gaan, zeker niet in de winter.
Hoelang heeft hij nog een contract?quote:Op maandag 1 december 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hans hem voor dat bedrag laat gaan, zeker niet in de winter.
Hij heeft ook nog niet veel kunnen laten zien want hij stond a) niet op zijn positie en b) hij is geblesseerd.quote:Op maandag 1 december 2008 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar veel heeft ie nog niet laten zien. Maar kijken dan... het is weer eens niet anders. En als Chelsea nou morgen ook nog voor Suarez op de stoep staat?
Lange Janquote:Op maandag 1 december 2008 20:38 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Jan Vennegoor of Hesselink zal ik als Ajax zijnde nog niet kopen want in de zomer is die namelijk transfervrij. Die moet je op 2 januari vastleggen als ik Ajax was.
t/m 2011quote:Op maandag 1 december 2008 20:39 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Hoelang heeft hij nog een contract?
Als Suárez ook gaat, kunnen we weer de hele aanval vernieuwenquote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet veel kunnen laten zien want hij stond a) niet op zijn positie en b) hij is geblesseerd.
Ja, ik knijp m'n billen blauw als iemand interesse in Suárez gaat tonen.
16 miljoen voor Suli, tja,quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
15 miljoen voor Berg.
Ze zijn daar echt van de pot gerukt daar in Grunn.
Inderdaad, dat zou een debiele actie zijn, als ze dat zouden doen. Dan kan die jongen na 1 wedstrijd de druk al niet meer aan, omdat hij volgens iedereen de aangewezen man is om Klaas te vervangen.quote:
Dan krijg je inderdaad het Hosé syndroomquote:Op maandag 1 december 2008 20:42 schreef Oente het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou een debiele actie zijn, als ze dat zouden doen. Dan kan die jongen na 1 wedstrijd de druk al niet meer aan, omdat hij volgens iedereen de aangewezen man is om Klaas te vervangen.
Waarom niet? Zou weer typisch Ajax zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Manchester City had volgens de geruchten ¤40 miljoen geboden in de zomer, en nu weg voor ¤20 miljoen betwijfel ik.
quote:Op maandag 1 december 2008 @ 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat waren wij blij dat we eindelijk een weergaloze aanval hadden: Suarez -KJH - Sulejmani
Hoevaak hebben ze samen gespeeld?
Ze willen Berg niet kwijt.. dus logisch dat ze een grote prijs voor hem vragen.. als er een club komt die zo gek is om dat te betalen dan tjah...quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
15 miljoen voor Berg.
Maar goed toch is het in mijn ogen de meest logische vervanger dus dan moet het maar.
Hoezo?quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
15 miljoen voor Berg.
Sulejmani is wel 2 klassen beter.quote:Op maandag 1 december 2008 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Als Ajax ook zomaar 16 mil voor Sulejmani op tafel legt...............
Waarom zou Groningen hem in godsnaam voor een miljoen of 7 van de hand doen?
Hij staat lang onder contract, en de club is gezond dus verkopen hoeft niet...
Groningen zou van de pot gerukt zijn als ze hem in de huidige markt voor een grijpstuiver zouden verkopen.
Willem II, Roda JC en eventjes Feyenoord?quote:Op maandag 1 december 2008 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat waren wij blij dat we eindelijk een weergaloze aanval hadden: Suarez -KJH - Sulejmani
Hoevaak hebben ze samen gespeeld?
Like i said. Silva en Kennedy worden in de deal betrokken. Daaromquote:Op maandag 1 december 2008 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Waarom zou Groningen hem in godsnaam voor een miljoen of 7 van de hand doen?
Niet te vergelijken, heel ander type speler.quote:
Laat ik het anders stellen. Suarez - KJH - Sulejmani met Aissati er achterquote:Op maandag 1 december 2008 20:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Willem II, Roda JC en eventjes Feyenoord?.
Hij is en te duur gehaald, en heeft nog bar weinig laten zien...quote:
Daar zit ik ook meer op te wachten dan op een nieuwe Huntelaar eigenlijk. Huntelaar was soms hele wedstrijden onzichtbaar, als we een technisch onderlegde spits zouden krijgen die met Sulejmani en Suarez zou kunnen spelen zou dat beter zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 @ 20:47 schreef RayMania het volgende:
Ik wil Berg geen eens. Ik wil een voetballende spits, geen stugge, kopsterke spitsen meer.
Eens, Berg is niet wat Ajax nodig heeft. Zo goed doet hij het nou ook weer nietquote:Op maandag 1 december 2008 20:47 schreef RayMania het volgende:
Ik wil Berg geen eens. Ik wil een voetballende spits, geen stugge, kopsterke spitsen meer.
Zou me niks verbazen als ze komen aankakken met Henke Larsson als tussenoplossingquote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar zit ik ook meer op te wachten dan op een nieuwe Huntelaar eigenlijk. Huntelaar was soms hele wedstrijden onzichtbaar, als we een technisch onderlegde spits zouden krijgen die met Sulejmani en Suarez zou kunnen spelen zou dat beter zijn.
Jij verwacht dat hij elke wedstrijd een hatrick maakt? Rot op man. Hij is nog geen wedstrijd 100% fit geweest en zelfs nu kun je nog zien dat de klasse er van af druipt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Hij is en te duur gehaald, en heeft nog bar weinig laten zien...
quote:
Berg is niet een soort Huntelaar, Berg is een stuk sneller dan Klaasje, maar dat is mijn schildpad ook.quote:Op maandag 1 december 2008 20:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, heel ander type speler.
Berg is meer een soort van Huntelaar.
Waarom onhaalbaar?quote:
Hij is er twee maanden uit geweest. Mensen die hem nu al afschrijven...quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Idd.. het werd toch tijd dat KJH wegging... en we weten nieteens de volle transferinfo.. de NOS zegt dan wel 20 milj maar dat geloof ik niet.. daar moet toch nog een paar mil bijzitten.quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:
We moeten eigenlijk ook niet wanhopig doen. Zonder Huntelaar win je wel van PSV en HSV.
Klinkt raar, maar zoiets heb ik ook. Nu krijgt Luis Suarez eindelijk eens de kans in de spits, de positie waar hij ook thuishoort. Verder heb je met Urby Emanuelson en Miralem Sulejmani voldoende creativiteit erachter en als straks Ismail Aissati terug is, is er helemaal niets aan de hand.quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:
We moeten eigenlijk ook niet wanhopig doen. Zonder Huntelaar win je wel van PSV en HSV.
Ik verwacht dat hij scoort, mag het voor 16 miljoen?quote:Op maandag 1 december 2008 20:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij verwacht dat hij elke wedstrijd een hatrick maakt? Rot op man. Hij is nog geen wedstrijd 100% fit geweest en zelfs nu kun je nog zien dat de klasse er van af druipt.
Wen er maar vast aan dat Manchester City de club zal zijn met enorm opgeblazen transfersommen de komende jaren.quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Manchester City had volgens de geruchten ¤40 miljoen geboden in de zomer, en nu weg voor ¤20 miljoen is toch te betwijfelen.
Daar twijfel ik ook niet aan. Het probleem is alleen Scheringa.quote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom onhaalbaar?
Omdat hij bij AZ speelt?
Wie weet heeft hij wel oren naar Ajax..
Sulejmani is dan ook van het kaliber Suarez (al was het gisteren niet te zien), dat is nogal een verschil met Berg.quote:Op maandag 1 december 2008 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
idd, hij is nog niet fatsoenlijk wedstrijdfit geweest.quote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is er twee maanden uit geweest. Mensen die hem nu al afschrijven...
Gisteren en tegen Volendam uit had ik hem er graag bij gehad. Als je je tegenstander laat komen, dan heb je inderdaad meer aan Suarez in de spits, maar als je op de helft van de tegenstander speelt en Huntelaar is er niet, dan zie je pas dat je hem echt mist. Ik denk niet dat er veel spitsen beter zijn in de 16.quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:
Blijft dus alleen bij dromen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Suarez - KJH - Sulejmani met Aissati er achter
Real Madrid speelt de laatste tijd anders ook niet echt geweldig, misschien dat Huntelaar daar wel een verandering in zou kunnen brengen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat zal een reden voor hem zijn als je met Madrid kampioen van Spanje kan worden en misschien zelfs nog de CL kan winnen
Mee eens, er is meer dan KJH. Al zullen we hem énorm missenquote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:
Suarez is verre van een nummer 9. Dat is na gisteren wel duidelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar zoiets heb ik ook. Nu krijgt Luis Suarez eindelijk eens de kans in de spits, de positie waar hij ook thuishoort. Verder heb je met Urby Emanuelson en Miralem Sulejmani voldoende creativiteit erachter en als straks Ismail Aissati terug is, is er helemaal niets aan de hand.
quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef kevin33 het volgende:
[..]
quote:
Hij is sneller inderdaad. Maar wel hetzelfde soort speler.quote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef Borga het volgende:
[..]
Berg is niet een soort Huntelaar, Berg is een stuk sneller dan Klaasje, maar dat is mijn schildpad ook.
Schrijf hem niet af, lijkt mij logisch dat we het geld van Huntelaar in de medische staf drukkenquote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
idd, hij is nog niet fatsoenlijk wedstrijdfit geweest.
Ja, we hadden Suarez en Huntelaar ook voor 5 ton kunnen halenquote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij scoort, mag het voor 16 miljoen?
We hadden hem 3 jaar terug kunnen halen voor 6 ton
als kiespijn jaquote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mee eens, er is meer dan KJH. Al zullen we hem énorm missen
Ze ontkennen altijdquote:
quote:
Vertel jij mij eventjes welke spelers PSV de laatste jaren voor miljoenenbedragen heeft verkocht.quote:Op maandag 1 december 2008 20:55 schreef Timmehhh het volgende:
PSV doet het toch een stuk beter met de verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |