Tjah ik vind het ook gek dat Gabri er steeds weer naast staat.. hopelijk gaat dat snel veranderen.. pff Gabri is echt een geweldige speler voor ons!quote:
Dirk-Kuijt kloon?quote:Op maandag 1 december 2008 16:08 schreef OmeCo het volgende:
wat probeerde suarez nou gister met die elleboog in de maag
Ik heb er nu twee meegemaakt, maar heb het compleet gehadquote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Volendam-uit om 12:30. Welke achterlijke josti verzint dat?
Ik begin ondertussen echt schijtziek van AL die 12:30-wedstrijden. Het worden er steeds meer. Tyf er nu eens mee op!
Edit: komen er nog 7 aan dit seizoen...
Haha ik vind het nog wel meevallen, maar ik woon dan ook echt 10 minuten fietsen en 5 minuten met de metro van de ArenAquote:Op maandag 1 december 2008 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee meegemaakt, maar heb het compleet gehad. In het weekend m'n wekker zetten
.
En dan nog mensen die er ook daadwerkelijk op gaan lopenquote:Op maandag 1 december 2008 16:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe verzint Nike het telkens weer.
Een vriend van me heeft ze ookquote:Op maandag 1 december 2008 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
En dan nog mensen die er ook daadwerkelijk op gaan lopen
En overwinteren we in de CL.quote:Op maandag 1 december 2008 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
Alles winnen in 2008 en 2009 en we zijn kampioen.
Wat kaal ineens. Een tijdje geleden was het nog een rode boel daar.quote:
Live volgen zal niet gaan lukken, en nee niet naar de Arena maar naar de toekomstquote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Silaz het volgende:![]()
![]()
Iemand enig idee waar ik jong ajax nog kan volgen of moet ik daarvoor speciaal naar de arena toe ofzo:p
Als je het heel vriendelijk vraagt willen ze misschien wel in je achtertuin spelen.quote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Silaz het volgende:![]()
![]()
Iemand enig idee waar ik jong ajax nog kan volgen of moet ik daarvoor speciaal naar de arena toe ofzo:p
Op highlow.nl updaten ze soms en anders moet je naar De Toekomst toe.quote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Silaz het volgende:![]()
![]()
Niet meer dan terecht die doekenquote:
Het staat er toch. Tegen het moderne voetbal. Play-offs en ook FC Limburg valt hieronder.quote:Op maandag 1 december 2008 16:39 schreef koningdavid het volgende:
Waarom is vak 410 tegen FC Limburg
'FC Limburg' heeft weinig met het 'moderne voetbal' te maken. Dergelijke fusies gebeuren al een halve eeuw. Wat te denken van FC Twente en FC Utrecht? Zijn dat ook uitwassen van het 'moderne voetbal' dan? Is vak 410 daar dan ook tegen?quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef superjood het volgende:
[..]
Het staat er toch. Tegen het moderne voetbal. Play-offs en ook FC Limburg valt hieronder.
Haha zag het gelukkig net optijdquote:Op maandag 1 december 2008 16:47 schreef Silenus het volgende:
Never mind
Ik maak er een einde aan. Op zo'n wereld als deze wil ik niet leven.quote:Op maandag 1 december 2008 16:45 schreef Jasza het volgende:
Idd, maar wat ik dan ook niet snap is dat Ajaxsupporters er zich druk om gaan maken, wat kan die het nou rotten zou ik denken.quote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
'FC Limburg' heeft weinig met het 'moderne voetbal' te maken. Dergelijke fusies gebeuren al een halve eeuw. Wat te denken van FC Twente en FC Utrecht? Zijn dat ook uitwassen van het 'moderne voetbal' dan? Is vak 410 daar dan ook tegen?
Soms zijn fusies gewoon noodzakelijk imo.
Echt he? Viel mij ook al op.quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Silaz het volgende:
Ik vond Gabri al op iemand lijken en verrek, ik zat miami ink te kijken.
[ afbeelding ]
wat meer baardgroei en klaar.
Wel een toffe reclamequote:
Ik snap niet dat azet fans zich druk maken over Ajax als ze tegen groningen spelen, maar goed who cares anyway.quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Idd, maar wat ik dan ook niet snap is dat Ajaxsupporters er zich druk om gaan maken, wat kan die het nou rotten zou ik denken.
Als je nou een Roda fan bent dan is het logisch dan gaat het jouw club aan...
Een spandoek tegen FC Limburg, who cares anyway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |