NOS Journaal meldt twintig miljoen euro.quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef RayMania het volgende:
Ik verwacht wel iets van 20 miljoen hoor.
Op basis van het verleden neem ik aan?quote:Op maandag 1 december 2008 20:20 schreef Silenus het volgende:
Real Madrid is gewoon de grootste club van de wereld. Daar hoef je echt niet per se elk jaar de CL voor te winnen hoor.
Niet dé grootste, maar wel een van de grootste ja.quote:Op maandag 1 december 2008 20:20 schreef Silenus het volgende:
Real Madrid is gewoon de grootste club van de wereld. Daar hoef je echt niet per se elk jaar de CL voor te winnen hoor.
Alsof Scheringa El Hamdaoui gaat verkopenquote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef kevin33 het volgende:
Goed, 30 miljoen..
ff een lijstje....
Berg
El Hamdaoui
Mbokani
Absoluut geen Bergquote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef El-Salvador het volgende:
Zonde, maar begrijpelijk. Haal Berg maar voor 10 miljoen plus een slager en ik heb vertrouwen voor de 2e seizoenshelft.
Denk dat we aan Cvitanich/Bodul wel genoeg hebben? Plus dat er in de jeugd genoeg talent rondloopt geloof ik. Castillion bijv.quote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef kevin33 het volgende:
Goed, 30 miljoen..
ff een lijstje....
Berg
El Hamdaoui
Mbokani
Kredietcrisies, neem aan dat er toch een lijstje is gemaakt door de tdquote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Scheringa El Hamdaoui gaat verkopen.
Godsamme, wat een kutnieuws.
Jaaaa Bodul. Who needs Huntelaar, we hebben z'n vervanger al in huisquote:Op maandag 1 december 2008 20:24 schreef Silaz het volgende:
Opstelling Jong Ajax:
Vonk; Silva, Alderweireld, Anita, Schilder; Gabri, Blind; Aissati, de Jong, Sarpong; Cvitanich.
Tussenstand:
1-0: 3' De Jong
2-0: 20' Sarpong
3-0: 90 Bodul
Paar posts boven noem je het zelf een optiequote:
Wilde hij zelf wel naar manchester city dan?quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
Had hem dan voor die 42 miljoen de deur uit gedaan. Grootse domper van het seizoen dit.
Ja idd, laat hem dan voor de hoofdprijs gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
Had hem dan voor die 42 miljoen de deur uit gedaan. Grootse domper van het seizoen dit.
Vertel?quote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef -J-D- het volgende:
tvp ivm weddenschappen.
Neem aan dat hij op de lijst staat, vindt het alleen geen vervanger van Huntelaar, en het is weer een Groningen speler krijg je dat gezeik ook weerquote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Paar posts boven noem je het zelf een optie
Wedsites zijn traag met verwerken van nieuwsfeiten. Daar kan je nog wel eens een leuke winst mee pakkenquote:
Ja dat zal een reden voor hem zijn als je met Madrid kampioen van Spanje kan worden en misschien zelfs nog de CL kan winnenquote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef marp0 het volgende:
NOO Huntelaar, Niet nu![]()
Ik zou als ik hem was dit seizoen afmaken, wie weet mist hij dadelijk het kampioenschap van Ajax.
Wou die niet. En nu zul je wel denken, hoe weet jij dat nu zo zeker? Collega bij me op het werk, kent hem persoonlijk, en hij had gezegd als Ajax het had geaccepteerd, was ik niet gegaan, want in zijn ogen is Man City geen topclub.quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
En een gefrustreerd ventje bovendien.quote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Neem aan dat hij op de lijst staat, vindt het alleen geen vervanger van Huntelaar, en het is weer een Groningen speler krijg je dat gezeik ook weer
Een paar uur voor het sluiten van de transfermarkt...quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
Wij haalden zelf ooit Huntelaar in de winterstopquote:Op maandag 1 december 2008 20:31 schreef HeatWave het volgende:
Die tussentijdse transfer windows zijn ook echt te debiel voor woorden. Hoe kan dit nou bestaan als regel?.
Iddquote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
Och, dat je er nu 22 miljoen bij inschiet....quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een paar uur voor het sluiten van de transfermarkt...
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Blight het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |