abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63676140
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Huntelaar op zeker naar Madrid volgens Marca.. Staat groots op de frontpage:
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1188829.html
Ondanks dat ik wel verwacht dat KJH naar Madrid vertrekt, kan ik niet veel van dit stukje maken. Er staat in de 2e alinea dat hij gewoon in de CL kan uitkomen.. Lijkt mij toch echt iets dat niet kan.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63676161
quote:
Geweldig trouwens.
pi_63676194
Met Madrid zit MARCA wel vaak goed hoor..
Kan me nog herinneren dat ze ook de eerste waren die het nieuws van Sneijder naar Madrid brachten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63676243
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63676295
Staat niets over het aantal miljoen in volgens mij, right?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63676349
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:40 schreef _Mike_ het volgende:
Staat niets over het aantal miljoen in volgens mij, right?
Nee..

Vertaling via google translate in het engels:
Stuk van as.com:

quote:
Real Madrid are about to close the signing of Huntelaar
It is the nine from Ajax, is 25 years old and whites can play with the Champions League. The Madrid and the Dutch club finalized the details of the contract. Today announced the signing and likely will be introduced tomorrow.

Klaas Jan Huntelaar will be player of Real Madrid this afternoon. The Dutch striker is the owner of Ajax, is 25 years and is now topped the final details of his contract. A source close to negotiations told AS.com that "the player is a step away from Madrid." Huntelaar was preferred by the striker Pedja Mijatovic and will cover the long absence of his compatriot Van Nistelrooy.

The Madrid plans to announce its incorporation this afternoon and, if possible, submit tomorrow at the Bernabeu. Huntelaar is injured at the moment, but doctors believe they may be available to Schuster in January.
  maandag 1 december 2008 @ 19:45:50 #107
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63676418
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:36 schreef Breach het volgende:

[..]

Ondanks dat ik wel verwacht dat KJH naar Madrid vertrekt, kan ik niet veel van dit stukje maken. Er staat in de 2e alinea dat hij gewoon in de CL kan uitkomen.. Lijkt mij toch echt iets dat niet kan.
HIj heeft alleen uefa cup gespeeld dus kan zo meedoen met de CL
Jawel, je keek.
pi_63676444
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:25 schreef Riro het volgende:

[..]

Vriend van mij werd ook opgepakt, had geen legitimatie en een beetje wiet bij zich. Is wel tegelijk met ons weer vrijgelaten en kreeg een boete. Zou zuur zijn als die wel een SV krijgt, hij komt er net van terug

Ik schrok trouwens wel toen ik iets over 'preventief opgepakt' en 'SV' zag.
Hij heeft toch niks gesloopt of iets? dan valt het allemaal wel mee hoor.
pi_63676445
Vandaag tekenen en morgen de presentatie

Daar durf ik wel een weddenschap op af te sluiten.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 1 december 2008 @ 19:47:19 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63676468
Ach, vorige week was het Hernan Crespo en volgende week is het Adriano.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63676470
reken maar niet op 40 miljoen, die wereldkans hebben we eerder dit jaar helaas laten lopen.

ook al heeft ie veel voor Ajax gescoord, een echte fan ben ik nooit van hem geworden. ik denk dat voor de meesten geldt, tenzij je 5-15 bent.. die doelgroep is idolaat van Huntelaar.

ik wens hem het beste. verwacht zelf erg veel van Cvitanich.. voetballend hebben we daar hopelijk meer aan.
pi_63676487
Zelfs het betrouwbare Cadena Ser meldt het nu.
http://www.cadenaser.com/(...)1201csrcsrdep_12/Tes

Zou me niets verbazen als Huntelaar zijn laatste wedstrijd in het Ajax shirt al gespeeld heeft.
pi_63676501
Hmn ik begin hem toch wel enigzins te knijpen ik wil KJH nog wel ff bij Ajax zien eigenlijk
  maandag 1 december 2008 @ 19:48:25 #114
175985 Silaz
drie bier
pi_63676504
quote:
Huntelaar: 'Ik wil over twee weken terug zijn'
AJAX.nieuwslog.nl Gelogd door: P. HEREIJGERS
01.12.2008
Huntelaar: 'Ik wil over twee weken terug zijn'

Klaas Jan Huntelaar hoopt binnen twee weken weer het wedstrijdshirt van Ajax aan te trekken. Dat geeft de aanvoerder van de Amsterdammers aan tegenover Goal.com. De aanvaller raakte drie weken geleden geblesseerd, en toen leek het erop dat hij tot de winterstop in ieder geval niet meer in actie zou komen.

Het gaat echter verassend genoeg goed met Huntelaar. Afgelopen week heeft hij al weer 'met de bal' getraind. Huntelaar lijkt dus snel te herstellen van zijn enkelbandblessure, die hij opliep in het competitieduel tegen Sparta (5-2).

Tegenover Goal.com had Huntelaar dus positief nieuws te melden over zijn kwetsuur. ''Het gaat inderdaad snel,'' aldus de topscorer van Ajax. ''Voor de winterstop moet het in ieder geval gaan lukken. Ik denk dat ik over twee weken mijn rentree kan maken.''
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 1 december 2008 @ 19:48:25 #115
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_63676506
Ik verwacht dat Huntelaar pas aan het einde vh seizoen weggaat
pi_63676524
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
reken maar niet op 40 miljoen, die wereldkans hebben we eerder dit jaar helaas laten lopen.

ook al heeft ie veel voor Ajax gescoord, een echte fan ben ik nooit van hem geworden. ik denk dat voor de meesten geldt, tenzij je 5-15 bent.. die doelgroep is idolaat van Huntelaar.

ik wens hem het beste. verwacht zelf erg veel van Cvitanich.. voetballend hebben we daar hopelijk meer aan.
Totaal niet mee eens!
  maandag 1 december 2008 @ 19:49:48 #117
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63676539
Hopelijk spreekt Huntelaar zich snel uit over deze geruchten want nu worden ze wel heel sterk. Al is Marca niet echt betrouwbaar meestal. Al zitten ze er met Real wel goed bij soms.
#FreeHat
pi_63676566
quote:
Today announced the signing and likely will be introduced tomorrow.
pi_63676589
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hopelijk spreekt Huntelaar zich snel uit over deze geruchten want nu worden ze wel heel sterk. Al is Marca niet echt betrouwbaar meestal. Al zitten ze er met Real wel goed bij soms.
Maargoed alle sites komen er nu achter elkaar mee?

Dan speelt er zeker wel iets hoor.
pi_63676590
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geloof je het
  maandag 1 december 2008 @ 19:53:02 #121
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_63676639
Ook niet over de contractduur etc. Lijkt me nog even een fabeltje.
pi_63676646
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens!
leg eens uit dan? als hij niet scoort heb je echt helemaal niks aan hem. en helaas heeft ie nog weleens van die periodes dat ie er bijna niks in krijgt. sympathieke jongen maar Ajax kan een ander type spits beter gebruiken.
  maandag 1 december 2008 @ 19:54:39 #123
175985 Silaz
drie bier
pi_63676691
Iemand die al weet wie er heft gescoord bij jong ajax?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63676694
quote:
Spaanse media: Huntelaar naar Real

MADRID/AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar verkast in de winterstop naar Real Madrid. Dat meldden maandagavond alle grote Spaanse media. Ze verwachten dat de overgang later vanavond wordt beklonken.

Volgens Ajax-directeur Uri Coronel is echter nog absoluut geen sprake van een 'deal'. Dat zei hij maandagavond op sportprak De Toekomst van Ajax.

Marca rept op zijn website van het 'eerste kerstcadeautje' van Real Madrid. Huntelaar moet in de Spaanse hoofdstad Ruud Van Nistelrooy opvolgen. De spits is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld met een zware knieblessure.

Huntelaar herstelt momenteel bij Ajax van een gescheurde enkelband. In principe zou de aanvaller in januari weer speelgerechtigd zijn.

Huntelaar, die nog tot de zomer van 2010 in Amsterdam onder contract staat, zou bij Real Madrid de zesde Nederlander worden, na Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Arjen Robben, Rafael van der Vaart en Royston Drenthe.

AD
  maandag 1 december 2008 @ 19:57:24 #125
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63676766
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Nog niet nee. Waarschijnlijk zit er nu iemand van Real in het vliegtuig om te komen tekenen
Jawel, je keek.
pi_63676774
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Ik weet genoeg.
pi_63676779
Groningen begint ookal te schijten denk ik, aangezien Berg toch wel vrij hoog op het lijstje van Ajax staat.
pi_63676830
Klaas weg dus
Krijgen we Berg voor veeeel te veel geld
pi_63676834
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:57 schreef Jasza het volgende:
Groningen begint ookal te schijten denk ik, aangezien Berg toch wel vrij hoog op het lijstje van Ajax staat.
Ja daarom .

Al heeft Berg net vanavond gezegd dat hij het seizoen bij Groningen wil afmaken.
Maar goed, voetballers lullen wel meer..
pi_63676845
Jack Tuyp here we come!
pi_63676877
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klaas weg dus
Krijgen we Berg voor veeeel te veel geld
Niet als we Kennedy in de deal betrekken.
pi_63676949
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Niet als we Kennedy in de deal betrekken.
hehe .
pi_63677025
niks Berg. Cvita (en Bodul)
pi_63677038
Het is wel snel gegaan trouwens .

Al drie jaar bij Ajax, lijkt als de dag van gisteren. Weet nog dat zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen tegen Ajax was en dat hij toen scoorde (2005). Wedstrijd tegen Inter is al bijna drie jaar geleden, omhaal tegen Roda ook.

Erg jammer als hij gaat. Zoveel goals, maar eigenlijk maar twee 'prijzen'. En je moet gelijk een vervanger vinden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 1 december 2008 @ 20:06:54 #136
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63677050
Ik ga morgen een dagje zuipen in Madrid, misschien zit ik wel naast KJH.
Al denk ik niet dat 'ie voor 30 euro met Ryanair vanaf Eindhoven vliegt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63677072
Idd Cvita #9!
  maandag 1 december 2008 @ 20:08:17 #138
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63677089
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63677097
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
niks Berg. Cvita (en Bodul)
Ik weet niet waarom je zo enthousiast bent over Cvitanich. Volgens mij is het een zelfde soort speler als de door jou "verguisde" Huntelaar.
pi_63677108
Vind inderdaad wel dat je eigenlijk Cvita de kans moet geven nu, anders is het vertrouwen van die jongen ook weer kut straks.
  maandag 1 december 2008 @ 20:08:58 #141
166976 DuvelDuvel
pi_63677113
Stuk in de sportweek is trouwens echt de moeite waard. Geweldige dingen staan erin. Lach me kapot om die onzin die Suarez verteld.
#FreeHat
pi_63677120
Ik verwacht wel iets van 20 miljoen hoor.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63677231
Toch kan ik er wel mee leven, als die gaat. Tuurlijk is het jammer, want ondanks dat dit jaar minder is, is die toch heel belangrijk voor Ajax geweest. Ach, hopen op een mooi bedrag, en dan gun ik Klaas het allerbeste in Madrid.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
  maandag 1 december 2008 @ 20:13:28 #144
166976 DuvelDuvel
pi_63677236
Telegraaf quote gewoon Marca. Meeste kranten schrijven elkaar gewoon over. Waarom zou Ajax in de zomer een bod van 40 miljoen afslaan om hem dan in de winter te laten gaan. Huntelaar blijft gewoon tot de zomer.
#FreeHat
pi_63677263
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Telegraaf quote gewoon Marca. Meeste kranten schrijven elkaar gewoon over. Waarom zou Ajax in de zomer een bod van 40 miljoen afslaan om hem dan in de winter te laten gaan. Huntelaar blijft gewoon tot de zomer.
Omdat Huntelaar het tot nu toe niet zo heel goed deed. En een bedrag als 25 miljoen alsnog heel veel geld voor Ajax is
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63677265
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:13 schreef Oente het volgende:
Toch kan ik er wel mee leven, als die gaat. Tuurlijk is het jammer, want ondanks dat dit jaar minder is, is die toch heel belangrijk voor Ajax geweest. Ach, hopen op een mooi bedrag, en dan gun ik Klaas het allerbeste in Madrid.
Noot noot.
pi_63677293
quote:
Coronel ontkent ook niks, dus dan is er wel wat hoor.
pi_63677336
quote:
Topclub is de norm voor Huntelaar, nou valt erover te twisten of Real top is, maar groter dan Man. city absoluut.
pi_63677353
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je zo enthousiast bent over Cvitanich. Volgens mij is het een zelfde soort speler als de door jou "verguisde" Huntelaar.
ben ik het niet mee eens. Cvita kan een stuk meer met de bal aan de voet dan Huntelaar. hij kan dan ook niet voor niks op meerdere posities spelen i.t.t. Huntelaar. hij kan idd wel net zo goed scoren met het hoofd als Huntelaar.
pi_63677366
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Topclub is de norm voor Huntelaar, nou valt erover te twisten of Real top is, maar groter dan Man. city absoluut.
Real geen top? Samen met Manchester United de grootste topclubs van de wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')