Daarom dusquote:Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef Wooldoor het volgende:
Inderdaad Huntelaar heeft altijd gezegd dat hij naar een grote club wilt, leuk dat Man city nu met geld gaat smijten maar dat maakt ze nog geen topclub.
Denk wel dat Real een stap te ver is, is een topper voor Ajax, maar voor Real?quote:Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.![]()
Huntelaar persoonlijk gun ik dit wel. Hij zit precies drie jaar bij Ajax en is klaar voor de volgende stap. Ook gezien zijn leeftijd.
Alleen is de timing zeer ongelukkig...
Wat is er mis met Bodul?quote:Op maandag 1 december 2008 @ 20:29 schreef jna het volgende:
[..]
Jaaaa Bodul. Who needs Huntelaar, we hebben z'n vervanger al in huis![]()
Aldus sommige mensen hier
Aha..quote:Op maandag 1 december 2008 20:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wedsites zijn traag met verwerken van nieuwsfeiten. Daar kan je nog wel eens een leuke winst mee pakken
Dat werd over van der Vaart en Sneijder ook gezegd, zo slecht doen ze het toch niet...quote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Denk wel dat Real een stap te ver is, is een topper voor Ajax, maar voor Real?
Doet er niets aan afquote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij haalden zelf ooit Huntelaar in de winterstop.
Nog geen ervaring misschien?quote:
Saviola draait daar ook prima mee hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Denk wel dat Real een stap te ver is, is een topper voor Ajax, maar voor Real?
Kluivert brak ook door omdat we Ronaldo niet konden betalen, het zegt allemaal niks. Wat goed is komt snel.quote:
Hoop het niet, maar veel heeft ie nog niet laten zien. Maar kijken dan... het is weer eens niet anders. En als Chelsea nou morgen ook nog voor Suarez op de stoep staat?quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Cvitanich in de spits. Opgelost.
Kom op, die gast is juist gehaald als vervanger voor Huntelaar. Voor zeven miljoen.
Of is dat weggegooid geld, nu al?
Jan Vennegoor of Hesselink zal ik als Ajax zijnde nog niet kopen want in de zomer is die namelijk transfervrij. Die moet je op 2 januari vastleggen als ik Ajax was.quote:
Ik denk niet dat Hans hem voor dat bedrag laat gaan, zeker niet in de winter.quote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Berg mag komen van mij, maar voor niet meer dan 9 miljoen.
Hij krijgt nog genoeg geld van ons dus....quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef El-Salvador het volgende:
Nou Danny laat nu maar zien wat je onderhandelingskwaliteiten zijn. Kunnen we Martin niet terugroepen voor deze deal?
Kluivert is langzaam gebracht, moet Bodul nu de leegte van KJH opvullen?quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kluivert brak ook door omdat we Ronaldo niet konden betalen, het zegt allemaal niks. Wat goed is komt snel.
Dan mag hij lekker daar blijven.quote:Op maandag 1 december 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hans hem voor dat bedrag laat gaan, zeker niet in de winter.
Hoelang heeft hij nog een contract?quote:Op maandag 1 december 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hans hem voor dat bedrag laat gaan, zeker niet in de winter.
Hij heeft ook nog niet veel kunnen laten zien want hij stond a) niet op zijn positie en b) hij is geblesseerd.quote:Op maandag 1 december 2008 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar veel heeft ie nog niet laten zien. Maar kijken dan... het is weer eens niet anders. En als Chelsea nou morgen ook nog voor Suarez op de stoep staat?
Lange Janquote:Op maandag 1 december 2008 20:38 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Jan Vennegoor of Hesselink zal ik als Ajax zijnde nog niet kopen want in de zomer is die namelijk transfervrij. Die moet je op 2 januari vastleggen als ik Ajax was.
t/m 2011quote:Op maandag 1 december 2008 20:39 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Hoelang heeft hij nog een contract?
Als Suárez ook gaat, kunnen we weer de hele aanval vernieuwenquote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet veel kunnen laten zien want hij stond a) niet op zijn positie en b) hij is geblesseerd.
Ja, ik knijp m'n billen blauw als iemand interesse in Suárez gaat tonen.
16 miljoen voor Suli, tja,quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
15 miljoen voor Berg.
Ze zijn daar echt van de pot gerukt daar in Grunn.
Inderdaad, dat zou een debiele actie zijn, als ze dat zouden doen. Dan kan die jongen na 1 wedstrijd de druk al niet meer aan, omdat hij volgens iedereen de aangewezen man is om Klaas te vervangen.quote:
Dan krijg je inderdaad het Hosé syndroomquote:Op maandag 1 december 2008 20:42 schreef Oente het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou een debiele actie zijn, als ze dat zouden doen. Dan kan die jongen na 1 wedstrijd de druk al niet meer aan, omdat hij volgens iedereen de aangewezen man is om Klaas te vervangen.
Waarom niet? Zou weer typisch Ajax zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Manchester City had volgens de geruchten ¤40 miljoen geboden in de zomer, en nu weg voor ¤20 miljoen betwijfel ik.
quote:Op maandag 1 december 2008 @ 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat waren wij blij dat we eindelijk een weergaloze aanval hadden: Suarez -KJH - Sulejmani
Hoevaak hebben ze samen gespeeld?
Ze willen Berg niet kwijt.. dus logisch dat ze een grote prijs voor hem vragen.. als er een club komt die zo gek is om dat te betalen dan tjah...quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
15 miljoen voor Berg.
Maar goed toch is het in mijn ogen de meest logische vervanger dus dan moet het maar.
Hoezo?quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
15 miljoen voor Berg.
Sulejmani is wel 2 klassen beter.quote:Op maandag 1 december 2008 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Als Ajax ook zomaar 16 mil voor Sulejmani op tafel legt...............
Waarom zou Groningen hem in godsnaam voor een miljoen of 7 van de hand doen?
Hij staat lang onder contract, en de club is gezond dus verkopen hoeft niet...
Groningen zou van de pot gerukt zijn als ze hem in de huidige markt voor een grijpstuiver zouden verkopen.
Willem II, Roda JC en eventjes Feyenoord?quote:Op maandag 1 december 2008 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat waren wij blij dat we eindelijk een weergaloze aanval hadden: Suarez -KJH - Sulejmani
Hoevaak hebben ze samen gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |