Like i said. Silva en Kennedy worden in de deal betrokken. Daaromquote:Op maandag 1 december 2008 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Als Ajax ook zomaar 16 mil voor Sulejmani op tafel legt...............
Waarom zou Groningen hem in godsnaam voor een miljoen of 7 van de hand doen?
Niet te vergelijken, heel ander type speler.quote:
Laat ik het anders stellen. Suarez - KJH - Sulejmani met Aissati er achterquote:Op maandag 1 december 2008 20:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Willem II, Roda JC en eventjes Feyenoord?.
Hij is en te duur gehaald, en heeft nog bar weinig laten zien...quote:
Daar zit ik ook meer op te wachten dan op een nieuwe Huntelaar eigenlijk. Huntelaar was soms hele wedstrijden onzichtbaar, als we een technisch onderlegde spits zouden krijgen die met Sulejmani en Suarez zou kunnen spelen zou dat beter zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 @ 20:47 schreef RayMania het volgende:
Ik wil Berg geen eens. Ik wil een voetballende spits, geen stugge, kopsterke spitsen meer.
Eens, Berg is niet wat Ajax nodig heeft. Zo goed doet hij het nou ook weer nietquote:Op maandag 1 december 2008 20:47 schreef RayMania het volgende:
Ik wil Berg geen eens. Ik wil een voetballende spits, geen stugge, kopsterke spitsen meer.
Zou me niks verbazen als ze komen aankakken met Henke Larsson als tussenoplossingquote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar zit ik ook meer op te wachten dan op een nieuwe Huntelaar eigenlijk. Huntelaar was soms hele wedstrijden onzichtbaar, als we een technisch onderlegde spits zouden krijgen die met Sulejmani en Suarez zou kunnen spelen zou dat beter zijn.
Jij verwacht dat hij elke wedstrijd een hatrick maakt? Rot op man. Hij is nog geen wedstrijd 100% fit geweest en zelfs nu kun je nog zien dat de klasse er van af druipt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Hij is en te duur gehaald, en heeft nog bar weinig laten zien...
quote:
Berg is niet een soort Huntelaar, Berg is een stuk sneller dan Klaasje, maar dat is mijn schildpad ook.quote:Op maandag 1 december 2008 20:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, heel ander type speler.
Berg is meer een soort van Huntelaar.
Waarom onhaalbaar?quote:
Hij is er twee maanden uit geweest. Mensen die hem nu al afschrijven...quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Idd.. het werd toch tijd dat KJH wegging... en we weten nieteens de volle transferinfo.. de NOS zegt dan wel 20 milj maar dat geloof ik niet.. daar moet toch nog een paar mil bijzitten.quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:
We moeten eigenlijk ook niet wanhopig doen. Zonder Huntelaar win je wel van PSV en HSV.
Klinkt raar, maar zoiets heb ik ook. Nu krijgt Luis Suarez eindelijk eens de kans in de spits, de positie waar hij ook thuishoort. Verder heb je met Urby Emanuelson en Miralem Sulejmani voldoende creativiteit erachter en als straks Ismail Aissati terug is, is er helemaal niets aan de hand.quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:
We moeten eigenlijk ook niet wanhopig doen. Zonder Huntelaar win je wel van PSV en HSV.
Ik verwacht dat hij scoort, mag het voor 16 miljoen?quote:Op maandag 1 december 2008 20:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij verwacht dat hij elke wedstrijd een hatrick maakt? Rot op man. Hij is nog geen wedstrijd 100% fit geweest en zelfs nu kun je nog zien dat de klasse er van af druipt.
Wen er maar vast aan dat Manchester City de club zal zijn met enorm opgeblazen transfersommen de komende jaren.quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Manchester City had volgens de geruchten ¤40 miljoen geboden in de zomer, en nu weg voor ¤20 miljoen is toch te betwijfelen.
Daar twijfel ik ook niet aan. Het probleem is alleen Scheringa.quote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom onhaalbaar?
Omdat hij bij AZ speelt?
Wie weet heeft hij wel oren naar Ajax..
Sulejmani is dan ook van het kaliber Suarez (al was het gisteren niet te zien), dat is nogal een verschil met Berg.quote:Op maandag 1 december 2008 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Als Ajax ook zomaar 16 mil voor Sulejmani op tafel legt...............
idd, hij is nog niet fatsoenlijk wedstrijdfit geweest.quote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is er twee maanden uit geweest. Mensen die hem nu al afschrijven...
Gisteren en tegen Volendam uit had ik hem er graag bij gehad. Als je je tegenstander laat komen, dan heb je inderdaad meer aan Suarez in de spits, maar als je op de helft van de tegenstander speelt en Huntelaar is er niet, dan zie je pas dat je hem echt mist. Ik denk niet dat er veel spitsen beter zijn in de 16.quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:
Blijft dus alleen bij dromen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Suarez - KJH - Sulejmani met Aissati er achter
Real Madrid speelt de laatste tijd anders ook niet echt geweldig, misschien dat Huntelaar daar wel een verandering in zou kunnen brengen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat zal een reden voor hem zijn als je met Madrid kampioen van Spanje kan worden en misschien zelfs nog de CL kan winnen
Mee eens, er is meer dan KJH. Al zullen we hem énorm missenquote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:
Suarez is verre van een nummer 9. Dat is na gisteren wel duidelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar zoiets heb ik ook. Nu krijgt Luis Suarez eindelijk eens de kans in de spits, de positie waar hij ook thuishoort. Verder heb je met Urby Emanuelson en Miralem Sulejmani voldoende creativiteit erachter en als straks Ismail Aissati terug is, is er helemaal niets aan de hand.
quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef kevin33 het volgende:
[..]
quote:
Hij is sneller inderdaad. Maar wel hetzelfde soort speler.quote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef Borga het volgende:
[..]
Berg is niet een soort Huntelaar, Berg is een stuk sneller dan Klaasje, maar dat is mijn schildpad ook.
Schrijf hem niet af, lijkt mij logisch dat we het geld van Huntelaar in de medische staf drukkenquote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
idd, hij is nog niet fatsoenlijk wedstrijdfit geweest.
Ja, we hadden Suarez en Huntelaar ook voor 5 ton kunnen halenquote:Op maandag 1 december 2008 20:51 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij scoort, mag het voor 16 miljoen?
We hadden hem 3 jaar terug kunnen halen voor 6 ton
als kiespijn jaquote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mee eens, er is meer dan KJH. Al zullen we hem énorm missen
Ze ontkennen altijdquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |