quote:Aflevering 8: donderdag 4 dec. om 22:00 uur, RTL 5.
In de laatste aflevering laat Pauline haar vriend Harmen zien wat ze heeft geleerd bij golfles. En de langverwachte sweet 18 party van Leslie gaat van start. Er zijn wat spanningen tijdens de voorbereidingen, maar dan barst het feest inclusief vuurwerk en champagne dan echt los!
quote:Op zondag 30 november 2008 17:25 schreef DurumDoner het volgende:
Wanneer is de volgende aflevering, zag in de voorstukjes dat er een opstootje komt op een strandfeest. Ben wel benieuwd hoe die hockeykneusjes elkaar met eyeliner te lijf gaan.
quote:Op maandag 1 december 2008 12:18 schreef bobjuh het volgende:
verschrikkelijke wijfen zeg![]()
ff pappie lief aankijken en ze krijgen een auto
Nou en?quote:Op maandag 1 december 2008 12:18 schreef bobjuh het volgende:
ff pappie lief aankijken en ze krijgen een auto
Begonnenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond die fatjes-ruzie toch?
Ik ging al aan mezelf twijfelen!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef DS4 het volgende:
MIJN GOD!
"Het is kaviaar!"
Nee, DOOS, kaviaar is niet rood, maar zwart.Dat rode spul is gewoon Zalmkuit... Nou ja, opvoeding is tegenwoordig ook optioneel begrijp ik.
Dat is wel eerlijk...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef Ripley het volgende:
en zeggen zelfs dat een ander mooier is op haar 18e verjaardag
Ja, leuk op je eigen verjaardag door een goede vriendin. Dan maar wat minder eerlijk, wat schiet ze op met zo'n kutopmerking.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is wel eerlijk...
En die jurk geeft wel een mooie kijk op haar toekomst, want ze heeft alles in zich om een vet mormel te worden. Als die niet tijdig de sportschool in duikt...
Volgens mij is het geen goede vriendin en die blik daarna was priceless...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef Ripley het volgende:
Ja, leuk op je eigen verjaardag door een goede vriendin. Dan maar wat minder eerlijk, wat schiet ze op met zo'n kutopmerking.
Ja leuk man, iemand kweten op haar grote feestdag. Echt top!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen goede vriendin en die blik daarna was priceless...
Wat is de kans dat haar 18e verjaardig precies op dezelfde dag is gevallen dat deze zomer de zon scheen?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef Ripley het volgende:
Ja leuk man, iemand kweten op haar grote feestdag. Echt top!
A) wat maakt dat uit? Het was het haar feest, voor haar verjaardagquote:Op donderdag 4 december 2008 23:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is de kans dat haar 18e verjaardig precies op dezelfde dag is gevallen dat deze zomer de zon scheen?
Het is t.v. Vind je het heel erg als ik het cum grano salis neem?
Het zou zo maar eens kunnen. Geen idee. Persoonlijk vind ik het gemener dat niemand haar heeft durven vertellen dat die jurk voor geen meter staat.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:20 schreef Ripley het volgende:
Het was het haar feest, voor haar verjaardag
Dan hoor je dus ook te weten dat iedereen die met zijn kop in de media verschijnt kutopmerkingen te verwerken krijgt. Ze heeft daar bewust voor gekozen, dus geen medelijden.quote:Ik heb 5 jaar gewerkt bij het bedrijf dat Gooische meisje gemaakt heeft - je hoeft mij echt geen uitleg over wat TV is te geven
Ja, van anderen. Niet van je vriendinnenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:25 schreef DS4 het volgende:
Dan hoor je dus ook te weten dat iedereen die met zijn kop in de media verschijnt kutopmerkingen te verwerken krijgt. Ze heeft daar bewust voor gekozen, dus geen medelijden.
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:26 schreef Ripley het volgende:
Ja, van anderen. Niet van je vriendinnen
Volgens mij is alleen Florine haar echte vriendin, de rest is gewoon 'zogenaamd' voor tv.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, van anderen. Niet van je vriendinnen
Dat idee heb ik ook ja. Do en pauline kunnen ook nog vriendinnen zijn en die ander hangt er helemaal maar bij. En dat ze voor tv als 1 grote vriendinnengroep neergezet zijn. Ze hebben ook net iets te veel leeftijdsverschil daarvoor denk ik. Meisjes van 17 zijn toch geen vriendinnen met meiden van 23?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:53 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen Florine haar echte vriendin, de rest is gewoon 'zogenaamd' voor tv.
En het mooiste is nog dat ze de hele serie heeft lopen zoeken naar een jurk en uiteindelijk de lelijkste heeft uitgekozenquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:37 schreef Starlie het volgende:
Mijn hemel zeg wat een verwend kutkreng die Leslie, dat ze een ontevreden smoelwerk heeft had ik de eerst aflevering al door maar ze is echt onuitstaanbaar! Waarschijnlijk heeft ze ook geen spiegels in huis want anders had je toch wel gezien dat die jurk bepaald niet afkleed...
idd een fatsoquote:Op zondag 26 april 2009 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo'n maandje bijstand lijkt me ook prima voor de onderkin van LeslieDIe heeft wel es beter uitgezien:
[ afbeelding ]
Ik ook hoor. En die stoel zou ik ook echt niet hoeven.quote:Op zondag 26 april 2009 21:10 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik vind een tweedehands matras ook vies.![]()
Nee, ik ook niet. Maakt me niet uit van wie een matras is geweest, het gaat mij te ver.quote:Op zondag 26 april 2009 21:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En die stoel zou ik ook echt niet hoeven.
ja stop jij even een heel matras in de wasmachinequote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef s0k het volgende:
pff, mietjes. Gewoon ff wassen en het is zo goed als nieuw.
ok, die dan niet. Maar dan leg je er toch een extra molton op oidquote:Op zondag 26 april 2009 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja stop jij even een heel matras in de wasmachine
Je neemt altijd je eigen bed mee als je in een hotel slaaptquote:Op zondag 26 april 2009 21:10 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik vind een tweedehands matras ook vies.![]()
True.....quote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef Vivi het volgende:
En dat geadopteerde grietje is een lichtend voorbeeld van de uitspraak "Het kost een hoop geld om er zo goedkoop uit te zien".
Ik mag toch hopen dat die matrassen toch niet zo oud, vies en versleten zijn als een doorsnee tweedehands matras van weet-ik-veel-waar. Bovendien slaap je maar een x aantal nachten in het hotel.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je neemt altijd je eigen bed mee als je in een hotel slaapt
levert meer verschillend beeldmateriaal op. dohquote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Steve het volgende:
Waarom hoeven Bo en Pauline geen varkens te dingesen?
http://www.rtl.nl/reality/echtegooischemeisjesindebijstand/home/quote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef rena het volgende:
Vergeten te kijken gisterenKan ik het ergens terugzien?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:26 schreef rubbereend het volgende:
Flo heeft een leuk inkijk jurkje als ze bukt![]()
Flo heeft het mooiste gezichtje. Ze moet alleen die pukkel laten weghalen...quote:Op zondag 26 april 2009 21:26 schreef rubbereend het volgende:
Flo heeft een leuk inkijk jurkje als ze bukt![]()
Ja vond ik ook. Vond ze ook het liefst, die andere drie zijn toch een beetje naar.quote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Paulien en Bo zijn echt wel de leukste 2Ze zijn ook zo lekker droog
Paulienquote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Paulien en Bo zijn echt wel de leukste 2Ze zijn ook zo lekker droog
Vond ik ook vreemd iddquote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef June. het volgende:
Waarom gaan ze trouwens naar de Dirk in plaats van de Aldi?
Absoluutquote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef -Jean- het volgende:
Ik vind Bo en Flo het leukst.
Helemaal mee eens ja. Florine vind ik ook de leukste van het stel.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
Florine is echt leuk! Die denkt niet na, die doet gewoon!!
Pauline is ook wel erg grappig!
En Bo is gewoon ECHT een Gooische meid.
Leslie en Kimberly vind ik vervelend...
Iddquote:Op maandag 4 mei 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
Ook helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
Ik dacht ook al dat het dezelfde wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik moest bij haar denken aan dat ene type uit Van der Vorst zoekt sterren
Jaaa, ik geloof dat ik haar daar ook heb gezien! Had al het idee dat ik haar ergens van herkende.quote:
De Gooische meisje hebben nog nooit gekookt dus maken ze fouten, zoveel olie proef je wel aan de hamburgers. Leuk programma. Eigenlijk zouden ze meer jongeren even op zichzelf moeten laten wonen. Als voorbereiding tot het echte.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Pyttpytt het volgende:
In hoeveel olie bakten ze die hamburgers??? Getverderrie!!!
Verder leuke serie
Idd ja. Gewoon aandachttrekkerijquote:Op maandag 18 mei 2009 09:32 schreef Starlie het volgende:
Mijn hemel wat een die Kimberly een kutje zeg.... smetvrees dit smetvrees dat... haar vriendje trekt ze zeker ook af met rubber handschoentjes..
'Ik haat met de bus, iedereen zit op zo'n stoeltje... ik ben eigenlijk nog nooit met de bus gegaan'quote:Op zondag 24 mei 2009 21:55 schreef gimme.shelter het volgende:
Het was zo lachen dat ze de bus zo vies vonden!!!![]()
![]()
Stiekem vind ik zelf het OV te vies voor woorden.....
Florine deed ook haar best op de boerderij hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef ytram het volgende:
Bo
Ze praat normaal met alle mensen die ze tegen komt. Ze doet met alle activiteiten gewoon mee. In tegenstelling tot de andere dames, Pauline heeft geen zin om in de bosjes zwerfafval weg te halen, Florine en Kim lopen te mutsen op de zorgboerderij... Lesly heb ik eigenlijk niet zo opgelet
Ehmm, juist wel..quote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:
Leuk programma, geeft alleen niet een geheel reëel beeld van de bijstand, maar ach.
Ik had al wel een gifje verwacht van dat mannetjequote:
Dat manwijf dat vogelpoep op d'r trui kreeg.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef Starlie het volgende:
OO mijn god zeg wat een vreselijke vriendinnen hebben die meiden....
Ja die andere drie zijn nog wel leuk.... maar die Kim en Lesliequote:Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef Starlie het volgende:
Kim is echt een kuttekop... en Leslie heeft haar ontevreden smoelwerk ook niet echt mee...
Idd jaquote:Op maandag 8 juni 2009 15:04 schreef Steve het volgende:
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=29&catid=17
Wat een slechte foto's.
Tja... het was ook wel een "simpele" camera. Het kwam allemaal wat amaturistisch over!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:04 schreef Steve het volgende:
Wat een slechte foto's.
Op school, heeft ze dan vrij gehad die maand ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef Luc12 het volgende:
Pauline zit bij mij op school en ze is echt zo kut als op tv.
O joh dat ze nog op school zit! Vind haar op tv helemaal niet zo kut overkomen eigenlijk..quote:Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef Luc12 het volgende:
Volgens de Grazia van deze week wel. Er staat ook in wat de meisjes in het dagelijks leven doen:quote:Op maandag 8 juni 2009 17:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
O joh dat ze nog op school zit! Vind haar op tv helemaal niet zo kut overkomen eigenlijk..
Wat ik me wel afvroeg is ze eigenlijk nog met die Harm samen?!
Haha, geloof je het zelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef Luc12 het volgende:
Jezus..! Haha Kim!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:04 schreef Steve het volgende:
Wat een slechte foto's.
Kredietcrisis in 't Gooi?quote:Gooische meisjes in Playboy
'Gooische Meisjes' Bo, Pauline, Kimberly, Florine en Leslie zijn volgende maand te bewonderen in de Playboy.
Jan Heemskerk, hoofdredacteur van het blootblad, heeft het nieuws aan Shownieuws bevestigd.
De fotoshoot van de Gooische Meisjes heeft inmiddels plaatsgevonden.
* waht hoopt op pikante afbeeldingen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)es_in_Playboy__.html
[..]
Kredietcrisis in 't Gooi?Of is het een interview (waar het blad natuurlijk om bekend staat)?
Nee, ze zijn allen 18 of ouder. En zo niet, nou en?quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij zitten er twee minderjarigen tussen, maar goed.
Volgens mij mag jonger dan 18 niet meer... Dat was vroeger anders.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:02 schreef waht het volgende:
Nee, ze zijn allen 18 of ouder. En zo niet, nou en?
Ah. Maar goed, doet er niet toe. Leslie was de jongste en is 18 jaar geworden tijdens een van de afleveringen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij mag jonger dan 18 niet meer... Dat was vroeger anders.
Of een diepte-interview...quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar ga ik eik ook wel vanuit ja.
Waarom bevestigt die hoofdredacteur van PB het nieuws danquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef waht het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen
Echte Gooische Meisjes naakt in Playboy (met nadruk op naakt)
Gooische meisjes in de FHM 2009 (..en niet in de playboy)
Of ze staan in beide bladen...quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:09 schreef waht het volgende:
Ik snap het ook niet. Het staat op de website van de FHM in ieder geval.
quote:Pauline gaat in Playboy echter wél bloot.
quote:Pauline gaat in Playboy echter wél bloot. En dan helemaal. Ook leuk, als je ervan houdt.
Ik zie het, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leslie doet wel mee, maar Florine niet meer.
Die middelste is vooral niet op haar tieten geselecteerd zeker.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef Sannun het volgende:
Vanavond begint de nieuwe serie weer, half 9 bij rtl 5.
Florine doet niet meer mee, maar voor haar zijn er wel drie nieuwe meisjes voor in de plaats gekomen:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Nathalie, Stephanie, Renée
Nathalie
De 24-jarige Nathalie is opgegroeid met de dressuur en leeft op een prachtige locatie op een steenworp van het huis van haar ouders. Ze lijkt alles te hebben. Een eigen paardenstallencomplex met dressuurpaarden die aan wedstrijden meedoen.
De vrijheid om te doen en laten wat ze wil, maar door een blessure kan tijdelijk geen paard rijden en dus verveeld Nathalie zich. Er moet een ander doel komen om het leven een beetje richting te geven. In ieder geval voor zolang de blessure aanhoudt.
Stephanie
Stephanie is een socialite zoals je ze niet vaak tegenkomt in Nederland. Haar ouders zijn gescheiden. Moeder woont bij haar in de buurt en vader woont op Mallorca.
Stephanie heeft een prachtige villa gekocht in Laren. Stephanie heeft vijf jaar in Amsterdam gewoond en is nu terug in ’t Gooi om zich te gaan settelen met Maurits, die haar hoe toepasselijk op Mauritius ten huwelijk heeft gevraagd. Een huwelijk dat natuurlijk groots en meeslepend in de tuin van papa, op Mallorca gevierd gaat worden.
Renee
Renee is opgegroeid in Laren. Haar ouders zijn gescheiden en haar vader woont tegenwoordig in Naarden. Renee deed vroeger aan hockey en heeft drie jaar in Milaan als model heeft gewerkt. Daar is ze mee gestopt en nu studeert ze rechten in Amsterdam.
Renee valt structureel op de verkeerde mannen. Meestal te oud, soms bezet, maar in ieder geval nooit alleen voor haar zelf. Toch wil ze zo snel mogelijk getrouwd zijn. Het liefste met een voetballer en dan mooie kinderen krijgen, al ziet ze zichzelf ook graag over tien als zakenvrouw in de Quote staan.
En de middelste lijkt op Florien, en de linker op Lesley.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:53 schreef Starlie het volgende:
Die in het zwart lijkt wel op Paulien....
Ja nu je het zegt.. nee maar serieus toen ik net even snel keek vond ik haar echt op Paulien lijken, inmiddels heb ik haar hyves bekeken en ze lijkt totaal niet op Paulienquote:Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
En de middelste lijkt op Florien, en de linker op Lesley.
Al die meisjes zien er hetzelfde uit.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een baan is leuk, maar ik denk dat ik wel meer kan dan dat." En nog geen school afgemaakt. Dom wicht.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik vind die Kimberly echt geil..echt zo'n klein meisje die je helemaal uit elkaar kunt trekken
inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 20:35 schreef Knallert het volgende:
Die voice-over is niet te verstaan ...
Gisteren rond 23 uur stond er ook nog niks. Heb hem maar ergens anders gedownloadquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:22 schreef Ellatjuh het volgende:
zou goddomme gister wel op uitzending gemist komen.
zou rond 9 uur oid geplaats worden en nu wil ik heb terug kijken en nu is het weg
Tnxquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:57 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is er vanavond een herhaling op tv. Of zondag of maandag. Zag het in één van de dagen in de krant staan.
"Ik koop er liever twee auto's voor."quote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Knallert het volgende:
350.000 e-tjes voor een gepimpte caravan.
Iddquote:Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef hetismijrobbert het volgende:
maar nattie lie heeft hun niet nodig, doei.
Idd. Maar het trieste is dat deze mutsen normaal ook zo zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef PartyHardy het volgende:
hahah ik vind het best wel vermakelijk allemaal, juist omdat het zo nep overkomt enzo..
Ik dacht meer aan een koeien stal met die grote tetten van haarquote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd. Met d'r paardenkop. Ze kan beter zelf in zo'n trailer gaan staan.
Dat is waar, maar het wordt wel allemaal lekker aangedikt. Leslie die haar bovenlip laat ontharen enzo..quote:Op donderdag 8 april 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Maar het trieste is dat deze mutsen normaal ook zo zijn.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een koeien stal met die grote tetten van haar
Ik dacht dus precies hetzelfde!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Valt me nog mee dat die Nathalie kan lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |