Florine deed ook haar best op de boerderij hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef ytram het volgende:
Bo
Ze praat normaal met alle mensen die ze tegen komt. Ze doet met alle activiteiten gewoon mee. In tegenstelling tot de andere dames, Pauline heeft geen zin om in de bosjes zwerfafval weg te halen, Florine en Kim lopen te mutsen op de zorgboerderij... Lesly heb ik eigenlijk niet zo opgelet
Ehmm, juist wel..quote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:
Leuk programma, geeft alleen niet een geheel reëel beeld van de bijstand, maar ach.
Ik had al wel een gifje verwacht van dat mannetjequote:
Dat manwijf dat vogelpoep op d'r trui kreeg.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef Starlie het volgende:
OO mijn god zeg wat een vreselijke vriendinnen hebben die meiden....
Ja die andere drie zijn nog wel leuk.... maar die Kim en Lesliequote:Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef Starlie het volgende:
Kim is echt een kuttekop... en Leslie heeft haar ontevreden smoelwerk ook niet echt mee...
Idd jaquote:Op maandag 8 juni 2009 15:04 schreef Steve het volgende:
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=29&catid=17
Wat een slechte foto's.
Tja... het was ook wel een "simpele" camera. Het kwam allemaal wat amaturistisch over!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:04 schreef Steve het volgende:
Wat een slechte foto's.
Op school, heeft ze dan vrij gehad die maand ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef Luc12 het volgende:
Pauline zit bij mij op school en ze is echt zo kut als op tv.
O joh dat ze nog op school zit! Vind haar op tv helemaal niet zo kut overkomen eigenlijk..quote:Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef Luc12 het volgende:
Volgens de Grazia van deze week wel. Er staat ook in wat de meisjes in het dagelijks leven doen:quote:Op maandag 8 juni 2009 17:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
O joh dat ze nog op school zit! Vind haar op tv helemaal niet zo kut overkomen eigenlijk..
Wat ik me wel afvroeg is ze eigenlijk nog met die Harm samen?!
Haha, geloof je het zelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef Luc12 het volgende:
Jezus..! Haha Kim!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:04 schreef Steve het volgende:
Wat een slechte foto's.
Kredietcrisis in 't Gooi?quote:Gooische meisjes in Playboy
'Gooische Meisjes' Bo, Pauline, Kimberly, Florine en Leslie zijn volgende maand te bewonderen in de Playboy.
Jan Heemskerk, hoofdredacteur van het blootblad, heeft het nieuws aan Shownieuws bevestigd.
De fotoshoot van de Gooische Meisjes heeft inmiddels plaatsgevonden.
* waht hoopt op pikante afbeeldingen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)es_in_Playboy__.html
[..]
Kredietcrisis in 't Gooi?Of is het een interview (waar het blad natuurlijk om bekend staat)?
Nee, ze zijn allen 18 of ouder. En zo niet, nou en?quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij zitten er twee minderjarigen tussen, maar goed.
Volgens mij mag jonger dan 18 niet meer... Dat was vroeger anders.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:02 schreef waht het volgende:
Nee, ze zijn allen 18 of ouder. En zo niet, nou en?
Ah. Maar goed, doet er niet toe. Leslie was de jongste en is 18 jaar geworden tijdens een van de afleveringen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij mag jonger dan 18 niet meer... Dat was vroeger anders.
Of een diepte-interview...quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar ga ik eik ook wel vanuit ja.
Waarom bevestigt die hoofdredacteur van PB het nieuws danquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef waht het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen
Echte Gooische Meisjes naakt in Playboy (met nadruk op naakt)
Gooische meisjes in de FHM 2009 (..en niet in de playboy)
Of ze staan in beide bladen...quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:09 schreef waht het volgende:
Ik snap het ook niet. Het staat op de website van de FHM in ieder geval.
quote:Pauline gaat in Playboy echter wél bloot.
quote:Pauline gaat in Playboy echter wél bloot. En dan helemaal. Ook leuk, als je ervan houdt.
Ik zie het, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leslie doet wel mee, maar Florine niet meer.
Die middelste is vooral niet op haar tieten geselecteerd zeker.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef Sannun het volgende:
Vanavond begint de nieuwe serie weer, half 9 bij rtl 5.
Florine doet niet meer mee, maar voor haar zijn er wel drie nieuwe meisjes voor in de plaats gekomen:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Nathalie, Stephanie, Renée
Nathalie
De 24-jarige Nathalie is opgegroeid met de dressuur en leeft op een prachtige locatie op een steenworp van het huis van haar ouders. Ze lijkt alles te hebben. Een eigen paardenstallencomplex met dressuurpaarden die aan wedstrijden meedoen.
De vrijheid om te doen en laten wat ze wil, maar door een blessure kan tijdelijk geen paard rijden en dus verveeld Nathalie zich. Er moet een ander doel komen om het leven een beetje richting te geven. In ieder geval voor zolang de blessure aanhoudt.
Stephanie
Stephanie is een socialite zoals je ze niet vaak tegenkomt in Nederland. Haar ouders zijn gescheiden. Moeder woont bij haar in de buurt en vader woont op Mallorca.
Stephanie heeft een prachtige villa gekocht in Laren. Stephanie heeft vijf jaar in Amsterdam gewoond en is nu terug in ’t Gooi om zich te gaan settelen met Maurits, die haar hoe toepasselijk op Mauritius ten huwelijk heeft gevraagd. Een huwelijk dat natuurlijk groots en meeslepend in de tuin van papa, op Mallorca gevierd gaat worden.
Renee
Renee is opgegroeid in Laren. Haar ouders zijn gescheiden en haar vader woont tegenwoordig in Naarden. Renee deed vroeger aan hockey en heeft drie jaar in Milaan als model heeft gewerkt. Daar is ze mee gestopt en nu studeert ze rechten in Amsterdam.
Renee valt structureel op de verkeerde mannen. Meestal te oud, soms bezet, maar in ieder geval nooit alleen voor haar zelf. Toch wil ze zo snel mogelijk getrouwd zijn. Het liefste met een voetballer en dan mooie kinderen krijgen, al ziet ze zichzelf ook graag over tien als zakenvrouw in de Quote staan.
En de middelste lijkt op Florien, en de linker op Lesley.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:53 schreef Starlie het volgende:
Die in het zwart lijkt wel op Paulien....
Ja nu je het zegt.. nee maar serieus toen ik net even snel keek vond ik haar echt op Paulien lijken, inmiddels heb ik haar hyves bekeken en ze lijkt totaal niet op Paulienquote:Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
En de middelste lijkt op Florien, en de linker op Lesley.
Al die meisjes zien er hetzelfde uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |