http://www.rtl.nl/reality/echtegooischemeisjesindebijstand/home/quote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef rena het volgende:
Vergeten te kijken gisterenKan ik het ergens terugzien?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:26 schreef rubbereend het volgende:
Flo heeft een leuk inkijk jurkje als ze bukt![]()
Flo heeft het mooiste gezichtje. Ze moet alleen die pukkel laten weghalen...quote:Op zondag 26 april 2009 21:26 schreef rubbereend het volgende:
Flo heeft een leuk inkijk jurkje als ze bukt![]()
Ja vond ik ook. Vond ze ook het liefst, die andere drie zijn toch een beetje naar.quote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Paulien en Bo zijn echt wel de leukste 2Ze zijn ook zo lekker droog
Paulienquote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Paulien en Bo zijn echt wel de leukste 2Ze zijn ook zo lekker droog
Vond ik ook vreemd iddquote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef June. het volgende:
Waarom gaan ze trouwens naar de Dirk in plaats van de Aldi?
Absoluutquote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef -Jean- het volgende:
Ik vind Bo en Flo het leukst.
Helemaal mee eens ja. Florine vind ik ook de leukste van het stel.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
Florine is echt leuk! Die denkt niet na, die doet gewoon!!
Pauline is ook wel erg grappig!
En Bo is gewoon ECHT een Gooische meid.
Leslie en Kimberly vind ik vervelend...
Iddquote:Op maandag 4 mei 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
Ook helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
Ik dacht ook al dat het dezelfde wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik moest bij haar denken aan dat ene type uit Van der Vorst zoekt sterren
Jaaa, ik geloof dat ik haar daar ook heb gezien! Had al het idee dat ik haar ergens van herkende.quote:
De Gooische meisje hebben nog nooit gekookt dus maken ze fouten, zoveel olie proef je wel aan de hamburgers. Leuk programma. Eigenlijk zouden ze meer jongeren even op zichzelf moeten laten wonen. Als voorbereiding tot het echte.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Pyttpytt het volgende:
In hoeveel olie bakten ze die hamburgers??? Getverderrie!!!
Verder leuke serie
Idd ja. Gewoon aandachttrekkerijquote:Op maandag 18 mei 2009 09:32 schreef Starlie het volgende:
Mijn hemel wat een die Kimberly een kutje zeg.... smetvrees dit smetvrees dat... haar vriendje trekt ze zeker ook af met rubber handschoentjes..
'Ik haat met de bus, iedereen zit op zo'n stoeltje... ik ben eigenlijk nog nooit met de bus gegaan'quote:Op zondag 24 mei 2009 21:55 schreef gimme.shelter het volgende:
Het was zo lachen dat ze de bus zo vies vonden!!!![]()
![]()
Stiekem vind ik zelf het OV te vies voor woorden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |