Ik ook hoor. En die stoel zou ik ook echt niet hoeven.quote:Op zondag 26 april 2009 21:10 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik vind een tweedehands matras ook vies.![]()
Nee, ik ook niet. Maakt me niet uit van wie een matras is geweest, het gaat mij te ver.quote:Op zondag 26 april 2009 21:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En die stoel zou ik ook echt niet hoeven.
ja stop jij even een heel matras in de wasmachinequote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef s0k het volgende:
pff, mietjes. Gewoon ff wassen en het is zo goed als nieuw.
ok, die dan niet. Maar dan leg je er toch een extra molton op oidquote:Op zondag 26 april 2009 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja stop jij even een heel matras in de wasmachine
Je neemt altijd je eigen bed mee als je in een hotel slaaptquote:Op zondag 26 april 2009 21:10 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik vind een tweedehands matras ook vies.![]()
True.....quote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef Vivi het volgende:
En dat geadopteerde grietje is een lichtend voorbeeld van de uitspraak "Het kost een hoop geld om er zo goedkoop uit te zien".
Ik mag toch hopen dat die matrassen toch niet zo oud, vies en versleten zijn als een doorsnee tweedehands matras van weet-ik-veel-waar. Bovendien slaap je maar een x aantal nachten in het hotel.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je neemt altijd je eigen bed mee als je in een hotel slaapt
levert meer verschillend beeldmateriaal op. dohquote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Steve het volgende:
Waarom hoeven Bo en Pauline geen varkens te dingesen?
http://www.rtl.nl/reality/echtegooischemeisjesindebijstand/home/quote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef rena het volgende:
Vergeten te kijken gisterenKan ik het ergens terugzien?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:26 schreef rubbereend het volgende:
Flo heeft een leuk inkijk jurkje als ze bukt![]()
Flo heeft het mooiste gezichtje. Ze moet alleen die pukkel laten weghalen...quote:Op zondag 26 april 2009 21:26 schreef rubbereend het volgende:
Flo heeft een leuk inkijk jurkje als ze bukt![]()
Ja vond ik ook. Vond ze ook het liefst, die andere drie zijn toch een beetje naar.quote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Paulien en Bo zijn echt wel de leukste 2Ze zijn ook zo lekker droog
Paulienquote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Paulien en Bo zijn echt wel de leukste 2Ze zijn ook zo lekker droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |