quote:Op donderdag 1 april 2010 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een baan is leuk, maar ik denk dat ik wel meer kan dan dat." En nog geen school afgemaakt. Dom wicht.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik vind die Kimberly echt geil..echt zo'n klein meisje die je helemaal uit elkaar kunt trekken
inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 20:35 schreef Knallert het volgende:
Die voice-over is niet te verstaan ...
Gisteren rond 23 uur stond er ook nog niks. Heb hem maar ergens anders gedownloadquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:22 schreef Ellatjuh het volgende:
zou goddomme gister wel op uitzending gemist komen.
zou rond 9 uur oid geplaats worden en nu wil ik heb terug kijken en nu is het weg
Tnxquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:57 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is er vanavond een herhaling op tv. Of zondag of maandag. Zag het in één van de dagen in de krant staan.
"Ik koop er liever twee auto's voor."quote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Knallert het volgende:
350.000 e-tjes voor een gepimpte caravan.
Iddquote:Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef hetismijrobbert het volgende:
maar nattie lie heeft hun niet nodig, doei.
Idd. Maar het trieste is dat deze mutsen normaal ook zo zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef PartyHardy het volgende:
hahah ik vind het best wel vermakelijk allemaal, juist omdat het zo nep overkomt enzo..
Ik dacht meer aan een koeien stal met die grote tetten van haarquote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd. Met d'r paardenkop. Ze kan beter zelf in zo'n trailer gaan staan.
Dat is waar, maar het wordt wel allemaal lekker aangedikt. Leslie die haar bovenlip laat ontharen enzo..quote:Op donderdag 8 april 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Maar het trieste is dat deze mutsen normaal ook zo zijn.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een koeien stal met die grote tetten van haar
Ik dacht dus precies hetzelfde!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Valt me nog mee dat die Nathalie kan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |