Waist maat 28, dat is geen anorexiamaatje hoorquote:Op maandag 24 november 2008 15:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
28? Niet iedere studente begint met anorexia...
Precies!quote:Op maandag 24 november 2008 15:06 schreef Darkenrahl het volgende:
Ik vind de serie een beetje saai, kijk af en toe een stukje, maar kan me niet echt bekoren. Dames zijn redelijk normaal en het enige wat ze doen is veel drinken. Ze kunnen beter een serie maken over de dames van een studentenvereniging als vindicat of albertus in groningen. Krijg je veel betere tv dan dit.
We zijn in NL, dus aan inches doen wij niet.quote:Op maandag 24 november 2008 18:08 schreef Goodbye het volgende:
Waist maat 28, dat is geen anorexiamaatje hoor
Als man ben ik nu eenmaal niet zo goed in matenquote:Op maandag 24 november 2008 18:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
We zijn in NL, dus aan inches doen wij niet.
Ik mag dus gewoon aannemen dat hij kledingmaten bedoelt en gewoon die in NL gehanteerd worden. En dan is 28 gewoon anorexia. Of je moet een pigmee zijn...
Volgens mij is maat 36 het ideaal?quote:Op maandag 24 november 2008 19:19 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Als man ben ik nu eenmaal niet zo goed in maten![]()
Dus als 28 anorexia is bedoelde ik 29 of 30 of 31......
Nou, hier in Nederland worden anders genoeg broeken verkocht met die matenquote:Op maandag 24 november 2008 18:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
We zijn in NL, dus aan inches doen wij niet.
Ik mag dus gewoon aannemen dat hij kledingmaten bedoelt en gewoon die in NL gehanteerd worden. En dan is 28 gewoon anorexia. Of je moet een pigmee zijn...
In theorie is dat een fotomodel. In de praktijk zitten die nogal eens lager. 36 is gewoon een slanke dame uitgaande van normale lengte. Volgens mij is de gemiddelde vrouw in NL 38-40.quote:Op maandag 24 november 2008 19:21 schreef Richie_Rich het volgende:
Volgens mij is maat 36 het ideaal?
Als je spijkerbroeken koopt oid, maar dan is de maat niet 28, maar 28W 32L b.v.quote:Op maandag 24 november 2008 19:24 schreef Goodbye het volgende:
Nou, hier in Nederland worden anders genoeg broeken verkocht met die maten![]()
Dood is niet dunner dan anorexia...quote:Kan met niet eens voorstellen dat maat 28 in de Nederlandse confectie bestaat, dat is eerder maatje dood dan maatje anorexia.
Dan moet je dat erbij zeggen. Als je het hebt over ''maatje zoveel'' bedoel je eigenlijk de maat van shirtjes, niet van broeken. Eigenlijk dus een loze discussie..quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:26 schreef RSie het volgende:
Maat 28 bij dames/meiden is een hele normale maat!
absoluut niet maatje anorexia.!
Anorexia gaan naar Jeansmaat 25 en lager.
vanaf maat 26 die enigzins regelmatig voorkomt en daarboven is het allemaal niet bijzonder dun ofzo.
en Ja, dan heb ik het over Jeansmaten.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:27 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dan moet je dat erbij zeggen. Als je het hebt over ''maatje zoveel'' bedoel je eigenlijk de maat van shirtjes, niet van broeken. Eigenlijk dus een loze discussie..
Heb net trouwens de laatste aflevering gekeken. Die Florine als stewardess. Echt heel dom, paspoort vergeten, te laat aankomen, 'dansje'. Maar moet je daar ook niet een opleiding voor hebben dan?
Kennelijk koopt hier niemand fatsoenlijke kleding en houdt men het bij spijkerbroeken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:26 schreef RSie het volgende:
Maat 28 bij dames/meiden is een hele normale maat!
absoluut niet maatje anorexia.!
Anorexia gaan naar Jeansmaat 25 en lager.
vanaf maat 26 die enigzins regelmatig voorkomt en daarboven is het allemaal niet bijzonder dun ofzo.
en Ja, dan heb ik het over Jeansmaten.
28 tot 46 werd gezegd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
Alsof we niet weten wat de ander bedoelt.
Gisteren alleen een kort stukje gezien, maar ik zag die Pauline lopen... niet bepaald elegant ofzo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:43 schreef thloreg het volgende:
tijdens zappen zag ik weer die intro en wat me opviel is dat die Pauline?? tijdens de scene altijd dat typisch wanabee modellen hoofdpositie heeft. Half schuin en dan ergens anders naar kijken...terwijl ze haal sjaal vastmaakt.Moet je maar eens opletten. Zeker aangeleerd voor de serie. Zo fake allemaal.
Je kunt gewoon zien dat Bo echt uit een rijke familie komt en het volkomen normaal vindt dat ze een gloednieuwe Audi krijgt, terwijl Pauline echt zo'n wannabe isquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:08 schreef Burdie het volgende:
Pauline krijgt een tweedehands peugeotje, Bo krijgt een gloednieuwe audi.
Je zag d'r jaloers kijken!!!
Ja, klinkt goedquote:Op zondag 30 november 2008 00:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou volgende week het feest van dat donkere snolletje. Met een matpartij tussen de snuivende mooiboys uit Laren e.o.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |