abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63424786
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 10:55 schreef Barca het volgende:

[..]

Het feit dat ik door heb dat ze niet uit het Gooi komt, geeft juist aan dat ze niet kan acteren. Maar, dat jullie het wel geloven, is misschien een teken dat er wel een actrice in haar schuilt.
Laat ik nou met zekerheid weten dat ze uit het Gooi komen.
pi_63440281
Te erg ook die Florine, die vraag is gewoon bijna standaard bij een sollicitatie, over dat soort dingen moet je gewoon van te voren over gedacht hebben.

Ook krijg ik het idee of ze het idee heeft dat alles vanzelf gaat, gewoon maar 3 uurtjes slapen voordat je een belangrijke dag hebt wat je hele toekomst kan bepalen.
Dat is wel erg stom en zeker als je dan nog je paspoort vergeet.
............................
pi_63440394
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:04 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Same
pi_63443510
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:02 schreef sander89 het volgende:
Te erg ook die Florine, die vraag is gewoon bijna standaard bij een sollicitatie, over dat soort dingen moet je gewoon van te voren over gedacht hebben.

Ze is natuurlijk wel gewoon 18... En ik ben bang dat ik zelfs universitair afgestudeerden met die vraag heb zien worstelen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 23 november 2008 @ 09:34:32 #255
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63443613
In de story van vorige week staan de huizen van de meisjes; ik heb er vluchtig naar gekeken maar ze kwamen volgens mij op 1 na allemaal uit het gooi.
Bo was overigens wel gewoon loaded; die woonde al in een kast van een huis. Van pauline lieten ze alleen dat stulpje met haar vriend zien en die geadopteerde woonde gewoon in een rijtjeshuis.
Dus het is voor 70% op waarheid berust en de rest wat aangedikt.
pi_63443666
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:34 schreef SHE het volgende:
In de story van vorige week staan de huizen van de meisjes; ik heb er vluchtig naar gekeken maar ze kwamen volgens mij op 1 na allemaal uit het gooi.
Bo was overigens wel gewoon loaded; die woonde al in een kast van een huis. Van pauline lieten ze alleen dat stulpje met haar vriend zien en die geadopteerde woonde gewoon in een rijtjeshuis.
Er wordt ook nergens beweert dat Kim(berley?) in een kast van een huis woont. Ze zaten namelijk steeds bij die vriendin die in de achtertuin van haar ouders woonde. Men ziet graag wat hij wil zien, en trekt daaruit conclusies.
  zondag 23 november 2008 @ 09:56:14 #257
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63443727
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:01 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Florine zit bij mijn zusje in de klas.
Tuurlijk!
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:04 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 23 november 2008 09:34 schreef SHE het volgende:
Yeah right! Story is ook zo betrouwbaar!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 23 november 2008 @ 10:00:39 #258
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63443751
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:45 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Er wordt ook nergens beweert dat Kim(berley?) in een kast van een huis woont. Ze zaten namelijk steeds bij die vriendin die in de achtertuin van haar ouders woonde. Men ziet graag wat hij wil zien, en trekt daaruit conclusies.
De rest ook niet hoor. Alleen Bo bleek daadwerkelijk fortuinlijk te wonen.
pi_63443767
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:56 schreef Barca het volgende:

[..]

Tuurlijk!
[..]

[..]

Frustraties omdat je topic over dames in de dop in de afgelopen 2 dagen geen enkele reply heeft gekregen?
pi_63443824
Het valt wel op dat Barca erg gefrustreert is .
Ze gaan allemaal nog naar school toch, behalve Pauline?
Van haar heb ik in het begin van de serie alleen gehoord dat ze in de horeca werkte en zo Harmen heeft ontmoet.
pi_63449478
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:56 schreef Barca het volgende:

Het spijt ons zeer. Natuurlijk is de informatie van een anonieme gebruiker van fok! 100% betrouwbaar. Vertel nog even op welke afwerkplek ze werken, want dat weet jij natuurlijk ook (als zijnde klant).

Hoe hebben we ooit aan jou kunnen twijfelen?
pi_63458540
Paspport vergeten en..."dat dansje" Wat een muts zeg.
pi_63461098
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef jmac het volgende:
Delta vliegen... Geen dansje, maar finger wag...
pi_63473440
Wat een domme griet die stewardess wilde worden! Niet nadenken over je zwakke punten (standaardvraag in elk gesprek), te laat komen, je paspoort vergeten en in het vliegtuig vroeg ze nog: " wat zijn infants?"

Echt een meisje dat altijd alles in haar schoot geworpen heeft gekregen...
pi_63475657
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef jmac het volgende:
Maar als je bij ArkeFly wil gaan werken ligt je grens al erg laag, wat mij betreft
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63475757
Denk zo maar dat ze bij KLM al afgewezen is...
pi_63476124
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef peterfan het volgende:
Denk zo maar dat ze bij KLM al afgewezen is...
Nou, kom op... Ze ziet er fatsoenlijk uit, slank, genoeg beschaving... De gemiddelde stewardess waar ik omgang mee heb gehad blonk niet uit in intelligentie, op één uitzondering na (voor de goede orde, ik ben geen piloot, dus één uitzondering wil niet zeggen dat het om 1 op de 100 gaat).
  maandag 24 november 2008 @ 14:27:47 #268
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_63478018
Wat heeft Bo toch een vreselijk enge vriend... maar goed.. hij zal wel heel lief zijn...
pi_63478947
Ik vind de serie een beetje saai, kijk af en toe een stukje, maar kan me niet echt bekoren. Dames zijn redelijk normaal en het enige wat ze doen is veel drinken. Ze kunnen beter een serie maken over de dames van een studentenvereniging als vindicat of albertus in groningen. Krijg je veel betere tv dan dit.
pi_63479159
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:06 schreef Darkenrahl het volgende:
het enige wat ze doen is veel drinken.
Dat is toch ook normaal?
  maandag 24 november 2008 @ 15:17:45 #271
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_63479207
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:06 schreef Darkenrahl het volgende:
Ik vind de serie een beetje saai, kijk af en toe een stukje, maar kan me niet echt bekoren. Dames zijn redelijk normaal en het enige wat ze doen is veel drinken. Ze kunnen beter een serie maken over de dames van een studentenvereniging als vindicat of albertus in groningen. Krijg je veel betere tv dan dit.
Hahaha, die studentenhuizen bij mij in de straat (RSie woont tussen de studenten ) daar zou je echt een soap van kunnen maken.
vooral die dameshuizen daar gebeurd volgens mij echt een hoop dingen die Pap's en Mam's liever niet van hun kleine spruit weten. die komen eens in de maand langs met hun landrover's, Jaguar of Porsche's en dan zie je de dames van tevoren druk bezig met flessen richting glasbak brengen.
pi_63479361
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:17 schreef RSie het volgende:
vooral die dameshuizen daar gebeurd volgens mij echt een hoop dingen die Pap's en Mam's liever niet van hun kleine spruit weten.
Precies, van die meiden die met maatje 28 beginnen aan de studie en met maatje 46 eindigen door het overmatige biergedrink. En met schorre stemmen van het schreeuwen elke nacht in de kroeg en die hun lichaam in de strijd gooien bij de docent om een hoger cijfer... Dat is pas tv om van te smullen en in elke studentenstad zo te vinden, maarja... we moeten het doen met "echte" gooise meisjes die zich dusdanig bewust zijn van de camera dat er niks spannends gebeurd (of ik heb de sappige dingen gemist).
pi_63480218
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:22 schreef Darkenrahl het volgende:

Precies, van die meiden die met maatje 28 beginnen
28? Niet iedere studente begint met anorexia...
  † In Memoriam † maandag 24 november 2008 @ 17:32:40 #274
230491 Zith
pls tip
pi_63483204
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

28? Niet iedere studente begint met anorexia...
Maar dat zegt hij dan ook helemaal niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_63483537
"komt in de beste familie's voor"
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')