abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64351079
Zo zie je hoe het kan gaan, van een goede keeper bij AZ.
En taltent zoals ie genoemd werd, is het nu niets meer.

Misschien kan ie wel naar rkc ofzo....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 25 december 2008 @ 14:46:12 #202
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_64355700
quote:
Van Gaal ziet zichzelf niet als een controlfreak

Louis van Gaal wordt sinds zijn wederopstanding met AZ weer gezien als één van de grootste trainers uit Nederland. De trainer wordt gezien als een controlfreak, maar dat is hij naar eigen zeggen niet. Spelers moeten echter wel luisteren.

De manier van aanpak van Van Gaal is een manier op zich, en daar moeten zijn spelers voor open staan. "Als dat niet zo is, probeer ik een jaar lang tot hem door te dringen. Heeft hij het na die periode nog niet opgepakt, dan moet hij weg. Soms geef ik zo'n speler nog een tweede seizoen een kans. Maar hij weet dan al dat ik moeite met hem heb omdat hij niet doet wat ik zeg."

"Zo heb ik Ryan Donk niet beter kunnen maken", zegt de oefenmeester tegenover Voetbal Magazine. "Hij was een talent, dat kon iedereen zien. Ryan speelde in het tweede van RKC toen wij hem aantrokken. Ik zag geen progressie meer bij Ryan, hij deed niet wat ik zei. Hij is nu reserve bij West Bromwich Albion dat onderaan staat in de Premier League. En al die achterklap over zijn privé-leven, ach, volgens mij is er niets van waar."

Toch ziet de coach zichzelf niet helemaal als controlfreak, want in het dagelijkse leven krijgen de AZ-spelers nu alle vrijheid. "Ze krijgen van mij op dat gebied veel verantwoordelijkheden. Elke speler mag zelf zijn levenswijze bepalen. Sommige kunnen dat niet aan en dan praat ik daarover. Pas als het privé-leven van een voetballer invloed heeft op zijn prestaties, ga ik me ermee bemoeien."

Ook tijdens de trainingen in Alkmaar probeert Van Gaal zo min mogelijk individueel met spelers bezig te zijn. "Ik ben geen voorstander van een persoonlijke aanpak. Alleen als er bepaalde tekortkomingen zijn, zoals bij de traptechniek. Ik leer spelers keuzes te maken door in bepaalde situaties te trainen. De oriëntatie ten opzichte van de medespelers en naar de bal, is dan belangrijk. Ik train veel vaker elf tegen elf of acht tegen acht dan individueel."
Ook Donk zien we niet meer terug.
Confidence through competence
  donderdag 25 december 2008 @ 17:06:02 #203
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_64357782
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:31 schreef fuckbuddy het volgende:

Vitesse?
pi_64358528
quote:
Op donderdag 25 december 2008 17:06 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Vitesse?
Die hebben Velthuizen voorlopig nog.
pi_64359553
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:31 schreef fuckbuddy het volgende:

Waterman is altijd al een overschatte vliegenvanger geweest, al toen hij bij Heerenveen zat. Mede dankzij zijn flaters is AZ destijds ook geen kampioen geworden.
pi_64359564
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ook Donk zien we niet meer terug.
Hij heeft toch de vriendin van Demy volgeblaft?
  donderdag 25 december 2008 @ 19:54:04 #207
55709 Stereotomy
pi_64359789
ach, volgens mij is er niets van waar.
pi_64364022
quote:
Op donderdag 25 december 2008 19:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waterman is altijd al een overschatte vliegenvanger geweest, al toen hij bij Heerenveen zat. Mede dankzij zijn flaters is AZ destijds ook geen kampioen geworden.
Gelul, dat wat zijn sterkste half jaar bij AZ. De punten zijn toen verspeeld met Sinouh en Bulters.
pi_64405220
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Gelul, dat wat zijn sterkste half jaar bij AZ. De punten zijn toen verspeeld met Sinouh en Bulters.
Waterman voegde niks toe. De showpik uithangen en wat ballen wegtrappen kan hij prima, maar om ballen tegen te houden (de primaire taak van een keeper) heb je niets aan hem.
pi_64406909
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waterman voegde niks toe. De showpik uithangen en wat ballen wegtrappen kan hij prima, maar om ballen tegen te houden (de primaire taak van een keeper) heb je niets aan hem.
Het laatste seizoen speelde hij inderdaad niet best en dat gepiel in het strafschopgebied kwam mij op een gegeven moment ook de keel uit. Maar jij beweerde dat AZ door zijn flaters het kampioenschap toen is misgelopen, terwijl met Waterman op het doel alleen van Excelsior werd verloren en gelijk wordt gespeeld tegen Groningen (1-1), Ajax (1-1), Feyenoord (0-0) en Heracles (0-0). Al deze gelijke spelen kwamen na de Europese duels tegen Fenerbahce en Newcastle, waardoor het hele team vermoeid was.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:31:41 #211
55709 Stereotomy
pi_64408008
Wat Gatalin zegt.
pi_64417531
Waterman was niet altijd even best, maar zorgde toch wel voor wat meer rust.

Maar om te zeggen dat hij een mislukkig was/is, nee. Dan denk ik eerder aan Bulters tegen Feyenoord, dat was simpelweg ruk.

Vind zelf wel dat Romero het weet te combineren, rust en knappe reddingen, alhoewel ook hij nog wel eens momenten heeft dat je er een vraagteken bij kan plaatsen. Maar goed, hij is jong en zolang de lijn stijgt is het prima.

Overigens als we zouden winnen van NEC dan 12 punten los van nummer 5 en 11 punten van de nr 4 (PSV). Dat zou toch wel heel lekker zijn, met het oog op de UEFA tickets en eventuele voorronde CL.

We kunnen wel gewoon verliezen van NEC of gelijkspelen, wat betreft het kampioenschap is dus alles nog open, zeker gezien de concurrentie van Ajax die ons gewoon (te) dicht op de hielen zitten.
  zondag 28 december 2008 @ 00:29:09 #213
55709 Stereotomy
pi_64417688
Romero heeft nog steeds naar mijn smaak een bal niet vaak klemvast. Maar wél mooi hoe hij bij corners altijd eruit komt, en dan de bal wegstompt als hij hem niet kan vangen.
pi_64417932
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Romero heeft nog steeds naar mijn smaak een bal niet vaak klemvast. Maar wél mooi hoe hij bij corners altijd eruit komt, en dan de bal wegstompt als hij hem niet kan vangen.
Op zich ook prima. Net als Moreno, als het te druk is geeft ie die bal gewoon een rotschop naar voren. Bal weg, dreiging weg (for the time being). Helaas willen teveel verdedigers vaak rennen voor ze kunnen lopen, dus lopen te pielen met die bal wanneer het eigenlijk niet kan en brengen doordaar juist de dreiging naar zich toe.

Je mag best beetje pielen met de bal voor een knappe opbouw, mits je met je ervaring al hebt gezien dat er de ruimte voor is.

Heb in ieder geval liever dat Romero bewust kiest voor stompen omdat hij weet dat hij dat kan, ipv 'proberen' te vangen en er dan naast te zitten. Dat proberen doet ie dan maar lekker bij de training en als ie het dan wel kan mag hij het in de wedstrijd gaan toepassen.
pi_64433208
Winterkampioen, gefeliciteerd
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 28 december 2008 @ 16:35:33 #216
55709 Stereotomy
pi_64433632
Ook vandaag zag Romero er met het uitkomen niet helemaal fris uit. Dat AZ zo lang de nul heeft weten te houden, ligt mijns inziens toch voor een groot deel aan de verdediging.
  zondag 28 december 2008 @ 16:37:18 #217
15600 BB-King
Long live the King!
pi_64433692
Het is misschien niet zo mooi om te zien maar het is wel erg effectief.

Dit AZ gaat lekker...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 28 december 2008 @ 17:01:54 #218
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64434559
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ook vandaag zag Romero er met het uitkomen niet helemaal fris uit. Dat AZ zo lang de nul heeft weten te houden, ligt mijns inziens toch voor een groot deel aan de verdediging.
Inderdaad, Romero is echt een flapdrol met dat soort ballen het lijkt wel op Grandel op dat soort momenten
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 28 december 2008 @ 17:05:25 #220
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_64434632
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:01 schreef wallofdolls het volgende:
Pellè
Tot mijn grote verbazing zag ik dat Pelle een doelpunt had gemaakt (voor het eerst dit seizoen). Was zeker een intikker?
pi_64436402
was idd een intikker maar die is zelfs voor Pelle altijd moeilijk geweest..
En fuck die titel winterkampioen.. Das niets helemaal niets, wat krijgen we nu als prijs een sneeuwbal?!

En romero is een onwijs goede keeper.
Hij lijkt misschien af en toe wat onbesuisd maar volgens mij gaat het behoorlijk berekenend....
Vanaf wanneer mogen er spelers gekocht worden komende tranferperiode?!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 28 december 2008 @ 18:03:06 #222
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_64436624
Winterkampioen, die gaat morgen op m'n been!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64437296
Feli Alkmaarders.

Hoe lang is het geleden dat een ploeg van buiten de traditionele top 3 winterkampioen werd? AZ zelf in '81?
  zondag 28 december 2008 @ 18:27:12 #224
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_64437354
Ja. Zelfs als Twente kampioen wordt in plaats van AZ zou ik er vrede mee hebben, puur omdat het doorbreken van die hegemonie voor mij belangrijker is.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64437418
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef Leatherface het volgende:
Feli Alkmaarders.

Hoe lang is het geleden dat een ploeg van buiten de traditionele top 3 winterkampioen werd? AZ zelf in '81?
In 2004 waren we ook al winterkampioen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')