abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64468341
NEC was duidelijk voor een punt naar Alkmaar gekomen, want aanvallend brachten ze niets. Verdedigend stond het best goed, al viel dat vooral op omdat AZ weer ouderwets door het midden bikkelde in plaats van over de flanken, waar er tegen NEC mijns inziens meer kansen liggen. Maar ja, dat is een keuze van Louis en die weet het allemaal het beste en gezien de overwinning krijgt hij het gelijk ook nog aan zijn zijde.
  maandag 29 december 2008 @ 16:37:11 #252
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64468564
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef endr0me het volgende:
Ik wou net zeggen pas om met je arrogantie zeg.

Ik ben het niet eens met Otten, maar:

NEC speelde een puike 1e helft zonder echt kansen te creeren..
2e helft was AZ superieur, maar om nou te zeggen dat AZ het makkelijk heeft gehad dat kun je toch ook niet zeggen. Dat is de verdienste van NEC.
Het Nederlands elftal heeft het ook al jaren moeilijk tegen voetbaldwergen
pi_64470943
Leuk wat AZ weer presteert....Ajax zit alleen nog verbazingwekkend dichtbij, maar die spelen ook wel gewoon goede de laatste tijd...Had gezien AZs magistrale serie wedstrijden (2 gelijk maar) verwacht dat ze wel verder aan de top zouden staan, maar ja, ze hadden uiteraard die eerste 2 wedstrijden verprutst....

Ben erg benieuwd iig...Lijkt me tussen Ajax en AZ te gaan, waar Ajax europees nog bezig is en AZ met de beker. Wat dat betreft zijn ze dus qua volle agenda vergelijkbaar...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_64471093
quote:
Op maandag 29 december 2008 15:55 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Hahaha. Echt. Elke bal naar voren werd door de AZ-verdedigers gepakt. Terwijl er van AZ echt wel gevaarlijke aanvallen af kwamen. Waar hebben ze het in gódsnaam over .
NEC speelde gewoon goed hoor, dat ze voorin niet helemaal uit de verf kwamen is pech.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64471379
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

bron
Weet ik niet meer, heb ik ergens gelezen toentertijd.
pi_64472731
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:00 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Weet ik niet meer, heb ik ergens gelezen toentertijd.
Ik heb het toen ook gelezen, maar ik kan nu geen bron vinden
  maandag 29 december 2008 @ 18:58:33 #257
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64473260
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

NEC speelde gewoon goed hoor, dat ze voorin niet helemaal uit de verf kwamen is pech.
Ik weet nog dat AZ afgeschilderd werd als slecht toen ze vorig jaar gewoon het hele seizoen aardig tot goed speelden, maar gewoon geen doelpunten maakten. Wat is het verschil?
pi_64514787
Als je niet als team weet te scoren dan speel je kut.
Eigenlijk heel simpel.. Haha
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:06:42 #259
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64595912

http://www.az.nl/index.php?id=86&videoid=224820

Kew wenst u een door God gezegend 2009.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:13:21 #260
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_64596190
Beter dan niets.
Confidence through competence
pi_64596330
Ik wil door Kew worden gezegend, niet door God.
pi_64596983
"Hmmm...."
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:43:09 #263
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_64597364
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:33 schreef Vidacz het volgende:
"Hmmm...."
Ja, en eerder al door Moisander ook. Zo van: "Hmmm...."

Confidence through competence
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:03:18 #264
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64619040
quote:
Holland maakt zich op voor Alkmaars avontuur

AZ gaat de wens van James Holland vervullen. De Australische international is op weg naar Alkmaar om de laatste obstakels te slechten.

'Het is ongelooflijk, het is altijd mijn droom geweest', aldus Holland in Newcastle Herald. 'Ik zou volgend seizoen in de Champions League kunnen spelen. Maar ik denk dat ik het me pas echt ga beseffen als in het vliegtuig zit.'

Holland, die in december tijdens een stage een goede indruk achterliet op de technische staf van AZ, ondergaat maandag een medische keuring. Bovendien moeten nog wat laatste details van de vierjarige verbintenis worden ingevuld. Zijn club Newcastle Jets heeft al ingestemd met een afkoopsom van naar verluidt driehonderdduizend euro.

De Australiër kreeg op kerstavond het verlossende telefoontje uit Alkmaar. 'Het was net na middernacht', keek Holland terug. 'Ze zeiden meer dan geïnteresseerd te zijn en dat ik eigenlijk alleen nog een medische keuring hoefde te doorstaan. Ik heb de rest van de nacht geen oog dichtgedaan.'

De overgang naar AZ past in de stormachtige ontwikkeling die Holland de laatste anderhalf jaar doormaakt. Zijn debuut voor de Australische nationale ploeg in maart was een van de hoogtepunten.

VI
Een 19-jarig Australisch talent voor ¤300.000. Lijkt me een koopje.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:28:16 #265
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64621601
Ah, mooi zo. Aussies zijn in ieder geval altijd vechtjassen, dus wat gezonde winnaarsmentaliteit zal ie sowieso wel brengen, even afgezien van de rest van zijn kwaliteiten.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64623918
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:03 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Een 19-jarig Australisch talent voor ¤300.000. Lijkt me een koopje.
Of het wordt een gevalletje Lindsay Wilson.
pi_64651141
De eerste seizoenshelft van AZ in cijfers qua spelers. Per speler het aantal gespeelde duels en tussen haakjes het aantal goals:
quote:
ARI (BRA) 10 (7)
CZIOMMER, Simon (DUI) 0 (0) *
DEMBÉLÉ, Moussa (BEL) 6 (3)
DIDULICA, Joey (KRO) 0 (0)
DONK, Ryan 0 (0) *
EL HAMDAOUI, Mounir 16 (15)
HOLMAN, Brett (AUS) 12 (1)
JALIENS, Kew 9 (0)
KOENDERS, Milano 8 (0)
LENS, Jeremain 4 (0)
LUIJCKX, Kees 4 (0)
LUIRINK, Gijs 0 (0)
MARTENS, Maarten (BEL) 16 (3)
MEDUNJANIN, Haris 0 (0) *
MENDES DA SILVA, David 16 (1)
MOISANDER, Niklas (FIN) 15 (1)
MORENO, Héctor (MEX) 15 (0)
PELLÈ, Graziano (ITA) 10 (1)
POCOGNOLI, Sebastien (BEL) 14 (1)
POULSEN, Simon (DEN) 2 (0)
ROMERO, Sergio (ARG) 17 (0)
SCHAARS, Stijn 15 (0)
SWERTS, Gill (BEL) 12 (1)
VEJINOVIC, Marko 0 (0)
VELDEN, Nick van der 14 (0)
WATERMAN, Boy 0 (0) *
ZEEUW, Demy de 15 (3)

*= vertrokken
Van der Velden toch meer gespeeld dan ik had verwacht!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 januari 2009 @ 09:32:32 #268
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_64676715
quote:
AZ wil balans niet verstoren met basisklant Ooijer

AZ staat voor een lastige keuze. De Alkmaarders hebben nog steeds verregaande interesse in André Ooijer, maar willen met zijn komst geen onrust zaaien in de huidige kern van de selectie.

Mocht AZ Ooijer aantrekken, dan zal hij namelijk voor een basisplek gehaald worden. En daar zit wellicht wel het probleem, meent technisch directeur Marcel Brands. "In voetbaltechnisch opzicht zouden we hem nog steeds graag erbij hebben", zegt hij in Voetbal International.

"Het probleem is alleen dat je André niet haalt voor de bank, zodat je een ander aan de kant moet zetten. Het elftal draait al geruime tijd eg goed. Misschien zorg je op die manier eerder voor onrust in plaats van rust", denkt Brands hardop.

Waar AZ nog twijfelt, is Ooijer meer zeker van zijn zaak. De verdediger van Blackburn Rovers wil terug naar Nederland en heeft een voorkeur voor de Alkmaarders.
Sja verstandig om het te heroverwegen, tis wel een international met veeel ervaring, en wie zegt dat AZ dit zo kan volhouden...
?
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 5 januari 2009 @ 10:17:32 #269
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64677669
Wel fijn om te zien dat Brands hardop durft na te denken, dat betekent dat hij zich kwetsbaar durft op te stellen. Ik waardeer dat.

Tevens heb ik er respect voor.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 5 januari 2009 @ 10:26:22 #270
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_64677864
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel fijn om te zien dat Brands hardop durft na te denken, dat betekent dat hij zich kwetsbaar durft op te stellen. Ik waardeer dat.

Tevens heb ik er respect voor.

²
Gisteren was er een interview met hem op de radio.
Hij komt inderdaad heel open over en durft zich kwetsbaar op te stellen.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
  maandag 5 januari 2009 @ 17:55:20 #271
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_64695065
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:26 schreef Painted_Horse het volgende:

[..]

Gisteren was er een interview met hem op de radio.
Hij komt inderdaad heel open over en durft zich kwetsbaar op te stellen.
Jezus, het lijkt het libelleforum wel.....
Hij is de verantwoordelijke voor de aankopen en ik denk dat het niet meer dan verdomme tijd word dat meneer Brands eens opheid van zaken geeft. Nu zit meneer op lauweren omdat Pelle en Ari het out-of-the-blue goed doen, maar vorig seizoen ben ik nog niet vergeten. In een luxe positie zichzelf lullen als het over Ooijer gaat bijv, nee dat snap ik niet.
Van Gaal lijkt de enige te zijn die het vizier op scherp houdt en vastblijft houden aan zijn doelstellingen...
pi_64695656
Zou weer erg matig zijn van Ooijer als hij een basisplaats gaat eisen. Het spreekt voor zich dat hij voor de basis wordt gehaald, maar als hij het slecht doet haal je hem er gewoon uit en dan moet hij ook niet zeuren.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 08:54:35 #273
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_64718376
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:08 schreef Vidacz het volgende:
Zou weer erg matig zijn van Ooijer als hij een basisplaats gaat eisen. Het spreekt voor zich dat hij voor de basis wordt gehaald, maar als hij het slecht doet haal je hem er gewoon uit en dan moet hij ook niet zeuren.
nou dat zal Van Gaal ook wel snappen dat als een Moreno bijv beter traint en speelt Ooijer niet ten alle tijden een basisplek zal kunnen hebben.
Ooijer kost gewoon veel geld en dat zet je niet op de bank, dat bedoeld Brands denk ik eerder.
Ik snap dat Andre nu denkt " dat AZ gaat beter dan gedacht en misschien spelen die wel CL volgend seizoen"..
Had AZ 6e of 8ste gestaan dan zou hij veeeeel minder interesse hebben natuurlijk.
pi_64719050
Ik vind dat je Moreno-Moisander gewoon moet laten staan als beiden beschikbaar zijn. Moreno is verdedigend gewoon goed te noemen en kan iemand doorzagen als het moet. Moisander is verdedigend iets minder maar opbouwend een stuk sterker, goede pass in de benen en straalt veel rust uit. Ooijer hoeft van mij dan ook niet te komen, al was dat 2 jaar terug totaal anders.
pi_64800034
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:35 schreef Genius-F het volgende:
Ik vind dat je Moreno-Moisander gewoon moet laten staan als beiden beschikbaar zijn. Moreno is verdedigend gewoon goed te noemen en kan iemand doorzagen als het moet. Moisander is verdedigend iets minder maar opbouwend een stuk sterker, goede pass in de benen en straalt veel rust uit. Ooijer hoeft van mij dan ook niet te komen, al was dat 2 jaar terug totaal anders.
Ik weet niet of je hele wedstrijden van AZ bekijkt of alleen de samenvatting van de NOS maar hier ben ik het niet mee eens. Als je eens oplet hoe goed Moisander verdedigt en alles voetballend oplost, i.p.v. de bal maar over zijlijn te rossen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')