Klopt, ik heb de vorige keer een half uur al die url-linkjes weg zitten halen, kutselectie.quote:Op zondag 30 november 2008 16:46 schreef xFriendx het volgende:
Ah, een nieuwe. Ik wou wel een nieuwe openen maar had geen benul hoe ik die OP kan kopierenKan em wel quoten maar dan krijg je alleen de url naar de plaatjes te zien, niet zozeer de plaatjes zelf.
Juist ja, want daar hadden we er nog geen van.quote:Playing position: Defensive Midfielder
Louis heeft gesprokenquote:“Het is nu november en de kampioen wordt meestal pas in mei bekend. In de tussentijd kan er nog veel gebeuren. Er zijn nu zeven spelers geblesseerd en doordat het topsportklimaat terug is in de kleedkamer, zijn de spelers die er nu inkomen ook in topvorm. Maar zoiets heb je niet negen maanden in de hand, helaas. Dat zou ik wel graag willen. Wij spelen op dit moment heel goed en ik ben trots op mijn team. Vandaag was het nog beter dan vorige week en je zit dat we groeien doordat we ook momenten in de wedstrijd hebben gehad dat we rust pakten. Als we dit zo volhouden, dan worden we kampioen.”
Ik heb geconstateerd dat in bijna alle goede tot briljante aanvallen van AZ waarin hij meespeelde Pelle een rol speelde dus eh, jaquote:Is Pelle ineens belangrijk geworden dan, Wall?
Nou goed, hij speelt beter mee dan eerst.
Eigenlijk is Heerenveen de leukste ploeg. Daar gebeurt gewoon elke week wat. Jammergenoeg gebeurt er af en toe ook een 6-0 verliesquote:Op maandag 1 december 2008 07:31 schreef Painted_Horse het volgende:
Zeker als je de stand nu ziet is het jammer dat de eerste twee wedstrijden zo jammerlijk in het water vielen.
Hoewel ik met een gekleurde bril kijk, moet ik toch zeggen dat ik AZ veruit de leukste ploeg in de eredivisie vind.
Het zou fijn zijn als de smet van twee seizoenen geleden nu weggepoetst zou kunnen worden.
Wij gaan weer naar dezelfde kroeg als waar we ook vorig jaar waren, altijd met hetzelfde clubje.quote:Op maandag 1 december 2008 14:21 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga met twee anderen naar Feyenoord. Wel kut dat ze eerst de busgangers beneden wegstoppen waardoor de meeste EV'ers in het bovenvak moeten. Kijken of ik op tijd bij De Kuip kan zijn, want ik wil eigenlijk wel beneden staan.
Arme Kees, het zit 'm echt niet mee.quote:Kees Luijckx maakte als invaller zijn debuut voor AZ, al dacht de middenvelder dat hij tegen FC Groningen al eerder binnen de lijnen zou komen. 'Ik was al een tijdje aan het warmlopen toen ik dacht dat de trainer me riep. Dan voel je wel even een adrenalinestoot. Maar hij bleek het tegen de grensrechter te hebben. Ik moest weer verder met warmlopen. Later mocht ik gelukkig alsnog invallen. Dit debuut smaakt naar meer.'
quote:Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
"HEY K*NKERIDIOOT DOE JE DOPPEN EENS OPEN MAN DIE SPITS LIEP BUITENSPEL HUFTERIDOOT!!!11EINZEINZ"
Luijckx: "Heeft ie het nou tegen mij?"
Simon wie?quote:Poulsen en Pellè vallen uit bij Jong AZ-Jong PSV (0-2)
Jong AZ heeft maandagavond de punten niet in eigen huis weten te houden. Op 't Lood gingen de Alkmaarse beloften met 0-2 onderuit tegen Jong PSV. Behalve de nederlaag was er ook pech voor Simon Poulsen en Graziano Pellè die beiden met een enkelblessure uitvielen.
Zie www.azjeugd.nl voor meer details en wedstrijdfoto's.
Niet zo bescheiden, bij Romero zie ik een stijgende lijn.quote:Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wat stond Romero nou weer te prutsen met die terugspeelbal?
Ik vind het echt niet de beste keeper van de eredivisie. Vorm en Velthuizen zijn beter. En Vermeer ook.![]()
quote:AZ-doelman Romero: ‘Er gaat geen bal meer in’
Door de nul te houden tegen FC Groningen (0-2) is AZ-keeper Sergio Romero (foto) samen met Luciano, doelman bij FC Groningen, de minst gepasseerde keeper van de eredivisie. De Argentijn Romero: “Als we zo geconcentreerd blijven spelen, gaat er voorlopig geen bal meer in bij mij. In het begin van de competitie liep het even stroef, maar we hebben ons spel gevonden.”
Wat afgelopen vrijdag tegen FC Groningen opviel was de volwassenheid waarmee AZ speelde. De ploeg liet het spel aan de noorderlingen en sloeg op de juiste momenten toe. “Als je vertrouwen hebt, kun je zo spelen. Daarnaast blijken we het ook zonder Mounir El Hamdaoui te kunnen, dat geeft alleen maar meer vertrouwen. Of we kampioen kunnen worden? Het is nog een lange weg, maar we gaan lekker,” zegt Romero.
Onlangs heeft Romero ook kennisgemaakt met de nieuwe bondscoach van Argentinië. De keeper zat anderhalve week geleden bij de selectie voor de wedstrijd tegen Schotland, het eerste duel van Maradona als bondscoach. “Het is altijd spannend of een nieuwe bondscoach je selecteert, gelukkig zat ik erbij. Het was een mooie ervaring, Maradona is nog steeds als een speler, hij staat naast je en niet tegenover je en probeert je constant aan te moedigen. Hij past perfect bij de groep.”
Ik vind beide heren goed spelen.... het gerucht begint sterker te worden dat Demy zal vertrekken in de winter.quote:Van der Velden heeft veel aan collega De Zeeuw
Nick van der Velden verruilde afgelopen zomer Jupiler League-club FC Dordrecht voor AZ, de huidige koploper van de Eredivisie. De overstap is redelijk groot, maar met hulp van Demy de Zeeuw weet de middenvelder zich goed te redden.
"Ik praat veel met Demy de Zeeuw, met wie ik op rechts speel", zegt Van der Velden in gesprek met Voetbal Magazine. "Die gesprekken gaan niet alleen over voetbal, maar ook over de overgang van de Jupiler League naar de Eredivisie. Demy heeft dezelfde stap gemaakt. Ineens van Go Ahead Eagles naar de basis van AZ. Hij weet hoe het is en wat er op me afkomt."
Voor de Amsterdammer zijn het niet zijn eerste stappen in de Eredivisie. Nu is het echter wel heel anders, zo vindt hij zelf. "Bij RKC heb ik ook in de Eredivisie gespeeld, maar toen kwam ik net van de amateurs van DWS. Ik was veel te druistig, wist niet wat er op dit niveau werd gevraagd. Voetballend kon ik het aan, maar ik was niet volwassen genoeg."
Die volwassenheid heeft hij nu, op 26-jarige leeftijd, wel. Toch is het niet zo dat Van der Velden het altijd logisch vindt dat hij bij AZ speelt. "Ik ben bij FC Dordrecht gegroeid. De overstap naar AZ was groot, maar ik pas me altijd snel aan. Wat het makkelijk maakt, is dat ik hier met topspelers voetbal. Het zijn allemaal slimme jongens die elkaar in het veld precies begrijpen. Af en toe kan ik het nog niet geloven. Dan zie ik beelden van onze wedstrijden en denk ik: wow! Speel ik in dit elftal?"
1600 man?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef Gatalin het volgende:
Uitverkocht uitvak bij Feyenoord - AZ! Is een seizoen zonder Europees toch nog ergens goed voor...
Nee, wij krijgen maar 1200 plaatsen conform de KNVB-richtlijnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:23 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
1600 man?
Indrukwekkend, laten jullie wel je klappers thuis.
Ja, volgens mij krijg je alleen 1600 kaarten als je met de trein komt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:39 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen maar 1200 plaatsen conform de KNVB-richtlijnenIk las dat ADO en Ajax wel nog 1600 plaatsen kregen, maar misschien dat het te maken heeft dat wij met eigen vervoer mogen komen...
romero blundert niet, dus geen spanning. Ik ga vol vertrouwen naar Rotterdamquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef Gatalin het volgende:
3 keer is scheepsrecht. Na Bulters en Waterman moet Romero gewoon niet blunderen en dan komt alles goed.
FAIL.quote:AZ-selectie op bezoek bij Heliomare
3 december 2008
WIJK AAN ZEE- ‘Mijn teamgenoot Danny doet het ook goed, hoor’, zegt de kleine Michael als hij de complimenten ontvangt voor zijn goede score bij het spel Boccia, een soort Jeu des Boules. In de kleine sporthal op het complex van Heliomare zit de gehandicapte jongen met medespeler Demy de Zeeuw op een gymbankje.
Gefocust op het spel verschijnt er een glimlach op de mond van Michael als Graziano Pellè, speler van het andere team, de bal wederom niet in de hoepel weet te gooien. Een echte voetbalfan is Michael niet: De Zeeuw noemt hij steevast Danny, maar de spelvreugde druipt er vanaf.
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Romero verlengt contract van 2012 tot 2013. Gaat waarschijnlijk meer verdienen dus, eerste keeper waardig.![]()
Persoonlijk ben ik nog niet overtuigd van hem, maar aan de grote schare fans hier in het forum te zien is het een goeie.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef fuckbuddy het volgende:
One again a fail!! Hahaha, wat een ei en wat een bizar stukje weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |