abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63684191
Mooi zo

Lullig voor die jongens, maar Louis heeft nu in ieder geval niet de mogelijkheid om ze ook maar eventjes te overwegen en dat is een geruststellende gedachte.
  maandag 1 december 2008 @ 23:31:09 #27
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63684263
Trouwens, wat stond Romero nou weer te prutsen met die terugspeelbal?

Ik vind het echt niet de beste keeper van de eredivisie. Vorm en Velthuizen zijn beter. En Vermeer ook.
Confidence through competence
pi_63684403
Hij kon het niet zien, omdat Moreno er voor stond. Als Moreno nou gewoon zo'n bal wegwerkt is er niets aan de hand, maar om een of andere reden tilde hij z'n poot op. Romero is gewoon een klasbak!

Overigens was er in de tweede helft een soortgelijk akkefietje bij Groningen, maar toen floot Van Hulten niet. Beetje vreemd...
  dinsdag 2 december 2008 @ 01:29:25 #29
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63686311
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wat stond Romero nou weer te prutsen met die terugspeelbal?

Ik vind het echt niet de beste keeper van de eredivisie. Vorm en Velthuizen zijn beter. En Vermeer ook.
Niet zo bescheiden, bij Romero zie ik een stijgende lijn.
pi_63688079
Was gewoon een slechte beslissing van Van Hulten, dan had hij dat bij Groningen ook kunnen doen.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_63688295
Romero doet het goed! Check het negatieve doelsaldo maar.
11 tegen, dan ben je de minst gepasseerde keeper van de ere.

Kut voor Pelle, zo zie je maar dat een spitsenoverschot noot kan spreken.
3 van de 5 geblesseerd. Mocht Ari bijv ook uitvallen dan heb je een serieus probleen gewoon.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63689691
Ik sta liever met Romero tegenover Feyenoord dan met Bulters, dat was een pijnlijke wedstrijd toen.
pi_63692723
quote:
AZ-doelman Romero: ‘Er gaat geen bal meer in’

Door de nul te houden tegen FC Groningen (0-2) is AZ-keeper Sergio Romero (foto) samen met Luciano, doelman bij FC Groningen, de minst gepasseerde keeper van de eredivisie. De Argentijn Romero: “Als we zo geconcentreerd blijven spelen, gaat er voorlopig geen bal meer in bij mij. In het begin van de competitie liep het even stroef, maar we hebben ons spel gevonden.”

Wat afgelopen vrijdag tegen FC Groningen opviel was de volwassenheid waarmee AZ speelde. De ploeg liet het spel aan de noorderlingen en sloeg op de juiste momenten toe. “Als je vertrouwen hebt, kun je zo spelen. Daarnaast blijken we het ook zonder Mounir El Hamdaoui te kunnen, dat geeft alleen maar meer vertrouwen. Of we kampioen kunnen worden? Het is nog een lange weg, maar we gaan lekker,” zegt Romero.

Onlangs heeft Romero ook kennisgemaakt met de nieuwe bondscoach van Argentinië. De keeper zat anderhalve week geleden bij de selectie voor de wedstrijd tegen Schotland, het eerste duel van Maradona als bondscoach. “Het is altijd spannend of een nieuwe bondscoach je selecteert, gelukkig zat ik erbij. Het was een mooie ervaring, Maradona is nog steeds als een speler, hij staat naast je en niet tegenover je en probeert je constant aan te moedigen. Hij past perfect bij de groep.”
quote:
Van der Velden heeft veel aan collega De Zeeuw

Nick van der Velden verruilde afgelopen zomer Jupiler League-club FC Dordrecht voor AZ, de huidige koploper van de Eredivisie. De overstap is redelijk groot, maar met hulp van Demy de Zeeuw weet de middenvelder zich goed te redden.

"Ik praat veel met Demy de Zeeuw, met wie ik op rechts speel", zegt Van der Velden in gesprek met Voetbal Magazine. "Die gesprekken gaan niet alleen over voetbal, maar ook over de overgang van de Jupiler League naar de Eredivisie. Demy heeft dezelfde stap gemaakt. Ineens van Go Ahead Eagles naar de basis van AZ. Hij weet hoe het is en wat er op me afkomt."

Voor de Amsterdammer zijn het niet zijn eerste stappen in de Eredivisie. Nu is het echter wel heel anders, zo vindt hij zelf. "Bij RKC heb ik ook in de Eredivisie gespeeld, maar toen kwam ik net van de amateurs van DWS. Ik was veel te druistig, wist niet wat er op dit niveau werd gevraagd. Voetballend kon ik het aan, maar ik was niet volwassen genoeg."

Die volwassenheid heeft hij nu, op 26-jarige leeftijd, wel. Toch is het niet zo dat Van der Velden het altijd logisch vindt dat hij bij AZ speelt. "Ik ben bij FC Dordrecht gegroeid. De overstap naar AZ was groot, maar ik pas me altijd snel aan. Wat het makkelijk maakt, is dat ik hier met topspelers voetbal. Het zijn allemaal slimme jongens die elkaar in het veld precies begrijpen. Af en toe kan ik het nog niet geloven. Dan zie ik beelden van onze wedstrijden en denk ik: wow! Speel ik in dit elftal?"
Ik vind beide heren goed spelen.... het gerucht begint sterker te worden dat Demy zal vertrekken in de winter.
Die gast heeft heel veel wedstrijden dit seizoen met een flinke voldoende gespeelt....

[ Bericht 36% gewijzigd door fuckbuddy op 02-12-2008 12:37:16 ]
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63695625
Uitverkocht uitvak bij Feyenoord - AZ! Is een seizoen zonder Europees toch nog ergens goed voor...
pi_63695804
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef Gatalin het volgende:
Uitverkocht uitvak bij Feyenoord - AZ! Is een seizoen zonder Europees toch nog ergens goed voor...
1600 man?
Indrukwekkend, laten jullie wel je klappers thuis.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:26:46 #36
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63695902
pi_63696152
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:23 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

1600 man?
Indrukwekkend, laten jullie wel je klappers thuis.
Nee, wij krijgen maar 1200 plaatsen conform de KNVB-richtlijnen Ik las dat ADO en Ajax wel nog 1600 plaatsen kregen, maar misschien dat het te maken heeft dat wij met eigen vervoer mogen komen...
pi_63696225
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:39 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Nee, wij krijgen maar 1200 plaatsen conform de KNVB-richtlijnen Ik las dat ADO en Ajax wel nog 1600 plaatsen kregen, maar misschien dat het te maken heeft dat wij met eigen vervoer mogen komen...
Ja, volgens mij krijg je alleen 1600 kaarten als je met de trein komt.
Nog wel netjes overigens, 1200 man.

Zijn altijd spectaculaire wedstrijden, Feyenoord - AZ. Wederom op een zaterdagavond.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63699165
Ik wil idd de kuip eens met winst verlaten...
pi_63699276
3 keer is scheepsrecht. Na Bulters en Waterman moet Romero gewoon niet blunderen en dan komt alles goed.
pi_63701250
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef Gatalin het volgende:
3 keer is scheepsrecht. Na Bulters en Waterman moet Romero gewoon niet blunderen en dan komt alles goed.
romero blundert niet, dus geen spanning. Ik ga vol vertrouwen naar Rotterdam
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:03:39 #42
55709 Stereotomy
pi_63707739
KJH verkocht aan Madrid. Geniepige spits die altijd wel goed is voor een goaltje. Maar Ajax heeft met Suarez en Suljemani natuurlijk nog twee topspitsen in thuis. Als ze 4-4-2 gaan spelen, blijft het een gevaarlijke voorhoede.

Maar ik denk dat ze bij Ajax zekerder waren van het kampioenschap mét KJH dan zonder, dus dit lijkt me goed nieuws voor AZ.

En sjonge, Real lijkt wel het Barca van Van Gaal.
  woensdag 3 december 2008 @ 19:57:51 #43
55709 Stereotomy
pi_63734028
quote:
AZ-selectie op bezoek bij Heliomare
3 december 2008

WIJK AAN ZEE- ‘Mijn teamgenoot Danny doet het ook goed, hoor’, zegt de kleine Michael als hij de complimenten ontvangt voor zijn goede score bij het spel Boccia, een soort Jeu des Boules. In de kleine sporthal op het complex van Heliomare zit de gehandicapte jongen met medespeler Demy de Zeeuw op een gymbankje.

Gefocust op het spel verschijnt er een glimlach op de mond van Michael als Graziano Pellč, speler van het andere team, de bal wederom niet in de hoepel weet te gooien. Een echte voetbalfan is Michael niet: De Zeeuw noemt hij steevast Danny, maar de spelvreugde druipt er vanaf.
FAIL.

http://www.az.nl/index.php?id=27&newsid=224289
pi_63735300
One again a fail!! Hahaha, wat een ei en wat een bizar stukje weer.
  donderdag 4 december 2008 @ 15:33:26 #45
55709 Stereotomy
pi_63757069

Romero verlengt contract van 2012 tot 2013. Gaat waarschijnlijk meer verdienen dus, eerste keeper waardig.

Persoonlijk ben ik nog niet overtuigd van hem, maar aan de grote schare fans hier in het forum te zien is het een goeie.
pi_63759023
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Romero verlengt contract van 2012 tot 2013. Gaat waarschijnlijk meer verdienen dus, eerste keeper waardig.

Persoonlijk ben ik nog niet overtuigd van hem, maar aan de grote schare fans hier in het forum te zien is het een goeie.
pi_63765318
Fortes met zijn bek erop? Of is dat een look a like en zijn zaakwaarnemer??
Dus links op de foto..

@Stereo,

De feiten liegen er niet om, de minst gepasseerde keeper (gedeelde plaats) van de ere divisie.
Dus ja tis een goeie.
Neem dat nou maar van me aan, dat zei ik vorig seizoen al (zie avatar)

http://www.az.tv/index.php?id=86&videoid=224361

VIES!
Romero lust geen drank?!

[ Bericht 41% gewijzigd door fuckbuddy op 04-12-2008 21:04:51 ]
  donderdag 4 december 2008 @ 21:14:35 #48
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_63765973
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef fuckbuddy het volgende:
One again a fail!! Hahaha, wat een ei en wat een bizar stukje weer.

AZ nam z'n eigen gehandicapte ook maar mee zo te zien.
Is dat niet die mini Fin trouwens?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 4 december 2008 @ 23:30:42 #49
55709 Stereotomy
pi_63770725

Ja of Jessica Fishlock.
  vrijdag 5 december 2008 @ 00:06:56 #50
200994 Kriegel