Dick Winters:quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stiekem ben ik ook een beetje verliefd geworden op Dick Winters
[ afbeelding ]
Terwijl hij niet echt super aantrekkelijk is ofzo.. Maar gwoon dat personage, die gepijnigde blik altijden het uniform dan toch denk ik
Ja begrijp ik dan ook wel, want als een chick de remote van me zou willen rippen dan was het ook moord brand en "tegen de deur aan gelopen" in dit huis hoorquote:
Daarom, en mijn vader heeft een beetje hetzelfde postuur als jijquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja begrijp ik dan ook wel, want als een chick de remote van me zou willen rippen dan was het ook moord brand en "tegen de deur aan gelopen" in dit huis hoor
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:22 schreef Houniet het volgende:
YASHAAAAAA TROUW MET ME HELD![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan we datenO
+O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUDDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ja ik meen het.
drugs vrije post
Wtf?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:22 schreef Houniet het volgende:
YASHAAAAAA TROUW MET ME HELD![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan we datenO
+O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUDDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ja ik meen het.
drugs vrije post
terwijl ik een ghettoblaster met Peter Gabriel op vol heb staan omhoog houdtquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:31 schreef Dupje het volgende:
OMG wat een "ik zing onder aan je balkon met een roos" post.
Dat is misschien juist iets meer bij de tijdquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
terwijl ik een ghettoblaster met Peter Gabriel op vol heb staan omhoog houdt
(of ben ik nu een ouwe lul ? )
Sledgehammer?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Peter Andre jwt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er zit een typo in je sigquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker romantisch, kwa teksten zeker:
Faal kennelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:43 schreef HostiMeister het volgende:
Waar dan? Aks? Luister je wel eens naar hiphop?
Sang, faka, peace out, ik ben slapenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ja als je ghetto bent, zoals ik, dan weet je hoe de taal van de straat is weetje, da's universeel, swa.
Ga je een keer mee naar Ajaxquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga kijken of dat kutvoetbal al afgelopen is
Doe eens een korte smaenvattingquote:Op zondag 30 november 2008 01:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehe ik ben helemaal melig van msn gesprek wat ik net had
Vervelend hequote:Op zondag 30 november 2008 01:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw, leuke meisjes zonder inhoud zouden verboden moeten worden
ik moest lachenquote:Op zondag 30 november 2008 01:11 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil een nieuwe tv meubel
[ link | afbeelding ]
Wacht even, leuke meisjes zonder inhoud zijn toch geen leuke meisjes?quote:Op zondag 30 november 2008 01:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw, leuke meisjes zonder inhoud zouden verboden moeten worden
ze hebben andere kwaliteitenquote:Op zondag 30 november 2008 01:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wacht even, leuke meisjes zonder inhoud zijn toch geen leuke meisjes?
We hadden eerst een mooie maar dit is nietsquote:Op zondag 30 november 2008 01:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik moest lachenals je die houten plank nou vervangt door een glasplaat, dat zou al heel veel schelen
Oh wacht...quote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We hadden eerst een mooie maar dit is niets
En Hou, ik denk dat er mooie meisejs bedoeld wordt
Ik vind het best een creatieve oplossingquote:Op zondag 30 november 2008 01:11 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil een nieuwe tv meubel
[ link | afbeelding ]
aantrekkelijk iig welquote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We hadden eerst een mooie maar dit is niets
En Hou, ik denk dat er mooie meisejs bedoeld wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GASTquote:Op zondag 30 november 2008 01:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
al weet ik niet of ik der zou doen want volgens mij is ze nog te dom om te kreunen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 01:20 schreef HostiMeister het volgende:
CP is een playa-playa joh, dat weet je toch? Zijn matras ziet meer vrouwen dan Utrecht Centraal. joh.
He gets more ass than a toiletseat
quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef Yashaaaaa het volgende:!
He homo, nou post ik voor jou een soort van samenvatting en dan reageer je nietSorry hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dan gaat zeggen dat het leuke gedeelte prive is haak ik af
Maar liev van je hoor, en gortigheid mag altijd op msn
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Kijk hier gaat je brein dus de mist in, volgens die redenatie zou ik dus ook perse geen dames aanspreken omdat ik in de grenzen van jouw redenatie namelijk zelf ook op fok zit. Dus wie zou dan zo'n domme claim maken. Volg je het nog?quote:Op zondag 30 november 2008 01:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]![]()
dat ik op fok zit betekend niet dat ik een dame niet aan durf te spreken ofzo...
nee, ik probeer zo hard mogelijk van een algemeen heersend imago weg te rennenquote:Op zondag 30 november 2008 01:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk hier gaat je brein dus de mist in, volgens die redenatie zou ik dus ook perse geen dames aanspreken omdat ik in de grenzen van jouw redenatie namelijk zelf ook op fok zit. Dus wie zou dan zo'n domme claim maken. Volg je het nog?
Daar heeft men geen internet?quote:Op zondag 30 november 2008 01:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, jammer is dat dan altijd, want als ik het gesprek nu terug lees lig ik nog steeds in een deuk
Beetje jammer weer dat ie nu weer voor een maand in Duitsland zit
Wat schattigquote:Op zondag 30 november 2008 01:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
nee, ik probeer zo hard mogelijk van een algemeen heersend imago weg te rennen
Mwah daar is zo'n mooie engelse term voor.. Friends with ......quote:
met puntjesquote:Op zondag 30 november 2008 01:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mwah daar is zo'n mooie engelse term voor.. Friends with ......
Ik ga mijn bedje in
You go girlquote:Op zondag 30 november 2008 01:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mwah daar is zo'n mooie engelse term voor.. Friends with ......
Ik ga mijn bedje in
Er vanuitgaande dat er toch geen drol hier terugleest boeit het eik ook geen fuck wat je hier allemaal neerpleurt!
denk eerder dat hij van 35 jaar oud nu al (dr)rukkend op F5 achter zijn pc zitquote:Op zondag 30 november 2008 01:57 schreef HostiMeister het volgende:
Denk ook niet dat de TS nog reageert nu, die ligt aan d'r leeftijd te zien al een uurtje of wat in dr nest
quote:Op zondag 30 november 2008 02:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tally, Sinterklaas stuurde voor niks een gedicht
wat ben je toch een ondankbaar wicht
hiervoor krijg ik vast een note,
of kan ik terug naar spanje, met de boot
Nee, weg is weg.quote:Op zondag 30 november 2008 02:02 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kan je die post ff hier plaatsen die ik gequote heb? ging over iets van ''ts kan beter geen kinderen krijgen ofzo.. wil die uitspraak nog ff lezen
Ik heb er iets meerquote:Op zondag 30 november 2008 02:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh 3 , nouja, het hielp als ik wist hoeveel ik er voor hadvolgens mij maar 1 :p
ik kon net een aantal onaangepaste paginas terug scrollen met de bekspeesquote:
Ach kom zeg, dat was toch wel duidelijk? 95% van de tv van tegenwoordig is nep, als het niet meer is.quote:Op zondag 30 november 2008 02:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
godverdomme, tv is nooit meer hetzelfde
'SBS6 nept kijker met Groeten Terug'
Nietesquote:Op zondag 30 november 2008 03:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Slapen jij, morgen moet je weer vroeg op.
quote:Op zondag 30 november 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was een reactie aan het typen en toen bedacht ik me dat ik hier niet eens op inga.
Zijn er nog vrijwillegers voor een nieuwe film: Band of blokkerpersoneel?
Adele was daar ook, en ze zingt zooooooooooo mooi!quote:Op zondag 30 november 2008 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi! Gister was wouter hamel bij Paul de leeuw en toen moest ik aan jou denken
* meldtquote:Op zondag 30 november 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zijn er nog vrijwillegers voor een nieuwe film: Band of blokkerpersoneel?
Ja, je moet natuurlijk eerst even gescreened worden. De screening is van 12.00 tot 17.00 bij de Blokker in mijn dorpquote:Op zondag 30 november 2008 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Dan wil ik wel een van de leidinggevende rebellen leider zijn, nog plek?
Hmmm, we stonden eerst gelijk, maar inmiddels sta ik op 17quote:Op zondag 30 november 2008 02:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had er eerst volgens mij ook maar 10, nu 11, geen idee wanneer dat dat zou moeten zijn gebeurd
Wat ben jij toch altijd idioot vroeg je bed uit op zondagquote:
Dat heb je mooi goed. Zelfs om één uur was er geen plekquote:
Da's dweilen met de kraan open bij mijquote:Op zondag 30 november 2008 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
En? Worden jullie tepels ook altijd zo nat als je geil bent?
Sex vragen
OMGquote:Op zondag 30 november 2008 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
En? Worden jullie tepels ook altijd zo nat als je geil bent?
Sex vragen
Ahnee dat meen je niet, das echt heel ergquote:
Toen was ik al onderweg naar Nijmegenquote:Op zondag 30 november 2008 14:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik dacht om half elf nog ff van ik draai me om. Met als gevolg dat ik net pas weer wakker ben
Niks, wil ze irriterenquote:Op zondag 30 november 2008 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
alsof ze dan denkt dat jij keiharde sex hebtof wat wil je bereiken
?
In Arnhem misschienquote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
weet iemand toevallig nog een kamer te huur van 16m2 of groter?
quote:
Dat je het kut vind dat zij wel aan het neuken is en jij niet, kan ik me voorstellen. Maar om dan serieus je er zo druk om te makenquote:Op zondag 30 november 2008 15:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Niks, wil ze irriteren. Maar aan de andere kant, /care
Hell no. Maar ik heb verder niks om het over te hebben hier.quote:Op zondag 30 november 2008 16:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat je het kut vind dat zij wel aan het neuken is en jij niet, kan ik me voorstellen. Maar om dan serieus je er zo druk om te maken
In dat geval,quote:Op zondag 30 november 2008 16:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hell no. Maar ik heb verder niks om het over te hebben hier.
Verwendheid hier zeg, nog klagen ookquote:Op zondag 30 november 2008 17:10 schreef Nielez het volgende:
IB, die torrentbytes he, dr staat geen kont aan muziek op. Heb je toevallig ook n dingetje waar wél muziek op staat?
Nepperd!quote:Op zondag 30 november 2008 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die ga ik dadelijk eten bij mijn tante!
Ow en LR, ik heb je verradenIk had vrijdag sla geproefd met een of andere aparte dressing. En ik vond het lekker
Heerlijk hè, zo'n vrije middagquote:Op zondag 30 november 2008 17:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nepperd!
Ik viel daarstraks in slaap, een uurtje ofzo.. werd ik weer wakker.
Na 5 min viel ik weer in slaap, net weer wakker, nog een uurtje later haha.
ah, daar word ik dan zo brak van hequote:Op zondag 30 november 2008 17:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nepperd!
Ik viel daarstraks in slaap, een uurtje ofzo.. werd ik weer wakker.
Na 5 min viel ik weer in slaap, net weer wakker, nog een uurtje later haha.
Toen zat ik erquote:Op zondag 30 november 2008 11:51 schreef Mikkie het volgende:
Dat heb je mooi goed. Zelfs om één uur was er geen plek. Toen maar naar Camelot verkast
.
denk dat het daarom juist de keus was om weer weg te gaanquote:Op zondag 30 november 2008 17:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toen zat ik er. Heb je me niet eens gezien
.
is dukenburg niet dichterbij ? naja zal niet hel veel verschillen denk ikquote:Op zondag 30 november 2008 17:45 schreef Mikkie het volgende:
Ah fuck ik heb zin in allemaal lekkere dingen vandaag.
Zit zelfs te twijfelen om naar de Appie To Go te rijden om daar gevulde speculaas te halen.
Ik ben niet binnen geweestquote:Op zondag 30 november 2008 17:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toen zat ik er. Heb je me niet eens gezien
.
Dudequote:Op zondag 30 november 2008 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de hele middag aan de rode wijn gezeten.
Mmm, een N van botervet, wat fijnquote:Op zondag 30 november 2008 17:57 schreef Nielez het volgende:
EINDELIJK.
Een chocolade letter..
Wel wit
Jij boefje!quote:Op zondag 30 november 2008 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de hele middag aan de rode wijn gezeten.
S had je natuurlijk beter aan mij kunnen schenken!quote:Op zondag 30 november 2008 18:02 schreef Nielez het volgende:
Nee. Een S...
Van nielS..
Omdat N op was
(oma-logica)
De volgende S is voor jou..quote:Op zondag 30 november 2008 18:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
S had je natuurlijk beter aan mij kunnen schenken!
Dealquote:Op zondag 30 november 2008 18:07 schreef Nielez het volgende:
[..]
De volgende S is voor jou..
Als jij door familielid-of-whatever-toedoen een N krijgt (precies omgekeerde begin en eindletter van voornaam, jetweetz), dan is die uiteraard voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |