quote:Op zondag 30 november 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was een reactie aan het typen en toen bedacht ik me dat ik hier niet eens op inga.
Zijn er nog vrijwillegers voor een nieuwe film: Band of blokkerpersoneel?
Adele was daar ook, en ze zingt zooooooooooo mooi!quote:Op zondag 30 november 2008 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi! Gister was wouter hamel bij Paul de leeuw en toen moest ik aan jou denken
* meldtquote:Op zondag 30 november 2008 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zijn er nog vrijwillegers voor een nieuwe film: Band of blokkerpersoneel?
Ja, je moet natuurlijk eerst even gescreened worden. De screening is van 12.00 tot 17.00 bij de Blokker in mijn dorpquote:Op zondag 30 november 2008 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Dan wil ik wel een van de leidinggevende rebellen leider zijn, nog plek?
Hmmm, we stonden eerst gelijk, maar inmiddels sta ik op 17quote:Op zondag 30 november 2008 02:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had er eerst volgens mij ook maar 10, nu 11, geen idee wanneer dat dat zou moeten zijn gebeurd
Wat ben jij toch altijd idioot vroeg je bed uit op zondagquote:
Dat heb je mooi goed. Zelfs om één uur was er geen plekquote:
Da's dweilen met de kraan open bij mijquote:Op zondag 30 november 2008 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
En? Worden jullie tepels ook altijd zo nat als je geil bent?
Sex vragen
OMGquote:Op zondag 30 november 2008 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
En? Worden jullie tepels ook altijd zo nat als je geil bent?
Sex vragen
Ahnee dat meen je niet, das echt heel ergquote:
Toen was ik al onderweg naar Nijmegenquote:Op zondag 30 november 2008 14:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik dacht om half elf nog ff van ik draai me om. Met als gevolg dat ik net pas weer wakker ben
Niks, wil ze irriterenquote:Op zondag 30 november 2008 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
alsof ze dan denkt dat jij keiharde sex hebtof wat wil je bereiken
?
In Arnhem misschienquote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
weet iemand toevallig nog een kamer te huur van 16m2 of groter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |