quote:
Dat je het kut vind dat zij wel aan het neuken is en jij niet, kan ik me voorstellen. Maar om dan serieus je er zo druk om te makenquote:Op zondag 30 november 2008 15:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Niks, wil ze irriteren. Maar aan de andere kant, /care
Hell no. Maar ik heb verder niks om het over te hebben hier.quote:Op zondag 30 november 2008 16:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat je het kut vind dat zij wel aan het neuken is en jij niet, kan ik me voorstellen. Maar om dan serieus je er zo druk om te maken
In dat geval,quote:Op zondag 30 november 2008 16:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hell no. Maar ik heb verder niks om het over te hebben hier.
Verwendheid hier zeg, nog klagen ookquote:Op zondag 30 november 2008 17:10 schreef Nielez het volgende:
IB, die torrentbytes he, dr staat geen kont aan muziek op. Heb je toevallig ook n dingetje waar wél muziek op staat?
Nepperd!quote:Op zondag 30 november 2008 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die ga ik dadelijk eten bij mijn tante!
Ow en LR, ik heb je verradenIk had vrijdag sla geproefd met een of andere aparte dressing. En ik vond het lekker
Heerlijk hè, zo'n vrije middagquote:Op zondag 30 november 2008 17:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nepperd!
Ik viel daarstraks in slaap, een uurtje ofzo.. werd ik weer wakker.
Na 5 min viel ik weer in slaap, net weer wakker, nog een uurtje later haha.
ah, daar word ik dan zo brak van hequote:Op zondag 30 november 2008 17:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nepperd!
Ik viel daarstraks in slaap, een uurtje ofzo.. werd ik weer wakker.
Na 5 min viel ik weer in slaap, net weer wakker, nog een uurtje later haha.
Toen zat ik erquote:Op zondag 30 november 2008 11:51 schreef Mikkie het volgende:
Dat heb je mooi goed. Zelfs om één uur was er geen plek. Toen maar naar Camelot verkast
.
denk dat het daarom juist de keus was om weer weg te gaanquote:Op zondag 30 november 2008 17:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toen zat ik er. Heb je me niet eens gezien
.
is dukenburg niet dichterbij ? naja zal niet hel veel verschillen denk ikquote:Op zondag 30 november 2008 17:45 schreef Mikkie het volgende:
Ah fuck ik heb zin in allemaal lekkere dingen vandaag.
Zit zelfs te twijfelen om naar de Appie To Go te rijden om daar gevulde speculaas te halen.
Ik ben niet binnen geweestquote:Op zondag 30 november 2008 17:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toen zat ik er. Heb je me niet eens gezien
.
Dudequote:Op zondag 30 november 2008 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de hele middag aan de rode wijn gezeten.
Mmm, een N van botervet, wat fijnquote:Op zondag 30 november 2008 17:57 schreef Nielez het volgende:
EINDELIJK.
Een chocolade letter..
Wel wit
Jij boefje!quote:Op zondag 30 november 2008 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de hele middag aan de rode wijn gezeten.
S had je natuurlijk beter aan mij kunnen schenken!quote:Op zondag 30 november 2008 18:02 schreef Nielez het volgende:
Nee. Een S...
Van nielS..
Omdat N op was
(oma-logica)
De volgende S is voor jou..quote:Op zondag 30 november 2008 18:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
S had je natuurlijk beter aan mij kunnen schenken!
Dealquote:Op zondag 30 november 2008 18:07 schreef Nielez het volgende:
[..]
De volgende S is voor jou..
Als jij door familielid-of-whatever-toedoen een N krijgt (precies omgekeerde begin en eindletter van voornaam, jetweetz), dan is die uiteraard voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |