ik moest lachenquote:Op zondag 30 november 2008 01:11 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil een nieuwe tv meubel
[ link | afbeelding ]
Wacht even, leuke meisjes zonder inhoud zijn toch geen leuke meisjes?quote:Op zondag 30 november 2008 01:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw, leuke meisjes zonder inhoud zouden verboden moeten worden
ze hebben andere kwaliteitenquote:Op zondag 30 november 2008 01:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wacht even, leuke meisjes zonder inhoud zijn toch geen leuke meisjes?
We hadden eerst een mooie maar dit is nietsquote:Op zondag 30 november 2008 01:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik moest lachenals je die houten plank nou vervangt door een glasplaat, dat zou al heel veel schelen
Oh wacht...quote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We hadden eerst een mooie maar dit is niets
En Hou, ik denk dat er mooie meisejs bedoeld wordt
Ik vind het best een creatieve oplossingquote:Op zondag 30 november 2008 01:11 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil een nieuwe tv meubel
[ link | afbeelding ]
aantrekkelijk iig welquote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We hadden eerst een mooie maar dit is niets
En Hou, ik denk dat er mooie meisejs bedoeld wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GASTquote:Op zondag 30 november 2008 01:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
al weet ik niet of ik der zou doen want volgens mij is ze nog te dom om te kreunen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 01:20 schreef HostiMeister het volgende:
CP is een playa-playa joh, dat weet je toch? Zijn matras ziet meer vrouwen dan Utrecht Centraal. joh.
He gets more ass than a toiletseat
quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef Yashaaaaa het volgende:!
He homo, nou post ik voor jou een soort van samenvatting en dan reageer je nietSorry hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dan gaat zeggen dat het leuke gedeelte prive is haak ik af
Maar liev van je hoor, en gortigheid mag altijd op msn
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Kijk hier gaat je brein dus de mist in, volgens die redenatie zou ik dus ook perse geen dames aanspreken omdat ik in de grenzen van jouw redenatie namelijk zelf ook op fok zit. Dus wie zou dan zo'n domme claim maken. Volg je het nog?quote:Op zondag 30 november 2008 01:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]![]()
dat ik op fok zit betekend niet dat ik een dame niet aan durf te spreken ofzo...
nee, ik probeer zo hard mogelijk van een algemeen heersend imago weg te rennenquote:Op zondag 30 november 2008 01:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk hier gaat je brein dus de mist in, volgens die redenatie zou ik dus ook perse geen dames aanspreken omdat ik in de grenzen van jouw redenatie namelijk zelf ook op fok zit. Dus wie zou dan zo'n domme claim maken. Volg je het nog?
Daar heeft men geen internet?quote:Op zondag 30 november 2008 01:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, jammer is dat dan altijd, want als ik het gesprek nu terug lees lig ik nog steeds in een deuk
Beetje jammer weer dat ie nu weer voor een maand in Duitsland zit
Wat schattigquote:Op zondag 30 november 2008 01:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
nee, ik probeer zo hard mogelijk van een algemeen heersend imago weg te rennen
Mwah daar is zo'n mooie engelse term voor.. Friends with ......quote:
met puntjesquote:Op zondag 30 november 2008 01:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mwah daar is zo'n mooie engelse term voor.. Friends with ......
Ik ga mijn bedje in
You go girlquote:Op zondag 30 november 2008 01:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mwah daar is zo'n mooie engelse term voor.. Friends with ......
Ik ga mijn bedje in
Er vanuitgaande dat er toch geen drol hier terugleest boeit het eik ook geen fuck wat je hier allemaal neerpleurt!
denk eerder dat hij van 35 jaar oud nu al (dr)rukkend op F5 achter zijn pc zitquote:Op zondag 30 november 2008 01:57 schreef HostiMeister het volgende:
Denk ook niet dat de TS nog reageert nu, die ligt aan d'r leeftijd te zien al een uurtje of wat in dr nest
quote:Op zondag 30 november 2008 02:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tally, Sinterklaas stuurde voor niks een gedicht
wat ben je toch een ondankbaar wicht
hiervoor krijg ik vast een note,
of kan ik terug naar spanje, met de boot
Nee, weg is weg.quote:Op zondag 30 november 2008 02:02 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kan je die post ff hier plaatsen die ik gequote heb? ging over iets van ''ts kan beter geen kinderen krijgen ofzo.. wil die uitspraak nog ff lezen
Ik heb er iets meerquote:Op zondag 30 november 2008 02:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh 3 , nouja, het hielp als ik wist hoeveel ik er voor hadvolgens mij maar 1 :p
ik kon net een aantal onaangepaste paginas terug scrollen met de bekspeesquote:
Ach kom zeg, dat was toch wel duidelijk? 95% van de tv van tegenwoordig is nep, als het niet meer is.quote:Op zondag 30 november 2008 02:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
godverdomme, tv is nooit meer hetzelfde
'SBS6 nept kijker met Groeten Terug'
Nietesquote:Op zondag 30 november 2008 03:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Slapen jij, morgen moet je weer vroeg op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |