iedereen mag op iedereen stemmen (heb ik tog nog 3 puntequote:
quote:
Ik heb een broertje en zusje waarvoor ik moet winnenquote:
Samenspanners!quote:Op maandag 1 december 2008 00:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yay van de nul af. Thanks Slank SC dames
Neehoorquote:
Heel grappig...quote:Op maandag 1 december 2008 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neehoor
Nu kan ik niet slapen! Dadelijk word ik 6e
quote:
TS is mod van dit forum en medeorganisator van de wedstrijd, dsn is zelf meedoen niet zo gepast. Ik zal uiteraard nog wel mijn stem uitbrengenquote:Op maandag 1 december 2008 09:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom doet TS niet mee?
Jammer. Ik vind die van jou beter dan de 'nominees'.quote:Op maandag 1 december 2008 10:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
TS is mod van dit forum en medeorganisator van de wedstrijd, dsn is zelf meedoen niet zo gepast. Ik zal uiteraard nog wel mijn stem uitbrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:
Okay....quote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is een heuse verkiezingsstrijd losgebarsten!![]()
Stem op mij! Stem op mij!
quote:Op maandag 1 december 2008 10:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jammer. Ik vind die van jou beter dan de 'nominees'.![]()
complimenten gaan naar nachtzusterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en misschien dat er meer aanmeldingen komen voor de KERST AVATAR wedstrijd
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Die heeft toch gewoon mijn idee gekopieerd?quote:Op maandag 1 december 2008 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond het al jammer dat Ryan3 niet meedeed
Ik wist niet zeker wie nou wie nageaapt had. Er stonden geen 'aangemaakt op' data bijquote:Op maandag 1 december 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heeft toch gewoon mijn idee gekopieerd?
Nee, stem op mijquote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is een heuse verkiezingsstrijd losgebarsten!![]()
Stem op mij! Stem op mij!
Die van hem is iig minder mooi.quote:Op maandag 1 december 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heeft toch gewoon mijn idee gekopieerd?
daar komt na 5 december een nominatietopic voor. en heb je ondanks dat je favorieten er niet bij zitten al wel gestemd?quote:Op maandag 1 december 2008 11:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die van hem is iig minder mooi.
Voor de kerst-avatar nomineer ik alvast Kluts.
1. bleibleiquote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar komt na 5 december een nominatietopic voor. en heb je ondanks dat je favorieten er niet bij zitten al wel gestemd?
Dat doe ik ook wel, maar je moet bij de bron beginnen toch?quote:Op maandag 1 december 2008 11:51 schreef Adelante het volgende:
Die stem-oproepen kun je misschien beter in andere topics plaatsen, ;t is maar een idee hoor![]()
Nee, stem op mijquote:Op maandag 1 december 2008 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
iedereen stem op mij !!!, iedereen pleas
die bolletjes geven plaats 1, 2 en 3 aan in die volgorde?quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 1 december 2008 14:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
die bolletjes geven plaats 1, 2 en 3 aan in die volgorde?
succesquote:Op maandag 1 december 2008 15:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik wil deze graag nomineren: [ afbeelding ]
Nominatie voor deze wedstrijd is niet meer mogelijk!quote:Op maandag 1 december 2008 15:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik wil deze graag nomineren: [ afbeelding ]
Dit is een officieuze stand he!? Uiteraard reken ik alles naquote:Op maandag 1 december 2008 17:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Als ik maar in de top 5 eindig..
natuurlijk en uf cursequote:Op maandag 1 december 2008 17:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is een officieuze stand he!? Uiteraard reken ik alles na
Dat er allemaal avatars uit die kopieermachine komen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef Florian_ het volgende:
Wat vinden mensen zo leuk aan die van PietjePuk007?
dat dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat er allemaal avatars uit die kopieermachine komen?
blomst staat al weer voorquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:
we hebben maar 5 boekjes hoor, dus bij gelijke stand wint diegene met het meeste aantal eerste plaatsen
Toch is het leuk om te zien dat niet alleen bekenden van de SC op elkaar stemmen,quote:
idee en medewerking zijn top, maar het neemt de spanning weg als je direct weet hoe de stand isquote:
je hebt je niet genomineerd, na de sint heb je weer een kans voor de tofste kerst avatar (mits kerstig).quote:
Oh die heb ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
je hebt je niet genomineerd, na de sint heb je weer een kans voor de tofste kerst avatar (mits kerstig).
heb je al wel gestemd?quote:
Schrijf ik daar zo'n mooi gedichtje voor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Aangepastquote:Op woensdag 3 december 2008 00:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Schrijf ik daar zo'n mooi gedichtje voor.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
zal vanmiddag weer ff tussestandje make
Stem op mij! Stem op mij!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:13 schreef Adelante het volgende:
morgenavond 22:00 uur de sluiting
ik moet voor die tijd ook nog stemmen
Er hebben maar een paar mensen uit die topic reeks hier gestemd hoor. Je overdrijftquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Doh, ik had slank de zomer in sc'er moeten worden
Ja, want dat helpt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Doh, ik had slank de zomer in sc'er moeten worden
Die paar pleuren me wel uit de top5 volgens mij.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er hebben maar een paar mensen uit die topic reeks hier gestemd hoor. Je overdrijft
Als je nu even wat spekkies kweekt, kom je ook gezellig posten!!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die paar pleuren me wel uit de top5 volgens mij.
Dankje nog voor de stem Kuukske, Skaffa en Adelante.
als ik kijk naar de forum stats vallen er in KLB meer stemmen te scoren dan waar dan ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die paar pleuren me wel uit de top5 volgens mij.
Dankje nog voor de stem Kuukske, Skaffa en Adelante.
Ik ben al moddervet hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je nu even wat spekkies kweekt, kom je ook gezellig posten!!
Maar de meeste KLB ganger komen niet in de KLB SC hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
als ik kijk naar de forum stats vallen er in KLB meer stemmen te scoren dan waar dan ook.
1. bleibleiquote:Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
1. bleiblei
de rest ex-aequo vierde
Kan jullie reeks in december niet in FEE, daar is het ooit ook begonnen tochquote:Op woensdag 3 december 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik bespeur allemaal nieuwe SC Slankies!
Jawel, een puntje aftrekquote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
Niet eens een puntje voor de moeite voor Paaskonijn, Muis?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
1: jitzzzze
2: Paaskonijn
3: Krentenbol
tussenstandquote:tuinfluiter 91
PietjePuk007 76
blomst 71
Paaskonijn 60
MinderMutsig 58
jitzzzze 46
ijsmeis 37
Slarioux 37
Devvie 25
MissBliss 25
debuurvrouw 24
MissyMirjaM 20
Re 20
GasTurbine 18
Anosmie 17
bleiblei 17
Krentenbol. 16
Yeahinho 14
mazaru 13
Dagoduck 12
Dizzy-Miss-Lizzy 10
Kuukske 9
Ynske 2
Flepke 0
Gaan we regelen. Even lobbyen!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:57 schreef Adelante het volgende:
En iemand moet er nog op Flepke stemmen, nul punten is niet acceptabel in FEE!
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef Syrena het volgende:
1 Flepke
2 Ynske
3 Kuukske
Mijn goede daad voor vandaag
Danku.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:23 schreef venomsnake het volgende:
1. .tuinfluiter
2.. ijsmeis![]()
3. Paaskonijn
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik moest op tuinfluiter stemmen
1. Paaskonijn
2. MinderMutsig
3. Pietje Puk
owwowowowoquote:Op donderdag 4 december 2008 16:35 schreef Rumille het volgende:
1. Tuinfluiter
2. Mindermutsig
3. Paaskonijn
Eigenlijk wel best lang. Met EK een van Bommel die van Basten pakt avatar gehad en nog een keer een banjo spelende Hitler, maar die was maar voor 2 dagen ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jaja, joden zijn niet zo gierig.
Hoelang heb je nu al die Mario avatar
Inclusief (of eigenlijk exclusief) afgesneden oor?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb trouwens wel al ooit wat gewonnen, een originaliteitsprijs met carnaval in groep 5 ofzo. Ik was Vincent van Gogh.
Die zat toen in het verband met rode verf erop.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Inclusief (of eigenlijk exclusief) afgesneden oor?
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jaja, joden zijn niet zo gierig.
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Met EK een van Bommel die van Basten pakt avatar gehad
Wie die heeft gemaakt weet ik niet meer.quote:
ik denk kleinzusje aangezien zij hem nog heeftquote:Op donderdag 4 december 2008 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wie die heeft gemaakt weet ik niet meer.
No shit sherlock.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik denk kleinzusje aangezien zij hem nog heeft
Oh gatver, is het weer zo'n doorgestoken GeenStijl-achtige verkiezing geworden. Zo kinderachtig altijdquote:Op donderdag 4 december 2008 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fluiter heeft een blik fans open getrokken, op 't juiste moment.
Sssst.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Adelante het volgende:
Ineens allemaal van die voetbal hooligans hier!?! Voor de volgende wedstrijd moet je dus niet zeikerig of dik, maar gewoon voetbalfan zijn
Ik kreeg een PM dat ik hier even moest kijken, dus dat doe ik dan maar.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Adelante het volgende:
Ineens allemaal van die voetbal hooligans hier!?! Voor de volgende wedstrijd moet je dus niet zeikerig of dik, maar gewoon voetbalfan zijn
Schreeuw het van de daken, kijk uit dat je niet struikelt over de Pieten.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik moest op tuinfluiter stemmen
1. Paaskonijn
2. MinderMutsig
3. Pietje Puk
Dat klinkt macaberquote:Op donderdag 4 december 2008 21:17 schreef Adelante het volgende:
Het laatste uur van stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |