iedereen mag op iedereen stemmen (heb ik tog nog 3 puntequote:
quote:
Ik heb een broertje en zusje waarvoor ik moet winnenquote:
Samenspanners!quote:Op maandag 1 december 2008 00:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yay van de nul af. Thanks Slank SC dames
Neehoorquote:
Heel grappig...quote:Op maandag 1 december 2008 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neehoor
Nu kan ik niet slapen! Dadelijk word ik 6e
quote:
TS is mod van dit forum en medeorganisator van de wedstrijd, dsn is zelf meedoen niet zo gepast. Ik zal uiteraard nog wel mijn stem uitbrengenquote:Op maandag 1 december 2008 09:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom doet TS niet mee?
Jammer. Ik vind die van jou beter dan de 'nominees'.quote:Op maandag 1 december 2008 10:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
TS is mod van dit forum en medeorganisator van de wedstrijd, dsn is zelf meedoen niet zo gepast. Ik zal uiteraard nog wel mijn stem uitbrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:
Okay....quote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is een heuse verkiezingsstrijd losgebarsten!![]()
Stem op mij! Stem op mij!
quote:Op maandag 1 december 2008 10:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jammer. Ik vind die van jou beter dan de 'nominees'.![]()
complimenten gaan naar nachtzusterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en misschien dat er meer aanmeldingen komen voor de KERST AVATAR wedstrijd
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Die heeft toch gewoon mijn idee gekopieerd?quote:Op maandag 1 december 2008 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond het al jammer dat Ryan3 niet meedeed
Ik wist niet zeker wie nou wie nageaapt had. Er stonden geen 'aangemaakt op' data bijquote:Op maandag 1 december 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heeft toch gewoon mijn idee gekopieerd?
Nee, stem op mijquote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is een heuse verkiezingsstrijd losgebarsten!![]()
Stem op mij! Stem op mij!
Die van hem is iig minder mooi.quote:Op maandag 1 december 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heeft toch gewoon mijn idee gekopieerd?
daar komt na 5 december een nominatietopic voor. en heb je ondanks dat je favorieten er niet bij zitten al wel gestemd?quote:Op maandag 1 december 2008 11:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die van hem is iig minder mooi.
Voor de kerst-avatar nomineer ik alvast Kluts.
1. bleibleiquote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar komt na 5 december een nominatietopic voor. en heb je ondanks dat je favorieten er niet bij zitten al wel gestemd?
Dat doe ik ook wel, maar je moet bij de bron beginnen toch?quote:Op maandag 1 december 2008 11:51 schreef Adelante het volgende:
Die stem-oproepen kun je misschien beter in andere topics plaatsen, ;t is maar een idee hoor![]()
Nee, stem op mijquote:Op maandag 1 december 2008 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
iedereen stem op mij !!!, iedereen pleas
die bolletjes geven plaats 1, 2 en 3 aan in die volgorde?quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 1 december 2008 14:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
die bolletjes geven plaats 1, 2 en 3 aan in die volgorde?
succesquote:Op maandag 1 december 2008 15:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik wil deze graag nomineren: [ afbeelding ]
Nominatie voor deze wedstrijd is niet meer mogelijk!quote:Op maandag 1 december 2008 15:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik wil deze graag nomineren: [ afbeelding ]
Dit is een officieuze stand he!? Uiteraard reken ik alles naquote:Op maandag 1 december 2008 17:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Als ik maar in de top 5 eindig..
natuurlijk en uf cursequote:Op maandag 1 december 2008 17:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is een officieuze stand he!? Uiteraard reken ik alles na
Dat er allemaal avatars uit die kopieermachine komen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef Florian_ het volgende:
Wat vinden mensen zo leuk aan die van PietjePuk007?
dat dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat er allemaal avatars uit die kopieermachine komen?
blomst staat al weer voorquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:
we hebben maar 5 boekjes hoor, dus bij gelijke stand wint diegene met het meeste aantal eerste plaatsen
Toch is het leuk om te zien dat niet alleen bekenden van de SC op elkaar stemmen,quote:
idee en medewerking zijn top, maar het neemt de spanning weg als je direct weet hoe de stand isquote:
je hebt je niet genomineerd, na de sint heb je weer een kans voor de tofste kerst avatar (mits kerstig).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |