quote:
Telstar naar de Eredivisie!quote:
true, maar wat de nieuwe single gaat worden is nog niet officieel bekend (wordt Spaceman en die is nog beter dan Human, ja echt!) dus denk dat ze dat daarom niet doen (of mogen doen)quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
door alleen het bekende nummer te draaien maak je niet alleen reclame
Ik zie een hele boel tracks die ik vet zou maken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind die plaat nogal cru voor bij een begrafenis. Helemaal van een klein meisje.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind die reclame irritant waar dit liedje in zit
*when I was just a little girl blabla enz enz*
Dat liedje werd gedraaid toen mn nichtje werd begraven
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hahaaa ja ik ben er weer hoor
ziet er goed uit, ik blijf nog even hangenquote:
Dit was Maxïmo Park in the Mixquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Sanneke3FM het volgende:
Rawrrrrrrrr i like maximo park
He's back ! Avond.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hahaaa ja ik ben er weer hoor
Dit is wel zo'n plaat die je helemaal kapot kan draaien. Het heeft weer een 'oh wat zijn wij weer vrolijk' gehalte. Maar om af en toe te horen wel erg prettig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind dit de beste plaat van Alfabeat tot nu toe. Eens kijken hoeveel ervan overblijft als ie helemaal kapot gedraaid wordt.
dEUS is heul tof, maar 013 is me effe te ver weg...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
fijn om weer in de studio te zijn![]()
zijn er hier nog fans van dEUS? volgend uur geven we 5x2 kaartjes voor hun concert in 013 weg!
Echt fan niet maar leuk vind ik het wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zijn er hier nog fans van dEUS? volgend uur geven we 5x2 kaartjes voor hun concert in 013 weg!
Nog leuker natuurlijk als de artiesten bij je thuis komen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef Sanneke3FM het volgende:
Heuj, voor muziek kan je nooit te ver gaan.
Graag gedaan hoor.quote:
Volgend jaar Telstar uit als we dan nog in de eredivisie zijnquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog leuker natuurlijk als de artiesten bij je thuis komen.
Ik vind The Architect een erg gaaf nummer (bedankt dat je hem op de playlist hebt gezetquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ruim 2 uur in de trein vind ik te ver. Daarom ben ik zo blij da'k best redelijk in de buurt van Amsterdam woon, want het meeste van wat ik wil zien komt daar ook.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef Sanneke3FM het volgende:
Heuj, voor muziek kan je nooit te ver gaan.
Ah dan heb je idd geluk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ruim 2 uur in de trein vind ik te ver. Daarom ben ik zo blij da'k best redelijk in de buurt van Amsterdam woon, want het meeste van wat ik wil zien komt daar ook.
moed er in houden, we gaan gewoon weer heel rustig omhoog krabbelenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgend jaar Telstar uit als we dan nog in de eredivisie zijn![]()
![]()
Morgen De Graafschap uit
Ik denk dat dEUS sneller thuis is dan jij vanuit Tilburgquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ruim 2 uur in de trein vind ik te ver. Daarom ben ik zo blij da'k best redelijk in de buurt van Amsterdam woon, want het meeste van wat ik wil zien komt daar ook.
Ik zag 'm al idd. Jullie hebben je weer vermaakt onder werktijd deze week!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik neem aan dat jullie deze al gezien hebben?
wat ligt 2 uur van amsterdam vandaan ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ah dan heb je idd geluk.ik woon 2 uur van A'dam waar idd wel 't meeste komt. Dus ik ben t wel gewend.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zit er al ongeduldig op te wachtenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie Motorcycle Emptiness op de playlist!
*nu al een heel blij mens*
Hellevoetsluisquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat ligt 2 uur van amsterdam vandaan ?
Erg geinigquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hoop het wel. Hoop dat van Veldhoven het toch echt radicaal anders gaat doen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
moed er in houden, we gaan gewoon weer heel rustig omhoog krabbelen
DAT STOND `M GOED!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:18 schreef Sersjee het volgende:Nostradamus met z'n strakke groene broek
Dat stukje hebben we nog eens verbouwd toen Erik Heijblok (nu de Graafschap) nog bij Hollandia speelde. "Erik Heijblok, met z'n korte zwarte broek, stond 'em goed!" Vond ie leuk, totdat ie 4 goals tegen kreegquote:
In bed? Hmmmmmm....quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ja wel lekkerlekker lui aan t laptoppen en luisteren in bed
![]()
met jou dan!?
Wat een plaat is dat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
hohoooo zometeen Fake Blood - Mars
daar moet een nieuwe desperados op geopend worden!
Ik dacht al wel dat je het er om deed. En dan kan ik je natuurlijk niet teleurstellenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Kijk op die opmerking zat ik te wachten
Al die mannen in een topic dan krijg je dat eh
vind 'm geweldig. Hoorde 'm 2 weken terug in de electro hal tijden Dr. Lektroluv op I Love Techno. en hij knalde daar zo heerlijk!quote:
Daar is 'ie alquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
vind 'm geweldig. Hoorde 'm 2 weken terug in de electro hal tijden Dr. Lektroluv op I Love Techno. en hij knalde daar zo heerlijk!![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat je het er om deed. En dan kan ik je natuurlijk niet teleurstellen
Precies, dat heb ik ook.. Wel een super weirde plaat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:29 schreef Sirolf het volgende:
Begin en eind van de plaat zijn wel tof, maar het midden trekt me niet zo...
Maar desondanks:
Kap ze allebei maar afquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:29 schreef LeonH het volgende:
Rudi kappen met die ouwe plaat erdoor!!!
om 'm zo op de radio te horen wel ja, maar met uitgaan of op feesten is dit zo fantastisch!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik ook.. Wel een super weirde plaat.
als het een stripster uit donker afrika is , is er niet heel veel nodigquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:31 schreef Marc63 het volgende:
Een stripster als Zwarte Piet? Hoeveel schmink heeft die nodig?
Ja jeutje, dit zijn echt van die 'we-moeten-deze-draaien-omdat-het-weekend-is'quote:
Oh, dit is nog niks hoor. We zijn hier wel erger gewendquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ja jeutje, dit zijn echt van die 'we-moeten-deze-draaien-omdat-het-weekend-is'
Sowieso 3FM op zaterdagavond![]()
Neenee maargoed, ik heb weer genoeg gezeken hoor
ja de voornacht van 3fm op zaterdag is echt bagger.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ben het trouwens wel met je eens over de zaterdagavond.. dramatisch ! Weekend DNA is nog wel redelijk maar daarna is het echt huilen met de pet op.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
als electro (of techno zoals zaterdags) sowieso niet je ding is dan is het idd niet vreemd dat je dit niet tof vindquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Wind me ook niet zo op. Ze zijn zo... geslachtsloos.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ik vind zwarte piet echt alles behalve sexy....
Maar bijna elke radiozender draait op zaterdagavond van die stampmuziekquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
als electro (of techno zoals zaterdags) sowieso niet je ding is dan is het idd niet vreemd dat je dit niet tof vind
Dan ben ik 3x geslachtsloos geweest?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wind me ook niet zo op. Ze zijn zo... geslachtsloos.
mwoa van de aankomend kampioen mag je best verliezenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben het trouwens wel met je eens over de zaterdagavond.. dramatisch ! Weekend DNA is nog wel redelijk maar daarna is het echt huilen met de pet op.![]()
FC Groningen..
last.fmquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:35 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Maar bijna elke radiozender draait op zaterdagavond van die stampmuziek
Of nja, we hebben natuurlijk altijd nog Skyradiohihi
Ik vind AZ op het moment toch wel erg sterk spelen en ik denk niet dat FC Groningen een heel erg goede wedstrijd heeft gespeeld, maar AZ heeft het goed gedaan door vroeg druk te zetten. Persconferentie tussen Jans en van Gaal kan nog leuk worden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef LeonH het volgende:
[..]
mwoa van de aankomend kampioen mag je best verliezendeden wij ook al eens vol overtuiging... maja dat is niet zo vreemd meer dit seizoen
stampmuziek is nog harderquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:35 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Maar bijna elke radiozender draait op zaterdagavond van die stampmuziek
Of nja, we hebben natuurlijk altijd nog Skyradiohihi
Ik denk dat jij dat beter weet dan ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Dan ben ik 3x geslachtsloos geweest?![]()
Ha iddquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat beter weet dan ik
Maar ik bedoel dat je bij een Zwarte Piet meestal niet kunt zien of ze nou man of vrouw zijn. Dan moet je vaak al weten wie er onder de schmink zit.
AZ speelt gewoon weer het beste voetbal van de eredivisie wat zich resulteert in deze stand, al hoop ik natuurlijk ook dat de provincieclubs zoals Twente, Heerenveen, NAC en Groningen het lang vol gaan houden dit seizoenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind AZ op het moment toch wel erg sterk spelen en ik denk niet dat FC Groningen een heel erg goede wedstrijd heeft gespeeld, maar AZ heeft het goed gedaan door vroeg druk te zetten. Persconferentie tussen Jans en van Gaal kan nog leuk worden.
Of een herfst bock dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
hohoooo zometeen Fake Blood - Mars
daar moet een nieuwe desperados op geopend worden!
Roda fan dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
AZ speelt gewoon weer het beste voetbal van de eredivisie wat zich resulteert in deze stand, al hoop ik natuurlijk ook dat de provincieclubs zoals Twente, Heerenveen, NAC en Groningen het lang vol gaan houden dit seizoen
Roda moet helaas komende wedstrijden tegen degradatie voetballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Lees het boekquote:
komen ze net nog aan: ga je nog even mee naar de pubquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Timo20 het volgende:
Speaking of bier: http://www.biertijd.com/index.php?query=Jupiler+&amount=0&blogid=1![]()
![]()
zelfs als pietje was hij vreselijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:40 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ha idd
Nja, bij de Sorry piet weet je t nog niet, hihi.
(Marc-marie)
Ting Tings
Ik weet niet of dat gisteren was, maar ik heb 'em voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
Las ik in dit topic nou gisteren het raadsel het is wit en kapot?
Als één plaat snel verveelt...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef Sanneke3FM het volgende:
Als je een city plaat wil draaien doe dan gewoon Igly![]()
Hij is flauw, ja...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs als pietje was hij vreselijk
Dat komt niet meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef Sersjee het volgende:
Even kijken hoe laat de Jupiler League komt...
... shit moet ik me dadelijk weer een schone boxershort aandoenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Krijgen we zometeen ook nog de Killers? 't kan niet op vanavond.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, it wasn't me yesterday!
Ah ok. Moest gisteren wel ff lachen toen ik em lasquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Die maakte Sander op de radio, en Noortje herhaalde 'm
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja.duidelijk een Sander grap ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, it wasn't me yesterday!
![]()
Egwel, 23.11 op RTL7.quote:
OW my god wat een werk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Timo20 het volgende:
Speaking of bier: http://www.biertijd.com/index.php?query=Jupiler+&amount=0&blogid=1![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
... shit moet ik me dadelijk weer een schone boxershort aandoen
(volgens mij gaat m'n Killers verslaving na 3 jaar de verkeerde kant op)
owquote:
Or are we human?quote:
Eén van de redenen waarom ik niks heb met deze plaat.quote:
ze verdienen de aandacht om breder publiek naar zich toe te trekken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Vorige week op nummer 6 in de top 50 maar waar zal het eindigen voor de Killers? Feit is wel dat ze nog nooit eerder zo'n grote hit hebben gescoord. Het is dan ook wel een nummer van grote klasse.
Zit ik in de pub denkelijk en anders vraag ik 'm daar wel aanquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Heb je er nog een extra want iets voor 01:00 is het misschien weer feest.
![]()
Jaaaaaaaaaaaaa ! het wordt ineens wat Killer(-s) hier. Are we human?![]()
Wat 'n track !!
Absoluutquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze verdienen de aandacht om breder publiek naar zich toe te trekken.
Spacemanquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zit ik in de pub denkelijk en anders vraag ik 'm daar wel aan
voor diegene die Spaceman al kennen weten dat de volgende single nog beter is!!!
Gokje: Killers @ HMH.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wel onheil komt dan op ons af nostradamus
Laatste keer mochten ze dus niet meer rennen, duwen etc.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan in nederland ook zo maar gebeuren, gebeurde toch ook met de h&m actie.
Mzzlquote:
quote:23-00
Bis - Eurodisco
Duffy - Rain On Your Parade
Kings Of Leon - Sex On Fire
CSS - Move
Silence Is Sexy - Live in de studio
Elvis vs JXL - A Little Less Conversation
Anderson - Trevor On The Dancefloor
dEUS - The Architect
Prince - Raspberry Beret
Ladyhawke - Back Of The Van
Franz Ferdinand - Do You Want To
MGMT - Kids
Sam Sparro - 21st Century Life
dan wil je er alsnog niet tussen staan, bewijst op dat moment weer hoe bitcherig vrouwen naar elkaar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Laatste keer mochten ze dus niet meer rennen, duwen etc.
Die roeleert dan weer welquote:
het moet niet veel gekker wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan in nederland ook zo maar gebeuren, gebeurde toch ook met de h&m actie.
Eigenlijk een heel uur vol goede muziekquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mzzl![]()
Met dank aan Sirolf voor de goede opmaak
[..]
Het lijkt wel alsof Franz Ferdinand maar 1 single heeft. The Fallen is mn persoonlijke favoriet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mzzl![]()
[..]
Komende uur vind ik toch vooral de laatste 6 platen interessant...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mzzl![]()
[..]
nicequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[23-00
Duffy - Rain On Your Parade
Kings Of Leon - Sex On Fire
Elvis vs JXL - A Little Less Conversation
dEUS - The Architect
Prince - Raspberry Beret
Ladyhawke - Back Of The Van
MGMT - Kids]
ik vind het `m niet tof. is me net iets te sloom voor een Franz Ferdinand single...quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
aan die nieuwe F Ferdinand single moet ik nog even wennen...
Kings of Leon hoeft van mij niet zo nodig (hebben we ook al tijdens EkStra weekend gehoord), maar de rest is toch wel bijzonder fijn. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik Bis - Eurodisco erg goed vind klinken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eigenlijk een heel uur vol goede muziek
H&M is niet alleen voor vrouwen, eh?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan wil je er alsnog niet tussen staan, bewijst op dat moment weer hoe bitcherig vrouwen naar elkaar kunnen zijn.
Te sloom? dan zal ik wel een andere single in gedachten hebben want de single die ik een paar keer tijdens 3voor12 heb gehoord vind ik echt heel tof.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik vind het `m niet tof. is me net iets te sloom voor een Franz Ferdinand single...
Anderson ga je misschien ook wel heel tof vinden. Echt een te gekke single vind ik dat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komende uur vind ik toch vooral de laatste 6 platen interessant...
Vind meerdere van zijn platen heel erg fijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
Het lijkt wel alsof Franz Ferdinand maar 1 single heeft. The Fallen is mn persoonlijke favoriet.
Dat is 'm ! bijzonder fijne plaat.quote:
Laatst de nieuwe single van die gasten gehoord maar die vind ik persoonlijk veel minder dan Sex on Fire.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:14 schreef Sanneke3FM het volgende:
Sex on fire kan me iig nog steeds niet boeien
Doe maar gewoon 4 kicks
Vind met heel veel bands dat ze steeds slechter worden maar dan opeens wel heel erg worden gewaardeerd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst de nieuwe single van die gasten gehoord maar die vind ik persoonlijk veel minder dan Sex on Fire.
Laatste cd van KC vond ik idd erg tegenvallen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:17 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Vind met heel veel bands dat ze steeds slechter worden maar dan opeens wel heel erg worden gewaardeerd.
Vond de eerste nummers van The Killers ook veel mooier.
Net als The Kooks en Kaiser chiefs.
vind ik
Laatste nog niet helemaal gehoordquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatste cd van KC vond ik idd erg tegenvallen.
Opzich wel verklaarbaar want de platenmaatschappij / band kiest meestal een plaat uit die het best verkoopbaar is. De "mindere" platen komen dan een andere keer aan de beurt. Ik vind dat ook wel weer duidelijk worden bij Gabriella Cilmi. De nieuwe single is toch een stuk minder dan Sweet About me.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:17 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Vind met heel veel bands dat ze steeds slechter worden maar dan opeens wel heel erg worden gewaardeerd.
Vond de eerste nummers van The Killers ook veel mooier.
Net als The Kooks en Kaiser chiefs.
vind ik
Ik vind Day & Age het minste album van The Killers. Mn favorieten zijn Mr. Brightside en Somebody Told Me.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:22 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Laatste nog niet helemaal gehoord
Maar tweede was al niet meer helemaal wat ik verwachtte
Maar volgens mij zeg ik nu heel veel pijnlijke dingen aangezien de vele Killers fan
Zit toevallig Day & Age te luisteren nu, best een lekker album, maar de voorgaande albums pakten mij meer.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind Day & Age het minste album van The Killers. Mn favorieten zijn Mr. Brightside en Somebody Told Me.
Ik ben het eens!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zit toevallig Day & Age te luisteren nu, best een lekker album, maar de voorgaande albums pakten mij meer.
Mijn favo blijft When you were young
quote:- De Persgroep, eigenaar van Q-Music, heeft plannen voor een tweede Nederlands radiostation. Wouter van der Goes is dit aan het voorbereiden en zou daarom niet langer presenteren bij Q. Gerard Ekdom wordt genoemd als vervanger
De platen op het nieuwe album blijven me niet echt bij. When You Were Young is de mooiste plaat van Sam's Town (en ik denk ook wel mn persoonlijke nr.3). Afgelopen weekend nog op een verjaardag geweest waar een aantal net kennis hadden gemaakt met de muziek van The Killers omdat When You Were Young in het spel Rockband zit. Toen ik zei dat ik kaarten had voor 12 maart kreeg ik enkele jaloerse blikkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zit toevallig Day & Age te luisteren nu, best een lekker album, maar de voorgaande albums pakten mij meer.
Mijn favo blijft When you were young
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Geruchten over Gerard Ekdom blijven trouwens rondzingen @ Radio.nl. Wouter van der Goes zou Q-music verlaten en Gerard zou dan zijn vervanger zijn.
[..]
Gerard hecht nogal veel waarde aan de vrijheid die hij bij 3FM heeft. Bij Q is dat niet. Maar Wouter van der Goes is een goeie vriend van Gerard dus ik durf niet te zeggen dat Gerard dat nooit zou doen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Geruchten over Gerard Ekdom blijven trouwens rondzingen @ Radio.nl. Wouter van der Goes zou Q-music verlaten en Gerard zou dan zijn vervanger zijn.
[..]
als je niet zo boos kijkt , wil ik er overdenkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
![]()
Nja, zal ik Gerard dan maar vervangen?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
![]()
Nja, zal ik Gerard dan maar vervangen?
Laat die mensen de komende week maar veel bellen en SMSen naar 3FM dan, want ze geven komende week kaarten voor The Killers weg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De platen op het nieuwe album blijven me niet echt bij. When You Were Young is de mooiste plaat van Sam's Town (en ik denk ook wel mn persoonlijke nr.3). Afgelopen weekend nog op een verjaardag geweest waar een aantal net kennis hadden gemaakt met de muziek van The Killers omdat When You Were Young in het spel Rockband zit. Toen ik zei dat ik kaarten had voor 12 maart kreeg ik enkele jaloerse blikken
Laat dat alsjeblieft bij geruchten blijven!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog eens bij Annemiek in de uitzending geweest, de nacht van Halloween. Vroeg ik een nummer van de Killers aan, vond ze wel toepasselijk met het thema Halloweenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De platen op het nieuwe album blijven me niet echt bij. When You Were Young is de mooiste plaat van Sam's Town (en ik denk ook wel mn persoonlijke nr.3). Afgelopen weekend nog op een verjaardag geweest waar een aantal net kennis hadden gemaakt met de muziek van The Killers omdat When You Were Young in het spel Rockband zit. Toen ik zei dat ik kaarten had voor 12 maart kreeg ik enkele jaloerse blikken
Gerard past best bij het uurtje (het foute uur)quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard hecht nogal veel waarde aan de vrijheid die hij bij 3FM heeft. Bij Q is dat niet. Maar Wouter van der Goes is een goeie vriend van Gerard dus ik durf niet te zeggen dat Gerard dat nooit zou doen.
Ik vind het minst geloofwaardig dat Q een tweede zender wil opzetten, terwijl de luistercijfers steeds verder dalen.
iedereen in dit topic heeft een geweldige smaakquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ha ik kijk boos naar Gerard als hij overstapt.
En tuurlijk, ik heb een geweldiiiige smaakhebben jullie dat nog niet door?
hmm..interessant.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
waar blijft je last.fm accountquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ha ik kijk boos naar Gerard als hij overstapt.
En tuurlijk, ik heb een geweldiiiige smaakhebben jullie dat nog niet door?
Gerard en Wouter zijn inderdaad vrij close, maar ik vraag mij ook af of er wel behoefte is aan nog een nieuw NL station. Volgens mij zijn die er wel genoeg. WIst ook niet dat Wouter zo in de Nederlandse muziek zat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:31 schreef Marc63 het volgende:
Gerard hecht nogal veel waarde aan de vrijheid die hij bij 3FM heeft. Bij Q is dat niet. Maar Wouter van der Goes is een goeie vriend van Gerard dus ik durf niet te zeggen dat Gerard dat nooit zou doen.
Ik vind het minst geloofwaardig dat Q een tweede zender wil opzetten, terwijl de luistercijfers steeds verder dalen.
Volgens mij had Freshcotton die een tijdje terugquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Laat dat alsjeblieft bij geruchten blijven!!![]()
Oh ja, heb net het album van J.U.S.T.I.C.E. binnen![]()
![]()
weet iemand waar je t-shirts kunt bestellen die in de clip van D.A.N.C.E. te zien is met "Do the D.A.N.C.E." er op??
ik ga de tip gelijk aan de Sint gevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Volgens mij had Freshcotton die een tijdje terug
Laat dan een uurtje tussen 0900uur en 1000uur `s ochtends het foute uur op 3fm presenterenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gerard past best bij het uurtje (het foute uur)
Ik heb 1x bij Annemieke aan de telefoon gehangen en toen was ze webcamgirl aan het spelen (tegenwoordig heeft ze volgens mij last van het Rob-syndroom). Off-air vroeg ze me meteen of ik de Marc van FOK! wasquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog eens bij Annemiek in de uitzending geweest, de nacht van Halloween. Vroeg ik een nummer van de Killers aan, vond ze wel toepasselijk met het thema HalloweenWas Somebody told me trouwens
heb wel zo'n vermoeden dat gerard zijn 1ste uur ook nog wel een keer terugkrijgt. want het programma van giel zijn extra uur is nou niet echt een toevoeging geworden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gerard en Wouter zijn inderdaad vrij close, maar ik vraag mij ook af of er wel behoefte is aan nog een nieuw NL station. Volgens mij zijn die er wel genoeg. WIst ook niet dat Wouter zo in de Nederlandse muziek zat.
Anderson![]()
En ze komen gewoon uit Nederland (R'dam). Toch wel stoer.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en de reeks "Wat een track!"-platen is aangebroken!
Anderson is ook best tof idd, Hans.
http://www.last.fm/user/Sanneke89quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar blijft je last.fm account
zou dat niet geheel onplezierig vindenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Laat dan een uurtje tussen 0900uur en 1000uur `s ochtends het foute uur op 3fm presenteren
Mìjn dank is groot en eeuwigdurendquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Volgens mij had Freshcotton die een tijdje terug
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Marc63 het volgende:
Off-air vroeg ze me meteen of ik de Marc van FOK! was
Dat was anderhalf jaar geleden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mìjn dank is groot en eeuwigdurend![]()
[..]dan moet ze zich hier maar eens vertonen
Laatste uur voegt inderdaad niets toe. Geef het gewoon 'lekker' terug aan Gerard. Denk alleen niet dat ze bij 3FM het snel zullen terugdraaien.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb wel zo'n vermoeden dat gerard zijn 1ste uur ook nog wel een keer terugkrijgt. want het programma van giel zijn extra uur is nou niet echt een toevoeging geworden.
Dat hadden we vantevoren ook wel kunnen voorspellenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb wel zo'n vermoeden dat gerard zijn 1ste uur ook nog wel een keer terugkrijgt. want het programma van giel zijn extra uur is nou niet echt een toevoeging geworden.
En als vriend toegevoegdquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Sanneke89
Maar die is niet zo heel geweldig omdat ik sinds Maart deze 'leen' laptop heb waar niet al mijn muziek op staat..
Gijs Staverman?? alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou dat niet geheel onplezierig vinden
vind broodje gijs ook wel aardig te pruimen op Q
die mag ook wel naar 3fm komen
Dat maakt niet uitquote:
Ik zou zeggen: stel het Florent eens voorquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef Sanneke3FM het volgende:
Geef t aan miijjj. Ik ga dat uurtje gewoon opgraven
he? wat?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: stel het Florent eens voor![]()
Echt he !quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Kevin, maakt Rudy dit jaar nog een kans om in het Glazen huis terecht te komen ?
vrijdag <> maandagquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Kevin, maakt Rudy dit jaar nog een kans om in het Glazen huis terecht te komen ?
Ja, dat uurtje extra Giel zou hem de ruimte geven voor 'de krenten uit de pap'.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatste uur voegt inderdaad niets toe. Geef het gewoon 'lekker' terug aan Gerard. Denk alleen niet dat ze bij 3FM het snel zullen terugdraaien.
Coen, Paul (vrij zeker?) en nog een derde persoon. Giel wordt veel genoemd maar mijn voorkeur gaat richting Rudy en Corton.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Echt he !
Had net gepland om er een hele nacht te zitten.
Maar vraag me af hoe boeiend de mensen die er in gaan dit jaar zijn...
+3 ?quote:
oohlalaquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Florent is de zendercoördinator van 3FM, de baas dus eigenlijk.
Ja ondertussen alweer 4quote:
Het is nog vrijdag dus dan maakt Rudy ook kans? Of trekken ze de grens bij 18:00? Dan vrees ik dat het toch Coen, Paul en Beelen zal worden.quote:
Giel zou inderdaad veel meer kunnen halen uit het laatste uur. Ik schakel meestal pas echt in rond 10:00.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, dat uurtje extra Giel zou hem de ruimte geven voor 'de krenten uit de pap'.
Nou, het is gewoon een uur langer uitkauwen van de drie uur ervoor. Ik blijf dus ook gewoon nog een uur langer op Radio2.
De DJ's op de maandag:quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:44 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ja ik ben ook bang voor Paul maar pff, BOOOOOOORING!
En Giel irriteer ik me de laatste tijd alleen maar aan.
Corton mag er wel in!!
er is gezegd iedere maandag wordt er een jock ontvoerdquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is nog vrijdag dus dan maakt Rudy ook kans? Of trekken ze de grens bij 18:00? Dan vrees ik dat het toch Coen, Paul en Beelen zal worden.
Paul lijkt mij logisch. Hij wil, en zit op een tijdstip met veel luisteraars, dus bekend bij een hoop mensen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Coen, Paul (vrij zeker?) en nog een derde persoon. Giel wordt veel genoemd maar mijn voorkeur gaat richting Rudy en Corton.
de baas van 3fmquote:
Haha ja dat is me nu al een paar uitgelegdquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
de baas van 3fm
Om het uurtje van Giel aan jou te geven
Sander is een eikel geweest tijdens de sr, dus liever niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:48 schreef Sanneke3FM het volgende:
Sander lijkt me wel leuk.
En Domien!
Waardeloos.. Corton lijkt mij bijvoorbeeld heel erg gaaf. Naja, dan zal nummer 3 gaan tussen Rob en Giel. Dan denk ik dat ze toch kiezen voor Giel maar ik hoop voor Rob.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
er is gezegd iedere maandag wordt er een jock ontvoerd
Oh? Roddels?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander is een eikel geweest tijdens de sr, dus liever niet.
Ik vond Sander 2 jaar geleden echt niet leuk in het huis...quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:48 schreef Sanneke3FM het volgende:
Sander lijkt me wel leuk.
En Domien!
Pff vind t gewoon nu al boutquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waardeloos.. Corton lijkt mij bijvoorbeeld heel erg gaaf. Naja, dan zal nummer 3 gaan tussen Rob en Giel. Dan denk ik dat ze toch kiezen voor Giel maar ik hoop voor Rob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |