Ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
Las ik in dit topic nou gisteren het raadsel het is wit en kapot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, it wasn't me yesterday!
Ah ok. Moest gisteren wel ff lachen toen ik em lasquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Die maakte Sander op de radio, en Noortje herhaalde 'm
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja.duidelijk een Sander grap ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, it wasn't me yesterday!
![]()
Egwel, 23.11 op RTL7.quote:
OW my god wat een werk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Timo20 het volgende:
Speaking of bier: http://www.biertijd.com/index.php?query=Jupiler+&amount=0&blogid=1![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
... shit moet ik me dadelijk weer een schone boxershort aandoen
(volgens mij gaat m'n Killers verslaving na 3 jaar de verkeerde kant op)
owquote:
Or are we human?quote:
Eén van de redenen waarom ik niks heb met deze plaat.quote:
ze verdienen de aandacht om breder publiek naar zich toe te trekken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Vorige week op nummer 6 in de top 50 maar waar zal het eindigen voor de Killers? Feit is wel dat ze nog nooit eerder zo'n grote hit hebben gescoord. Het is dan ook wel een nummer van grote klasse.
Zit ik in de pub denkelijk en anders vraag ik 'm daar wel aanquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Heb je er nog een extra want iets voor 01:00 is het misschien weer feest.
![]()
Jaaaaaaaaaaaaa ! het wordt ineens wat Killer(-s) hier. Are we human?![]()
Wat 'n track !!
Absoluutquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze verdienen de aandacht om breder publiek naar zich toe te trekken.
Spacemanquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zit ik in de pub denkelijk en anders vraag ik 'm daar wel aan
voor diegene die Spaceman al kennen weten dat de volgende single nog beter is!!!
Gokje: Killers @ HMH.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wel onheil komt dan op ons af nostradamus
Laatste keer mochten ze dus niet meer rennen, duwen etc.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan in nederland ook zo maar gebeuren, gebeurde toch ook met de h&m actie.
Mzzlquote:
quote:23-00
Bis - Eurodisco
Duffy - Rain On Your Parade
Kings Of Leon - Sex On Fire
CSS - Move
Silence Is Sexy - Live in de studio
Elvis vs JXL - A Little Less Conversation
Anderson - Trevor On The Dancefloor
dEUS - The Architect
Prince - Raspberry Beret
Ladyhawke - Back Of The Van
Franz Ferdinand - Do You Want To
MGMT - Kids
Sam Sparro - 21st Century Life
dan wil je er alsnog niet tussen staan, bewijst op dat moment weer hoe bitcherig vrouwen naar elkaar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Laatste keer mochten ze dus niet meer rennen, duwen etc.
Die roeleert dan weer welquote:
het moet niet veel gekker wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan in nederland ook zo maar gebeuren, gebeurde toch ook met de h&m actie.
Eigenlijk een heel uur vol goede muziekquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mzzl![]()
Met dank aan Sirolf voor de goede opmaak
[..]
Het lijkt wel alsof Franz Ferdinand maar 1 single heeft. The Fallen is mn persoonlijke favoriet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mzzl![]()
[..]
Komende uur vind ik toch vooral de laatste 6 platen interessant...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mzzl![]()
[..]
nicequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[23-00
Duffy - Rain On Your Parade
Kings Of Leon - Sex On Fire
Elvis vs JXL - A Little Less Conversation
dEUS - The Architect
Prince - Raspberry Beret