Of een herfst bock dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
hohoooo zometeen Fake Blood - Mars
daar moet een nieuwe desperados op geopend worden!
Roda fan dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
AZ speelt gewoon weer het beste voetbal van de eredivisie wat zich resulteert in deze stand, al hoop ik natuurlijk ook dat de provincieclubs zoals Twente, Heerenveen, NAC en Groningen het lang vol gaan houden dit seizoen
Roda moet helaas komende wedstrijden tegen degradatie voetballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Lees het boekquote:
komen ze net nog aan: ga je nog even mee naar de pubquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Timo20 het volgende:
Speaking of bier: http://www.biertijd.com/index.php?query=Jupiler+&amount=0&blogid=1![]()
![]()
zelfs als pietje was hij vreselijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:40 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ha idd
Nja, bij de Sorry piet weet je t nog niet, hihi.
(Marc-marie)
Ting Tings
Ik weet niet of dat gisteren was, maar ik heb 'em voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
Las ik in dit topic nou gisteren het raadsel het is wit en kapot?
Als één plaat snel verveelt...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef Sanneke3FM het volgende:
Als je een city plaat wil draaien doe dan gewoon Igly![]()
Hij is flauw, ja...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs als pietje was hij vreselijk
Dat komt niet meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef Sersjee het volgende:
Even kijken hoe laat de Jupiler League komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |