Ik zag 'm al idd. Jullie hebben je weer vermaakt onder werktijd deze week!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik neem aan dat jullie deze al gezien hebben?
wat ligt 2 uur van amsterdam vandaan ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ah dan heb je idd geluk.ik woon 2 uur van A'dam waar idd wel 't meeste komt. Dus ik ben t wel gewend.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zit er al ongeduldig op te wachtenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie Motorcycle Emptiness op de playlist!
*nu al een heel blij mens*
Hellevoetsluisquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat ligt 2 uur van amsterdam vandaan ?
Erg geinigquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hoop het wel. Hoop dat van Veldhoven het toch echt radicaal anders gaat doen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
moed er in houden, we gaan gewoon weer heel rustig omhoog krabbelen
DAT STOND `M GOED!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:18 schreef Sersjee het volgende:Nostradamus met z'n strakke groene broek
Dat stukje hebben we nog eens verbouwd toen Erik Heijblok (nu de Graafschap) nog bij Hollandia speelde. "Erik Heijblok, met z'n korte zwarte broek, stond 'em goed!" Vond ie leuk, totdat ie 4 goals tegen kreegquote:
In bed? Hmmmmmm....quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ja wel lekkerlekker lui aan t laptoppen en luisteren in bed
![]()
met jou dan!?
Wat een plaat is dat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
hohoooo zometeen Fake Blood - Mars
daar moet een nieuwe desperados op geopend worden!
Ik dacht al wel dat je het er om deed. En dan kan ik je natuurlijk niet teleurstellenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Kijk op die opmerking zat ik te wachten
Al die mannen in een topic dan krijg je dat eh
vind 'm geweldig. Hoorde 'm 2 weken terug in de electro hal tijden Dr. Lektroluv op I Love Techno. en hij knalde daar zo heerlijk!quote:
Daar is 'ie alquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
vind 'm geweldig. Hoorde 'm 2 weken terug in de electro hal tijden Dr. Lektroluv op I Love Techno. en hij knalde daar zo heerlijk!![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat je het er om deed. En dan kan ik je natuurlijk niet teleurstellen
Precies, dat heb ik ook.. Wel een super weirde plaat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:29 schreef Sirolf het volgende:
Begin en eind van de plaat zijn wel tof, maar het midden trekt me niet zo...
Maar desondanks:
Kap ze allebei maar afquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:29 schreef LeonH het volgende:
Rudi kappen met die ouwe plaat erdoor!!!
om 'm zo op de radio te horen wel ja, maar met uitgaan of op feesten is dit zo fantastisch!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik ook.. Wel een super weirde plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |