Ik zag 'm al idd. Jullie hebben je weer vermaakt onder werktijd deze week!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik neem aan dat jullie deze al gezien hebben?
wat ligt 2 uur van amsterdam vandaan ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ah dan heb je idd geluk.ik woon 2 uur van A'dam waar idd wel 't meeste komt. Dus ik ben t wel gewend.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zit er al ongeduldig op te wachtenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie Motorcycle Emptiness op de playlist!
*nu al een heel blij mens*
Hellevoetsluisquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat ligt 2 uur van amsterdam vandaan ?
Erg geinigquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hoop het wel. Hoop dat van Veldhoven het toch echt radicaal anders gaat doen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
moed er in houden, we gaan gewoon weer heel rustig omhoog krabbelen
DAT STOND `M GOED!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:18 schreef Sersjee het volgende:Nostradamus met z'n strakke groene broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |