Laat dan een uurtje tussen 0900uur en 1000uur `s ochtends het foute uur op 3fm presenterenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gerard past best bij het uurtje (het foute uur)
Ik heb 1x bij Annemieke aan de telefoon gehangen en toen was ze webcamgirl aan het spelen (tegenwoordig heeft ze volgens mij last van het Rob-syndroom). Off-air vroeg ze me meteen of ik de Marc van FOK! wasquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog eens bij Annemiek in de uitzending geweest, de nacht van Halloween. Vroeg ik een nummer van de Killers aan, vond ze wel toepasselijk met het thema HalloweenWas Somebody told me trouwens
heb wel zo'n vermoeden dat gerard zijn 1ste uur ook nog wel een keer terugkrijgt. want het programma van giel zijn extra uur is nou niet echt een toevoeging geworden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gerard en Wouter zijn inderdaad vrij close, maar ik vraag mij ook af of er wel behoefte is aan nog een nieuw NL station. Volgens mij zijn die er wel genoeg. WIst ook niet dat Wouter zo in de Nederlandse muziek zat.
Anderson![]()
En ze komen gewoon uit Nederland (R'dam). Toch wel stoer.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en de reeks "Wat een track!"-platen is aangebroken!
Anderson is ook best tof idd, Hans.
http://www.last.fm/user/Sanneke89quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar blijft je last.fm account
zou dat niet geheel onplezierig vindenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Laat dan een uurtje tussen 0900uur en 1000uur `s ochtends het foute uur op 3fm presenteren
Mìjn dank is groot en eeuwigdurendquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Volgens mij had Freshcotton die een tijdje terug
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Marc63 het volgende:
Off-air vroeg ze me meteen of ik de Marc van FOK! was
Dat was anderhalf jaar geleden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mìjn dank is groot en eeuwigdurend![]()
[..]dan moet ze zich hier maar eens vertonen
Laatste uur voegt inderdaad niets toe. Geef het gewoon 'lekker' terug aan Gerard. Denk alleen niet dat ze bij 3FM het snel zullen terugdraaien.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb wel zo'n vermoeden dat gerard zijn 1ste uur ook nog wel een keer terugkrijgt. want het programma van giel zijn extra uur is nou niet echt een toevoeging geworden.
Dat hadden we vantevoren ook wel kunnen voorspellenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb wel zo'n vermoeden dat gerard zijn 1ste uur ook nog wel een keer terugkrijgt. want het programma van giel zijn extra uur is nou niet echt een toevoeging geworden.
En als vriend toegevoegdquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Sanneke89
Maar die is niet zo heel geweldig omdat ik sinds Maart deze 'leen' laptop heb waar niet al mijn muziek op staat..
Gijs Staverman?? alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou dat niet geheel onplezierig vinden
vind broodje gijs ook wel aardig te pruimen op Q
die mag ook wel naar 3fm komen
Dat maakt niet uitquote:
Ik zou zeggen: stel het Florent eens voorquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef Sanneke3FM het volgende:
Geef t aan miijjj. Ik ga dat uurtje gewoon opgraven
he? wat?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: stel het Florent eens voor![]()
Echt he !quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Kevin, maakt Rudy dit jaar nog een kans om in het Glazen huis terecht te komen ?
vrijdag <> maandagquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Kevin, maakt Rudy dit jaar nog een kans om in het Glazen huis terecht te komen ?
Ja, dat uurtje extra Giel zou hem de ruimte geven voor 'de krenten uit de pap'.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatste uur voegt inderdaad niets toe. Geef het gewoon 'lekker' terug aan Gerard. Denk alleen niet dat ze bij 3FM het snel zullen terugdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |