Opzich wel verklaarbaar want de platenmaatschappij / band kiest meestal een plaat uit die het best verkoopbaar is. De "mindere" platen komen dan een andere keer aan de beurt. Ik vind dat ook wel weer duidelijk worden bij Gabriella Cilmi. De nieuwe single is toch een stuk minder dan Sweet About me.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:17 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Vind met heel veel bands dat ze steeds slechter worden maar dan opeens wel heel erg worden gewaardeerd.
Vond de eerste nummers van The Killers ook veel mooier.
Net als The Kooks en Kaiser chiefs.
vind ik
Ik vind Day & Age het minste album van The Killers. Mn favorieten zijn Mr. Brightside en Somebody Told Me.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:22 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Laatste nog niet helemaal gehoord
Maar tweede was al niet meer helemaal wat ik verwachtte
Maar volgens mij zeg ik nu heel veel pijnlijke dingen aangezien de vele Killers fan
Zit toevallig Day & Age te luisteren nu, best een lekker album, maar de voorgaande albums pakten mij meer.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind Day & Age het minste album van The Killers. Mn favorieten zijn Mr. Brightside en Somebody Told Me.
Ik ben het eens!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zit toevallig Day & Age te luisteren nu, best een lekker album, maar de voorgaande albums pakten mij meer.
Mijn favo blijft When you were young
quote:- De Persgroep, eigenaar van Q-Music, heeft plannen voor een tweede Nederlands radiostation. Wouter van der Goes is dit aan het voorbereiden en zou daarom niet langer presenteren bij Q. Gerard Ekdom wordt genoemd als vervanger
De platen op het nieuwe album blijven me niet echt bij. When You Were Young is de mooiste plaat van Sam's Town (en ik denk ook wel mn persoonlijke nr.3). Afgelopen weekend nog op een verjaardag geweest waar een aantal net kennis hadden gemaakt met de muziek van The Killers omdat When You Were Young in het spel Rockband zit. Toen ik zei dat ik kaarten had voor 12 maart kreeg ik enkele jaloerse blikkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zit toevallig Day & Age te luisteren nu, best een lekker album, maar de voorgaande albums pakten mij meer.
Mijn favo blijft When you were young
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Geruchten over Gerard Ekdom blijven trouwens rondzingen @ Radio.nl. Wouter van der Goes zou Q-music verlaten en Gerard zou dan zijn vervanger zijn.
[..]
Gerard hecht nogal veel waarde aan de vrijheid die hij bij 3FM heeft. Bij Q is dat niet. Maar Wouter van der Goes is een goeie vriend van Gerard dus ik durf niet te zeggen dat Gerard dat nooit zou doen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Geruchten over Gerard Ekdom blijven trouwens rondzingen @ Radio.nl. Wouter van der Goes zou Q-music verlaten en Gerard zou dan zijn vervanger zijn.
[..]
als je niet zo boos kijkt , wil ik er overdenkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
![]()
Nja, zal ik Gerard dan maar vervangen?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
![]()
Nja, zal ik Gerard dan maar vervangen?
Laat die mensen de komende week maar veel bellen en SMSen naar 3FM dan, want ze geven komende week kaarten voor The Killers weg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De platen op het nieuwe album blijven me niet echt bij. When You Were Young is de mooiste plaat van Sam's Town (en ik denk ook wel mn persoonlijke nr.3). Afgelopen weekend nog op een verjaardag geweest waar een aantal net kennis hadden gemaakt met de muziek van The Killers omdat When You Were Young in het spel Rockband zit. Toen ik zei dat ik kaarten had voor 12 maart kreeg ik enkele jaloerse blikken
Laat dat alsjeblieft bij geruchten blijven!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog eens bij Annemiek in de uitzending geweest, de nacht van Halloween. Vroeg ik een nummer van de Killers aan, vond ze wel toepasselijk met het thema Halloweenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De platen op het nieuwe album blijven me niet echt bij. When You Were Young is de mooiste plaat van Sam's Town (en ik denk ook wel mn persoonlijke nr.3). Afgelopen weekend nog op een verjaardag geweest waar een aantal net kennis hadden gemaakt met de muziek van The Killers omdat When You Were Young in het spel Rockband zit. Toen ik zei dat ik kaarten had voor 12 maart kreeg ik enkele jaloerse blikken
Gerard past best bij het uurtje (het foute uur)quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard hecht nogal veel waarde aan de vrijheid die hij bij 3FM heeft. Bij Q is dat niet. Maar Wouter van der Goes is een goeie vriend van Gerard dus ik durf niet te zeggen dat Gerard dat nooit zou doen.
Ik vind het minst geloofwaardig dat Q een tweede zender wil opzetten, terwijl de luistercijfers steeds verder dalen.
iedereen in dit topic heeft een geweldige smaakquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ha ik kijk boos naar Gerard als hij overstapt.
En tuurlijk, ik heb een geweldiiiige smaakhebben jullie dat nog niet door?
hmm..interessant.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
waar blijft je last.fm accountquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ha ik kijk boos naar Gerard als hij overstapt.
En tuurlijk, ik heb een geweldiiiige smaakhebben jullie dat nog niet door?
Gerard en Wouter zijn inderdaad vrij close, maar ik vraag mij ook af of er wel behoefte is aan nog een nieuw NL station. Volgens mij zijn die er wel genoeg. WIst ook niet dat Wouter zo in de Nederlandse muziek zat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:31 schreef Marc63 het volgende:
Gerard hecht nogal veel waarde aan de vrijheid die hij bij 3FM heeft. Bij Q is dat niet. Maar Wouter van der Goes is een goeie vriend van Gerard dus ik durf niet te zeggen dat Gerard dat nooit zou doen.
Ik vind het minst geloofwaardig dat Q een tweede zender wil opzetten, terwijl de luistercijfers steeds verder dalen.
Volgens mij had Freshcotton die een tijdje terugquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Laat dat alsjeblieft bij geruchten blijven!!![]()
Oh ja, heb net het album van J.U.S.T.I.C.E. binnen![]()
![]()
weet iemand waar je t-shirts kunt bestellen die in de clip van D.A.N.C.E. te zien is met "Do the D.A.N.C.E." er op??
ik ga de tip gelijk aan de Sint gevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Volgens mij had Freshcotton die een tijdje terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |