Okay, op die foto's leek het net een stiletto, vandaar, ook al stond er manual release bij. En dat ze illegaal zijn weet ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. Een stiletto is een mes waar een veer in zit, zodat deze automatisch open kan klappen.
Deze zijn echter illegaal in Nederland.
Die DealExtreme verkoopt zijn handmatig open te klappen (er staat dan ook Manual-Release in de productnaam). Deze zijn wel legaal.
Die van DealExtreme hebben vrijwel allemaal een Liner Lock mechanisme, zo heet dat type van openmaken/dichtdoen van het mes.
Inderdaad, eigenlijk zou de TT "waar punten klonen stout is" moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef PiRANiA het volgende:
Niet punten stelen, maar reviews stelen
Ik denk wel dat mijn kerstverlichting op tijd binnenkomt. Vandaag HK verlaten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vol verwachting klopt mijn hart, zou die goede Sint DX-klaas wel komen?
Nee, waar reviews jatten fout is..quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk zou de TT "waar punten klonen stout is" moeten zijn.
Werkdagen of 't weekend erbij gerekend?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:42 schreef mcwops het volgende:
tvp. vandaag weer bestelling binnengekregen. 6 dagen over gedaan.
Zou me niet verbazen als het inc. weekend is, een pakketje van mij wat de 22ste is geshipped is vandaag ook aangekomen, dus ook 6 dagen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Werkdagen of 't weekend erbij gerekend?
houdt ons op de hoogtequote:Op vrijdag 28 november 2008 20:01 schreef Dionysiou het volgende:
Nou ik wacht al 16 dagen op een pakketje met;
- Kerstboompje (die kleine die je moet laten groeien)
Dat ligt 'n beetje aan je lokale postkantoor. Bij mij in het dorp is die in elk geval niet open op zaterdag..quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef Verbatim. het volgende:
Ik heb vandaag een pakketje gemist...
Kan ik die morgen op zaterdag op postkantoor ophalen of moet ik tot maandag wachten?
Hij is dus wel open (woon in een middel groot dorp)quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat ligt 'n beetje aan je lokale postkantoor. Bij mij in het dorp is die in elk geval niet open op zaterdag..
Soms kan je hem al halen op de dag dat je dat papiertje krijgt meestal als het postkantoor net dicht gaat... als je geluk hebt tenminste, zo niet dan doen ze alsof je dom bentquote:Op zaterdag 29 november 2008 02:49 schreef Verbatim. het volgende:
[..]
Hij is dus wel open (woon in een middel groot dorp)
Maar op dat papier staat dat ik NA 13:00 moet komen ophalen. Maar postkantoor is open tot 13:00.
Vandaar dat ik het hier even vraag.
Krijg je problemen met de douane als je die besteld? Is namelijk wel een leuk setjequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef athlonkmf het volgende:
whee http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18310
Is unsharpened, dus gewoon bot decoratiemateriaal.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Krijg je problemen met de douane als je die besteld? Is namelijk wel een leuk setje
Goed, maar is de douano ook zo 'scherp'?quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:25 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Is unsharpened, dus gewoon bot decoratiemateriaal.
Cool!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef athlonkmf het volgende:
whee http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18310
Denk niet dat je er veel problemen mee krijgt hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Goed, maar is de douano ook zo 'scherp'?
DS spullen voor mijn neefje en de afstandsbediening voor mezelf, ben benieuwd wanneer het er isquote:Inhoud van PayPal-winkelwagentje
Objectnaam:YN Remote Shutter Switch for Canon Digital Camera
Objectnaam:Protective Hard Carrying Case for NDS Lite (Blue)
Objectnaam:Car Charger for NDS Lite (DC 5.2V 450mA)
Objectnaam:Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
Totaal winkelwagentje:$14,39 USD
1 Ding kan ik met zekerheid zeggen, het is niet je laatste bestelling.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:04 schreef Bond het volgende:
Net mijn eerste bestelling op DX geplaatst.
[..]
DS spullen voor mijn neefje en de afstandsbediening voor mezelf, ben benieuwd wanneer het er is
Laatste 2 zijn baas, die nunchaku ga ik ook bestellen als ik geld heb staan op mijn paypalquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:38 schreef Wunny het volgende:
[..]
Cool!
Ik heb echt weer geld nodig.
Ik moet dit hebben:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17970
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17940
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18050
Je hebt geen geld op je paypal nodig om te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:47 schreef marp0 het volgende:
[..]
Laatste 2 zijn baas, die nunchaku ga ik ook bestellen als ik geld heb staan op mijn paypal
Neem een vergunning en koop een Glock...quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wou dat ze meer wapens hadden bij DX..
Wat zou je dan willen zien?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wou dat ze meer wapens hadden bij DX..
Hij heeft het vast over ; Pistolen,Geweren,Rocketlaunchers,kanonnenquote:Op zondag 30 november 2008 09:35 schreef Wunny het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen zien?
Ik denk dat ze toch redelijk wat spul hebben:
Messen, werpmessen, nunchucks, zwaarden etc.
Met veeeel oefenen.quote:Op zondag 30 november 2008 12:39 schreef Birra het volgende:
Kan je met dit serieus gewoon fietsen open maken?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417
Wat kan je er dan mee openmaken?quote:Op zondag 30 november 2008 13:40 schreef Wunny het volgende:
[..]
Met veeeel oefenen.
Om een fiets open te maken kan je beter een slijptol gebruiken.
Gewoon sloten, het is alleen niet 1 , 2 ,3.quote:
Als je niet boven de 22,- uitkomt is er niets aan de handquote:Op zondag 30 november 2008 14:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb zojuist iets kleins besteld, oordopjes, maar ben vergeten er zo'n gift dinges van 1 cent bij te doen, maakt dat wat uit?
Nee, alleen bij bedragen van 22 euro + enzo is dat een probleem of bij die messen.quote:Op zondag 30 november 2008 14:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb zojuist iets kleins besteld, oordopjes, maar ben vergeten er zo'n gift dinges van 1 cent bij te doen, maakt dat wat uit?
sowieso is er niks aan de hand, ze zetten de echte waarde er niet op.quote:Op zondag 30 november 2008 14:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als je niet boven de 22,- uitkomt is er niets aan de hand
vraag het hemquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef Placenta het volgende:
M'n "bamboe-in-flesjes" beginnen uit te komen
Kom op dude, dat kost 2 euro ofzo.quote:Op zondag 30 november 2008 14:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Iemand ervaring met die bamboe in een potje?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10684
1 dec wordt het verhoogdquote:Op zondag 30 november 2008 14:56 schreef Trusten het volgende:
Als ik iets voor omgerekend 90 euro koop, hoeveel invoerrechten etc kan ik dan verwachten? En dat bedrag wat je zonder invoerrechten mag invoeren zou toch ook veranderen van 22 euro naar 150 euro..kan het nergens terugvinden?
Nee, het wordt niet verhoogdquote:Op zondag 30 november 2008 15:27 schreef Andyy het volgende:
[..]
1 dec wordt het verhoogd
maar zonder express shipping heb je een veel lagere kans dat je invoerrechten moet betalen
Oh gaat dat zo snel ja?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:29 schreef Wunny het volgende:
[..]
Je hebt geen geld op je paypal nodig om te kunnen betalen.
Zolang je maar je bank eraan hebt gekoppeld schiet Paypal het even voor en dan wordt het 1 - 2 dagen later van je rekening geschreven.
Ja ik weet het.quote:Op zondag 30 november 2008 16:16 schreef marp0 het volgende:
[..]
Oh gaat dat zo snel ja?![]()
Want vanaf je bank geld op Paypal storten gaat echt tering langzaam...
Dat ga ik dus voortaan zeker doen!quote:Op zondag 30 november 2008 16:18 schreef Wunny het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Gewoon zorgen dat je 0,00 euro erop hebt staan en bestellen maar!
Ik spreek altijd met mijzelf af dat ik maximaal 50% van het bedrag wat ik die maand heb mag opmaken, anders jas ik alles er door heen..quote:Op zondag 30 november 2008 16:31 schreef marp0 het volgende:
[..]
Dat ga ik dus voortaan zeker doen!
Mijn geld dat ik gestort heb afgelopen week wordt morgen verwacht dus jaa....
Thx anyway
quote:Vanaf maandag hoeven op internetaankopen van buiten de Europese Unie (EU) tot een bedrag van 150 euro geen invoerrechten meer betaald te worden.
Tot 1 december lag die grens op 22 euro. Dat heeft de douane bekendgemaakt.
De verhoging geldt ook voor aankopen bij postorderbedrijven buiten de EU, maar niet voor aankopen bij particulieren. Daarvoor geldt een grens van 45 euro.
Postorderbedrijf
Zowel bij het kopen via internet als het kopen bij een postorderbedrijf in bijvoorbeeld de VS moet vanaf een bedrag van 22 euro wel BTW betaald worden. Daarvoor gelden verschillende tarieven, van nul tot 19 procent. Die zijn te vinden op de site van de douane.
Fysiek
Voor aankopen die fysiek in landen buiten de Europese Unie worden gedaan gaat de grens vanaf maandag omhoog van 175 euro naar 430 euro. Dat geldt voor reizigers die per vliegtuig of schip de EU binnenkomen.
Mensen die met de auto de grenzen van de Unie overgaan, mogen voor 300 euro aan goederen meenemen zonder daar belasting over te betalen. Het onderscheid wordt gemaakt omdat het over land makkelijker is om veel goederen mee te nemen.
Global Refund
Global Refund, de organisatie achter Tax Free Shopping, verwacht dat Nederlanders 10 tot 15 procent meer aankopen gaan doen nu de grens omhoog gaat.
"Reizigers worden gestimuleerd meer uit te geven tijdens een reis", aldus een woordvoerster. Nederlanders kopen volgens de organisatie in het buitenland vooral sierraden, horloges, kleding en elektrische apparaten. Bij aankopen buiten de EU kan je bij de Global Refund punten in het land van aankoop de betaalde btw terugkrijgen.
Ja,quote:
quote:Zowel bij het kopen via internet als het kopen bij een postorderbedrijf in bijvoorbeeld de VS moet vanaf een bedrag van 22 euro wel BTW betaald worden. Daarvoor gelden verschillende tarieven, van nul tot 19 procent. Die zijn te vinden op de site van de douane.
Nee, die moeite doen ze nietquote:Op maandag 1 december 2008 00:33 schreef Kadooosh het volgende:
Dus er komt nog mooi gewoon 19% bij als je gepakt wordt en het is inderdaad meer dan ¤22 waard.
Hoe weten ze dat eigenlijk, er zit toch nooit een bon ofzo bij DX pakketjes... als ze denken dat het duurder is gaan ze dan contact met hun opnemen, lijkt me toch onbegonnen werk eerlijk gezegd.
met staat de echte waarde erop + veeeel hogere kansquote:Op maandag 1 december 2008 01:53 schreef DaneV het volgende:
[..]
Nee, die moeite doen ze niet
Als zij denken dat het product duurder is dan wat opgegeven staat op het pakketje doen ze gewoon een schatting (die toevallig vaak erg hoog uitvalt)
Het is dan aan jou om, bijvoorbeeld door middel van een transactiebwijs of factuur aan te tonen dat het bedrag lager is dan zij hebben geschat.
Mijn ervaring is overgins dat de pakkans echt nihil is op kleine pakketjes. Met of zonder express shipping.
Ja.quote:Op maandag 1 december 2008 09:44 schreef Saninl het volgende:
Staat er ook ergens een memorystick of iets dergelijks waarmee ik tv op me pc/laptop kan kijken?
Heb ik ook gehad, dan wordt een gedeelte achteraf met een 2e shipment opgestuurd.quote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
WTF? Eerst stond er "shipped via tracked air mail" en nu staat er "waiting for supplier via tracked email"
Hadden ze al.quote:Op maandag 1 december 2008 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
DX heeft dus ook deze dingen, met of zonder keypad om je pin in te toetsen. Sluit een dergelijk systeem aan op een laptop ofzo en het wordt wel heel makkelijk om andermans pinpas te klonen
Bij EMS is de kans dus echt wel veel groter. Ga geen onzin de wereld in brengen. Ergens rond de 35,- euro of meer ben je nat.quote:Op maandag 1 december 2008 01:53 schreef DaneV het volgende:
[..]
Als zij denken dat het product duurder is dan wat opgegeven staat op het pakketje doen ze gewoon een schatting (die toevallig vaak erg hoog uitvalt)
Het is dan aan jou om, bijvoorbeeld door middel van een transactiebwijs of factuur aan te tonen dat het bedrag lager is dan zij hebben geschat.
Mijn ervaring is overgins dat de pakkans echt nihil is op kleine pakketjes. Met of zonder express shipping.
Ik wil dus de e_Sky helicopterset bestellen het is aardig groot, krijg ik dan geen gezeik met ''regular'' mail (standaard) dus?quote:Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bij EMS is de kans dus echt wel veel groter. Ga geen onzin de wereld in brengen. Ergens rond de 35,- euro of meer ben je nat.
Mijn telefoon staat weer op pendingquote:Op maandag 1 december 2008 14:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, dan wordt een gedeelte achteraf met een 2e shipment opgestuurd.
Als je bij invoice kijkt, zie je waarschijnlijk ook een 2e shipment staan
Ja dat heb je nou al 8 keer gemeld. Die tijden die er bij staan zijn niet reëel, dat zou je nou onderhand wel moeten weten.quote:Op maandag 1 december 2008 16:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn telefoon die ik heb besteld staat als "ships within 2-5 days" vermeld op de website, heeft eerder op "shipped via air mail" gestaan en staat nu weer op "waiting for supplier"! WTF is dit?
Bestel je ergens anders, hebben wij ook geen last meer van je.quote:Op maandag 1 december 2008 15:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die verzendtijden beginnen me echt mega de keel uit te hangen
Ik ontvang wekelijks 5-10 pakketten, allemaal via EMS. Als er maandelijks 3 pakketen uitgepakt worden is het veel...quote:Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bij EMS is de kans dus echt wel veel groter. Ga geen onzin de wereld in brengen. Ergens rond de 35,- euro of meer ben je nat.
Alles kan..quote:Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef Remake het volgende:
Die helicopters kun je ook gewoon bij bartsmit kopen
3 keerquote:Op maandag 1 december 2008 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
Ja dat heb je nou al 8 keer gemeld. Die tijden die er bij staan zijn niet reëel, dat zou je nou onderhand wel moeten weten.
Met mijn telefoon worden geen fouten gemaakt!quote:Misschien hebben ze een foutje gemaakt met de status, of is er een deel van je order al shipped en nu nog het andere deel Waiting for Supplier.
Kom zeg, laat die spleetogen eens wat harder werkenquote:Heb nou maar gewoon geduld.
quote:Bestel je ergens anders, hebben wij ook geen last meer van je.
quote:hello
dorry for delay
Unlike courier services like UPS, Fedex, TNT, DHL and EMS, Airmail and Registered Airmail are sent via Hong Kong Post and Hong Kong Post does not guarantee delivery time for these services.
From experience, the estimated delivery time is 14 to 25 working days (i.e. Mon-Fri, excluding public holidays in Hong Kong and in your country).
please wait patiently
Thank you for your patience.
best regards
oscar
Hier ookquote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef Dionysiou het volgende:
Ja mijn pakketje word altijd snel bezorgd met een wit bestelbusje met een sticket van TNT Post, vaag..
Ebay.com.hkquote:Op maandag 1 december 2008 17:14 schreef mstr het volgende:
Zijn er naast DX, FP en KD, ook nog vergelijkbare sites?
Dat je de sjaak bent omdat het nog wel een maand kan duren ("25 working days"quote:Op maandag 1 december 2008 16:51 schreef Dionysiou het volgende:
Ik had even polshoogte genomen bij DX over m'n pakketje dat al 17 dagen onderweg is en kreeg een vaag berichtje, wat bedoelen ze nou om even to the point te komen?
[..]
Ik klaag er bij deze nu over, duurt veels te langquote:Op maandag 1 december 2008 17:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat je de sjaak bent omdat het nog wel een maand kan duren ("25 working days"), maar volgens sommige personen mag je daar niet over klagen
Mag ik wel klagen dat mijn Dealextreme pakketje op max. 500 meter van mijn huis ligt, maar ik het niet kan ophalen omdat de service van TNT ver te zoeken is en dat postkantoor maar tot 17:30 open is en ik elke dag niet voor die tijd thuis ben... Op zaterdag zijn ze ook niet open...quote:Op maandag 1 december 2008 18:39 schreef neo2000 het volgende:
Wordt dit nu een ADHD " Ik-wil-mijn-bestelling-van-de-fucking-andere-kant-van-de-wereld-nu-HEBBEN MAMA!!1! 1CAPSLOCKISCRUISECONTROLFORCOOL ADHDADHDADHDADHD LALLALALALA MAMAMAGIKNOGEENCOLAWANTIKHEBDIEANDERE30LITER6MINUTENGELEDENALOP? "- puber topic?
Overdrijven is jouw vak, definitelyquote:Op maandag 1 december 2008 18:39 schreef neo2000 het volgende:
Wordt dit nu een ADHD " Ik-wil-mijn-bestelling-van-de-fucking-andere-kant-van-de-wereld-nu-HEBBEN MAMA!!1! 1CAPSLOCKISCRUISECONTROLFORCOOL ADHDADHDADHDADHD LALLALALALA MAMAMAGIKNOGEENCOLAWANTIKHEBDIEANDERE30LITER6MINUTENGELEDENALOP? "- puber topic?
Lekker leesbaar die sitequote:
Nog een keertje.quote:Op maandag 1 december 2008 17:18 schreef Wunny het volgende:
Vogeltjesdans welke mobiel heb je besteld?
Tsjah, wat is dom.. Jij vindt m'n reaktie een beetje dom.. Ik vind elke maand lasers bestellen een beetje dom. Ieder het zijne.quote:Op maandag 1 december 2008 18:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Overdrijven is jouw vak, definitely
Eerste keer dat ik zeg dat ik niet tevreden ben en dan meteen zo'n domme reactie plaatsen..
Please, get a grip
Dat vind ik dan persoonlijk wel geheel weer terecht. Pakketje kan hier soms vliegensvlug aankomen vanaf de andere fucking kant van de wereld.. Om vervolgens hier gegijzeld te worden en door een stel wannabe-ambtenaren met hun openingstijden.quote:Op maandag 1 december 2008 18:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mag ik wel klagen dat mijn Dealextreme pakketje op max. 500 meter van mijn huis ligt, maar ik het niet kan ophalen omdat de service van TNT ver te zoeken is en dat postkantoor maar tot 17:30 open is en ik elke dag niet voor die tijd thuis ben... Op zaterdag zijn ze ook niet open...Ik was GVD 3 minuten te laat vandaag na laag gevlogen te hebben over de weg om toch te proberen op tijd te zijn... De postkantoormedewerkster was verre van begripvol...
Haha, elke maand een laser kopen?quote:Op maandag 1 december 2008 20:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, wat is dom.. Jij vindt m'n reaktie een beetje dom.. Ik vind elke maand lasers bestellen een beetje dom. Ieder het zijne.
[..]
Dat vind ik dan persoonlijk wel geheel weer terecht. Pakketje kan hier soms vliegensvlug aankomen vanaf de andere fucking kant van de wereld.. Om vervolgens hier gegijzeld te worden en door een stel wannabe-ambtenaren met hun openingstijden.
En schijnbaar krijgen die het niet voor elkaar om enigzins te doen waar ze voor betaald worden -juist-, een dienst verlenen.
Wat dat betreft kunnen wij hier in NL qua werkmentaliteit nog wat van die Chinezen leren denk ik zo. De post en daarbij de vroegere postkantoren/agentschappen zijn dan wel geprivatiseerd, je merkt er helaas op het gebied van mentaliteit bij de medewerkers van de agentschappen nog steeds bar weinig van.
En kijk nuquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:18 schreef RacerDKB het volgende:
1 EUR = 1,51082USD
Ik wil weer terug naar de goede oude tijd dat 1 EUR = 1,60 USD
Als de economie in amerika nou even instort dan word 1 euro 10 dollar, dan koop ik alles van DX
(oke ik weet dat de economie hier dan ook naar z'n graf is)
Schijnbaar voel je jezelf wel aangesproken.. Vreemd..?quote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha, elke maand een laser kopen?
Sorry heb er nog maar 2 gekocht waarvan ik ze morgen beide terugstuur en heb in totaal 2 lasers besteld, again get a grip.
quote:
Tegenwoordig is het heel normaal om te reageren als iemand over je praat toch, dus ja ik voel me aangesproken?quote:
Erop in gaan is het minste wat ik kan doen, winnen heeft bij mij niet zo'n hoge prioriteitquote:Op maandag 1 december 2008 21:57 schreef neo2000 het volgende:
Mwah, heb niet echt hoeven zoeken hoor. Gewoon laatste 2 topics gepakt. Tip: ga geen discussie aan als je hem niet kan winnen.
Djeez, waar is jouw oer-instinct geblevenquote:Op maandag 1 december 2008 22:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Erop in gaan is het minste wat ik kan doen, winnen heeft bij mij niet zo'n hoge prioriteit
Opperdepopquote:Op maandag 1 december 2008 22:18 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Djeez, waar is jouw oer-instinct gebleven?
Zeg dat wel, ach voor de prijzen hoef je het niet te laten echter moeten mensen die kerst/sinterklaas inkopen doen er wel op lettenquote:Op maandag 1 december 2008 22:32 schreef Stinosss het volgende:
Gelijk heb je.
Btw, verzendtijden lijken hier behoorlijk op te lopen. Ongeveer 9/10 dagen nu.
Nee, dat was wel te merken... Toen ik nog in een winkel werkte was de klant toch echt koning en nee, ik mocht niet gaan sluiten als er nog klanten binnen waren. Maar het vreemde is nu ook dat als ik in de naastgelegen stad had gewoond, ik wel tot 18:00 en op zaterdag bij het postkantoor een pakketje kon ophalen, maar hier in dit kutdorp is dat postkantoortje maar tot 17:30 open, maar de boekhandel waar het in is gevestigd is wel tot 18:00 openquote:Op maandag 1 december 2008 20:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan persoonlijk wel geheel weer terecht. Pakketje kan hier soms vliegensvlug aankomen vanaf de andere fucking kant van de wereld.. Om vervolgens hier gegijzeld te worden en door een stel wannabe-ambtenaren met hun openingstijden.
En schijnbaar krijgen die het niet voor elkaar om enigzins te doen waar ze voor betaald worden -juist-, een dienst verlenen.
Wat dat betreft kunnen wij hier in NL qua werkmentaliteit nog wat van die Chinezen leren denk ik zo. De post en daarbij de vroegere postkantoren/agentschappen zijn dan wel geprivatiseerd, je merkt er helaas op het gebied van mentaliteit bij de medewerkers van de agentschappen nog steeds bar weinig van.
De ZTC T88quote:Op maandag 1 december 2008 17:18 schreef Wunny het volgende:
Vogeltjesdans welke mobiel heb je besteld?
Sorry, zie hierbovenquote:
Whehehe ik heb nog op 1,29 besteldquote:
Dat deed je ook niet tegen mijquote:Op maandag 1 december 2008 22:00 schreef RacerDKB het volgende:
Mensen, doe eensch lief tegen elkander.
"sniper guns"quote:Op maandag 1 december 2008 22:33 schreef neo2000 het volgende:
Okido.
Overigens de laatste tijd weer heel veel spullen voor de Amerikaanse markt.. Volop iphone accesoires, en nu weer dit.
In Europa heb je er zo weinig aan. (of ze moeten hier sniper guns gaan legaliseren - not in a million years) Granted, de Iphone is hier ook te koop en is ook wel redelijk verkocht hier (geweldig als je Apples eigen cijfers mag geloven - maar dat doe ik niet) maar HTC accesoires, welke hier volgens mij in het zakenwereldje toch meer de de facto standaard zijn, zie je naar verhouding bijna niet terug op de site. Zitten er zoveel Amerikanen op Dx dan?
Nou, ik vind het model mooi. Ik hou niet van dat rechthoekige van die iphones.quote:Op maandag 1 december 2008 23:29 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Omg! Wat is dat een slechte rip-off van de iPhone![]()
.
Ik ben al weken bezig met de schoen zetten, geen enkele keer zat er iets inquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb eergisteren allemaal rotzooi besteld voor de ipod die ik in m'n schoen vond
Duurder maar ook een iets uitgebreider assortiment op sommige vlakken: http://lightinthebox.comquote:Op maandag 1 december 2008 17:14 schreef mstr het volgende:
Zijn er naast DX, FP en KD, ook nog vergelijkbare sites?
Woon je in een moskee? Daar komt Sinterklaas ook niet, veel te veel schoenen buiten...quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben al weken bezig met de schoen zetten, geen enkele keer zat er iets inSinterklaas is selectief zie ik alweer...
Dat lijkt mij evident. Maar misschien voor de sniper die broke is..quote:Op maandag 1 december 2008 23:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
"sniper guns"![]()
een bipod kan ik goed gebruiken
je weet dat onder een goede GGK geweer je een Harris bipod zet en niet zo'n goedkoop kutding ?
Misschien kan je deze voor de sint bestellen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben al weken bezig met de schoen zetten, geen enkele keer zat er iets inSinterklaas is selectief zie ik alweer...
G4?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:49 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb de nieuwste g4-kaart besteld, eindelijk van het gezeik af met mijn huidige kaartje :banaan:
je weet dat onder zoveel wapens tegenwoordig een bipod staat en je weet ook wat een sniper is ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij evident. Maar misschien voor de sniper die broke is..
Je kan je geld gewoon terugkrijgen hoor, storten ze het gewoon terug naar Paypal ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:17 schreef Dionysiou het volgende:
Ik sta 107$ in de plus bij DX, wat moet ik in godsnaam kopen?
Ik dacht aan zo'n helicopter set maar dat verveelt snel denk ik, ze storten zeker niet terug naar mijn PayPal?
(Nee geen lasers)
Voor oud en nieuw kan ik die aansteker zeker aanraden, hij gaat echt altijd aan en zelfs met heel veel wind gaat hij 9/10 keer aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:08 schreef mstr het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3078
Maar eens bestellen, voor oud en nieuw
En maybe een Pandora-batterij
Je bent gewoon voor gratis dingen aan het spammen. Spammert!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:46 schreef g0dz0r het volgende:
Aangezien ik goed kan delen en we allemaal gebaat zijn bij zoveel mogelijk alternatieven wil ik nog een DX achtige site onder jullie aandacht brengen: http://www.budgetgadgets.com
Kwam ze zonet tegen en de prijs is overall iets hoger maar soms ook lager dan DX. Ik heb (nog) geen ervaring met ze dus niet janken als ze je geld pakken en de spullen niet versturen oid.
Flikker op kuttekop, hoe moet ik hier in godesnaam gratis spullen mee krijgen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:53 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Je bent gewoon voor gratis dingen aan het spammen. Spammert!
mensen die bij elke link hersenloos spammer gaan schreeuwen....quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:53 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
Je bent gewoon voor gratis dingen aan het spammen. Spammert!
Hoe is het trouwens met je 1e aankoop van DX gegaan, dat mes toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mensen die bij elke link hersenloos spammer gaan schreeuwen....
zeiksnor
ander topic pleazquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:14 schreef Wunny het volgende:ik wil zo'n IK horloge, ik zou alleen niet weten welke.
Trouwens als ik bij die Hongkongse Ebay dus IK in vul krijg ik vet veel horloges, alleen als ik op een auction klik krijg ik een eBay fout.
Een sniper lijkt mij iemand die een snipergun gebruikt..? Zoals bijvoorbeeld een Remington sr8?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
je weet dat onder zoveel wapens tegenwoordig een bipod staat en je weet ook wat een sniper is ?
Het tracking nummer komt nog ; ze hebben er al 1 aangevraagt bij hongkongpost.. ze zijn dus nog gewoon aan het inpakken van je bestelling, dan sturen ze hem naar hong kong post die vervolgens de gereserveerde trackingnumber weer doorstuurt naar dx , als dat is gedaan staat het ook wel bij je account en kun je zien dat hij uit china is vertrokken op 2-12-2008 bijv.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:14 schreef Bond het volgende:
Beste dealextreme experts![]()
Ik had een vraag over mijn(eerste) bestelling.
Onder mijn "account" staat erachter packaging
Terwijl onder "tracking" staat shipment date 12/1/2008 (wat ik erg snel vind aangezien zaterdag besteld). Het vreemde is dat op de HK post website mijn nummer niks opleverd.
Hoever is mijn order nu?
Ligt er aan of het op voorraad is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:40 schreef Qwea het volgende:
zeg, ik heb een maand terug een cardreader besteld bij DX, een week later had ik hem binnen.
Nu heb ik iets nodig wat voor 19dec binnen moet zijn. Als ik dat vanaaf ga bestellen, is die kans dan groot?
Niet dus, de prijs die er staat is de prijs voor als je er 10 koopt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:36 schreef Downstar het volgende:
ik zie dat zowat -alle- aanstekers op die nieuwe site http://www.budgetgadgets.com allemaal wat goedkoper zijn dat bij dx dus voor de aansteker liefhebberstevens hebben ze ook best groot aanbod in aanstekers
![]()
Ja had het net door , helaaaaaasquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet dus, de prijs die er staat is de prijs voor als je er 10 koopt.
De prijs per stuk is heel wat hoger.
Als je klikt op het product dan zie je de prijs voor 1, en die is wel hoger dan bij DX.
Iemand antwoord?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:14 schreef Wunny het volgende:ik wil zo'n IK horloge, ik zou alleen niet weten welke.
Trouwens als ik bij die Hongkongse Ebay dus IK in vul krijg ik vet veel horloges, alleen als ik op een auction klik krijg ik een eBay fout.
Mooizoquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan je geld gewoon terugkrijgen hoor, storten ze het gewoon terug naar Paypal ja.
[..]
Voor oud en nieuw kan ik die aansteker zeker aanraden, hij gaat echt altijd aan en zelfs met heel veel wind gaat hij 9/10 keer aanPerfect voor vuurwerk.
Camerca?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:13 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
'CHECK MN GIORGIO ARNANI'
Ja, maar die hebben niet de kwaliteit van de echte wacoms.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:49 schreef Loontjah het volgende:
Hebben ze toevallig wacom achtige tablets?
Jij kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef aaipod het volgende:
Vandaag deze binnengekregen! (zaklamp sleutelhangertje!) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.52 en die is leuk. en veel kleiner en feller dan ik had verwacht.
En ik heb dat 7 dollar nogwat lockpick setje binnengekregen. En die is baggerOk ik bak er ook niks van, maar die tension wrench is gewoon amper bruikbaar
quote:03064 Stainless Steel Windproof Butane Lighter x 1 Pending $3.66 -
03078 Elegant Stainless Steel Windproof Butane Lighter x 1 Pending $3.70 -
09443 Stylish Windproof Lighter x 1 Pending $2.86 -
kerstmeuk voor in mn kerstbakje. Ik heb hier alles afgezocht in Emmen en Den Helder, en kan geen flikker vinden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ligt er aan of het op voorraad is.
Als het gewoon op voorraad is, lukt het prima. Wat wil je kopen dan?
Die heb ik net binnengekregen samen met kerstverlichting. Nog nooit zo snel iets binnengehad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:08 schreef mstr het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3078
Maar eens bestellen, voor oud en nieuw
En maybe een Pandora-batterij
Hebben ze geen homo's in Emmen of Den Helder dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
kerstmeuk voor in mn kerstbakje. Ik heb hier alles afgezocht in Emmen en Den Helder, en kan geen flikker vinden.
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hebben ze geen homo's in Emmen of Den Helder dan?
quote:
Dat had ik er misschien even bij moeten vermelden, had wat producten vergeleken en zoals al in mijn bericht stond zijn de prijzen overall iets hoger.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet dus, de prijs die er staat is de prijs voor als je er 10 koopt.
De prijs per stuk is heel wat hoger.
Als je klikt op het product dan zie je de prijs voor 1, en die is wel hoger dan bij DX.
CX300 raad ik af, teveel bas en erg modderigquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef Dionysiou het volgende:
Mischien leuk om te vertellen dat ik een nieuwe MP3 Speler zocht en..
Uiteindelijk ging de keuze uit naar de iAudio Cowon D2 (blijkt echt goed te zijn) + de Sennheiser CX 300..
Nu zou ik hem gister gaan kopen, gelukkig niet gedaan sinds vandaag is er een actie..
Kreeg er ¤45 aan meuk bij, nouja toch leuk meegenomen als je 'm toch al wou kopen..
Komt morgen met de post
[ afbeelding ]
Ik ken een paar mensen die ze zelf hebben en die zijn er dik tevreden over ook op websites etc. staan goeie beoordelingen, ik zie welquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
CX300 raad ik af, teveel bas en erg modderig
en de D2 heeft inderdaad een goede versterker
Ook ik heb een Windproof aansteker gehaald voor oud en nieuw alvastquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:51 schreef Dionysiou het volgende:
Zo eventjes 3 windproof lighters besteld voor oud en nieuw
[..]
Ja al meerde malen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
het lockpicken wil nog niet erg... is het iemand al gelukt een slot te openen met de goedkoopste set op DX?
Ik was datquote:Op woensdag 3 december 2008 17:14 schreef Wunny het volgende:
Er was hier toch iemand die een IK horloge heeft?
Kan die gene alsjeblieft een paar foto's ervan maken?
Dat is toch geen IK horloge?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik was dat
Heb wel een filmpje voor je, zelfgemaakt:
Dat is een horloge van IK Colouring ja. Gekocht op DealExtreme.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:35 schreef Wunny het volgende:
[..]
Dat is toch geen IK horloge?
Of betekend IK zelf opwindend ofzo?
Bedankt voor je reactie
Oow ik zie het nu ook in het filmpje.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is een horloge van IK Colouring ja. Gekocht op DealExtreme.
IK is gewoon de merknaam, zelf-opwindend is gewoon Self Winding.
Ja natuurlijkquote:
Had ik gelezen inderdaad, maar volgens mij is mijn DVD speler (niet die van de PC, maar een stand alone, die in de huiskamer staat) een beetje vuil of zo, de DVD's en CD's blijven steeds hangen, dus ik dacht dit te proberen. Als het niet werkt, pech, dan maar mijn films etc. op de PC kijken.quote:
Ik zou dus echt NIET de R4 DS Deluxe nemen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:36 schreef Vandenburrr het volgende:
Oeh ik haat het echt dat ik dit ga vragen, maar ik doe het toch...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15947
De R4 DS deluxe is echt veel goedkoper via Hongkong dan dat ik hem ergens in Nederland kan vinden. Echt zuinig van me, maarja zo houd de kerstman wel meer geld over voor andere cadeautjes voor z'n kerstvrouw
Zou ik dit halen voor Kerst (of liever wat daagjes ervoor)?? Zou het? Zou het?
is dat niet zwaar off-topic ?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Dionysiou het volgende:
Wauw mijn Cowon D2 + Sennheiser CX 300 pwnen
Hoezo lukt het niet om te koppelen?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:38 schreef Vandenburrr het volgende:
Helaas erdnussbuser, ik heb een gewone rabo pas en daarmee lukt het niet om te koppelen. Ik maak het wel gewoon over.
Maar het blijft angstvallig stil over die levertijd
Ik denk dat je zit bij creditcardgegevens toevoegen, je moet echt klikken op BANKrekening toevoegen, he?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:49 schreef Vandenburrr het volgende:
Bedankt voor alle hulp zeg
Nou ze vragen om een pasnummer (welke hij niet slikt) en om een beveiligins code (die ik niet heb)...
Dus dan doet ie het nie
Er zit 4 GB intern in en 4 GB extern (met SD kaart)quote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Vandenburrr het volgende:
Uhm ik denk niet je zomaar 8GB kan maken van 4GB...
Wanneer je gewoon aangeeft dat ze het als gift willen versturen dan is er al helemaal niet veel aan de hand.quote:Op maandag 1 december 2008 01:53 schreef DaneV het volgende:
[..]
Heb je die 4 GB Kingston wel eerst geformatteerd?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:56 schreef Dionysiou het volgende:
Heeft iemand verstand van SD Kaarten?
Ik stop hem in mijn Cowon D2 en er blijft 4 GB staan (de standaard wat er in de Cowon zit ingebouwd).
Hoe kan ik er 8 GB maken met de kingston 4GB kaart?
voor muziek en films etc.
Ik zou het in ieder geval niet erg vinden om dat voor kerstmis te krijgenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:07 schreef Vandenburrr het volgende:
Rate my purchase:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10919
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11241
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8876
En dat zelfs niet. Twee weken geleden 25 Apple sleeves besteld in Singapore. Ook als gift laten verzonden en niks aan de handquote:Op donderdag 4 december 2008 08:03 schreef Noax het volgende:
[..]
Wanneer je gewoon aangeeft dat ze het als gift willen versturen dan is er al helemaal niet veel aan de hand.
Sommige zaken zetten er dan ook nog een waarde van $20 op, niets aan de hand.
Maar net wat je zegt, waarschijnlijk bij grotere of zwaardere pakketten, ben je misschien wel het haasje.
Wanneer je vaker met dit soort bedragen langs de douane komt neem ik het van je aan, nu zie ik het als puur geluk.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:21 schreef Stinosss het volgende:
[..]
En dat zelfs niet. Twee weken geleden 25 Apple sleeves besteld in Singapore. Ook als gift laten verzonden en niks aan de hand. Was totaal een bedrag van 350,- euro ergens. Op het pakketje stond $42
.
Ze hebben je bestelling binnen, alle producten op voorraad. En nu is het wachten tot ze hem gaan inpakken (packaging) en verzendenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:31 schreef Jakoeboe het volgende:
Pas geleden voor de tweede keer wat besteld op DX, de eerste keer was dankzij mijn wantrouwigheid, een simpel setje oortjes, dit verliep prima. Nu heb ik voor de tweede keer wat besteld, maar het pakketje heeft nu een status die ik niet helemaal begrijp. Namelijk "Expedited Order Received - in stock". Zouden jullie kunnen toelichten wat dit inhoud?
Ja batterijen heb ik al gewisseld, CR123A, die zitten ook in mn Romison CREE lampje en daar zijn ze reete vel. En met temperatuur gevoelig, wat bedoel je daar mee? doen ze het beter bij een warmere temperatuur? het is hier nu 15c...quote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Stinosss het volgende:
Duurt vaak redelijk lang.
Heb je al eens nieuwe batterijen geprobeerd? Hou er rekening mee dat de lasers van DX behoorlijk temp. gevoelig zijn.
Nee, ik heb het over de laserdiode. Deze werkt beter als hij warm is.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:49 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ja batterijen heb ik al gewisseld, CR123A, die zitten ook in mn Romison CREE lampje en daar zijn ze reete vel. En met temperatuur gevoelig, wat bedoel je daar mee? doen ze het beter bij een warmere temperatuur? het is hier nu 15c...
Err yepquote:Op donderdag 4 december 2008 16:37 schreef Stinosss het volgende:
Je bedoelt van 220 naar 12 neem ik aan?
Crap moest wijzigen zijn...quote:Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze een goedkope converter hebben van 220v naar 12v om bv zo'n led strip aan te sluiten:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5282
Ga je geen spijt van krijgen kan ik je uit ervaring vertellen. Al hoewel.. Allicht dat je "maar" een 2gb MS pro Duo kaartje gekocht hebt, en geen 4gb of zo..quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef mstr het volgende:
Heb vanavond ook nog de Pandora-batterij en een 2GB MS Pro Duo besteld
Het is om de PSP van m'n 'schoonbroertje' om te bouwen, en mensen die er om vragenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen kan ik je uit ervaring vertellen. Al hoewel.. Allicht dat je "maar" een 2gb MS pro Duo kaartje gekocht hebt, en geen 4gb of zo..
Die MS Pro Duo kaartjes zijn toch fake en ontzettend traag? Of niet dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef neo2000 het volgende:
Pas nou maar op dat je naderhand niet voor 15 man pro duo kaartjes aan het bestellen bent op DX..
/ervaringsdeskundige is.
Why?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef neo2000 het volgende:
Pas nou maar op dat je naderhand niet voor 15 man pro duo kaartjes aan het bestellen bent op DX..
/ervaringsdeskundige is.
Nog nietquote:Op donderdag 4 december 2008 20:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is die nieuwe PSP (3000) al om te bouwen met middelen van DX?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zou dus echt NIET de R4 DS Deluxe nemen.
Als je een goede wilt en niet te veel geld wilt uitgeven moet je de AceKard:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11811
En als je een goede wilt en er wel 3-4 euro meer voor over hebt (zou ik zelf wel doen), de EDGE:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10919
Ik zou die EDGE nemen
15 euro is toch niets, zeker niet als het voor je vrouw isGeheugenkaartje van 2 GB of meer erbij, ook maar een paar euro, en je bent klaar.
Jij linkt naar de R4-III, dat is heel wat anders dan de R4 DS Deluxe, beunhaas.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
hey mister expert, waar haal je al deze onzin vandaan???? heb je alle kaartjes zelf uitgeprobeerd, of gaat je voorkeur gewoon uit naar zwart/wit?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16929
op deze kaart zijn de reacties zowel op DX als daarbuiten zeer goed, beter dan dat kaartje wat jij voorstelt
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef lj_lightning het volgende:vandaag mijn Romison Green Laserpointer 30mw binnen gekregen...DOA
hij doet het soms een beetje, dan komt er een pisstraaltje van groen licht uit en dan soms wat feller...maar meestal niet...
![]()
Geen idee hoe snel DX met RMA omgaat eigenlijk...iemand ervaring mee?
Wat wil je dan in de output hebben? Die 2 inputs door elkaar heen?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef Andyy het volgende:
weet iemand waar je een kabel kan krijgen 3.5 mm dat je 2 inputs hebt en 1 output ?
kan ze alleen van 2 outputs en 1 input vinden
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij linkt naar de R4-III, dat is heel wat anders dan de R4 DS Deluxe, beunhaas.
En ja, ik heb zelf de TTDS, EDGE, CycloDS, en de M3 DS Real, en ik vind de EDGE toch echt een van de beste.
Ik heb liever een EDGE waar regelmatig nieuwe firmwares voor uitkomen, dan een kloon van de R4, die op de ene dag op de andere dag zomaar gecanceld kan worden.
Ga nou niet een verouderde kaart noemen die nog niet eens SDHC aan kan.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:21 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
de R4 hééft regelmatig updates, mijn broers kaartje is al bijna 2 jaar oud en draait alle spellen nog helemaal perfect in tegenstelling tot bijvoorbeeld de G6 die ik in dezelfde tijd heb gekocht (2 jaar geleden dus) en nu waardeloos is omdat hij de nieuwe spellen weigert af te spelen
Dus als ik nu een nieuwe versie koop van de R4 kan die alleen maar beter zijn dan die van mijn broer, en dus is mijn kaartje über en dus lul jij uit je nek
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 4 december 2008 22:17 schreef Stinosss het volgende:
Ik heb al geruime tijd de TopToy DSST. Werkt perfect. Kan er allee me wat ik wil!
Prima kaartje en leuke prijs.
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ga nou niet een verouderde kaart noemen die nog niet eens SDHC aan kan.
Wat nou ''nieuwe'' versie van de R4? Het is geen R4. Het is een KLOON. Nep, niet officieel, niet van Team R4. Snap je het nog niet? Die kunnen morgen besluiten dat ze de CycloDS gaan klonen en zomaar de website van de R4 III weggooien.
De G6 is kut, maar ik zei niet dat die goed was?
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef Dionysiou het volgende:
Zozo eindelijk een (purple laser 30mW)
alleen vind ik de prijs verschrikkelijk hoog 171$
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18559
heb ik ook nu een week. maar dan met 1 product.. (lockpick setje)quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:52 schreef Fiskus het volgende:
Een bestelling bestaande uit 7 producten staat al een week op waiting for supplier/pending. Is dit gebruikelijk? Wanneer besluiten ze ong. om het op te delen in verschillende zendingen?
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef Andyy het volgende:
weet iemand waar je een kabel kan krijgen 3.5 mm dat je 2 inputs hebt en 1 output ?
kan ze alleen van 2 outputs en 1 input vinden
Deze omgekeerd gebruiken: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5212 of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2716quote:
Wat moet je nou retard?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
EINDELIJK!
nachten om wakker gelegen!
Gewoon wachten, zul je zien dat het vanavond of morgen verzonden is. Is altijd bij Processing - Conact us for details.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
De status van mijn telefoon gaat na een week op waiting for supplier te hebben gestaan ("ships in 2 to 5 business days") naar packaging. Ik blij. Totdat ik zie dat het packagen wel erg lang duurt (4 dagen). Nu staat er ineens "processing - contact us for details". WTF? Is het inpakpapier ineens op
Wat betekent dat "processing - contact us for details" eigenlijk? Ik heb een tickket aangemaakt maar uit de verhalen die ik hier hoor blijkt dat je nogal eens lang kunt wachten op antwoord.
Ik denk niet dat dat zomaar kan in een simpel kabeltje of plugje, denk dat je wel een versterker ofzo moet.quote:
Sorry je hebt gelijkquote:
Ik kreeg een mailtje van Tiffany in mijn mailbox, waarin ze me vroeg of ze het artikel ook met standaard airmail mocht verzenden in plaats van EMS. Ik heb toch helemaal niet aangegeven dat ik EMS wil, sterker nog dat kan helemaal niet naar Nederlandquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:53 schreef RacerDKB het volgende:
Gewoon wachten, zul je zien dat het vanavond of morgen verzonden is. Is altijd bij Processing - Conact us for details.
En ze reageren helemaal niet traag hoor, als je gewoon Customer Service Express gebruikt en de goede categorie aanklikt heb je in 1-2 dagen antwoord. Soms zelfs 1 uurtje later al, als je 's ochtends hulp vraagt.
EMS kan gewoon naar Nederland. Hoevaak moet dat nog gezegd worden. DHL neemt dat voor zijn rekening.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje van Tiffany in mijn mailbox, waarin ze me vroeg of ze het artikel ook met standaard airmail mocht verzenden in plaats van EMS. Ik heb toch helemaal niet aangegeven dat ik EMS wil, sterker nog dat kan helemaal niet naar Nederland
Inderdaad wel snel gereageerd though. Maar als ik mijn mail niet had gelezen en had terug gemaild "ja doe maar per airmail", hadden ze die telefoon dus nog op het kantoor laten liggen totdat ze antwoord kregen
Ja maar ook DHL had het daar even moeilijk mee, aldus Tiffany. Bovendien wil ik geen EMS ivm douanequote:Op vrijdag 5 december 2008 16:08 schreef Stinosss het volgende:
[..]
EMS kan gewoon naar Nederland. Hoevaak moet dat nog gezegd worden. DHL neemt dat voor zijn rekening.
Ik heb net een Chinees in elkaar geslagenquote:
Ik ben geen gewelddadige persoon of zo...quote:
Traag met schrijven. Duurt dus ff voordat een kaartje vol geschreven is. Mara met een kaartje van 4gb of meer, schrijf je deze niet heel vaak vol. En dan duurt het nog maar ff, als zo'n kaartje 1/3 van de prijs is itt hier, dan vind ik dat persoonlijk niet erg. belangrijkste (lezen) gaat nml volgens mij niet langzaam of zo. Tenminste, op de PSP nog niets van gemerkt.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die MS Pro Duo kaartjes zijn toch fake en ontzettend traag? Of niet dan?
Ik dacht dat alleen die ene die bij die Pandora batterijen zaten echt/goed waren.
Voor in hun vers-omgebouwde PSP natuurlijk..quote:
Ach, ik heb hetzelfde beetje met de kaartjes voor de Nintendo DS-flashkaarten, wordt ik ook dood om gevraagd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Traag met schrijven. Duurt dus ff voordat een kaartje vol geschreven is. Mara met een kaartje van 4gb of meer, schrijf je deze niet heel vaak vol. En dan duurt het nog maar ff, als zo'n kaartje 1/3 van de prijs is itt hier, dan vind ik dat persoonlijk niet erg. belangrijkste (lezen) gaat nml volgens mij niet langzaam of zo. Tenminste, op de PSP nog niets van gemerkt.
[..]
Voor in hun vers-omgebouwde PSP natuurlijk..Aangezien die kaartjes hier schreeuwend duur zijn itt DX.
Stoer, als je ze binnen hebt, foto's maken he!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef marp0 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18050
+
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17934
Besteld
Zal ik doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:05 schreef Wunny het volgende:
[..]
Stoer, als je ze binnen hebt, foto's maken he!
Nope, kan gewoon. Wel even opletten dat je niet twee line signalen vol der in stuurt want dat vind het opampje van de ontvangende partij niet leuk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:53 schreef RacerDKB het volgende:
Ik denk niet dat dat zomaar kan in een simpel kabeltje of plugje, denk dat je wel een versterker ofzo moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |