Waarom vraag je dat aan gasten? Die kunnen je geen antwoord geven want die zijn niet geregistreerd en kunnen niet posten.quote:Op maandag 10 november 2008 09:54 schreef Tarabass het volgende:
Hey, gasten! Ik zoek zoiets, iemand wat tegengekomen of een tip?
Ennuh, bedankt mcwops
Als ik punten zou hebben bij DE, dan zou je er nu eentje krijgen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:25 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan gasten? Die kunnen je geen antwoord geven want die zijn niet geregistreerd en kunnen niet posten.
Zaterdag wat besteld bij FP en vannacht is ie op shipped gezet?quote:Op maandag 10 november 2008 09:50 schreef mcwops het volgende:
vrijdag besteld, vandaag op packaging. ze zijn gelukkig weer op snelheid in Hongkong
Bij mij was 't packaging en shipping ook heel snel, maar echt bijna 3 weken moeten wachten tot 't pakketje ook daadwerkelijk binnen was.quote:Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Zaterdag wat besteld bij FP en vannacht is ie op shipped gezet?Zijn ze echt zo snel bij FP of duurt het alsnog lang voordat het aankomt cq daadwerkelijk de deur uit gaat?
Omg! Leukste thuisquote:Op maandag 10 november 2008 10:25 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan gasten? Die kunnen je geen antwoord geven want die zijn niet geregistreerd en kunnen niet posten.
Ah okee, daar had ik al rekening mee gehouden maar ik hoop toch dat het wat sneller gaat.quote:Op maandag 10 november 2008 11:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Bij mij was 't packaging en shipping ook heel snel, maar echt bijna 3 weken moeten wachten tot 't pakketje ook daadwerkelijk binnen was.
is dit een mat of is t eenl lang koord. (zoek zo'n mat namelijk)quote:Op maandag 10 november 2008 10:28 schreef Beelzebufo het volgende:
Binnenkort gaat de bestelling voor de 'December-lichtfeest' versiering de deur uit!
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.tap%20light . Denk het niet.quote:Op maandag 10 november 2008 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze dit ook bij DX verkopen:
http://www.1dayfly.nl/index.asp
(kraan verlichting).
Lijkt me wel handig alleen ¤20 is een beetje overdreven.
Als er een tracking nummer op zit wordt er bij mijn adres aangebeld en moet er getekend worden. Is er niemand thuis dan moet je het halen op het postkantoor met legitimatie. Zit het er niet op dan gaat het gewoon in de brievenbus (als het past) of wordt het afgegeven bij de buren.quote:Op maandag 10 november 2008 13:18 schreef Downstar het volgende:
Hi Ramon
Apologize for all the inconvenience caused to you.
We would replace a new item 471 for you, but it is not safe to ship it again without a tracking number.
So do you have any new orders beyond $15?
Then we can add replacement for you.
Thanks,
Vicky
ze zeggen dat het niet veilig is om een pakketje te sturen zonder tracking number ( komt omdat vorige pakketje ergens is kwijt geraakt ?) maar goed , Die tracking numbers werken toch niet hier in nl ?
iemand me dat nog even kan uitleggen zodat ik in een mailtje terug kan melden dat het tracking number systeem niet werkt omdat ....
Oke dus met een tracking nummer hoor ik te tekenen, dat is mooiquote:Op maandag 10 november 2008 13:34 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Als er een tracking nummer op zit wordt er bij mijn adres aangebeld en moet er getekend worden. Is er niemand thuis dan moet je het halen op het postkantoor met legitimatie. Zit het er niet op dan gaat het gewoon in de brievenbus (als het past) of wordt het afgegeven bij de buren.
Dit is een lang koord. De matversie vind je [url=]hier[/url]quote:Op maandag 10 november 2008 11:36 schreef mcwops het volgende:
[..]
is dit een mat of is t eenl lang koord. (zoek zo'n mat namelijk)
Waar?quote:Op maandag 10 november 2008 13:59 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dit is een lang koord. De matversie vind je [url=]hier[/url]
Zouden ze die ook in 't wit hebben?quote:
Wow dan heb ik geluk gehad, heb vorige week nl. een bestelling van 3 stuks geplaatst.quote:Op maandag 10 november 2008 12:43 schreef luciferist het volgende:
bah die 2 gig micro sd kaartjes zijn uitverkocht
Ja, beetje wel he..?quote:Op maandag 10 november 2008 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze dit ook bij DX verkopen:
http://www.1dayfly.nl/index.asp
(kraan verlichting).
Lijkt me wel handig alleen ¤20 is een beetje overdreven.
Die dat 1dayfly heeft vandaag, die zijn van ThinkGeek. Alleen daar zijn ze nóg duurder geloof ik.quote:Op maandag 10 november 2008 19:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, beetje wel he..?
Ik las hier op Fok dat ze kraanverloopjes met kleurenledjes lverkopen bij de action. M'n vriendin heeft er een meegenomen (2 euro..) maar heb nog niet kunnen zien of dit prul ook van kleur veranderd als de straal water warm is of koud is. Ik vrees het niet eik. Zal proberen vanaaf nog eens te kijken, laat het dan wel weten. Verandert ie niet van kleur, tsjah, 2 euro..
Holy shit, DSTT verkoopt beter dan sku.1888!quote:Op maandag 10 november 2008 21:38 schreef Stinosss het volgende:
http://www.dealextreme.com/products.dx/top.sellers
Nuttig alleen niet.
*ahum*quote:Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Holy shit, DSTT verkoopt beter dan sku.1888!![]()
Ik heb nog nooit gezien dat er iets beter verkoopt dan 1888!
Elke handelaar koopt er 50 ofzo, na de laatste price drop, en sinterklaas en kerst in aantocht
Wat heb je er aan 50 in een keer?quote:Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Holy shit, DSTT verkoopt beter dan sku.1888!![]()
Ik heb nog nooit gezien dat er iets beter verkoopt dan 1888!
Elke handelaar koopt er 50 ofzo, na de laatste price drop, en sinterklaas en kerst in aantocht
Kopen voor 9 dollar en verkopen voor 25 euro? Met kerst zijn die dingen gewild en niet te krijgen, dus als jij er dan 50 hebt kan je ze zo met 15-20 euro winst verkopen.quote:Op maandag 10 november 2008 22:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat heb je er aan 50 in een keer?
We hebben het over http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 toch?quote:Op maandag 10 november 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kopen voor 9 dollar en verkopen voor 25 euro? Met kerst zijn die dingen gewild en niet te krijgen, dus als jij er dan 50 hebt kan je ze zo met 15-20 euro winst verkopen.
quote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
We hebben het over http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 toch?
quote:Op maandag 10 november 2008 23:10 schreef henkjan90 het volgende:
Wat moet iemand overigens met magneetjes.....?
Ga zo even een lasertje bestellen.
Nooit een onderschepping meegemaakt met zulke aantallen?quote:
Meestal is dat zo als je rood staat met PayPalquote:Op maandag 10 november 2008 23:10 schreef henkjan90 het volgende:
Hm, vreemd, er wordt steeds gevraagd om creditcard gegevens, terwijl mijn paypal rekening gekoppeld is aan m'n bankrekening, iemand enig idee hoe ik dat oplos?
Overigens ziet het er erg leuk uit! Bizar goedkoop. Wat moet iemand overigens met magneetjes.....?
Ga zo even een lasertje bestellen.
Ik doe altijd kleinere aantallen. Bestel er hooguit 5, je kan die kerel beter paar keer laten komen. Ipv een keer met heel veel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:18 schreef Noax het volgende:
[..]
Nooit een onderschepping meegemaakt met zulke aantallen?
Niceeequote:Op dinsdag 11 november 2008 08:43 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.209609
Had een aanvraag gedaan voor X-Mas mutsen + LEDs erin.. kreeg ik respond van staff dat ze gaan zoeken en dat ze ''nice'' zijn..
eigenlijk is dat meer voor handelaren, je verkoopt iets van ze voor een hogere prijs en laat hun het bezorgen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:25 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Niceee![]()
Btw focal:
Thanks for join in our drop shipping program, now you can make the drop shipping very easy and get 1.5% discount direct.
If you have any questions, please contact with this email, we'll try to provide the better service (quickly send and tracking number provide).
Krijg ik nu overal 1,5% korting op
Ik heb net mijn True 50mW binnen, kan niet wachten.. tot het donker isquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:57 schreef Maruna het volgende:
Zo, ik heb een true 30mW lasertje binnengeinig ding, kan niet wachten tot het donker is
Nee, het is geen standaard mailtje. Er zijn goedkopere varianten van verzending naast de aangetekende verzending, zoals normale priority post naar China (regular mail is anno 2008 niet meer mogelijk). En idd, wanneer de verzendkosten meer dan 30% van je item zijn krijg je een gedeelte van je shippingkosten terug en de rest als DX-tegoed.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:55 schreef Daantke het volgende:
Hello,
would you please send it back without tracking number abd drop the box, it maybe cost less.
If it still exceed 30% of the item, how about we refund part of the postage and take the rest as your store credit?
If you agree, please send it back and remember to take a photo on the receipt.
Best regards,
Evelyn
Wtf bedoelt ze nou? Zijn er goedkopere varianten van verzenden?
En anders storten ze een gedeelte terug en heb je een gedeelte als shoptegoed ofzo?
Ik snap niet waarom ze alles per se terug willen hebbenis dit een standaard mailtje? anders zeg ik wel gewoon dat het niet goedkoper kan en dat ik dat tweede niet wil..
Alles terugsturen behalve de verpakking. Doosje dus niet. Oortjes en overige accessoires dus wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:29 schreef Daantke het volgende:
Dan doen we dat
En met die eerste zin bedoelt ze dus dat ik het zonder doosje terug kan sturen? Moet ik dan alles meesturen of is alleen de mp3speler genoeg? Er zitten natuurlijk ook oordopjes enzo bij
Sorry dat ik zo zeik maarja
En, en, en??quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb net mijn True 50mW binnen, kan niet wachten.. tot het donker is
knip
Hij is echt sterk!!quote:
Is je bundel sterk divergerend? Elke laser van dx heeft om zijn dot wel wat vervuiling.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij is echt sterk!!
Maar de laser is niet gebundeld ik kijk even of ik een extra lens heb.. heb 'm niet laten vallen ofzo wel jammer, desnoods mail ik Jack wel even!
Zeker z'n geld waard hoor!
Mjah, ik heb dus de eerste.. Op zich is de kwaliteit wel redelijk, maar een afstand van 8 meter zou ik niet proberen. Het is gewoon maar een zwak FM zendertje. Ter indicatie: als ik bij m'n auto weg loop, is na 4 meter het signaal ri. de autoradio hoorbaar verstoord.. En het blijft gewoon radiogolf, dus de kwaliteit is sowiezo ook niet om over naar huis te schijven. Als je bijvoorbeeld om je zender heen zou lopen, hebbie al kans dat het stoort. Dus al met al, je KAN het proberen voor het geld, maar ik zou er geen goed, helder geluid van verwachten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:50 schreef divided het volgende:
mensen ervaring met fm transmitters van DX ?
ik zoek een makkelijke manier om draadloos signaal van me pc naar de stereo te krijgen, is dat nog een beetje kwaliteit als het gaat over een afstand van 8 meter (hemelsbreed) zonder noemenswaardige obstakels ?
dit ofzo
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3102
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.625
Nee, totaal niet te vergelijken. Dat is echt rotzooi. Van dat goedkoop plastic. Zou een originele halen. Is het geld zeker waard.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:12 schreef divided het volgende:
er staat op DX meerdere dock voor de ipod.
ik zoek een dock incl remote voor de iPod nano 2nd en 3rd Gen tegelijk
ik dacht aan deze
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8418
of deze
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12003
ik vind persoonlijk de eerste mooier, is het te vergelijken met de originele van apple van 40 euro.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:44 schreef henkjan90 het volgende:
Ik wil even een betaalbare laser kopen.
Welke is nu echt redelijk geprijsd en erg goed?
Zeg zo'n 15a20 dollar.
Opgelost, thanx.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Is je bundel sterk divergerend? Elke laser van dx heeft om zijn dot wel wat vervuiling.
Er staat te weinig info, vind je nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:16 schreef Dionysiou het volgende:
Ik mocht m'n 200mW red laser inruilen ik zit te twijfelen tussen één van deze 2;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17405
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15241
Which one should you choose?
De 2e, die vind ik namelijk mooier, die 1ste is zo, sja eigenlijk gewoon lelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:16 schreef Dionysiou het volgende:
Ik mocht m'n 200mW red laser inruilen ik zit te twijfelen tussen één van deze 2;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17405
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15241
Which one should you choose?
of nog erger: de pauper die denkt dat ie het kan en zo je auto beschadigd achterlaat. En pas na 10x doorheeft dat het niet lukt.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:17 schreef neo2000 het volgende:
Weet nu niet zo goed wat ik hier van moet denken..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17613
Wel leuk als je net een nieuwe auto hebt.. Dat iedere pauper tegenwoordig goedkoop aan spullen kan komen om je deur open te hengelen en je auto te jatten..
Die spullen waren allang verkrijgbaar voordat DX er ook mee kwam, alsnog blijft lockpicking een kunst op zich die een gelegenheidsdief zich nooit eigen zal maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:17 schreef neo2000 het volgende:
Weet nu niet zo goed wat ik hier van moet denken..
Wel leuk als je net een nieuwe auto hebt.. Dat iedere pauper tegenwoordig goedkooper aan spullen kan komen om je deur open te hengelen en je auto te jatten..
DIe discussie woedt ook op de DX forums. Maar vanuit het oogpunt van DX is het gewoon handel in spullen waar behoefte aan is. Ze overtreden (vermoedelijk) geen lokaal geldende wetten met de verkoop.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:46 schreef mcwops het volgende:
[..]
dat assortiment lock picks vind ik ook niet echt passen bij DX.
Deze dingen schijnen vrij makkelijk te werken.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:57 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die spullen waren allang verkrijgbaar voordat DX er ook mee kwam, alsnog blijft lockpicking een kunst op zich die een gelegenheidsdief zich nooit eigen zal maken.
Alsnog zullen noobs er voornamelijk sloten mee slopen ipv open krijgen.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef Beelzebufo het volgende:
Deze dingen schijnen vrij makkelijk te werken.
Paar dagen vaak.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er staat te weinig info, vind je niet
Ik heb nu weer een bestelling gedaan ($30 ofzo), staat er: waiting for supplier
Iemand ervaring met hoe lang dat duurt?
Heb ik dus ook al last van, wacht nu al 9 dagenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er staat te weinig info, vind je niet
Ik heb nu weer een bestelling gedaan ($30 ofzo), staat er: waiting for supplier
Iemand ervaring met hoe lang dat duurt?
De vlam kan je hoger zetten hoor, het gat waar je gas in moet doen, zitten twee inkepingen aan de buitenste ring. Als je dat met een platte schroevendraaier draait kan je hem lager of hoger zetten. Pas wel op dat je hem niet te ver doet want dan komt er constant gas uit.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Yay, een pakketje is weer binnengekomen. Een MicroSD kaartje met readertje, daarnaast ook de AK-47-kogel-aansteker en een nieuwe gasbrander (heb toch maar een nieuwe besteld).
Damn, die nieuwe gasbrander is echt veel vetter, je kan de vlam nu aanpassen en hij voelt ook veel steviger aan. Het is sku.11868. Keukenrol staat na 0,5 seconde goed in de fik.
Die kogelaansteker is ook vet, ziet er erg cool uit, helaas een kleine vlam.
Als ze (handmatig) door DX geactiveerd worden, circa 3 maanden na je order.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:45 schreef Remake het volgende:
Total points collected (historical): 33 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 29 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 3
Wanneer kun je je pending points gebruiken?
Ja, dat zal dan best wel.. Op Bride.ru zijn ook postorderbruiden te bestellen, maar ik zou toch ook raar staan te kijken als DX die opneemt in het assortiment. De messen e.d. tot daaraan toe, en zo'n hobby lock picking set ook, maar materiaal om, volgens mij, vrij gemakkelijk auto's mee te jatten..quote:Op woensdag 12 november 2008 08:57 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die spullen waren allang verkrijgbaar voordat DX er ook mee kwam, alsnog blijft lockpicking een kunst op zich die een gelegenheidsdief zich nooit eigen zal maken.
Ja voor de 999e keer ..:Pquote:Op woensdag 12 november 2008 21:02 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand trouwens ervaring met de One Station lijkt me wel geinig voor ¤20, in december wordt de invoer gedoe toch verhoogd naar ¤150 ofzo?
Dan wacht ik nog ff, strax gaan ze belasting rekenen voor die one station die 22,92 kost, net over het 22 limietquote:
Zo is het maar net!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe altijd kleinere aantallen. Bestel er hooguit 5, je kan die kerel beter paar keer laten komen. Ipv een keer met heel veel.
Voor de Onestation?quote:
Dit is ook al 1000 keer gezegd, de kans dat je extra moet betalen aan de douane is, als je met Air Mail koopt, zo goed als 0%lquote:Op woensdag 12 november 2008 21:26 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog ff, strax gaan ze belasting rekenen voor die one station die 22,92 kost, net over het 22 limiet
Nogmaals, al dat spul was hiervoor ook allang te koop en ik snap dat je nu enigzins verbaasd bent omdat DX het nu ook verkoopt en je er dus mee geconfronteerd wordt maar het is volkomen legaal en je moet nog steeds heel veel oefenen wil je een beetje slot kunnen picken.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef neo2000 het volgende:
Ja, dat zal dan best wel.. Op Bride.ru zijn ook postorderbruiden te bestellen, maar ik zou toch ook raar staan te kijken als DX die opneemt in het assortiment. De messen e.d. tot daaraan toe, en zo'n hobby lock picking set ook, maar materiaal om, volgens mij, vrij gemakkelijk auto's mee te jatten..Het lijkt mij overigens niet echt dat je dat echt als "hobby" hebt, in tegenstelling tot als beroep.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.607quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef Wunny het volgende:
[..]
En, wat is het, kan je er spelletjes voor downloaden ofzo?
Ik begrijp het niet helemaal xD
Ik weet ik weet maar alsnog het heeft geen haast ofzo, ach misschien bestel ik hem morgen wel alsnogquote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit is ook al 1000 keer gezegd, de kans dat je extra moet betalen aan de douane is, als je met Air Mail koopt, zo goed als 0%l
Er staat een video review bij de SKU, er staat in de eerste review te lezen: "Cheap way to play NES roms", laatste keer dat ik checkte werkte Google ook gewoon nog. Hoe lui kan je zijn?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef Wunny het volgende:
[..]
En, wat is het, kan je er spelletjes voor downloaden ofzo?
Ik begrijp het niet helemaal xD
Vreemd, toen ik laatst bij de V&D vroeg om spullen om auto's mee open te breken kon men mij helaas niet helpen. Ik bedoel er meer mee te zeggen, een slot kan iedereen kopen om met een lockpick te forceren op z'n zolderkamertje. Met een auto werkt dit net iets anders. Juist daarom heb ik er mijn vraagtekens bij. Het zal voor sommigen best een sport zijn. Aan de andere kant, laatst las ik al iets over mensen die cosplayen als een sport zagen. Tsjah..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Nogmaals, al dat spul was hiervoor ook allang te koop en ik snap dat je nu enigzins verbaasd bent omdat DX het nu ook verkoopt en je er dus mee geconfronteerd wordt maar het is volkomen legaal en je moet nog steeds heel veel oefenen wil je een beetje slot kunnen picken.![]()
Daarnaast is het wel degelijk een hobby ook al kun jij je daarbij niks voorstellen.
Ah cool, het werktquote:Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De vlam kan je hoger zetten hoor, het gat waar je gas in moet doen, zitten twee inkepingen aan de buitenste ring. Als je dat met een platte schroevendraaier draait kan je hem lager of hoger zetten. Pas wel op dat je hem niet te ver doet want dan komt er constant gas uit.
Nope en bij het verzamelen van messen, aanschaffen van sportschietwapens en stuwraketten zal de muts bij de V&D, als je vraagt waar je deze kunt vinden, je ook glazig aankijken maar toch blijven het hobbies cq sporten.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:50 schreef neo2000 het volgende:
Vreemd, toen ik laatst bij de V&D vroeg om spullen om auto's mee open te breken kon men mij helaas niet helpen. Ik bedoel er meer mee te zeggen, een slot kan iedereen kopen om met een lockpick te forceren op z'n zolderkamertje. Met een auto werkt dit net iets anders. Juist daarom heb ik er mijn vraagtekens bij. Het zal voor sommigen best een sport zijn. Aan de andere kant, laatst las ik al iets over mensen die cosplayen als een sport zagen. Tsjah..
Bovenstaande voorbeelden niet anders maar ik zie er toch echt niks slechts in. Sommigen hebben sportschietwapens in huis, anderen een collectie messen waar je u tegen zegt en weer anderen bouwen raketten in hun garage.quote:En ik lees ook nergens dat ik zeg dat het niet legaal is.. Echter, ik KAN mijzelf alleen indenken dat, mocht de politie ooit een inval bij je doen om wat voor reden dan ook, en je allemaal auto-openbreek-"sport" spullen binnen heb liggen, ze je toch wel even wat langer vast zullen houden allicht. Ondanks of het illegaal is of niet.
Mja vraag me toch af wat HK Airmail dan aan TNT betaald.. verzendkosten in NL ¤6,20..quote:Op donderdag 13 november 2008 00:42 schreef Remake het volgende:
Ze hebben een deal met de HK Airmail dus dan gaat het makkelijk.
watnou, verzendkosten 6,20 euro??quote:Op donderdag 13 november 2008 12:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja vraag me toch af wat HK Airmail dan aan TNT betaald.. verzendkosten in NL ¤6,20..
Daar heb ik in een ver verleden gewerktquote:Op donderdag 13 november 2008 12:24 schreef Landgeld het volgende:
Een leuke real-shop in Nederland vind ik: de Action . Allemaal kleine dingetjes, lijkt wel een beetje op Dealextreme
als je mensen wat adviseert zet er dan ff de links bij vervolgens ;quote:Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef tralalala het volgende:
Voor iemand die een goede zaklamp zoekt:
[ afbeelding ]
Echt superfel en een hele mooie lichtstraal en maar 10 dollar![]()
[ afbeelding ]
Deze ook bestelt, maar wat een kut ding en nog 6 euro duurder ook
Mjah 3x AAA, geen modes en hij lijkt me ook verre van water resistant.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef tralalala het volgende:
Voor iemand die een goede zaklamp zoekt:
[ afbeelding ]
Echt superfel en een hele mooie lichtstraal en maar 10 dollar![]()
Ja, alleen zo weinig technische dingen die ze daar verkopen, meer huishoudelijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:24 schreef Landgeld het volgende:
Een leuke real-shop in Nederland vind ik: de Action . Allemaal kleine dingetjes, lijkt wel een beetje op Dealextreme
Ik bedoel gewoon wij betalen hier 6,20 als we iets willen bezorgen in NL en krijgen in principe dezelfde service als die pakketjes die uit HongKong naar ons komen dus vraag me af wat hun aan TNT betalen...quote:Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef Stinosss het volgende:
[..]
watnou, verzendkosten 6,20 euro??
Nou nee, je kan voor een euro al wat versturen naar de andere kant van de wereld hoor. Aangetekend is een ander verhaal.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon wij betalen hier 6,20 als we iets willen bezorgen in NL en krijgen in principe dezelfde service als die pakketjes die uit HongKong naar ons komen dus vraag me af wat hun aan TNT betalen...
Postbode moest 2x komen om mijn lampje van $1 te bezorgen, paste niet door de brievenbus![]()
http://focalprice.com/Hand_Pressing_Flashlight_Torch_288.html
Ding is trouwens echt vel en werkt echt handig hij is een stuk groter dan je zou verwachten, voor die prijs zou ik het zo doenik heb er nog een besteld
.
Klopt helemaal, maar ik zag deze 'variant' en wilde het es proberen, vandaar...quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef Remake het volgende:
Homebrew werkt toch ook gewoon met sd kaart?....
Sleufjes frezen, o-ringen erin, lens vervangen en permanent fixeren en hopen dat ie het houdt onder een paar bar (water)druk.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:48 schreef Stinosss het volgende:
Modden?
Lul niet manquote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Dionysiou het volgende:
50mW True Green brand net zo goed als 200mW rood
zitten al O ringen inquote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Sleufjes frezen, o-ringen erin, lens vervangen en permanent fixeren en hopen dat ie het houdt onder een paar bar (water)druk.![]()
Eerst maar eens kijken hoe het er irl uit ziet, het lijkt op de plaatjes een geschikte kandidaat maar je weet het maar nooit.
Waarom lul ik nou?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lul niet man
Of je test niet goed, of je hebt een slechte 200mW rode, of je snapt niet hoe je je 200mW kan focussen
True 50mW green komt geeneens dichtbij de brandprestaties van de 200mW rood.
Heb je niets anders nodig dan dat om ze niet helemaal legaal te doen? Of moet je Wii daar ook omgebouwd voor zijn?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef Remake het volgende:
Het enige wat je er extra mee kunt is je games dumpen als iso naar SD via gecko
Haha, pas volgend jaar ROC A'damquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:32 schreef Maraca het volgende:
Oh ja even een sidenote:
Mocht je een laser hebben en op het ROC zitten.. hou er dan alsjeblief rekening mee dat lasers gevaarlijk zijn en dat ik je ga schoppen als je weer naar ons kantoorgebouw gaat schijnen
Ga je inlezen en geen onzin lullen hier.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:32 schreef Remake het volgende:
Die 200mW is niet true dus ik betwijfel het.
ook als ik die reviews lees.
Extra o-ringen danquote:
Dat had gekund maar dan is de fun eraf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Stinosss het volgende:
Koop dan meteen een kwaliteits- lampje.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef Metalfreak het volgende:
Vandaag zijn er ook condooms aan het assortiment toegevoegd
Ik heb overigens enkele dagen geleden weer wat zooi besteld (kabeltjes, adapters en een kvm-switch)
En dan wel vergelijken met een Durexquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik bestel wel ff een 50-pack condooms, voor die ¤2,50 heb je dan wel supergoede waterballonnen.
Ja, maar of het verstandig isquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar of het verstandig isIk zou de kwaliteit dus echt niet vertrouwen
Die zijn er al hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef mvc het volgende:
Waar blijven de sextoys
hoe bevallen zequote:
Dikgedrukte: en die zou ik ook nooit kopenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoezo dat, je hebt in Nederland toch ook van die 10 voor 1 euro dingen?
En alsof Durex niet uit China komt.
Wie weet blijken ze wel heel goed te zijnIemand zou het moeten testen.
Die zwangerschapstest, 10 voor $1.88, was eerst iedereen ook heel sceptisch over, had iemand een paar pakken gekocht, en gegeven aan zijn zus (die gynaecoloog is). Die heeft die dingen getest, en ze bleken 100% overeen te komen met de tests die ze normaal gebruiken, die kosten echt 15 euro per stuk ofzo.
Zie de test resultaten bij dat SKU's forum, en in een review geloof ik.
Wattenstaafje in de alcohol (70% raad ik aan) dopen, niet zeiknat!, dan dat wattenstaafje in het gat bovenaan je laser steken, dan van boven naar beneden, 1 verticale veeg geven, dus niet 2 minuten lang poetsen ofzo, gewoon 1 veegje.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:37 schreef Dionysiou het volgende:
En ik heb een vraagje om m'n 50mW True green laser zie je een hele cirkel van groen laserlicht erom heen, hoe kan ik de lens schoonmaken zodat het weg gaan?
Zeg zoiets niet hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:34 schreef Dionysiou het volgende:
Ik gebruik de condooms zelf ook niet het is meer even voor de lol 50 voor 4$ is niks
Super bedankt, werk ook met 21% alcohol!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wattenstaafje in de alcohol (70% raad ik aan) dopen, niet zeiknat!, dan dat wattenstaafje in het gat bovenaan je laser steken, dan van boven naar beneden, 1 verticale veeg geven, dus niet 2 minuten lang poetsen ofzo, gewoon 1 veegje.
Dan ff met de droge kant van je wattenstaafje, en het zou weer netjes moeten zijn, zo niet, dan herhaal je het proces.
Zat er ook al naar te kijken, weet niet wat ik er van moet verwachten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:23 schreef Dionysiou het volgende:
Ben benieuwd
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1617
Niks, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:27 schreef mstr het volgende:
weet niet wat ik er van moet verwachten.
Hehequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:06 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.1106
Whehe, nieuwe category, Naughty Gadgets
- Product of China -- where locals rely on such products to avoid birth control penalties (the government legally enforces birth control and fines "overage")quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:51 schreef KaaKaa2 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17863
Galukkig zijn ze Electronically Testeo..
Even wachten. DX heeft hem verstuurd naar het postkantoor. Als die hem hebben ingeboekt zie je hem.quote:Op zondag 16 november 2008 00:54 schreef Downstar het volgende:
Ik heb nu een tracking nummer ; ik weet dat het niet werkt om te zien waar hij in nederland is maar het was toch wel mogelijk dat ik kon zien of hij China nou al had verlaten,
maar als ik op mijn trackingnumber klik ; kom ik gewoon op de HK post site ; en daar staat dat ik mijn nummer in moet voeren , doe ik dat .. dan krijg ik een melding dat mijn tracking number niet bestaat ..
hij is vandaag pas verstuurd ( geloof ik , kan ook gister zijn ) moet ik wachten, of is hij niet goed ?
Dat is inderdaad één van de eerste artikelen in de DX-reeks die voorbij kwamquote:Op zondag 16 november 2008 10:30 schreef Kadooosh het volgende:
Waarschijnlijk al langs gekomen maar post het alsnog:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5388
sorryquote:Op zondag 16 november 2008 18:11 schreef Remake het volgende:
junkiesietze dat kun je ook gewoon in zaken in Nederland kopen, Big Deal
sorry hoor, maar bij elke product kun je uiteindelijk wel denken wat voor crimineels je er mee zou kunnenquote:Op zondag 16 november 2008 18:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
sorry
maar ik vind dat je tegenwoordig wel erg veel criminele shit kan kopen op DX... lockpics enzo.. hoort er eigenlijk niet thuis vind ik.
Lockpicks, oké, maar dingen als RFID kloon-apparaten, apapraten om ATM machines open te breken, en diverse gereedschappen om auto's te open maken, dat gaat toch net even te ver. Die dingen zijn geen ander nut voor, dan iets crimineels.quote:Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sorry hoor, maar bij elke product kun je uiteindelijk wel denken wat voor crimineels je er mee zou kunnen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417quote:Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef PiRANiA het volgende:
iemand aanbevelingen voor een 'beginnerssetje'?
Heb je ze zelf? Heb je zelf uitgevonden hoe ket werkt? Is het leuk?quote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417
Ik heb ze niet, maar ik vroeg het op DX forums welke voor newbs tof is, en die werd me aangeraden, dus die heb ik gekocht.quote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je ze zelf? Heb je zelf uitgevonden hoe ket werkt? Is het leuk?
Vetquote:Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar ik vroeg het op DX forums welke voor newbs tof is, en die werd me aangeraden, dus die heb ik gekocht.
Uitvinden hoe het werkt kan denk ik het beste door wat sloten te kopen bij de slotenmaker, of Gamma ofzo, en dmv heel veel tutorials op YouTube/Google.
Je kan het jezelf wel aanleren, bij simpele sloten, schijnt het.
Als hij stuk is wel. Uit nieuwsgierigheid, deed je hem zo in het stopcontact, of met een usb-kabeltje eraan?quote:Op zondag 16 november 2008 20:31 schreef athlonkmf het volgende:
Ik had vorige week zoiets gekocht http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381
stroom erop->flinke knal
Nu is de vraag. zal ik het terugsturen of niet?
God.. Had mij een paar dagen geleden bijgestaan bij m'n rant over auto openbreek-apparatuur, toen iemand hier beweerde dat het een sport is..quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lockpicks, oké, maar dingen als RFID kloon-apparaten, apapraten om ATM machines open te breken, en diverse gereedschappen om auto's te open maken, dat gaat toch net even te ver. Die dingen zijn geen ander nut voor, dan iets crimineels.
TMF chat?quote:Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef PiRANiA het volgende:
..iemand aanbevelingen voor een 'beginnerssletje'?
Nee. uiteraard direct in het stopcontact. Ik ga niet direct gadgets er op aansluiten. Eerst testen natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 20:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als hij stuk is wel. Uit nieuwsgierigheid, deed je hem zo in het stopcontact, of met een usb-kabeltje eraan?
Nee ik bedoelde eigenlijk of je er een USB-kabel in had gedaan. Eerste keer dat ik die er in deed had ik namelijk wel een USB naar Mini- USB kabeltje erin gedaan, maar nog niet aan een gadget. Weet niet of het verschil maakt.quote:Op zondag 16 november 2008 21:00 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nee. uiteraard direct in het stopcontact. Ik ga niet direct gadgets er op aansluiten. Eerst testen natuurlijk.
Leuk, stroom van hele verdieping uitgesprongen
Kan je niet gewoon een router nemen?quote:Op zondag 16 november 2008 22:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een WiFi-stickje of zo'n inbouw-kaartje gekocht van DealExtreme? Ik heb hier maar 1 internetkabel, en nu kan ik als ik online op mijn Xbox 360 ben niet ff wat op internet opzoeken, en die 15 dollar is ook haast niks.
Is het trouwens ook mogelijk om zo'n stickje bij een schoolcomputer in te doen, en dan een accespoint op te zetten?
wordt lastig op school denk ik aangezien je hem moet installeren. Meestal zijn de computers op school wel zo beveiligd dat je hier geen rechten toe hebtquote:Op zondag 16 november 2008 22:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een WiFi-stickje of zo'n inbouw-kaartje gekocht van DealExtreme? Ik heb hier maar 1 internetkabel, en nu kan ik als ik online op mijn Xbox 360 ben niet ff wat op internet opzoeken, en die 15 dollar is ook haast niks.
Is het trouwens ook mogelijk om zo'n stickje bij een schoolcomputer in te doen, en dan een accespoint op te zetten?
Als je een goedkope, goede wireless adapter wilt hebben die ook nog eens makkelijk aan te sluiten is en goed bereik heeft; look no further:quote:Op zondag 16 november 2008 22:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Wel om een driver te installeren danquote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef erik90 het volgende:
[..]
wordt lastig op school denk ik aangezien je hem moet installeren. Meestal zijn de computers op school wel zo beveiligd dat je hier geen rechten toe hebt
Item is temporarily sold out.quote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als je een goedkope, goede wireless adapter wilt hebben die ook nog eens makkelijk aan te sluiten is en goed bereik heeft; look no further:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7517
En voor dat geld, tsjah.. Maar installeren wil je nogal eens niet lukken op een dichtgetimmerde computer schat ik zo..
Dat was ik.quote:Op zondag 16 november 2008 20:51 schreef neo2000 het volgende:
God.. Had mij een paar dagen geleden bijgestaan bij m'n rant over auto openbreek-apparatuur, toen iemand hier beweerde dat het een sport is..
Zo'n slotending kan je kopen om sloten die je zelf koopt open te maken voor de lol. Maar je gaat echt geen auto's kopen om ze open te brekenquote:Op zondag 16 november 2008 23:24 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat was ik.![]()
Goed dan jij je zin, autodieven gaan vanaf nu minutenlang naast een auto zitten om een slot open te peuren met een setje van DX en dat kunstje herhalen ze nog een keer om het ding te kunnen starten.![]()
Bij de lease maatschappij waar ik heb gewerkt werden er nog ouderwets ruiten ingegooid, contactsloten gemold etc. maar dat is natuurlijk al een paar jaar geleden.![]()
Het is een sport, of je dat nou leuk vind of niet.
Mijn auto is anders toch vrij professioneel gejat, geen glas te vinden, had beide sleutels nog. Toen ook eens gezocht en kon zo op internet zelfs een filmpje vinden hoe je vrij snel ongeveer elke Volkswagen of Audi open kon maken met zo'n lockpicking setje. Ik vermoed de lokale sloper van die diefstal (heeft meerdere redenen, politie geeft me (niet openlijk) gelijk maar kan niets bewijzen), die heeft genoeg auto's staan om te oefenenquote:Op zondag 16 november 2008 23:24 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat was ik.![]()
Goed dan jij je zin, autodieven gaan vanaf nu minutenlang naast een auto zitten om een slot open te peuren met een setje van DX en dat kunstje herhalen ze nog een keer om het ding te kunnen starten.![]()
Bij de lease maatschappij waar ik heb gewerkt werden er nog ouderwets ruiten ingegooid, contactsloten gemold etc. maar dat is natuurlijk al een paar jaar geleden.![]()
Waarom zou een autoslot onlosmakelijk met een auto verbonden zijn en een gewoon slot niet aan een deur oid?quote:Op maandag 17 november 2008 03:45 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Zo'n slotending kan je kopen om sloten die je zelf koopt open te maken voor de lol. Maar je gaat echt geen auto's kopen om ze open te brekenDus zal je het bij andermans auto moeten doen en dat is verboden.
Noem het dan een hobbyquote:Op zondag 16 november 2008 23:24 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat was ik.![]()
Het is een sport, of je dat nou leuk vind of niet.
Dat dacht ik van bijv. houthakken ook totdat ik Timbersports voorbij zag komen.quote:Op maandag 17 november 2008 09:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Noem het dan een hobbyvind het niet echt veel met een sport te maken hebben
.
Dan is de Live helpdesk offlinequote:Op maandag 17 november 2008 12:29 schreef mcwops het volgende:
iemand al opgevallen dat de click here for livechat-link heel snel rechtsboven in beeld komt en dan weer sneaky verdwijnt![]()
http://www.dealextreme.com/accounts/summaries.dx
dan zie ik m eigenlijk nooit onlinequote:
Gek he, tijdverschil van 7 uur ? Dus als zij werken is het hier 2 uur 's nachts tot 11 uur 's ochtends.quote:Op maandag 17 november 2008 13:03 schreef mcwops het volgende:
[..]
dan zie ik m eigenlijk nooit online
Preciesquote:Op maandag 17 november 2008 13:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gek he, tijdverschil van 7 uur ? Dus als zij werken is het hier 2 uur 's nachts tot 11 uur 's ochtends.
Houthakken een sport?quote:Op maandag 17 november 2008 10:06 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat dacht ik van bijv. houthakken ook totdat ik Timbersports voorbij zag komen.![]()
![]()
Hobby/sport, ik vind het beiden prima.
Valt opzich wel mee maar het feit dat er ¤5,50 verzendkosten bij komen maken het wel erg overpriced :p.quote:
Helaas is die uitverkocht, maar ik heb ook liever zo'n klein inbouw-PCI-kaartje, of de vorm van een USB-stick. En RacerDKB, ik heb al wel een router, maar ik heb maar 1 kabel die via de zolder naar mijn kamer gaat voor internet, dus een WiFi-stickje zou dan wel handig zijn voor de momenten dat ik hem nodig heb.quote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als je een goedkope, goede wireless adapter wilt hebben die ook nog eens makkelijk aan te sluiten is en goed bereik heeft; look no further:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7517
En voor dat geld, tsjah.. Maar installeren wil je nogal eens niet lukken op een dichtgetimmerde computer schat ik zo..
Ik verzin het niet he?quote:Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef Kadooosh het volgende:
Houthakken een sport?
Lijk me meer werk/arbeid.
Komt er nog een achter.quote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik verzin het niet he?http://sports.espn.go.com/outdoors/timbersports/index
Lockpicken is blijkbaar ook gewoon een serieuze sport: http://www.toool.nl
Hahaha.quote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef JoPiDo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13378
TROEP!!!!!! koop het niet!!!!! Het geeft nauwelijks licht, je ziet net een klein rood puntje op de muur...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16422
nog grotere TROEP!!!! hier kun je NOOIT een slot mee openen!!!! de tool past namelijk in geen enkel slot dat ik geprobeerd heb, dus je kunt hem nooit gebruiken!!!
quote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef JoPiDo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13378
TROEP!!!!!! koop het niet!!!!! Het geeft nauwelijks licht, je ziet net een klein rood puntje op de muur...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16422
nog grotere TROEP!!!! hier kun je NOOIT een slot mee openen!!!! de tool past namelijk in geen enkel slot dat ik geprobeerd heb, dus je kunt hem nooit gebruiken!!!
quote:Op maandag 17 november 2008 19:21 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hoe heb je die laser aangesloten. Heb meer het idee dat het aan jou ligt...
Dat is wel heel zwart-witquote:Op zondag 16 november 2008 23:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Item is temporarily sold out.
Vrije vertaling:
Dit product is uitverkocht en komt nooit meer terug. Nooit.
Fits ALL Dockable iPods, including iPod nano and Video iPodquote:Op maandag 17 november 2008 21:18 schreef Wunny het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.8418
Is dit iets om een iPhone op aantesluiten en vanuit het dock over een B&O set?
Werkt dat en hoe is de kwaliteit etc?
Ja, daar hebbie een punt. Maar hoe leg je deze dan uit..? Waar ik in eerste instantie ook naar linkte:quote:Op maandag 17 november 2008 09:20 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Waarom zou een autoslot onlosmakelijk met een auto verbonden zijn en een gewoon slot niet aan een deur oid?![]()
Ook autosloten kun je los kopen.![]()
Ha, in 95% van de producten op de site hebbie daar gelijk in.. maar, item was voor dat ik um bestelde ook sold out, en is later weer in stock gekomen. Dus ik houd hoop..quote:Op zondag 16 november 2008 23:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Item is temporarily sold out.
Vrije vertaling:
Dit product is uitverkocht en komt nooit meer terug. Nooit.
de 1e review:quote:
quote:The biggest pro is that it works on my iPhone and my iPod Touch! I
quote:Tried it with an ipod nano (2007) and works great! Awesome product for most ipods! Iphone 3g though, can't even get audio out!
Zijn advies zijn we een weekje kwijtquote:Op maandag 17 november 2008 21:06 schreef Snakey het volgende:
RacerDKB, nou ja, je weet het wel. Ik zie je mail wel over 48 uur een week, na al je notes gelezen te hebben.![]()
Wederom..quote:Op maandag 17 november 2008 21:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zijn advies zijn we een weekje kwijt
Hij's iig goedkoper dan bij DX.... http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461quote:Op maandag 17 november 2008 23:47 schreef JoPiDo het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ack_EX027B_2515.html
begrijp ik goed dat je hier een camera in een pen hebt???!!!!
dat is wel heel bruut namelijk...
Waarom zou je zoiets alleen op een zolderkamertje kunnen doen? Ik weet bij mijn hobby-auto ook hoe ik die open kan krijgen met slechts een metalen liniaal... Kwestie van gewoon proberen.quote:Op maandag 17 november 2008 21:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, daar hebbie een punt. Maar hoe leg je deze dan uit..? Waar ik in eerste instantie ook naar linkte:
Zoals ik toen al zei, toch een beetje lastig om deze strip tussen je autodeur + ruit te duwen om vervolgens het slot open te hengelen op je zolderkamertje..
Zijn die niet illegaal in nl?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef KaaKaa2 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17940Voor de kinderen..
En nog zijn ze bezigquote:Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef Kadooosh het volgende:
Wat duurt dat inpakken lang trouwens heb 4 pakketjes die al een hele dag op inpakken staan.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17936 Haaayaaaaaquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef KaaKaa2 het volgende:
Zijn wel stoere dingen, heb alleen nu even geen geld.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef KaaKaa2 het volgende:
Ik zocht al een nieuwe hobby.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:59 schreef aaipod het volgende:
Skimmen voor beginners! Geen geld!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17726
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17892
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461
Voor amper 4 tientjes ben je klaar
EDIT: En de condooms zijn weer goedkoper! 50 voor nog geen 3 euro. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17872
Ahquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:12 schreef Wunny het volgende:
[..]
Neuken is al me hobby, ik zocht een 2e.
Eerder voor poeders lijkt mij? Bij pillen heb je er niet zoveel aan om ze te wegen toch, dan weet je nog niks.quote:Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef mcwops het volgende:
waarom zijn er veel digitale weegschalen (scales) die worden aangeboden op DX? drugspillen
je kan het ook gebruiken om kogels te wegenquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:56 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Eerder voor poeders lijkt mij? Bij pillen heb je er niet zoveel aan om ze te wegen toch, dan weet je nog niks.
Iemand hier een antwoord op?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:57 schreef Kinderpooier het volgende:
Zijn die messen die je bij DX kan bestellen illegaal? heb er vorige week 2 besteld en een toetsenbord(Alle drie apart) en heb het toetsenbord al wel ontvangen. Of komt het omdat aangetekend een hogere prioriteit heeft?
bij mij worden de pakketjes die niet aangetekend zijn gewoon door de brievenbus gegooid, de aangetekende nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:35 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Iemand hier een antwoord op?
Ja, De messen zelfs 1 dag eerderquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
bij mij worden de pakketjes die niet aangetekend zijn gewoon door de brievenbus gegooid, de aangetekende niet
--edit--
oke daar heb je niks aan.
zijn ze verzonden ?
OMG!quote:Aanvankelijk dacht iedereen dat per 1 december het limiet 150 euro zou worden, maar het blijkt dat die ¤150 alleen voor de douanerechten zijn, je betaald nog wel BTW! Dus wel nog 6 of 19% BTW!
ik heb laatst een mes besteld, en gewoon netjes ontvangenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:35 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Iemand hier een antwoord op?
Wtf? Fix the link please, wat een schijtnieuwsgevingquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef neo2000 het volgende:
Heet nieuws van een betrouwbare bron ( [ afbeelding ] ):
[..]
OMG!Bewijs: http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P89_5962
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P89_5962quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wtf? Fix the link please, wat een schijtnieuwsgeving.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Edit: URL's te vaak copy/pasten vind Fok schijnbaar niet kewl. Net als snelheid. Heeft het forum ook niet.
GVD dit zuigtquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Edit: URL's te vaak copy/pasten vind Fok schijnbaar niet kewl. Net als snelheid. Heeft het forum ook niet.
Daar heb je toch niks aanquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
je kan het ook gebruiken om kogels te wegen
Als je het doosje kwijt bent en niet meer precies weet wat je in je handen hebt wel. Verkeerde lading erachter en er gaat een hoop mis als je de trekker overhaalt.quote:Op woensdag 19 november 2008 02:21 schreef JanusAnus het volgende:??[..]??Daar heb je toch niks aan??
jawel.quote:
Als het dingetjes zijn die <$15 per stuk zijn en niet te groot zou ik het opdelen, niet in de laatste plaats voor de douane maar ook omdat ze er anders een aangetekend pakketje van maken en dat is niet handig als je overdag werkt. Zo hebben ze van een order met een zaklampje en een zut o-ringen twee aangetekende pakketjes gemaakt, die zaklamp begrijp ik wel maar die ringen kunnen wmb gewoon door de brievenbus.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Andyy het volgende:
als je 1x veel dingen besteld he, wordt dat dan ook deels apart verzonden of kan ik beter meerdere malen bestellen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |