abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2008 @ 09:49:04 #1
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63095836

Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards (dit topic is gesloten, reageren niet mogelijk)
[DS] Flashcards #2 (dit topic is deel 2, en open, dus hier kan je reageren)

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:

LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 2.5%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] |

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  maandag 10 november 2008 @ 09:50:05 #2
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63095859
heb maar even een nieuwe aangemaakt.
vrijdag besteld, vandaag op packaging. ze zijn gelukkig weer op snelheid in Hongkong
pi_63095930
Hey, gasten! Ik zoek zoiets, iemand wat tegengekomen of een tip?

Ennuh, bedankt mcwops
pi_63096270
Ik wacht nog op HTC Touch Pro spul, maar dat wil niet zo vlotten
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_63096487
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:54 schreef Tarabass het volgende:
Hey, gasten! Ik zoek zoiets, iemand wat tegengekomen of een tip?

Ennuh, bedankt mcwops
Waarom vraag je dat aan gasten? Die kunnen je geen antwoord geven want die zijn niet geregistreerd en kunnen niet posten.
woef
pi_63096531
TVP!
Love is in the air!
  maandag 10 november 2008 @ 10:28:10 #7
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_63096550
Binnenkort gaat de bestelling voor de 'December-lichtfeest' versiering de deur uit!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 10 november 2008 @ 10:31:18 #8
206640 Beelzebufo
pi_63096607
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:25 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat aan gasten? Die kunnen je geen antwoord geven want die zijn niet geregistreerd en kunnen niet posten.
Als ik punten zou hebben bij DE, dan zou je er nu eentje krijgen.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 10 november 2008 @ 10:40:12 #9
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_63096775
bestelling
pi_63096909
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:50 schreef mcwops het volgende:
vrijdag besteld, vandaag op packaging. ze zijn gelukkig weer op snelheid in Hongkong
Zaterdag wat besteld bij FP en vannacht is ie op shipped gezet? Zijn ze echt zo snel bij FP of duurt het alsnog lang voordat het aankomt cq daadwerkelijk de deur uit gaat?
pi_63097373
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Zaterdag wat besteld bij FP en vannacht is ie op shipped gezet? Zijn ze echt zo snel bij FP of duurt het alsnog lang voordat het aankomt cq daadwerkelijk de deur uit gaat?
Bij mij was 't packaging en shipping ook heel snel, maar echt bijna 3 weken moeten wachten tot 't pakketje ook daadwerkelijk binnen was.
pi_63097638
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:25 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Omg! Leukste thuis

Je begrijpt me toch? Nouja, de geregistreerde gebruikers mogen ook reageren dan, voor deze keer
pi_63097737
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:08 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Bij mij was 't packaging en shipping ook heel snel, maar echt bijna 3 weken moeten wachten tot 't pakketje ook daadwerkelijk binnen was.
Ah okee, daar had ik al rekening mee gehouden maar ik hoop toch dat het wat sneller gaat.
Gaat om twee SD kaartjes dus dat moet niet al te moeilijk zijn.
pi_63097913
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  maandag 10 november 2008 @ 11:36:19 #15
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63097923
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:28 schreef Beelzebufo het volgende:
Binnenkort gaat de bestelling voor de 'December-lichtfeest' versiering de deur uit!
is dit een mat of is t eenl lang koord. (zoek zo'n mat namelijk)
pi_63098069
Deze is ook leuk: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12327

(wel een beetje klein, maar doet 't goed)
Love is in the air!
  maandag 10 november 2008 @ 12:06:16 #17
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_63098568
Ik zal ook even een TVP bestellen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  maandag 10 november 2008 @ 12:43:24 #18
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_63099326
bah die 2 gig micro sd kaartjes zijn uitverkocht
pi_63099328
Weet iemand of ze dit ook bij DX verkopen:
http://www.1dayfly.nl/index.asp
(kraan verlichting).
Lijkt me wel handig alleen ¤20 is een beetje overdreven.
  maandag 10 november 2008 @ 12:51:27 #20
136730 PiRANiA
pi_63099521
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
(kraan verlichting).
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.tap%20light . Denk het niet.
pi_63100184
Hi Ramon

Apologize for all the inconvenience caused to you.

We would replace a new item 471 for you, but it is not safe to ship it again without a tracking number.

So do you have any new orders beyond $15?

Then we can add replacement for you.

Thanks,
Vicky

ze zeggen dat het niet veilig is om een pakketje te sturen zonder tracking number ( komt omdat vorige pakketje ergens is kwijt geraakt ?) maar goed , Die tracking numbers werken toch niet hier in nl ?

iemand me dat nog even kan uitleggen zodat ik in een mailtje terug kan melden dat het tracking number systeem niet werkt omdat ....
  maandag 10 november 2008 @ 13:30:41 #22
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63100477
als je boven $15 besteld dan voeren ze wel een trackingnumber in. de postbode geeft je dan het pakketje en vraagt je om te tekenen. zo gaat dat bij mij
pi_63100566
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:18 schreef Downstar het volgende:
Hi Ramon

Apologize for all the inconvenience caused to you.

We would replace a new item 471 for you, but it is not safe to ship it again without a tracking number.

So do you have any new orders beyond $15?

Then we can add replacement for you.

Thanks,
Vicky

ze zeggen dat het niet veilig is om een pakketje te sturen zonder tracking number ( komt omdat vorige pakketje ergens is kwijt geraakt ?) maar goed , Die tracking numbers werken toch niet hier in nl ?

iemand me dat nog even kan uitleggen zodat ik in een mailtje terug kan melden dat het tracking number systeem niet werkt omdat ....
Als er een tracking nummer op zit wordt er bij mijn adres aangebeld en moet er getekend worden. Is er niemand thuis dan moet je het halen op het postkantoor met legitimatie. Zit het er niet op dan gaat het gewoon in de brievenbus (als het past) of wordt het afgegeven bij de buren.
woef
pi_63100583
Ik bestel een tvp
Volgende week een SATA>eSATA adaptertje kopen
pi_63100712
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:34 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Als er een tracking nummer op zit wordt er bij mijn adres aangebeld en moet er getekend worden. Is er niemand thuis dan moet je het halen op het postkantoor met legitimatie. Zit het er niet op dan gaat het gewoon in de brievenbus (als het past) of wordt het afgegeven bij de buren.
Oke dus met een tracking nummer hoor ik te tekenen, dat is mooi

want nu is mijn pakketje van 7 oktober( verzonden ) er nog niet :| ,

maja nu is het probleem dus weer dat ik meer dan 15 dollar moet uitgaan geven alleen omdat ik een replacement dan zal krijgen ? dus ze verplichten me als ware om meer dingen te gaan kopen tot aan 15 dollar zodat ze mijn pakketje sturen , ik probeer wel even wat te regelen met onze vicky haha
  maandag 10 november 2008 @ 13:59:47 #26
206640 Beelzebufo
pi_63101089
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:36 schreef mcwops het volgende:

[..]

is dit een mat of is t eenl lang koord. (zoek zo'n mat namelijk)
Dit is een lang koord. De matversie vind je [url=]hier[/url]
pi_63101253
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:59 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Dit is een lang koord. De matversie vind je [url=]hier[/url]
Waar?
  maandag 10 november 2008 @ 14:31:46 #28
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63101823
TerugVindPakketje
  maandag 10 november 2008 @ 14:34:48 #29
206640 Beelzebufo
pi_63101905
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:07 schreef Gutz het volgende:

[..]

Waar?

Pasta vergeten...

hier dus
pi_63102037
"ik-zit-nu-in-de-les"-tvp
  maandag 10 november 2008 @ 14:56:51 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63102565
"Pakketje-is-gepackaged-en-is-verzonden"-vp.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_63102620
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:34 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Pasta vergeten...

hier dus
Zouden ze die ook in 't wit hebben?

Ja, alleen van 1bij1m en zonne-energie... anders ook van die stroken.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16057

En ook 't normale net gevonden: /sku.8318
  maandag 10 november 2008 @ 15:06:25 #33
136730 PiRANiA
pi_63102806
Packaging
  maandag 10 november 2008 @ 15:48:26 #34
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63104188
het stikt er weer van de kerstspullen

een echt hong kong kerstboompje op je vensterbank dit jaar voor nog geen 3 eurie?
  maandag 10 november 2008 @ 16:33:05 #35
234261 SophieScholl
Ich habe es nicht gewusst
pi_63105435
Heb misschien meer gekocht dan jullie
Hate. War. Destruction
pi_63107391
Gisteren Bluetooth dongle besteld
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 10 november 2008 @ 18:01:19 #37
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_63107499
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:43 schreef luciferist het volgende:
bah die 2 gig micro sd kaartjes zijn uitverkocht
Wow dan heb ik geluk gehad, heb vorige week nl. een bestelling van 3 stuks geplaatst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noax op 10-11-2008 18:16:09 ]
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_63107652
even een tvp
Nog nooit wat bij DE besteld, miss nog wat leuks voor sinterklaas & kerst halen
  maandag 10 november 2008 @ 18:28:11 #39
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_63108105
Ffe tvptje
  maandag 10 november 2008 @ 19:07:39 #40
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63109130
Ik zit de hele tijd te denken wat is DE maar ze bedoelen DX
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 10 november 2008 @ 19:08:37 #41
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63109150
Ik vind het ook maar raar lezen
  maandag 10 november 2008 @ 19:43:29 #42
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_63110212
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
(kraan verlichting).
Ja, beetje wel he..?
Ik las hier op Fok dat ze kraanverloopjes met kleurenledjes lverkopen bij de action. M'n vriendin heeft er een meegenomen (2 euro.. ) maar heb nog niet kunnen zien of dit prul ook van kleur veranderd als de straal water warm is of koud is. Ik vrees het niet eik. Zal proberen vanaaf nog eens te kijken, laat het dan wel weten. Verandert ie niet van kleur, tsjah, 2 euro..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_63110587
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:43 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, beetje wel he..?
Ik las hier op Fok dat ze kraanverloopjes met kleurenledjes lverkopen bij de action. M'n vriendin heeft er een meegenomen (2 euro.. ) maar heb nog niet kunnen zien of dit prul ook van kleur veranderd als de straal water warm is of koud is. Ik vrees het niet eik. Zal proberen vanaaf nog eens te kijken, laat het dan wel weten. Verandert ie niet van kleur, tsjah, 2 euro..
Die dat 1dayfly heeft vandaag, die zijn van ThinkGeek. Alleen daar zijn ze nóg duurder geloof ik.
  maandag 10 november 2008 @ 20:00:22 #44
170462 Stinosss
pi_63110838
Kitsche dingen, die kraanlampjes .
pi_63113546
Is er ook een top10 met nuttige gadgets ?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 10 november 2008 @ 21:38:05 #46
170462 Stinosss
pi_63114280
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:38 schreef Stinosss het volgende:
http://www.dealextreme.com/products.dx/top.sellers

Nuttig alleen niet .
Holy shit, DSTT verkoopt beter dan sku.1888!
Ik heb nog nooit gezien dat er iets beter verkoopt dan 1888!

Elke handelaar koopt er 50 ofzo, na de laatste price drop, en sinterklaas en kerst in aantocht
  maandag 10 november 2008 @ 21:48:06 #48
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63114614
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Elke handelaar koopt er 50 ofzo, na de laatste price drop, en sinterklaas en kerst in aantocht
*ahum*
  maandag 10 november 2008 @ 22:02:30 #49
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63115137
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat heb je er aan 50 in een keer?
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_63115555
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:02 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wat heb je er aan 50 in een keer?
Kopen voor 9 dollar en verkopen voor 25 euro? Met kerst zijn die dingen gewild en niet te krijgen, dus als jij er dan 50 hebt kan je ze zo met 15-20 euro winst verkopen.
  maandag 10 november 2008 @ 22:18:14 #51
170462 Stinosss
pi_63115708
Net zoals de andere 500 hollanders
  maandag 10 november 2008 @ 22:31:21 #52
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63116178
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kopen voor 9 dollar en verkopen voor 25 euro? Met kerst zijn die dingen gewild en niet te krijgen, dus als jij er dan 50 hebt kan je ze zo met 15-20 euro winst verkopen.
We hebben het over http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 toch?
  maandag 10 november 2008 @ 22:37:31 #53
170462 Stinosss
pi_63116396
pi_63116793
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

We hebben het over http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 toch?
  maandag 10 november 2008 @ 22:55:05 #55
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63117061

Vaag hier goodnight guys..
  maandag 10 november 2008 @ 22:59:51 #56
170462 Stinosss
pi_63117227
Werd tijd he...
pi_63117619
Hm, vreemd, er wordt steeds gevraagd om creditcard gegevens, terwijl mijn paypal rekening gekoppeld is aan m'n bankrekening, iemand enig idee hoe ik dat oplos?

Overigens ziet het er erg leuk uit! Bizar goedkoop. Wat moet iemand overigens met magneetjes.....?

Ga zo even een lasertje bestellen.
pi_63118466
Ik heb zegge en schrijven een keer SKU1888 gedaan bij mijn bestelling. Ik zie er het nut niet zo van in.
Het heeft me nu toch al 20 dollarcent bespaart.
woef
pi_63118955
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:10 schreef henkjan90 het volgende:
Wat moet iemand overigens met magneetjes.....?

dinsdag 11 november 2008 @ 00:08:22 #60
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63119106
Ik heb geloof ik een beetje een zwak voor aanstekers. Ik had al een zooitje van die dingen met zo'n blauwe bloedhete vlam, maar ik zie dat ze ze nu ook hebben met onzichtbare vlam, dat is ook vet!
  dinsdag 11 november 2008 @ 00:18:15 #61
111172 Noax
pi_63119266
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef mstr het volgende:

[..]

*ahum*
Nooit een onderschepping meegemaakt met zulke aantallen?
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_63119479
tvp
Geen referral hier.
  dinsdag 11 november 2008 @ 07:53:50 #63
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63121305
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:10 schreef henkjan90 het volgende:
Hm, vreemd, er wordt steeds gevraagd om creditcard gegevens, terwijl mijn paypal rekening gekoppeld is aan m'n bankrekening, iemand enig idee hoe ik dat oplos?

Overigens ziet het er erg leuk uit! Bizar goedkoop. Wat moet iemand overigens met magneetjes.....?

Meestal is dat zo als je rood staat met PayPal
  dinsdag 11 november 2008 @ 08:43:18 #64
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63121727
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.209609

Had een aanvraag gedaan voor X-Mas mutsen + LEDs erin.. kreeg ik respond van staff dat ze gaan zoeken en dat ze ''nice'' zijn..
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:12:56 #65
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63122071
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:18 schreef Noax het volgende:

[..]

Nooit een onderschepping meegemaakt met zulke aantallen?
Ik doe altijd kleinere aantallen. Bestel er hooguit 5, je kan die kerel beter paar keer laten komen. Ipv een keer met heel veel.
pi_63123316
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 08:43 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.209609

Had een aanvraag gedaan voor X-Mas mutsen + LEDs erin.. kreeg ik respond van staff dat ze gaan zoeken en dat ze ''nice'' zijn..
Niceee

Btw focal:
Thanks for join in our drop shipping program, now you can make the drop shipping very easy and get 1.5% discount direct.
If you have any questions, please contact with this email, we'll try to provide the better service (quickly send and tracking number provide).

Krijg ik nu overal 1,5% korting op
pi_63125960
Straks ff een pakketje van het postkantoor afhalen.
Zit een 70mW Red laser module in voor mijn DIY laser
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:57:40 #68
177876 Maruna
pi_63126880
Zo, ik heb een true 30mW lasertje binnen geinig ding, kan niet wachten tot het donker is
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
pi_63128389
Ik bestel wel vaker wat bij dx maar nu staat de status al 7 dagen op waiting for supplier.
Meer mensen last van? Moet ik ze een email hierover sturen of nog maar even afwachten?
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_63128614
Hi Ramon,

Thanks for your reply!

If there is no new orders, could you accept to pay $1.7 for a tracking number?

Then we can send the item seperately for you with a tracking number.

Please contact us soon.

Yours,
Vicky :-)

Ze wouden me dus wel een replacement sturen maar dan moest er een tracking number bij ; dus de order zou meer als 15 dollar moeten zijn, maar nu hebben ze dus weten te regelen dat ik een tracking nummer krijg voor $1,70 , nette service
pi_63129923
Ik kreeg ongevraagd een (deel)betaling terug vandaag, item zal dan echt niet meer leverbaar zijn maar hij staat nog steeds op tijdelijk uitverkocht.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 november 2008 @ 15:26:32 #72
145146 Andyy
pi_63130606
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:25 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Niceee

Btw focal:
Thanks for join in our drop shipping program, now you can make the drop shipping very easy and get 1.5% discount direct.
If you have any questions, please contact with this email, we'll try to provide the better service (quickly send and tracking number provide).

Krijg ik nu overal 1,5% korting op
eigenlijk is dat meer voor handelaren, je verkoopt iets van ze voor een hogere prijs en laat hun het bezorgen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:05:16 #73
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63131783
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:57 schreef Maruna het volgende:
Zo, ik heb een true 30mW lasertje binnen geinig ding, kan niet wachten tot het donker is
Ik heb net mijn True 50mW binnen, kan niet wachten.. tot het donker is

[ Bericht 12% gewijzigd door Dionysiou op 11-11-2008 16:23:23 ]
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:50:06 #74
155557 divided
for rental use only
pi_63134532
mensen ervaring met fm transmitters van DX ?
ik zoek een makkelijke manier om draadloos signaal van me pc naar de stereo te krijgen, is dat nog een beetje kwaliteit als het gaat over een afstand van 8 meter (hemelsbreed) zonder noemenswaardige obstakels ?

dit ofzo
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3102
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.625
pi_63134649
Hello,

would you please send it back without tracking number abd drop the box, it maybe cost less.

If it still exceed 30% of the item, how about we refund part of the postage and take the rest as your store credit?

If you agree, please send it back and remember to take a photo on the receipt.

Best regards,
Evelyn

Wtf bedoelt ze nou? Zijn er goedkopere varianten van verzenden?
En anders storten ze een gedeelte terug en heb je een gedeelte als shoptegoed ofzo?

Ik snap niet waarom ze alles per se terug willen hebben is dit een standaard mailtje? anders zeg ik wel gewoon dat het niet goedkoper kan en dat ik dat tweede niet wil..
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:04:06 #76
170462 Stinosss
pi_63134870
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:55 schreef Daantke het volgende:
Hello,

would you please send it back without tracking number abd drop the box, it maybe cost less.

If it still exceed 30% of the item, how about we refund part of the postage and take the rest as your store credit?

If you agree, please send it back and remember to take a photo on the receipt.

Best regards,
Evelyn

Wtf bedoelt ze nou? Zijn er goedkopere varianten van verzenden?
En anders storten ze een gedeelte terug en heb je een gedeelte als shoptegoed ofzo?

Ik snap niet waarom ze alles per se terug willen hebben is dit een standaard mailtje? anders zeg ik wel gewoon dat het niet goedkoper kan en dat ik dat tweede niet wil..
Nee, het is geen standaard mailtje. Er zijn goedkopere varianten van verzending naast de aangetekende verzending, zoals normale priority post naar China (regular mail is anno 2008 niet meer mogelijk). En idd, wanneer de verzendkosten meer dan 30% van je item zijn krijg je een gedeelte van je shippingkosten terug en de rest als DX-tegoed.
Capiche?
pi_63135514
Dan doen we dat

En met die eerste zin bedoelt ze dus dat ik het zonder doosje terug kan sturen? Moet ik dan alles meesturen of is alleen de mp3speler genoeg? Er zitten natuurlijk ook oordopjes enzo bij

Sorry dat ik zo zeik maarja
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:39:11 #78
170462 Stinosss
pi_63135794
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:29 schreef Daantke het volgende:
Dan doen we dat

En met die eerste zin bedoelt ze dus dat ik het zonder doosje terug kan sturen? Moet ik dan alles meesturen of is alleen de mp3speler genoeg? Er zitten natuurlijk ook oordopjes enzo bij

Sorry dat ik zo zeik maarja
Alles terugsturen behalve de verpakking. Doosje dus niet. Oortjes en overige accessoires dus wel.
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:39:22 #79
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63135801
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik heb net mijn True 50mW binnen, kan niet wachten.. tot het donker is
knip
En, en, en??
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:01:48 #80
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63136453
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

En, en, en??
Hij is echt sterk!!
Maar de laser is niet gebundeld ik kijk even of ik een extra lens heb.. heb 'm niet laten vallen ofzo wel jammer, desnoods mail ik Jack wel even!
Zeker z'n geld waard hoor!
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:04:54 #81
170462 Stinosss
pi_63136536
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Hij is echt sterk!!
Maar de laser is niet gebundeld ik kijk even of ik een extra lens heb.. heb 'm niet laten vallen ofzo wel jammer, desnoods mail ik Jack wel even!
Zeker z'n geld waard hoor!
Is je bundel sterk divergerend? Elke laser van dx heeft om zijn dot wel wat vervuiling.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:07:23 #82
48067 neo2000
pi_63138649
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:50 schreef divided het volgende:
mensen ervaring met fm transmitters van DX ?
ik zoek een makkelijke manier om draadloos signaal van me pc naar de stereo te krijgen, is dat nog een beetje kwaliteit als het gaat over een afstand van 8 meter (hemelsbreed) zonder noemenswaardige obstakels ?

dit ofzo
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3102
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.625
Mjah, ik heb dus de eerste.. Op zich is de kwaliteit wel redelijk, maar een afstand van 8 meter zou ik niet proberen. Het is gewoon maar een zwak FM zendertje. Ter indicatie: als ik bij m'n auto weg loop, is na 4 meter het signaal ri. de autoradio hoorbaar verstoord.. En het blijft gewoon radiogolf, dus de kwaliteit is sowiezo ook niet om over naar huis te schijven. Als je bijvoorbeeld om je zender heen zou lopen, hebbie al kans dat het stoort. Dus al met al, je KAN het proberen voor het geld, maar ik zou er geen goed, helder geluid van verwachten.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_63139939
Ik wil even een betaalbare laser kopen.

Welke is nu echt redelijk geprijsd en erg goed?

Zeg zo'n 15a20 dollar.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:49:47 #84
170462 Stinosss
pi_63140129
Lees zelf dit topic en de vorig delen even door. Succes.

Dit is nou al zo vaak gevraagd. Zucht
pi_63140280
Had niet gezien dat er zoveel vorige delen waren, ga ik doen!
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:12:42 #86
155557 divided
for rental use only
pi_63140821
er staat op DX meerdere dock voor de ipod.
ik zoek een dock incl remote voor de iPod nano 2nd en 3rd Gen tegelijk

ik dacht aan deze
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8418

of deze
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12003

ik vind persoonlijk de eerste mooier, is het te vergelijken met de originele van apple van 40 euro.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:16:19 #87
170462 Stinosss
pi_63140940
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:12 schreef divided het volgende:
er staat op DX meerdere dock voor de ipod.
ik zoek een dock incl remote voor de iPod nano 2nd en 3rd Gen tegelijk

ik dacht aan deze
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8418

of deze
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12003

ik vind persoonlijk de eerste mooier, is het te vergelijken met de originele van apple van 40 euro.
Nee, totaal niet te vergelijken. Dat is echt rotzooi. Van dat goedkoop plastic. Zou een originele halen. Is het geld zeker waard.
pi_63141091
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:44 schreef henkjan90 het volgende:
Ik wil even een betaalbare laser kopen.

Welke is nu echt redelijk geprijsd en erg goed?

Zeg zo'n 15a20 dollar.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469

iets meer dan je 20 dollar , maar dan ben je zeker van een goede laser !

CHECK DE REVIEWS OOK MAAR EVEN!!

en zoek vervolgens eerst even in de topic's
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:07:01 #89
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63144855
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Is je bundel sterk divergerend? Elke laser van dx heeft om zijn dot wel wat vervuiling.
Opgelost, thanx.
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:16:16 #90
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63145158
Ik mocht m'n 200mW red laser inruilen ik zit te twijfelen tussen één van deze 2;

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17405
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15241

Which one should you choose?
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:19:03 #91
136730 PiRANiA
pi_63145255
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:16 schreef Dionysiou het volgende:
Ik mocht m'n 200mW red laser inruilen ik zit te twijfelen tussen één van deze 2;

Er staat te weinig info, vind je niet

Ik heb nu weer een bestelling gedaan ($30 ofzo), staat er: waiting for supplier
Iemand ervaring met hoe lang dat duurt?
  woensdag 12 november 2008 @ 07:15:26 #92
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63149451
Staat inderdaad erg weinig informatie...
pi_63149829
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:16 schreef Dionysiou het volgende:

De 2e, die vind ik namelijk mooier, die 1ste is zo, sja eigenlijk gewoon lelijk.
  woensdag 12 november 2008 @ 08:17:20 #94
48067 neo2000
pi_63149830
Weet nu niet zo goed wat ik hier van moet denken..

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17613

Wel leuk als je net een nieuwe auto hebt.. Dat iedere pauper tegenwoordig goedkoop aan spullen kan komen om je deur open te hengelen en je auto te jatten..
  woensdag 12 november 2008 @ 08:46:49 #95
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63150147
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:17 schreef neo2000 het volgende:

Wel leuk als je net een nieuwe auto hebt.. Dat iedere pauper tegenwoordig goedkoop aan spullen kan komen om je deur open te hengelen en je auto te jatten..
of nog erger: de pauper die denkt dat ie het kan en zo je auto beschadigd achterlaat. En pas na 10x doorheeft dat het niet lukt.
dat assortiment lock picks vind ik ook niet echt passen bij DX.
pi_63150292
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:17 schreef neo2000 het volgende:

Wel leuk als je net een nieuwe auto hebt.. Dat iedere pauper tegenwoordig goedkooper aan spullen kan komen om je deur open te hengelen en je auto te jatten..
Die spullen waren allang verkrijgbaar voordat DX er ook mee kwam, alsnog blijft lockpicking een kunst op zich die een gelegenheidsdief zich nooit eigen zal maken.
  woensdag 12 november 2008 @ 09:46:10 #97
206640 Beelzebufo
pi_63151152
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:46 schreef mcwops het volgende:

[..]

dat assortiment lock picks vind ik ook niet echt passen bij DX.
DIe discussie woedt ook op de DX forums. Maar vanuit het oogpunt van DX is het gewoon handel in spullen waar behoefte aan is. Ze overtreden (vermoedelijk) geen lokaal geldende wetten met de verkoop.
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:57 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Die spullen waren allang verkrijgbaar voordat DX er ook mee kwam, alsnog blijft lockpicking een kunst op zich die een gelegenheidsdief zich nooit eigen zal maken.
Deze dingen schijnen vrij makkelijk te werken.

[ Bericht 22% gewijzigd door Beelzebufo op 12-11-2008 09:54:27 ]
pi_63152621
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef Beelzebufo het volgende:
Deze dingen schijnen vrij makkelijk te werken.
Alsnog zullen noobs er voornamelijk sloten mee slopen ipv open krijgen.

Ik zie er niks verkeerds in dat DX die meuk verkoopt, het zijn imho gewoon gadgets en vroegah maakte je picks van een strip verenstaal, vijl en wat tape.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:16:26 #99
170462 Stinosss
pi_63160348
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Paar dagen vaak.
pi_63160386
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Heb ik dus ook al last van, wacht nu al 9 dagen
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_63161979
net me sinterklaasbestelling binnen ontbreken er 2 items
terwijl ze wel aangekruisd zijn op de achterkant van de enveloppe
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_63163128
Ik probeer iets te bestellen bij KD maar een inlognummer heb ik nooit gehad, een nieuw account kan ik niet aanmaken en ik kan ook geen oude accountnummer meer opvragen. Iemand die het wel gelukt is om hier iets te bestellen?
  woensdag 12 november 2008 @ 17:41:25 #103
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63164479
Yay, een pakketje is weer binnengekomen . Een MicroSD kaartje met readertje, daarnaast ook de AK-47-kogel-aansteker en een nieuwe gasbrander (heb toch maar een nieuwe besteld).

Damn, die nieuwe gasbrander is echt veel vetter, je kan de vlam nu aanpassen en hij voelt ook veel steviger aan . Het is sku.11868. Keukenrol staat na 0,5 seconde goed in de fik.
Die kogelaansteker is ook vet, ziet er erg cool uit, helaas een kleine vlam.
  woensdag 12 november 2008 @ 17:46:36 #104
155557 divided
for rental use only
pi_63164663
bij mij duurde waiting for supplier 8 dagen.
pi_63164941
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Yay, een pakketje is weer binnengekomen . Een MicroSD kaartje met readertje, daarnaast ook de AK-47-kogel-aansteker en een nieuwe gasbrander (heb toch maar een nieuwe besteld).

Damn, die nieuwe gasbrander is echt veel vetter, je kan de vlam nu aanpassen en hij voelt ook veel steviger aan . Het is sku.11868. Keukenrol staat na 0,5 seconde goed in de fik.
Die kogelaansteker is ook vet, ziet er erg cool uit, helaas een kleine vlam.
De vlam kan je hoger zetten hoor, het gat waar je gas in moet doen, zitten twee inkepingen aan de buitenste ring. Als je dat met een platte schroevendraaier draait kan je hem lager of hoger zetten. Pas wel op dat je hem niet te ver doet want dan komt er constant gas uit.
pi_63166176
Total points collected (historical): 33 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 29 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 3

Wanneer kun je je pending points gebruiken?
Nee.
pi_63167305
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:45 schreef Remake het volgende:
Total points collected (historical): 33 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 29 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 3

Wanneer kun je je pending points gebruiken?
Als ze (handmatig) door DX geactiveerd worden, circa 3 maanden na je order.
  woensdag 12 november 2008 @ 19:56:01 #108
48067 neo2000
pi_63168347
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:57 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ja, dat zal dan best wel.. Op Bride.ru zijn ook postorderbruiden te bestellen, maar ik zou toch ook raar staan te kijken als DX die opneemt in het assortiment. De messen e.d. tot daaraan toe, en zo'n hobby lock picking set ook, maar materiaal om, volgens mij, vrij gemakkelijk auto's mee te jatten.. Het lijkt mij overigens niet echt dat je dat echt als "hobby" hebt, in tegenstelling tot als beroep.
pi_63169733
http://focalprice.com/
Server Default page

If you see this page it means:
1. hosting for this domain is not configured
or
2. there's no such domain registered in Plesk
:S heb er nog een bestelling van ¤11 dus hopelijk is dit een foutje :p
pi_63170236
En weer een DX pakketje binnen! En redelijk snel ook, het heeft in totaal 8 dagen geduurd.

Het ging overigens om een PSP LCD schermpje en een PSP accu. Het batterijtje werkt prima en geen dooie pixel of kleurvlek te zien op het LCD schermpje, EdmondDantes is weer blij
Do your worst, for I will do mine..
pi_63171066
Iemand trouwens ervaring met de One Station lijkt me wel geinig voor ¤20 , in december wordt de invoer gedoe toch verhoogd naar ¤150 ofzo?
  woensdag 12 november 2008 @ 21:12:46 #112
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63171573
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:02 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand trouwens ervaring met de One Station lijkt me wel geinig voor ¤20 , in december wordt de invoer gedoe toch verhoogd naar ¤150 ofzo?
Ja voor de 999e keer ..:P
pi_63171634
Sku?

Ben wel benieuwd.
pi_63172152
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:12 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja voor de 999e keer ..:P
Dan wacht ik nog ff, strax gaan ze belasting rekenen voor die one station die 22,92 kost, net over het 22 limiet
  woensdag 12 november 2008 @ 21:37:25 #115
111172 Noax
pi_63172526
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:12 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik doe altijd kleinere aantallen. Bestel er hooguit 5, je kan die kerel beter paar keer laten komen. Ipv een keer met heel veel.
Zo is het maar net!

Afgelopen vrijdag werd mijn bestelling verzonden, nu al weer in huis, netjes.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_63172715
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef Wunny het volgende:
Sku?

Ben wel benieuwd.
Voor de Onestation?
sku.3690

pff me 4gb microsd op 1nov besteld 7 nov verstuurd maar is pas 11 nov uit Hong Kong verstuurd volgens me tracking nummer .

[ Bericht 13% gewijzigd door Kadooosh op 12-11-2008 21:48:21 ]
pi_63172798
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:26 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Dan wacht ik nog ff, strax gaan ze belasting rekenen voor die one station die 22,92 kost, net over het 22 limiet
Dit is ook al 1000 keer gezegd, de kans dat je extra moet betalen aan de douane is, als je met Air Mail koopt, zo goed als 0%l
pi_63172822
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:42 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Voor de Onestation?
sku.3690
En, wat is het, kan je er spelletjes voor downloaden ofzo?
Ik begrijp het niet helemaal xD
  woensdag 12 november 2008 @ 21:46:25 #119
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63172849
Ik ben echt super tevreden met m'n True 50mW Green Laser, waar voor je geld als je de 30mW leuk vind, is de 50mW True een must-have! Je bent zeker onder de indruk kan branden btw met SoShine 900mAh Batterys

En mijn FiiO ding ontvangen, alleen m'n iPod is gestolen kan dus niet testen :S
pi_63172920
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef neo2000 het volgende:
Ja, dat zal dan best wel.. Op Bride.ru zijn ook postorderbruiden te bestellen, maar ik zou toch ook raar staan te kijken als DX die opneemt in het assortiment. De messen e.d. tot daaraan toe, en zo'n hobby lock picking set ook, maar materiaal om, volgens mij, vrij gemakkelijk auto's mee te jatten.. Het lijkt mij overigens niet echt dat je dat echt als "hobby" hebt, in tegenstelling tot als beroep.
Nogmaals, al dat spul was hiervoor ook allang te koop en ik snap dat je nu enigzins verbaasd bent omdat DX het nu ook verkoopt en je er dus mee geconfronteerd wordt maar het is volkomen legaal en je moet nog steeds heel veel oefenen wil je een beetje slot kunnen picken.
Daarnaast is het wel degelijk een hobby ook al kun jij je daarbij niks voorstellen.
pi_63172993
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef Wunny het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.607
Om ouwe NES games te spelen .
Nostalgie toch
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dit is ook al 1000 keer gezegd, de kans dat je extra moet betalen aan de douane is, als je met Air Mail koopt, zo goed als 0%l
Ik weet ik weet maar alsnog het heeft geen haast ofzo, ach misschien bestel ik hem morgen wel alsnog
  woensdag 12 november 2008 @ 21:50:15 #122
48067 neo2000
pi_63173012
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef Wunny het volgende:

[..]

Er staat een video review bij de SKU, er staat in de eerste review te lezen: "Cheap way to play NES roms", laatste keer dat ik checkte werkte Google ook gewoon nog. Hoe lui kan je zijn?
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Nogmaals, al dat spul was hiervoor ook allang te koop en ik snap dat je nu enigzins verbaasd bent omdat DX het nu ook verkoopt en je er dus mee geconfronteerd wordt maar het is volkomen legaal en je moet nog steeds heel veel oefenen wil je een beetje slot kunnen picken.
Daarnaast is het wel degelijk een hobby ook al kun jij je daarbij niks voorstellen.
Vreemd, toen ik laatst bij de V&D vroeg om spullen om auto's mee open te breken kon men mij helaas niet helpen. Ik bedoel er meer mee te zeggen, een slot kan iedereen kopen om met een lockpick te forceren op z'n zolderkamertje. Met een auto werkt dit net iets anders. Juist daarom heb ik er mijn vraagtekens bij. Het zal voor sommigen best een sport zijn. Aan de andere kant, laatst las ik al iets over mensen die cosplayen als een sport zagen. Tsjah..

En ik lees ook nergens dat ik zeg dat het niet legaal is.. Echter, ik KAN mijzelf alleen indenken dat, mocht de politie ooit een inval bij je doen om wat voor reden dan ook, en je allemaal auto-openbreek-"sport" spullen binnen heb liggen, ze je toch wel even wat langer vast zullen houden allicht. Ondanks of het illegaal is of niet.

[ Bericht 24% gewijzigd door neo2000 op 12-11-2008 22:00:29 ]
pi_63173547
TVP

Haha, force me!
  woensdag 12 november 2008 @ 22:55:12 #124
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63176191
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

De vlam kan je hoger zetten hoor, het gat waar je gas in moet doen, zitten twee inkepingen aan de buitenste ring. Als je dat met een platte schroevendraaier draait kan je hem lager of hoger zetten. Pas wel op dat je hem niet te ver doet want dan komt er constant gas uit.
Ah cool, het werkt . Helaas werkt dat vuursteentje niet, want de vlam gaat nu alleen aan als ik met die andere brander hem aansteek. Nu werkt op zich de hele aansteker dus niet goed, en zal ik een RMA aan moeten vragen .
pi_63176554
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:50 schreef neo2000 het volgende:
Vreemd, toen ik laatst bij de V&D vroeg om spullen om auto's mee open te breken kon men mij helaas niet helpen. Ik bedoel er meer mee te zeggen, een slot kan iedereen kopen om met een lockpick te forceren op z'n zolderkamertje. Met een auto werkt dit net iets anders. Juist daarom heb ik er mijn vraagtekens bij. Het zal voor sommigen best een sport zijn. Aan de andere kant, laatst las ik al iets over mensen die cosplayen als een sport zagen. Tsjah..
Nope en bij het verzamelen van messen, aanschaffen van sportschietwapens en stuwraketten zal de muts bij de V&D, als je vraagt waar je deze kunt vinden, je ook glazig aankijken maar toch blijven het hobbies cq sporten.
quote:
En ik lees ook nergens dat ik zeg dat het niet legaal is.. Echter, ik KAN mijzelf alleen indenken dat, mocht de politie ooit een inval bij je doen om wat voor reden dan ook, en je allemaal auto-openbreek-"sport" spullen binnen heb liggen, ze je toch wel even wat langer vast zullen houden allicht. Ondanks of het illegaal is of niet.
Bovenstaande voorbeelden niet anders maar ik zie er toch echt niks slechts in. Sommigen hebben sportschietwapens in huis, anderen een collectie messen waar je u tegen zegt en weer anderen bouwen raketten in hun garage.
Bij mensen die 1 of meerdere van deze hobbies hebben is de kans op een inval nihil, over het algemeen weten ze prima waar ze mee bezig zijn en geven geen enkele aanleiding iemand daar anders over te laten denken.

Ik weet ook zeker dat er bij een autodief geen enkele lockpick gevonden zal worden bij een inval, eerst een deur openprutsen en daarna ook nog het contactslot? Dat moet echt hobby zijn, een echte dief wil zo snel mogelijk weg zijn en niet minutenlang geconcentreerd in een vreemde houding moeten zitten/liggen om een auto te jatten.
  donderdag 13 november 2008 @ 00:30:23 #126
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_63179143
Ik wil ook wat bestellen! Maar ik weet niet wat Maar ik wil een pakje uit China Iemand trouwens al uitgevogeld hoe ze eigenlijk alles gratis kunnen versturen? Zelfs als ik een pen van $2 koop wordt hij toch gratis bezorgd? Lijkt me niet echt uitkunnen...
pi_63179361
Ze hebben een deal met de HK Airmail dus dan gaat het makkelijk.
Nee.
pi_63182194
pakketje is gisteren afgeleverd na 3 dagen bestellen en 5 dagen verzenden , recordje dit keer.
pi_63185953
Dinsdag een kabeltje en dstt gekocht.
Totaal bedrag sinds mei: 92 dollar .. verslavend
pi_63187036
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:42 schreef Remake het volgende:
Ze hebben een deal met de HK Airmail dus dan gaat het makkelijk.
Mja vraag me toch af wat HK Airmail dan aan TNT betaald.. verzendkosten in NL ¤6,20..
pi_63187082
Een leuke real-shop in Nederland vind ik: de Action . Allemaal kleine dingetjes, lijkt wel een beetje op Dealextreme
Love is in the air!
  donderdag 13 november 2008 @ 12:25:47 #132
170462 Stinosss
pi_63187118
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:22 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Mja vraag me toch af wat HK Airmail dan aan TNT betaald.. verzendkosten in NL ¤6,20..
watnou, verzendkosten 6,20 euro??
  donderdag 13 november 2008 @ 13:18:44 #133
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_63188457
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:24 schreef Landgeld het volgende:
Een leuke real-shop in Nederland vind ik: de Action . Allemaal kleine dingetjes, lijkt wel een beetje op Dealextreme
Daar heb ik in een ver verleden gewerkt

Zelf even na een lange tijd weer iets besteld bij DX

PDA Pennen

12-pack pennen

PDA oplader

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_63190581
Voor iemand die een goede zaklamp zoekt:

Echt superfel en een hele mooie lichtstraal en maar 10 dollar
Klik

Klik
Deze ook bestelt, maar wat een kut ding en nog 6 euro duurder ook

[ Bericht 11% gewijzigd door tralalala op 13-11-2008 15:19:15 ]
pi_63191394
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef tralalala het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze ook bestelt, maar wat een kut ding en nog 6 euro duurder ook
als je mensen wat adviseert zet er dan ff de links bij vervolgens ;

voor de liefhebbers:

Lamp1:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13442

Lamp 2:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1995
pi_63191524
Net ¤1,40 betaald voor een Tracking number voor mijn replacement ,

alleen nu zie ik als replacement ; mijn oude replacement .. ( ik had gevraagd of ze in plaats van het oude product een ander product wouden opsturen) en niet mijn nieuwe replacement nog ,

heb t al wel even gemeld bij de Servicedesk van DX
pi_63192080
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:56 schreef Downstar het volgende:
Vergeten
pi_63193005
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef tralalala het volgende:

[ afbeelding ]

Mjah 3x AAA, geen modes en hij lijkt me ook verre van water resistant.
  FOK!fotograaf donderdag 13 november 2008 @ 16:43:16 #139
145146 Andyy
pi_63194816
sowieso zijn die lampen met die batterijen zo'n plastic ding niet echt betrouwbaar, kunnen snel stuk.
en geen baggerlamp van DX kan op tegen Fenix (die ze daar ook verkopen)
  donderdag 13 november 2008 @ 16:50:44 #140
170462 Stinosss
pi_63195017
Fenix heb er ook een . Heerlijk lampje.
Kan mijn maglite niet aan tippen.
pi_63195132
Ik heb zelf een C3 waar ik op zich best blij mee ben en heb nog een generic in bestelling staan die ik eventueel wil modden.
  donderdag 13 november 2008 @ 17:48:25 #142
170462 Stinosss
pi_63196473
Modden?
  donderdag 13 november 2008 @ 18:14:58 #143
48067 neo2000
pi_63197011
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:24 schreef Landgeld het volgende:
Ja, alleen zo weinig technische dingen die ze daar verkopen, meer huishoudelijk.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:51:56 #144
111172 Noax
pi_63203576
Quote RacerDKB:

'Waar zijn die Wiikey SD adapters voor eigenlijk? Ik heb sinds vandaag een Wii en wil er wel wat homebrew en backups mee spelen, maar DX verkoopt alleen die verouderde Wiikey geloof ik.'

Ik probeer ben het een beetje aan het uitzoeken, maar echt gelukkig word ik er niet van.
Je moet namelijk alle benodigde software zelf opzoeken, wat een sjit kwarwei.
Echt iedereen meldt dat je bepaalde software moet hebben, maar nergens een directe link te vinden.

Daarbij komt, dat veelal de Gecko boven de Wiikey adapter wordt aangeraden.

Het zou in elk geval een leuke aanvulling zijn wanneer je van plan bent met homebrew te gaan stoeien.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_63203811
Ik had voor m'n verjaardag (rond Sinterklaas) wat kadotips door willen geven voor visite, maar als er niet echt iets fatsoenlijks (voor mij) meer komt dan ben ik daar te laat mee

De afgelopen tijd voor mij niets nuttigs meer gekomen, dat ze maar gauw wat Touch Pro spul invoeren
pi_63203926
Homebrew werkt toch ook gewoon met sd kaart?....
Nee.
pi_63204289
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef Stinosss het volgende:

[..]

watnou, verzendkosten 6,20 euro??
Ik bedoel gewoon wij betalen hier 6,20 als we iets willen bezorgen in NL en krijgen in principe dezelfde service als die pakketjes die uit HongKong naar ons komen dus vraag me af wat hun aan TNT betalen...

Postbode moest 2x komen om mijn lampje van $1 te bezorgen, paste niet door de brievenbus
http://focalprice.com/Hand_Pressing_Flashlight_Torch_288.html
Ding is trouwens echt vel en werkt echt handig hij is een stuk groter dan je zou verwachten, voor die prijs zou ik het zo doen ik heb er nog een besteld .
pi_63204455
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ding is trouwens echt vel
Is hij ook fel, of niet?
  donderdag 13 november 2008 @ 22:12:10 #149
170462 Stinosss
pi_63204493
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon wij betalen hier 6,20 als we iets willen bezorgen in NL en krijgen in principe dezelfde service als die pakketjes die uit HongKong naar ons komen dus vraag me af wat hun aan TNT betalen...

Postbode moest 2x komen om mijn lampje van $1 te bezorgen, paste niet door de brievenbus
http://focalprice.com/Hand_Pressing_Flashlight_Torch_288.html
Ding is trouwens echt vel en werkt echt handig hij is een stuk groter dan je zou verwachten, voor die prijs zou ik het zo doen ik heb er nog een besteld .
Nou nee, je kan voor een euro al wat versturen naar de andere kant van de wereld hoor. Aangetekend is een ander verhaal.
  donderdag 13 november 2008 @ 22:14:13 #150
111172 Noax
pi_63204583
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef Remake het volgende:
Homebrew werkt toch ook gewoon met sd kaart?....
Klopt helemaal, maar ik zag deze 'variant' en wilde het es proberen, vandaar...
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_63205068
Het enige wat je er extra mee kunt is je games dumpen als iso naar SD via gecko
Nee.
pi_63205384
had ook even wat besteld :
1
2
3
4
vooral die RGB strips zijn geweldig
de rest ook dacht dat het allemaal bagger honkietonkie kwaliteit was maar dat valt me 100% mee
  donderdag 13 november 2008 @ 22:49:59 #153
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63206199
50mW True Green brand net zo goed als 200mW rood

Met goeie opgeladen batterijen nog wel beter, en de batterijen gaan minder snel leeg..
pi_63206767
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:48 schreef Stinosss het volgende:
Modden?
Sleufjes frezen, o-ringen erin, lens vervangen en permanent fixeren en hopen dat ie het houdt onder een paar bar (water)druk.
Eerst maar eens kijken hoe het er irl uit ziet, het lijkt op de plaatjes een geschikte kandidaat maar je weet het maar nooit.
pi_63206834
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Dionysiou het volgende:
50mW True Green brand net zo goed als 200mW rood
Lul niet man

Of je test niet goed, of je hebt een slechte 200mW rode, of je snapt niet hoe je je 200mW kan focussen

True 50mW green komt geeneens dichtbij de brandprestaties van de 200mW rood.
pi_63207609
Die 200mW is niet true dus ik betwijfel het.
ook als ik die reviews lees.
Nee.
  FOK!fotograaf vrijdag 14 november 2008 @ 00:30:55 #157
145146 Andyy
pi_63209363
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Sleufjes frezen, o-ringen erin, lens vervangen en permanent fixeren en hopen dat ie het houdt onder een paar bar (water)druk.
Eerst maar eens kijken hoe het er irl uit ziet, het lijkt op de plaatjes een geschikte kandidaat maar je weet het maar nooit.
zitten al O ringen in
  vrijdag 14 november 2008 @ 05:53:18 #158
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63211361
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Lul niet man

Of je test niet goed, of je hebt een slechte 200mW rode, of je snapt niet hoe je je 200mW kan focussen

True 50mW green komt geeneens dichtbij de brandprestaties van de 200mW rood.
Waarom lul ik nou?

Ik weet echt wel hoe ik moet focussen neem nou zo'n koekbakje van plastic (bruin) ik focus de 200mW goed en doe 'm aan ik doe ook de 50mW True aan en die groene is er echt als eerste door heen, ook met de ballonnen is de groene de eerste die hem ''popt''.
  vrijdag 14 november 2008 @ 07:32:15 #159
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_63211634
Oh ja even een sidenote:

Mocht je een laser hebben en op het ROC zitten.. hou er dan alsjeblief rekening mee dat lasers gevaarlijk zijn en dat ik je ga schoppen als je weer naar ons kantoorgebouw gaat schijnen
pi_63211657
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef Remake het volgende:
Het enige wat je er extra mee kunt is je games dumpen als iso naar SD via gecko
Heb je niets anders nodig dan dat om ze niet helemaal legaal te doen? Of moet je Wii daar ook omgebouwd voor zijn?

*kuch* mag via pm *kuch*
  vrijdag 14 november 2008 @ 07:54:41 #161
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63211728
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:32 schreef Maraca het volgende:
Oh ja even een sidenote:

Mocht je een laser hebben en op het ROC zitten.. hou er dan alsjeblief rekening mee dat lasers gevaarlijk zijn en dat ik je ga schoppen als je weer naar ons kantoorgebouw gaat schijnen
Haha, pas volgend jaar ROC A'dam
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:19:17 #162
170462 Stinosss
pi_63211857
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:32 schreef Remake het volgende:
Die 200mW is niet true dus ik betwijfel het.
ook als ik die reviews lees.
Ga je inlezen en geen onzin lullen hier.
pi_63212373
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef Andyy het volgende:

[..]

zitten al O ringen in
Extra o-ringen dan in ieder geval een constructie die niet zo lek is als een mandje en meer kan hebben dan alleen een beetje regen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:42:33 #164
170462 Stinosss
pi_63216549
Koop dan meteen een kwaliteits- lampje.
pi_63216905
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Stinosss het volgende:
Koop dan meteen een kwaliteits- lampje.
Dat had gekund maar dan is de fun eraf.
Die DX zooi leent zich uitstekend om te verbouwen dus waarom niet?
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:58:25 #166
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63220235
Vandaag zijn er ook condooms aan het assortiment toegevoegd

Ik heb overigens enkele dagen geleden weer wat zooi besteld (kabeltjes, adapters en een kvm-switch)
Don't let my username fool you...
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:01:42 #167
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63220306
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef Metalfreak het volgende:
Vandaag zijn er ook condooms aan het assortiment toegevoegd

Ik heb overigens enkele dagen geleden weer wat zooi besteld (kabeltjes, adapters en een kvm-switch)

Durex anyone?
pi_63220610
Ik las Fatale
Nee.
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:18:26 #169
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63220708
Dat zou het wel eens kunnen worden daarmee
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:19:12 #170
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63220730
Ik bestel wel ff een 50-pack condooms, voor die ¤2,50 heb je dan wel supergoede waterballonnen .
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:21:46 #171
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63220789
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik bestel wel ff een 50-pack condooms, voor die ¤2,50 heb je dan wel supergoede waterballonnen .
En dan wel vergelijken met een Durex
pi_63221356
Ik zat al op die condooms te wachten, VolumeRate verkoopt ze al tijden, DX moest gewoon nog volgen

Die dingen schijnen een goede klap te geven als je ze met je laser opblaast
pi_63221384
Stress test door DX

pi_63221613
Stress? stretch ?
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:54:18 #175
136730 PiRANiA
pi_63221658
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:44 schreef RacerDKB het volgende:
Stress test door DX

[ afbeelding ]
Het zijn pro's, dat zie je zo
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:04:51 #176
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63221968
Ik ga ook die 50 pack kopen, en dan laseren en beetje klooien op school..
Ach voor die kleine 4$ hoef je het niet te laten ;-)
pi_63221975
Ik vind het wel grappige zet van DX.
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:55:40 #178
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_63223253
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:05 schreef g0dz0r het volgende:
Ik vind het wel grappige zet van DX.
Ja, maar of het verstandig is Ik zou de kwaliteit dus echt niet vertrouwen
  FOK!fotograaf vrijdag 14 november 2008 @ 16:01:04 #179
145146 Andyy
pi_63223380
je vriendin is instant zwanger met die dingen _o-
en al die stress test foto's zijn hetzelfde
pi_63224829
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar of het verstandig is Ik zou de kwaliteit dus echt niet vertrouwen

Hoezo dat, je hebt in Nederland toch ook van die 10 voor 1 euro dingen?
En alsof Durex niet uit China komt.

Wie weet blijken ze wel heel goed te zijn Iemand zou het moeten testen.

Die zwangerschapstest, 10 voor $1.88, was eerst iedereen ook heel sceptisch over, had iemand een paar pakken gekocht, en gegeven aan zijn zus (die gynaecoloog is). Die heeft die dingen getest, en ze bleken 100% overeen te komen met de tests die ze normaal gebruiken, die kosten echt 15 euro per stuk ofzo.
Zie de test resultaten bij dat SKU's forum, en in een review geloof ik.
pi_63224844
Waar blijven de sextoys
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_63224910
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef mvc het volgende:
Waar blijven de sextoys
Zijn er al
pi_63224922
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef mvc het volgende:
Waar blijven de sextoys
Die zijn er al hoor
pi_63224981
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:58 schreef Daantke het volgende:

[..]

Zijn er al
hoe bevallen ze
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:03:33 #185
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_63225043
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hoezo dat, je hebt in Nederland toch ook van die 10 voor 1 euro dingen?
En alsof Durex niet uit China komt.

Wie weet blijken ze wel heel goed te zijn Iemand zou het moeten testen.

Die zwangerschapstest, 10 voor $1.88, was eerst iedereen ook heel sceptisch over, had iemand een paar pakken gekocht, en gegeven aan zijn zus (die gynaecoloog is). Die heeft die dingen getest, en ze bleken 100% overeen te komen met de tests die ze normaal gebruiken, die kosten echt 15 euro per stuk ofzo.
Zie de test resultaten bij dat SKU's forum, en in een review geloof ik.
Dikgedrukte: en die zou ik ook nooit kopen

Dat van die zwangerschapstest is dan wel weer positief, maar dat vind ik toch wat anders dan condooms. Als die (achteraf) niet goed blijken te zijn, nou ja .. jammer. Maar als een condoom achteraf niet goed blijkt te zijn

Ik pas

[ Bericht 1% gewijzigd door Maraca op 14-11-2008 18:01:29 ]
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:34:02 #186
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63226955
Ik gebruik de condooms zelf ook niet het is meer even voor de lol 50 voor 4$ is niks
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:37:31 #187
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63227027
En ik heb een vraagje om m'n 50mW True green laser zie je een hele cirkel van groen laserlicht erom heen, hoe kan ik de lens schoonmaken zodat het weg gaan?
pi_63227169
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:37 schreef Dionysiou het volgende:
En ik heb een vraagje om m'n 50mW True green laser zie je een hele cirkel van groen laserlicht erom heen, hoe kan ik de lens schoonmaken zodat het weg gaan?
Wattenstaafje in de alcohol (70% raad ik aan) dopen, niet zeiknat!, dan dat wattenstaafje in het gat bovenaan je laser steken, dan van boven naar beneden, 1 verticale veeg geven, dus niet 2 minuten lang poetsen ofzo, gewoon 1 veegje.
Dan ff met de droge kant van je wattenstaafje, en het zou weer netjes moeten zijn, zo niet, dan herhaal je het proces.
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:45:41 #189
170462 Stinosss
pi_63227187
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:34 schreef Dionysiou het volgende:
Ik gebruik de condooms zelf ook niet het is meer even voor de lol 50 voor 4$ is niks
Zeg zoiets niet hier
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:58:26 #190
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63227478
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:44 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wattenstaafje in de alcohol (70% raad ik aan) dopen, niet zeiknat!, dan dat wattenstaafje in het gat bovenaan je laser steken, dan van boven naar beneden, 1 verticale veeg geven, dus niet 2 minuten lang poetsen ofzo, gewoon 1 veegje.
Dan ff met de droge kant van je wattenstaafje, en het zou weer netjes moeten zijn, zo niet, dan herhaal je het proces.
Super bedankt, werk ook met 21% alcohol!
pi_63227989
Verstuurd DX ook dingen op zaterdag? Want mijn pakketje staat nu op packiging -> meestal volgende dag verzending.
  zaterdag 15 november 2008 @ 07:23:53 #192
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63238917
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:27:10 #193
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63240614
quote:
Zat er ook al naar te kijken, weet niet wat ik er van moet verwachten.
pi_63240994
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:27 schreef mstr het volgende:
weet niet wat ik er van moet verwachten.
Niks, dan kan het alleen maar meevallen.
pi_63248739
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17863

Galukkig zijn ze Electronically Testeo..
pi_63249045
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.1106

Whehe, nieuwe category, Naughty Gadgets
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:14:15 #197
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63249233
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:06 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.1106

Whehe, nieuwe category, Naughty Gadgets
Hehe
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:16:28 #198
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63249267
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:51 schreef KaaKaa2 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17863

Galukkig zijn ze Electronically Testeo..
- Product of China -- where locals rely on such products to avoid birth control penalties (the government legally enforces birth control and fines "overage")

Maar daar hebben ze op zich wel een punt.
pi_63253816
Ik heb nu een tracking nummer ; ik weet dat het niet werkt om te zien waar hij in nederland is maar het was toch wel mogelijk dat ik kon zien of hij China nou al had verlaten,

maar als ik op mijn trackingnumber klik ; kom ik gewoon op de HK post site ; en daar staat dat ik mijn nummer in moet voeren , doe ik dat .. dan krijg ik een melding dat mijn tracking number niet bestaat ..

hij is vandaag pas verstuurd ( geloof ik , kan ook gister zijn ) moet ik wachten, of is hij niet goed ?
  FOK!fotograaf zondag 16 november 2008 @ 01:03:16 #200
145146 Andyy
pi_63253965
ze blurren merknamen weg
pi_63254042
geen geld, die zwangerschaps testen, hier zijn ze rete duur
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63256963
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:54 schreef Downstar het volgende:
Ik heb nu een tracking nummer ; ik weet dat het niet werkt om te zien waar hij in nederland is maar het was toch wel mogelijk dat ik kon zien of hij China nou al had verlaten,

maar als ik op mijn trackingnumber klik ; kom ik gewoon op de HK post site ; en daar staat dat ik mijn nummer in moet voeren , doe ik dat .. dan krijg ik een melding dat mijn tracking number niet bestaat ..

hij is vandaag pas verstuurd ( geloof ik , kan ook gister zijn ) moet ik wachten, of is hij niet goed ?
Even wachten. DX heeft hem verstuurd naar het postkantoor. Als die hem hebben ingeboekt zie je hem.
woef
pi_63257283
Waarschijnlijk al langs gekomen maar post het alsnog:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5388
pi_63257373
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:30 schreef Kadooosh het volgende:
Waarschijnlijk al langs gekomen maar post het alsnog:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5388
Dat is inderdaad één van de eerste artikelen in de DX-reeks die voorbij kwam
  zondag 16 november 2008 @ 18:01:08 #205
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_63267987
junkiesietze dat kun je ook gewoon in zaken in Nederland kopen, Big Deal
Nee.
  zondag 16 november 2008 @ 18:14:12 #207
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_63268053
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:11 schreef Remake het volgende:
junkiesietze dat kun je ook gewoon in zaken in Nederland kopen, Big Deal
sorry

maar ik vind dat je tegenwoordig wel erg veel criminele shit kan kopen op DX... lockpics enzo.. hoort er eigenlijk niet thuis vind ik.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_63268873
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:14 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

sorry

maar ik vind dat je tegenwoordig wel erg veel criminele shit kan kopen op DX... lockpics enzo.. hoort er eigenlijk niet thuis vind ik.
sorry hoor, maar bij elke product kun je uiteindelijk wel denken wat voor crimineels je er mee zou kunnen
pi_63269276
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

sorry hoor, maar bij elke product kun je uiteindelijk wel denken wat voor crimineels je er mee zou kunnen
Lockpicks, oké, maar dingen als RFID kloon-apparaten, apapraten om ATM machines open te breken, en diverse gereedschappen om auto's te open maken, dat gaat toch net even te ver. Die dingen zijn geen ander nut voor, dan iets crimineels.
  zondag 16 november 2008 @ 19:08:40 #210
136730 PiRANiA
pi_63269300
Heeft iemand de lockpicks van DX?
Ik wil graag weten of ze een beetje kwaliteit zijn. Heb het verder nog nooit gedaan, iemand aanbevelingen voor een 'beginnerssetje'?
pi_63269406
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef PiRANiA het volgende:
iemand aanbevelingen voor een 'beginnerssetje'?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417
  zondag 16 november 2008 @ 19:13:43 #212
136730 PiRANiA
pi_63269434
quote:
Heb je ze zelf? Heb je zelf uitgevonden hoe ket werkt? Is het leuk?
pi_63269471
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Heb je ze zelf? Heb je zelf uitgevonden hoe ket werkt? Is het leuk?
Ik heb ze niet, maar ik vroeg het op DX forums welke voor newbs tof is, en die werd me aangeraden, dus die heb ik gekocht.

Uitvinden hoe het werkt kan denk ik het beste door wat sloten te kopen bij de slotenmaker, of Gamma ofzo, en dmv heel veel tutorials op YouTube/Google.

Je kan het jezelf wel aanleren, bij simpele sloten, schijnt het.
  zondag 16 november 2008 @ 19:20:07 #214
136730 PiRANiA
pi_63269595
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik heb ze niet, maar ik vroeg het op DX forums welke voor newbs tof is, en die werd me aangeraden, dus die heb ik gekocht.

Uitvinden hoe het werkt kan denk ik het beste door wat sloten te kopen bij de slotenmaker, of Gamma ofzo, en dmv heel veel tutorials op YouTube/Google.

Je kan het jezelf wel aanleren, bij simpele sloten, schijnt het.
Vet
Nou dan ga ik deze kopen denk ik.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17606
Dat is ook wel iets aparts
pi_63269790
Ik heb zo'n 5 dollar setje, erg leuk, het lukt me in ongeveer 2 minuten om een 6 cilinder slot open te maken.
Erg leuk om mee bezig te zijn!
Ik heb geen tutorial gebruikt, gewoon lopen wroeten enzo.
pi_63271482
Ik had vorige week zoiets gekocht http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381
stroom erop->flinke knal

Nu is de vraag. zal ik het terugsturen of niet?
pi_63271528
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:31 schreef athlonkmf het volgende:
Ik had vorige week zoiets gekocht http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381
stroom erop->flinke knal

Nu is de vraag. zal ik het terugsturen of niet?
Als hij stuk is wel. Uit nieuwsgierigheid, deed je hem zo in het stopcontact, of met een usb-kabeltje eraan?
  zondag 16 november 2008 @ 20:51:56 #218
48067 neo2000
pi_63272015
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Lockpicks, oké, maar dingen als RFID kloon-apparaten, apapraten om ATM machines open te breken, en diverse gereedschappen om auto's te open maken, dat gaat toch net even te ver. Die dingen zijn geen ander nut voor, dan iets crimineels.
God.. Had mij een paar dagen geleden bijgestaan bij m'n rant over auto openbreek-apparatuur, toen iemand hier beweerde dat het een sport is..
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef PiRANiA het volgende:
..iemand aanbevelingen voor een 'beginnerssletje'?
TMF chat?
pi_63272220
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Als hij stuk is wel. Uit nieuwsgierigheid, deed je hem zo in het stopcontact, of met een usb-kabeltje eraan?
Nee. uiteraard direct in het stopcontact. Ik ga niet direct gadgets er op aansluiten. Eerst testen natuurlijk.

Leuk, stroom van hele verdieping uitgesprongen
  zondag 16 november 2008 @ 22:35:52 #220
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63275108
Heeft iemand hier trouwens een WiFi-stickje of zo'n inbouw-kaartje gekocht van DealExtreme? Ik heb hier maar 1 internetkabel, en nu kan ik als ik online op mijn Xbox 360 ben niet ff wat op internet opzoeken, en die 15 dollar is ook haast niks.
Is het trouwens ook mogelijk om zo'n stickje bij een schoolcomputer in te doen, en dan een accespoint op te zetten?
pi_63275526
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:00 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Nee. uiteraard direct in het stopcontact. Ik ga niet direct gadgets er op aansluiten. Eerst testen natuurlijk.

Leuk, stroom van hele verdieping uitgesprongen
Nee ik bedoelde eigenlijk of je er een USB-kabel in had gedaan. Eerste keer dat ik die er in deed had ik namelijk wel een USB naar Mini- USB kabeltje erin gedaan, maar nog niet aan een gadget. Weet niet of het verschil maakt.
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een WiFi-stickje of zo'n inbouw-kaartje gekocht van DealExtreme? Ik heb hier maar 1 internetkabel, en nu kan ik als ik online op mijn Xbox 360 ben niet ff wat op internet opzoeken, en die 15 dollar is ook haast niks.
Is het trouwens ook mogelijk om zo'n stickje bij een schoolcomputer in te doen, en dan een accespoint op te zetten?
Kan je niet gewoon een router nemen? Of heb je al een router eerder in je huis ergens staan.
pi_63275602
quote:
wordt lastig op school denk ik aangezien je hem moet installeren. Meestal zijn de computers op school wel zo beveiligd dat je hier geen rechten toe hebt
  zondag 16 november 2008 @ 22:59:01 #223
48067 neo2000
pi_63275972
quote:
Als je een goedkope, goede wireless adapter wilt hebben die ook nog eens makkelijk aan te sluiten is en goed bereik heeft; look no further:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7517
En voor dat geld, tsjah.. Maar installeren wil je nogal eens niet lukken op een dichtgetimmerde computer schat ik zo..
  FOK!fotograaf zondag 16 november 2008 @ 23:00:25 #224
145146 Andyy
pi_63276030
binnenkort weer eens wat bestellen
kan de verleiding niet weerstaan
  zondag 16 november 2008 @ 23:01:51 #225
170462 Stinosss
pi_63276088
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef erik90 het volgende:

[..]

wordt lastig op school denk ik aangezien je hem moet installeren. Meestal zijn de computers op school wel zo beveiligd dat je hier geen rechten toe hebt
Wel om een driver te installeren dan ?
pi_63276344
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Als je een goedkope, goede wireless adapter wilt hebben die ook nog eens makkelijk aan te sluiten is en goed bereik heeft; look no further:
En voor dat geld, tsjah.. Maar installeren wil je nogal eens niet lukken op een dichtgetimmerde computer schat ik zo..
Item is temporarily sold out.

Vrije vertaling:

Dit product is uitverkocht en komt nooit meer terug. Nooit.
pi_63276816
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:51 schreef neo2000 het volgende:
God.. Had mij een paar dagen geleden bijgestaan bij m'n rant over auto openbreek-apparatuur, toen iemand hier beweerde dat het een sport is..
Dat was ik.
Goed dan jij je zin, autodieven gaan vanaf nu minutenlang naast een auto zitten om een slot open te peuren met een setje van DX en dat kunstje herhalen ze nog een keer om het ding te kunnen starten.
Bij de lease maatschappij waar ik heb gewerkt werden er nog ouderwets ruiten ingegooid, contactsloten gemold etc. maar dat is natuurlijk al een paar jaar geleden.

Het is een sport, of je dat nou leuk vind of niet.
  maandag 17 november 2008 @ 03:45:37 #228
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63280207
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:24 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dat was ik.
Goed dan jij je zin, autodieven gaan vanaf nu minutenlang naast een auto zitten om een slot open te peuren met een setje van DX en dat kunstje herhalen ze nog een keer om het ding te kunnen starten.
Bij de lease maatschappij waar ik heb gewerkt werden er nog ouderwets ruiten ingegooid, contactsloten gemold etc. maar dat is natuurlijk al een paar jaar geleden.

Zo'n slotending kan je kopen om sloten die je zelf koopt open te maken voor de lol. Maar je gaat echt geen auto's kopen om ze open te breken Dus zal je het bij andermans auto moeten doen en dat is verboden.
  maandag 17 november 2008 @ 07:47:58 #229
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63280703
quote:

[..]

Dat was ik.
Mijn auto is anders toch vrij professioneel gejat, geen glas te vinden, had beide sleutels nog. Toen ook eens gezocht en kon zo op internet zelfs een filmpje vinden hoe je vrij snel ongeveer elke Volkswagen of Audi open kon maken met zo'n lockpicking setje. Ik vermoed de lokale sloper van die diefstal (heeft meerdere redenen, politie geeft me (niet openlijk) gelijk maar kan niets bewijzen), die heeft genoeg auto's staan om te oefenen
pi_63281683
quote:
Op maandag 17 november 2008 03:45 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Zo'n slotending kan je kopen om sloten die je zelf koopt open te maken voor de lol. Maar je gaat echt geen auto's kopen om ze open te breken Dus zal je het bij andermans auto moeten doen en dat is verboden.
Waarom zou een autoslot onlosmakelijk met een auto verbonden zijn en een gewoon slot niet aan een deur oid?
Ook autosloten kun je los kopen.

Ik snap sowieso dat gemekker niet over die lockpicks, die dingen zijn al tientallen jaren te koop in Nederland ook in normale winkels. DX bied ze iets goedkoper aan maar dat is het enige verschil met het aanbod zoals het al bestond.
pi_63282098
quote:

[..]

Dat was ik.

Noem het dan een hobby vind het niet echt veel met een sport te maken hebben .
pi_63282442
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:45 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Noem het dan een hobby vind het niet echt veel met een sport te maken hebben .
Dat dacht ik van bijv. houthakken ook totdat ik Timbersports voorbij zag komen.
Hobby/sport, ik vind het beiden prima.
  maandag 17 november 2008 @ 12:29:38 #233
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63285518
iemand al opgevallen dat de click here for livechat-link heel snel rechtsboven in beeld komt en dan weer sneaky verdwijnt
http://www.dealextreme.com/accounts/summaries.dx
  maandag 17 november 2008 @ 12:58:13 #234
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63286240
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:29 schreef mcwops het volgende:
iemand al opgevallen dat de click here for livechat-link heel snel rechtsboven in beeld komt en dan weer sneaky verdwijnt
http://www.dealextreme.com/accounts/summaries.dx
Dan is de Live helpdesk offline
  maandag 17 november 2008 @ 13:03:33 #235
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63286387
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef mstr het volgende:

[..]

Dan is de Live helpdesk offline
dan zie ik m eigenlijk nooit online
pi_63286457
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:03 schreef mcwops het volgende:

[..]

dan zie ik m eigenlijk nooit online
Gek he, tijdverschil van 7 uur ? Dus als zij werken is het hier 2 uur 's nachts tot 11 uur 's ochtends.
  maandag 17 november 2008 @ 13:11:22 #237
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63286485
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Gek he, tijdverschil van 7 uur ? Dus als zij werken is het hier 2 uur 's nachts tot 11 uur 's ochtends.
Precies

Heb al een paar dagen niets meer besteld!
  maandag 17 november 2008 @ 14:25:31 #238
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63288469
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:06 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dat dacht ik van bijv. houthakken ook totdat ik Timbersports voorbij zag komen.
Hobby/sport, ik vind het beiden prima.
Houthakken een sport?
Lijk me meer werk/arbeid .
quote:
Valt opzich wel mee maar het feit dat er ¤5,50 verzendkosten bij komen maken het wel erg overpriced :p.

Wat duurt dat inpakken lang trouwens heb 4 pakketjes die al een hele dag op inpakken staan .

[ Bericht 20% gewijzigd door Kadooosh op 17-11-2008 14:37:19 ]
  maandag 17 november 2008 @ 15:29:32 #241
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63290095
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Helaas is die uitverkocht, maar ik heb ook liever zo'n klein inbouw-PCI-kaartje, of de vorm van een USB-stick. En RacerDKB, ik heb al wel een router, maar ik heb maar 1 kabel die via de zolder naar mijn kamer gaat voor internet, dus een WiFi-stickje zou dan wel handig zijn voor de momenten dat ik hem nodig heb.
pi_63291236
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef Kadooosh het volgende:
Houthakken een sport?
Lijk me meer werk/arbeid .
Ik verzin het niet he? http://sports.espn.go.com/outdoors/timbersports/index

Lockpicken is blijkbaar ook gewoon een serieuze sport: http://www.toool.nl
pi_63295962
http://extremedeals.nl/index.php
Die shit oordopjes voor 3x de prijs ,
Zelfs de website naam is gejat .
  maandag 17 november 2008 @ 19:06:01 #244
170462 Stinosss
pi_63296104
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ik verzin het niet he? http://sports.espn.go.com/outdoors/timbersports/index

Lockpicken is blijkbaar ook gewoon een serieuze sport: http://www.toool.nl
Komt er nog een achter.
pi_63296259
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13378

TROEP!!!!!! koop het niet!!!!! Het geeft nauwelijks licht, je ziet net een klein rood puntje op de muur...

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16422

nog grotere TROEP!!!! hier kun je NOOIT een slot mee openen!!!! de tool past namelijk in geen enkel slot dat ik geprobeerd heb, dus je kunt hem nooit gebruiken!!!
  maandag 17 november 2008 @ 19:13:12 #246
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63296334
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef JoPiDo het volgende:

TROEP!!!!!! koop het niet!!!!! Het geeft nauwelijks licht, je ziet net een klein rood puntje op de muur...

nog grotere TROEP!!!! hier kun je NOOIT een slot mee openen!!!! de tool past namelijk in geen enkel slot dat ik geprobeerd heb, dus je kunt hem nooit gebruiken!!!
Hahaha.

Weet jij wel hoe je moet lockpicken? Het is niet zomaar een kwestie van de sleutel omdraaien hè?
Whatever one can conceive, one can achieve.
pi_63296593
als de tool niet in het slot te krijgen is, omdat de tool te groot is, dan kun je er geen slot mee picken

tenzij je over magische krachten beschikt
  maandag 17 november 2008 @ 19:21:24 #248
170462 Stinosss
pi_63296615
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef JoPiDo het volgende:

Hoe heb je die laser aangesloten. Heb meer het idee dat het aan jou ligt...
pi_63296788
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:21 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Hoe heb je die laser aangesloten. Heb meer het idee dat het aan jou ligt...

op 4,5 volt met een regelbare voeding eerst had ik er een weerstand tussen zitten om het ding niet al te snel op te blazen, daarna heb ik die weggehaald maar zonder flitsend resultaat

als ik de voeding opendraai springt de laser kapot (bij ongeveer 5,5 volt)

geloof mij: die dingen zijn crap...
pi_63296792
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:09 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Vrije vertaling:

Dat is wel heel zwart-wit Het meeste wat op Sold-out staat komt inderdaad nooit meer terug, maar er zijn wel dingen die weer terug zijn gekomen. Ik meen dat de welbekende Subaru ook een tijdje op sold-out heeft gestaan..
pi_63300061
http://dealextreme.com/details.dx/sku.8418

Is dit iets om een iPhone op aantesluiten en vanuit het dock over een B&O set?
Werkt dat en hoe is de kwaliteit etc?
pi_63300550
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:18 schreef Wunny het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.8418

Is dit iets om een iPhone op aantesluiten en vanuit het dock over een B&O set?
Werkt dat en hoe is de kwaliteit etc?
Fits ALL Dockable iPods, including iPod nano and Video iPod
pi_63300670
Dus nee?
  maandag 17 november 2008 @ 21:45:45 #254
170462 Stinosss
pi_63300973
Kun je lezen?
  maandag 17 november 2008 @ 21:49:11 #255
48067 neo2000
pi_63301122
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:20 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Waarom zou een autoslot onlosmakelijk met een auto verbonden zijn en een gewoon slot niet aan een deur oid?
Ook autosloten kun je los kopen.
Ja, daar hebbie een punt. Maar hoe leg je deze dan uit..? Waar ik in eerste instantie ook naar linkte:
Zoals ik toen al zei, toch een beetje lastig om deze strip tussen je autodeur + ruit te duwen om vervolgens het slot open te hengelen op je zolderkamertje..
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:09 schreef RacerDKB het volgende:

[..]
Vrije vertaling:
Ha, in 95% van de producten op de site hebbie daar gelijk in.. maar, item was voor dat ik um bestelde ook sold out, en is later weer in stock gekomen. Dus ik houd hoop..
  maandag 17 november 2008 @ 21:52:59 #256
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63301241
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:37 schreef Wunny het volgende:
Dus nee?
de 1e review:
quote:
The biggest pro is that it works on my iPhone and my iPod Touch! I
  maandag 17 november 2008 @ 21:54:39 #257
170462 Stinosss
pi_63301290
quote:
Tried it with an ipod nano (2007) and works great! Awesome product for most ipods! Iphone 3g though, can't even get audio out!
  maandag 17 november 2008 @ 21:56:35 #258
136730 PiRANiA
pi_63301351
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:06 schreef Snakey het volgende:
RacerDKB, nou ja, je weet het wel. Ik zie je mail wel over 48 uur een week, na al je notes gelezen te hebben.
Zijn advies zijn we een weekje kwijt
  maandag 17 november 2008 @ 22:02:08 #259
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63301585
waarom zijn er veel digitale weegschalen (scales) die worden aangeboden op DX? drugs pillen
  maandag 17 november 2008 @ 22:12:34 #260
48067 neo2000
pi_63301956
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:56 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Zijn advies zijn we een weekje kwijt
Wederom.. Dude, als ik weer wat voor je moet posten..
pi_63305075
http://www.focalprice.com(...)ack_EX027B_2515.html

begrijp ik goed dat je hier een camera in een pen hebt???!!!!

dat is wel heel bruut namelijk...
pi_63305504
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:47 schreef JoPiDo het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ack_EX027B_2515.html

begrijp ik goed dat je hier een camera in een pen hebt???!!!!

dat is wel heel bruut namelijk...
Hij's iig goedkoper dan bij DX.... http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461
  dinsdag 18 november 2008 @ 07:57:18 #263
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_63307727
Er schijnt volgende de reviews wel een lampje op de pen te zitten. Kind of defeats the purpose
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:58:59 #264
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63309447
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:49 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, daar hebbie een punt. Maar hoe leg je deze dan uit..? Waar ik in eerste instantie ook naar linkte:
Zoals ik toen al zei, toch een beetje lastig om deze strip tussen je autodeur + ruit te duwen om vervolgens het slot open te hengelen op je zolderkamertje..
Waarom zou je zoiets alleen op een zolderkamertje kunnen doen? Ik weet bij mijn hobby-auto ook hoe ik die open kan krijgen met slechts een metalen liniaal... Kwestie van gewoon proberen.
pi_63314360
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef KaaKaa2 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17940
Voor de kinderen..
Zijn die niet illegaal in nl?
pi_63315823
Zijn die messen die je bij DX kan bestellen illegaal? heb er vorige week 2 besteld en een toetsenbord(Alle drie apart) en heb het toetsenbord al wel ontvangen. Of komt het omdat aangetekend een hogere prioriteit heeft?
pi_63315942
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef Kadooosh het volgende:
Wat duurt dat inpakken lang trouwens heb 4 pakketjes die al een hele dag op inpakken staan .
En nog zijn ze bezig .
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:14:26 #269
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_63318382
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef KaaKaa2 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17940
Voor de kinderen..
Zijn wel stoere dingen, heb alleen nu even geen geld.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17393

Of die

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2008 15:36:23 ]
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:56:11 #271
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63318904
Woot, die Sai's zijn best vet .
Ik heb mijn True 30mW Green laser ook ontvangen , erg vet ding, dat stipje gaat echt ommeunig ver . De straal is ook goed zichtbaar trouwens .
YAY!
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:59:01 #272
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_63318986
Skimmen voor beginners! Geen geld!

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17726
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17892
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461

Voor amper 4 tientjes ben je klaar

EDIT: En de condooms zijn weer goedkoper! 50 voor nog geen 3 euro. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17872

[ Bericht 9% gewijzigd door aaipod op 18-11-2008 16:05:10 ]
pi_63319172
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:59 schreef aaipod het volgende:
Skimmen voor beginners! Geen geld!

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17726
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17892
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461

Voor amper 4 tientjes ben je klaar

EDIT: En de condooms zijn weer goedkoper! 50 voor nog geen 3 euro. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17872

Ik zocht al een nieuwe hobby.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17728

Die is beter, kan je ook mee schrijven.
Helemaal top dit.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2008 16:07:37 ]
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:08:31 #274
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_63319240
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:05 schreef Wunny het volgende:

[..]

Ik zocht al een nieuwe hobby.

Neuken of skimmen?
pi_63319345
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef aaipod het volgende:

[..]

Neuken of skimmen?
Neuken is al me hobby, ik zocht een 2e.
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:13:53 #276
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_63319387
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:12 schreef Wunny het volgende:

[..]

Neuken is al me hobby, ik zocht een 2e.
Ah

Ik heb trouwens net dat cheape lockpick setje besteld.
pi_63319408
Je hebt een goede aankoop gedaan, is een leuk setje.
Ik heb hem zelf ook.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2008 16:15:06 ]
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:56:44 #278
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63322007
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef mcwops het volgende:
waarom zijn er veel digitale weegschalen (scales) die worden aangeboden op DX? drugs pillen
Eerder voor poeders lijkt mij? Bij pillen heb je er niet zoveel aan om ze te wegen toch, dan weet je nog niks.
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:02:20 #279
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63322134
Hmmm die magneetstrip-apparatuur brengt me wel op een idee..
Whatever one can conceive, one can achieve.
  FOK!fotograaf dinsdag 18 november 2008 @ 18:20:25 #280
145146 Andyy
pi_63322553
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:56 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Eerder voor poeders lijkt mij? Bij pillen heb je er niet zoveel aan om ze te wegen toch, dan weet je nog niks.
je kan het ook gebruiken om kogels te wegen
pi_63322904
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:57 schreef Kinderpooier het volgende:
Zijn die messen die je bij DX kan bestellen illegaal? heb er vorige week 2 besteld en een toetsenbord(Alle drie apart) en heb het toetsenbord al wel ontvangen. Of komt het omdat aangetekend een hogere prioriteit heeft?
Iemand hier een antwoord op?
  FOK!fotograaf dinsdag 18 november 2008 @ 18:36:03 #282
145146 Andyy
pi_63322944
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:35 schreef Kinderpooier het volgende:

[..]

bij mij worden de pakketjes die niet aangetekend zijn gewoon door de brievenbus gegooid, de aangetekende niet
--edit--
oke daar heb je niks aan.
zijn ze verzonden ?
pi_63323360
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef Andyy het volgende:

[..]

bij mij worden de pakketjes die niet aangetekend zijn gewoon door de brievenbus gegooid, de aangetekende niet
--edit--
oke daar heb je niks aan.
zijn ze verzonden ?
Ja, De messen zelfs 1 dag eerder
pi_63323529
Ik heb 'n mes ontvangen laatst, met wat andere spullen erbij in de envelop. Durf alleen niet meer te zeggen of 't ook op de omschrijving stond.
pi_63323988
Er staat zelfs op de achterkant van het toetsenbord dat het ook door vrouwen en kinderen gebruikt kan worden in gebrekkig engels
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:30:07 #286
48067 neo2000
pi_63324691
Heet nieuws van een betrouwbare bron ( ):
quote:
Aanvankelijk dacht iedereen dat per 1 december het limiet 150 euro zou worden, maar het blijkt dat die ¤150 alleen voor de douanerechten zijn, je betaald nog wel BTW! Dus wel nog 6 of 19% BTW!
OMG! Bewijs: http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P89_5962

Edit: URL's te vaak copy/pasten vind Fok schijnbaar niet kewl. Net als snelheid. Heeft het forum ook niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door neo2000 op 18-11-2008 20:09:34 ]
pi_63324878
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:35 schreef Kinderpooier het volgende:

[..]

ik heb laatst een mes besteld, en gewoon netjes ontvangen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:40:24 #288
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63325048
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef neo2000 het volgende:
Heet nieuws van een betrouwbare bron ( [ afbeelding ] ):
[..]

Wtf? Fix the link please, wat een schijtnieuwsgeving .
pi_63325141
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wtf? Fix the link please, wat een schijtnieuwsgeving .
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P89_5962
pi_63326973
quote:
[..]

Edit: URL's te vaak copy/pasten vind Fok schijnbaar niet kewl. Net als snelheid. Heeft het forum ook niet.

het is exact hetzelfde als vóór 1 december: http://www.douane.nl/part(...)en-05.html#P162_8602
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:41:24 #291
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_63329170
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17643

"- Can be used for the repair of ATM Machine."

In de categorie Hobbies & Toys - Lock Picks & Tools

pi_63329865
quote:
[..]

GVD dit zuigt .
Fucking gierige staat en dan ondertussen wel al die spaarrekening vergoeden ...
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:10:07 #293
170462 Stinosss
pi_63330301
Heb vrij weinig met invoerrechten/invoerbelasting te maken gehad. Laat regelmatig spullen uit Azie met FedEx verzenden en nog nooit een boete gehad.
  woensdag 19 november 2008 @ 02:21:05 #294
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63335704
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:20 schreef Andyy het volgende:

[..]

je kan het ook gebruiken om kogels te wegen
Daar heb je toch niks aan ?
pi_63338355
quote:
Op woensdag 19 november 2008 02:21 schreef JanusAnus het volgende:??[..]??Daar heb je toch niks aan ??
Als je het doosje kwijt bent en niet meer precies weet wat je in je handen hebt wel. Verkeerde lading erachter en er gaat een hoop mis als je de trekker overhaalt. Kleine kans dat dit een ervaren herlader overkomt maar goed.
  FOK!fotograaf woensdag 19 november 2008 @ 10:15:26 #296
145146 Andyy
pi_63338701
quote:
Op woensdag 19 november 2008 02:21 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Daar heb je toch niks aan ?
jawel.
kogelkoppen kunnen verschillende gewichten hebben en je kan ze op gewicht sorteren zodat je groepjes niet groter worden door de gewichtsverschil.
en inderdaad ook de lading, als je te veel kruit gebruikt...
  FOK!fotograaf woensdag 19 november 2008 @ 10:46:48 #297
145146 Andyy
pi_63339447
als je 1x veel dingen besteld he, wordt dat dan ook deels apart verzonden of kan ik beter meerdere malen bestellen ?
pi_63339578
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Andyy het volgende:
als je 1x veel dingen besteld he, wordt dat dan ook deels apart verzonden of kan ik beter meerdere malen bestellen ?
Als het dingetjes zijn die <$15 per stuk zijn en niet te groot zou ik het opdelen, niet in de laatste plaats voor de douane maar ook omdat ze er anders een aangetekend pakketje van maken en dat is niet handig als je overdag werkt. Zo hebben ze van een order met een zaklampje en een zut o-ringen twee aangetekende pakketjes gemaakt, die zaklamp begrijp ik wel maar die ringen kunnen wmb gewoon door de brievenbus.
  woensdag 19 november 2008 @ 11:04:18 #299
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_63339905
Die ninja shit is leip!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 19 november 2008 @ 12:10:46 #300
177876 Maruna
pi_63341686
zo, ook weer lasertjes extra besteld, en USB poort. Dit is niet goed voor m'n bankrekening...
  woensdag 19 november 2008 @ 12:13:39 #301
177876 Maruna
pi_63341772
Dan zal ik hem ook even vol maken NEXT!

edit:
game on: DealExtreme ervaringentopic #26: Au m'n bankrekening!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')