Mja vraag me toch af wat HK Airmail dan aan TNT betaald.. verzendkosten in NL ¤6,20..quote:Op donderdag 13 november 2008 00:42 schreef Remake het volgende:
Ze hebben een deal met de HK Airmail dus dan gaat het makkelijk.
watnou, verzendkosten 6,20 euro??quote:Op donderdag 13 november 2008 12:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja vraag me toch af wat HK Airmail dan aan TNT betaald.. verzendkosten in NL ¤6,20..
Daar heb ik in een ver verleden gewerktquote:Op donderdag 13 november 2008 12:24 schreef Landgeld het volgende:
Een leuke real-shop in Nederland vind ik: de Action . Allemaal kleine dingetjes, lijkt wel een beetje op Dealextreme
als je mensen wat adviseert zet er dan ff de links bij vervolgens ;quote:Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef tralalala het volgende:
Voor iemand die een goede zaklamp zoekt:
[ afbeelding ]
Echt superfel en een hele mooie lichtstraal en maar 10 dollar![]()
[ afbeelding ]
Deze ook bestelt, maar wat een kut ding en nog 6 euro duurder ook
Mjah 3x AAA, geen modes en hij lijkt me ook verre van water resistant.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef tralalala het volgende:
Voor iemand die een goede zaklamp zoekt:
[ afbeelding ]
Echt superfel en een hele mooie lichtstraal en maar 10 dollar![]()
Ja, alleen zo weinig technische dingen die ze daar verkopen, meer huishoudelijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:24 schreef Landgeld het volgende:
Een leuke real-shop in Nederland vind ik: de Action . Allemaal kleine dingetjes, lijkt wel een beetje op Dealextreme
Ik bedoel gewoon wij betalen hier 6,20 als we iets willen bezorgen in NL en krijgen in principe dezelfde service als die pakketjes die uit HongKong naar ons komen dus vraag me af wat hun aan TNT betalen...quote:Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef Stinosss het volgende:
[..]
watnou, verzendkosten 6,20 euro??
Nou nee, je kan voor een euro al wat versturen naar de andere kant van de wereld hoor. Aangetekend is een ander verhaal.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon wij betalen hier 6,20 als we iets willen bezorgen in NL en krijgen in principe dezelfde service als die pakketjes die uit HongKong naar ons komen dus vraag me af wat hun aan TNT betalen...
Postbode moest 2x komen om mijn lampje van $1 te bezorgen, paste niet door de brievenbus![]()
http://focalprice.com/Hand_Pressing_Flashlight_Torch_288.html
Ding is trouwens echt vel en werkt echt handig hij is een stuk groter dan je zou verwachten, voor die prijs zou ik het zo doenik heb er nog een besteld
.
Klopt helemaal, maar ik zag deze 'variant' en wilde het es proberen, vandaar...quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef Remake het volgende:
Homebrew werkt toch ook gewoon met sd kaart?....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |