De vlam kan je hoger zetten hoor, het gat waar je gas in moet doen, zitten twee inkepingen aan de buitenste ring. Als je dat met een platte schroevendraaier draait kan je hem lager of hoger zetten. Pas wel op dat je hem niet te ver doet want dan komt er constant gas uit.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Yay, een pakketje is weer binnengekomen. Een MicroSD kaartje met readertje, daarnaast ook de AK-47-kogel-aansteker en een nieuwe gasbrander (heb toch maar een nieuwe besteld).
Damn, die nieuwe gasbrander is echt veel vetter, je kan de vlam nu aanpassen en hij voelt ook veel steviger aan. Het is sku.11868. Keukenrol staat na 0,5 seconde goed in de fik.
Die kogelaansteker is ook vet, ziet er erg cool uit, helaas een kleine vlam.
Als ze (handmatig) door DX geactiveerd worden, circa 3 maanden na je order.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:45 schreef Remake het volgende:
Total points collected (historical): 33 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 29 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 3
Wanneer kun je je pending points gebruiken?
Ja, dat zal dan best wel.. Op Bride.ru zijn ook postorderbruiden te bestellen, maar ik zou toch ook raar staan te kijken als DX die opneemt in het assortiment. De messen e.d. tot daaraan toe, en zo'n hobby lock picking set ook, maar materiaal om, volgens mij, vrij gemakkelijk auto's mee te jatten..quote:Op woensdag 12 november 2008 08:57 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die spullen waren allang verkrijgbaar voordat DX er ook mee kwam, alsnog blijft lockpicking een kunst op zich die een gelegenheidsdief zich nooit eigen zal maken.
Ja voor de 999e keer ..:Pquote:Op woensdag 12 november 2008 21:02 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand trouwens ervaring met de One Station lijkt me wel geinig voor ¤20, in december wordt de invoer gedoe toch verhoogd naar ¤150 ofzo?
Dan wacht ik nog ff, strax gaan ze belasting rekenen voor die one station die 22,92 kost, net over het 22 limietquote:
Zo is het maar net!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe altijd kleinere aantallen. Bestel er hooguit 5, je kan die kerel beter paar keer laten komen. Ipv een keer met heel veel.
Voor de Onestation?quote:
Dit is ook al 1000 keer gezegd, de kans dat je extra moet betalen aan de douane is, als je met Air Mail koopt, zo goed als 0%lquote:Op woensdag 12 november 2008 21:26 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog ff, strax gaan ze belasting rekenen voor die one station die 22,92 kost, net over het 22 limiet
Nogmaals, al dat spul was hiervoor ook allang te koop en ik snap dat je nu enigzins verbaasd bent omdat DX het nu ook verkoopt en je er dus mee geconfronteerd wordt maar het is volkomen legaal en je moet nog steeds heel veel oefenen wil je een beetje slot kunnen picken.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef neo2000 het volgende:
Ja, dat zal dan best wel.. Op Bride.ru zijn ook postorderbruiden te bestellen, maar ik zou toch ook raar staan te kijken als DX die opneemt in het assortiment. De messen e.d. tot daaraan toe, en zo'n hobby lock picking set ook, maar materiaal om, volgens mij, vrij gemakkelijk auto's mee te jatten..Het lijkt mij overigens niet echt dat je dat echt als "hobby" hebt, in tegenstelling tot als beroep.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.607quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef Wunny het volgende:
[..]
En, wat is het, kan je er spelletjes voor downloaden ofzo?
Ik begrijp het niet helemaal xD
Ik weet ik weet maar alsnog het heeft geen haast ofzo, ach misschien bestel ik hem morgen wel alsnogquote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit is ook al 1000 keer gezegd, de kans dat je extra moet betalen aan de douane is, als je met Air Mail koopt, zo goed als 0%l
Er staat een video review bij de SKU, er staat in de eerste review te lezen: "Cheap way to play NES roms", laatste keer dat ik checkte werkte Google ook gewoon nog. Hoe lui kan je zijn?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef Wunny het volgende:
[..]
En, wat is het, kan je er spelletjes voor downloaden ofzo?
Ik begrijp het niet helemaal xD
Vreemd, toen ik laatst bij de V&D vroeg om spullen om auto's mee open te breken kon men mij helaas niet helpen. Ik bedoel er meer mee te zeggen, een slot kan iedereen kopen om met een lockpick te forceren op z'n zolderkamertje. Met een auto werkt dit net iets anders. Juist daarom heb ik er mijn vraagtekens bij. Het zal voor sommigen best een sport zijn. Aan de andere kant, laatst las ik al iets over mensen die cosplayen als een sport zagen. Tsjah..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Nogmaals, al dat spul was hiervoor ook allang te koop en ik snap dat je nu enigzins verbaasd bent omdat DX het nu ook verkoopt en je er dus mee geconfronteerd wordt maar het is volkomen legaal en je moet nog steeds heel veel oefenen wil je een beetje slot kunnen picken.![]()
Daarnaast is het wel degelijk een hobby ook al kun jij je daarbij niks voorstellen.
Ah cool, het werktquote:Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De vlam kan je hoger zetten hoor, het gat waar je gas in moet doen, zitten twee inkepingen aan de buitenste ring. Als je dat met een platte schroevendraaier draait kan je hem lager of hoger zetten. Pas wel op dat je hem niet te ver doet want dan komt er constant gas uit.
Nope en bij het verzamelen van messen, aanschaffen van sportschietwapens en stuwraketten zal de muts bij de V&D, als je vraagt waar je deze kunt vinden, je ook glazig aankijken maar toch blijven het hobbies cq sporten.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:50 schreef neo2000 het volgende:
Vreemd, toen ik laatst bij de V&D vroeg om spullen om auto's mee open te breken kon men mij helaas niet helpen. Ik bedoel er meer mee te zeggen, een slot kan iedereen kopen om met een lockpick te forceren op z'n zolderkamertje. Met een auto werkt dit net iets anders. Juist daarom heb ik er mijn vraagtekens bij. Het zal voor sommigen best een sport zijn. Aan de andere kant, laatst las ik al iets over mensen die cosplayen als een sport zagen. Tsjah..
Bovenstaande voorbeelden niet anders maar ik zie er toch echt niks slechts in. Sommigen hebben sportschietwapens in huis, anderen een collectie messen waar je u tegen zegt en weer anderen bouwen raketten in hun garage.quote:En ik lees ook nergens dat ik zeg dat het niet legaal is.. Echter, ik KAN mijzelf alleen indenken dat, mocht de politie ooit een inval bij je doen om wat voor reden dan ook, en je allemaal auto-openbreek-"sport" spullen binnen heb liggen, ze je toch wel even wat langer vast zullen houden allicht. Ondanks of het illegaal is of niet.
Mja vraag me toch af wat HK Airmail dan aan TNT betaald.. verzendkosten in NL ¤6,20..quote:Op donderdag 13 november 2008 00:42 schreef Remake het volgende:
Ze hebben een deal met de HK Airmail dus dan gaat het makkelijk.
watnou, verzendkosten 6,20 euro??quote:Op donderdag 13 november 2008 12:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja vraag me toch af wat HK Airmail dan aan TNT betaald.. verzendkosten in NL ¤6,20..
Daar heb ik in een ver verleden gewerktquote:Op donderdag 13 november 2008 12:24 schreef Landgeld het volgende:
Een leuke real-shop in Nederland vind ik: de Action . Allemaal kleine dingetjes, lijkt wel een beetje op Dealextreme
als je mensen wat adviseert zet er dan ff de links bij vervolgens ;quote:Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef tralalala het volgende:
Voor iemand die een goede zaklamp zoekt:
[ afbeelding ]
Echt superfel en een hele mooie lichtstraal en maar 10 dollar![]()
[ afbeelding ]
Deze ook bestelt, maar wat een kut ding en nog 6 euro duurder ook
Mjah 3x AAA, geen modes en hij lijkt me ook verre van water resistant.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef tralalala het volgende:
Voor iemand die een goede zaklamp zoekt:
[ afbeelding ]
Echt superfel en een hele mooie lichtstraal en maar 10 dollar![]()
Ja, alleen zo weinig technische dingen die ze daar verkopen, meer huishoudelijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:24 schreef Landgeld het volgende:
Een leuke real-shop in Nederland vind ik: de Action . Allemaal kleine dingetjes, lijkt wel een beetje op Dealextreme
Ik bedoel gewoon wij betalen hier 6,20 als we iets willen bezorgen in NL en krijgen in principe dezelfde service als die pakketjes die uit HongKong naar ons komen dus vraag me af wat hun aan TNT betalen...quote:Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef Stinosss het volgende:
[..]
watnou, verzendkosten 6,20 euro??
Nou nee, je kan voor een euro al wat versturen naar de andere kant van de wereld hoor. Aangetekend is een ander verhaal.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon wij betalen hier 6,20 als we iets willen bezorgen in NL en krijgen in principe dezelfde service als die pakketjes die uit HongKong naar ons komen dus vraag me af wat hun aan TNT betalen...
Postbode moest 2x komen om mijn lampje van $1 te bezorgen, paste niet door de brievenbus![]()
http://focalprice.com/Hand_Pressing_Flashlight_Torch_288.html
Ding is trouwens echt vel en werkt echt handig hij is een stuk groter dan je zou verwachten, voor die prijs zou ik het zo doenik heb er nog een besteld
.
Klopt helemaal, maar ik zag deze 'variant' en wilde het es proberen, vandaar...quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef Remake het volgende:
Homebrew werkt toch ook gewoon met sd kaart?....
Sleufjes frezen, o-ringen erin, lens vervangen en permanent fixeren en hopen dat ie het houdt onder een paar bar (water)druk.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:48 schreef Stinosss het volgende:
Modden?
Lul niet manquote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Dionysiou het volgende:
50mW True Green brand net zo goed als 200mW rood
zitten al O ringen inquote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Sleufjes frezen, o-ringen erin, lens vervangen en permanent fixeren en hopen dat ie het houdt onder een paar bar (water)druk.![]()
Eerst maar eens kijken hoe het er irl uit ziet, het lijkt op de plaatjes een geschikte kandidaat maar je weet het maar nooit.
Waarom lul ik nou?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lul niet man
Of je test niet goed, of je hebt een slechte 200mW rode, of je snapt niet hoe je je 200mW kan focussen
True 50mW green komt geeneens dichtbij de brandprestaties van de 200mW rood.
Heb je niets anders nodig dan dat om ze niet helemaal legaal te doen? Of moet je Wii daar ook omgebouwd voor zijn?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef Remake het volgende:
Het enige wat je er extra mee kunt is je games dumpen als iso naar SD via gecko
Haha, pas volgend jaar ROC A'damquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:32 schreef Maraca het volgende:
Oh ja even een sidenote:
Mocht je een laser hebben en op het ROC zitten.. hou er dan alsjeblief rekening mee dat lasers gevaarlijk zijn en dat ik je ga schoppen als je weer naar ons kantoorgebouw gaat schijnen
Ga je inlezen en geen onzin lullen hier.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:32 schreef Remake het volgende:
Die 200mW is niet true dus ik betwijfel het.
ook als ik die reviews lees.
Extra o-ringen danquote:
Dat had gekund maar dan is de fun eraf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Stinosss het volgende:
Koop dan meteen een kwaliteits- lampje.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef Metalfreak het volgende:
Vandaag zijn er ook condooms aan het assortiment toegevoegd
Ik heb overigens enkele dagen geleden weer wat zooi besteld (kabeltjes, adapters en een kvm-switch)
En dan wel vergelijken met een Durexquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik bestel wel ff een 50-pack condooms, voor die ¤2,50 heb je dan wel supergoede waterballonnen.
Ja, maar of het verstandig isquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar of het verstandig isIk zou de kwaliteit dus echt niet vertrouwen
Die zijn er al hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef mvc het volgende:
Waar blijven de sextoys
hoe bevallen zequote:
Dikgedrukte: en die zou ik ook nooit kopenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoezo dat, je hebt in Nederland toch ook van die 10 voor 1 euro dingen?
En alsof Durex niet uit China komt.
Wie weet blijken ze wel heel goed te zijnIemand zou het moeten testen.
Die zwangerschapstest, 10 voor $1.88, was eerst iedereen ook heel sceptisch over, had iemand een paar pakken gekocht, en gegeven aan zijn zus (die gynaecoloog is). Die heeft die dingen getest, en ze bleken 100% overeen te komen met de tests die ze normaal gebruiken, die kosten echt 15 euro per stuk ofzo.
Zie de test resultaten bij dat SKU's forum, en in een review geloof ik.
Wattenstaafje in de alcohol (70% raad ik aan) dopen, niet zeiknat!, dan dat wattenstaafje in het gat bovenaan je laser steken, dan van boven naar beneden, 1 verticale veeg geven, dus niet 2 minuten lang poetsen ofzo, gewoon 1 veegje.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:37 schreef Dionysiou het volgende:
En ik heb een vraagje om m'n 50mW True green laser zie je een hele cirkel van groen laserlicht erom heen, hoe kan ik de lens schoonmaken zodat het weg gaan?
Zeg zoiets niet hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:34 schreef Dionysiou het volgende:
Ik gebruik de condooms zelf ook niet het is meer even voor de lol 50 voor 4$ is niks
Super bedankt, werk ook met 21% alcohol!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wattenstaafje in de alcohol (70% raad ik aan) dopen, niet zeiknat!, dan dat wattenstaafje in het gat bovenaan je laser steken, dan van boven naar beneden, 1 verticale veeg geven, dus niet 2 minuten lang poetsen ofzo, gewoon 1 veegje.
Dan ff met de droge kant van je wattenstaafje, en het zou weer netjes moeten zijn, zo niet, dan herhaal je het proces.
Zat er ook al naar te kijken, weet niet wat ik er van moet verwachten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:23 schreef Dionysiou het volgende:
Ben benieuwd
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1617
Niks, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:27 schreef mstr het volgende:
weet niet wat ik er van moet verwachten.
Hehequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:06 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.1106
Whehe, nieuwe category, Naughty Gadgets
- Product of China -- where locals rely on such products to avoid birth control penalties (the government legally enforces birth control and fines "overage")quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:51 schreef KaaKaa2 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17863
Galukkig zijn ze Electronically Testeo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |