Sleufjes frezen, o-ringen erin, lens vervangen en permanent fixeren en hopen dat ie het houdt onder een paar bar (water)druk.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:48 schreef Stinosss het volgende:
Modden?
Lul niet manquote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Dionysiou het volgende:
50mW True Green brand net zo goed als 200mW rood
zitten al O ringen inquote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Sleufjes frezen, o-ringen erin, lens vervangen en permanent fixeren en hopen dat ie het houdt onder een paar bar (water)druk.![]()
Eerst maar eens kijken hoe het er irl uit ziet, het lijkt op de plaatjes een geschikte kandidaat maar je weet het maar nooit.
Waarom lul ik nou?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lul niet man
Of je test niet goed, of je hebt een slechte 200mW rode, of je snapt niet hoe je je 200mW kan focussen
True 50mW green komt geeneens dichtbij de brandprestaties van de 200mW rood.
Heb je niets anders nodig dan dat om ze niet helemaal legaal te doen? Of moet je Wii daar ook omgebouwd voor zijn?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef Remake het volgende:
Het enige wat je er extra mee kunt is je games dumpen als iso naar SD via gecko
Haha, pas volgend jaar ROC A'damquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:32 schreef Maraca het volgende:
Oh ja even een sidenote:
Mocht je een laser hebben en op het ROC zitten.. hou er dan alsjeblief rekening mee dat lasers gevaarlijk zijn en dat ik je ga schoppen als je weer naar ons kantoorgebouw gaat schijnen
Ga je inlezen en geen onzin lullen hier.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:32 schreef Remake het volgende:
Die 200mW is niet true dus ik betwijfel het.
ook als ik die reviews lees.
Extra o-ringen danquote:
Dat had gekund maar dan is de fun eraf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Stinosss het volgende:
Koop dan meteen een kwaliteits- lampje.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef Metalfreak het volgende:
Vandaag zijn er ook condooms aan het assortiment toegevoegd
Ik heb overigens enkele dagen geleden weer wat zooi besteld (kabeltjes, adapters en een kvm-switch)
En dan wel vergelijken met een Durexquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik bestel wel ff een 50-pack condooms, voor die ¤2,50 heb je dan wel supergoede waterballonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |