Even wachten. DX heeft hem verstuurd naar het postkantoor. Als die hem hebben ingeboekt zie je hem.quote:Op zondag 16 november 2008 00:54 schreef Downstar het volgende:
Ik heb nu een tracking nummer ; ik weet dat het niet werkt om te zien waar hij in nederland is maar het was toch wel mogelijk dat ik kon zien of hij China nou al had verlaten,
maar als ik op mijn trackingnumber klik ; kom ik gewoon op de HK post site ; en daar staat dat ik mijn nummer in moet voeren , doe ik dat .. dan krijg ik een melding dat mijn tracking number niet bestaat ..
hij is vandaag pas verstuurd ( geloof ik , kan ook gister zijn ) moet ik wachten, of is hij niet goed ?
Dat is inderdaad één van de eerste artikelen in de DX-reeks die voorbij kwamquote:Op zondag 16 november 2008 10:30 schreef Kadooosh het volgende:
Waarschijnlijk al langs gekomen maar post het alsnog:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5388
sorryquote:Op zondag 16 november 2008 18:11 schreef Remake het volgende:
junkiesietze dat kun je ook gewoon in zaken in Nederland kopen, Big Deal
sorry hoor, maar bij elke product kun je uiteindelijk wel denken wat voor crimineels je er mee zou kunnenquote:Op zondag 16 november 2008 18:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
sorry
maar ik vind dat je tegenwoordig wel erg veel criminele shit kan kopen op DX... lockpics enzo.. hoort er eigenlijk niet thuis vind ik.
Lockpicks, oké, maar dingen als RFID kloon-apparaten, apapraten om ATM machines open te breken, en diverse gereedschappen om auto's te open maken, dat gaat toch net even te ver. Die dingen zijn geen ander nut voor, dan iets crimineels.quote:Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sorry hoor, maar bij elke product kun je uiteindelijk wel denken wat voor crimineels je er mee zou kunnen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417quote:Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef PiRANiA het volgende:
iemand aanbevelingen voor een 'beginnerssetje'?
Heb je ze zelf? Heb je zelf uitgevonden hoe ket werkt? Is het leuk?quote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417
Ik heb ze niet, maar ik vroeg het op DX forums welke voor newbs tof is, en die werd me aangeraden, dus die heb ik gekocht.quote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je ze zelf? Heb je zelf uitgevonden hoe ket werkt? Is het leuk?
Vetquote:Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar ik vroeg het op DX forums welke voor newbs tof is, en die werd me aangeraden, dus die heb ik gekocht.
Uitvinden hoe het werkt kan denk ik het beste door wat sloten te kopen bij de slotenmaker, of Gamma ofzo, en dmv heel veel tutorials op YouTube/Google.
Je kan het jezelf wel aanleren, bij simpele sloten, schijnt het.
Als hij stuk is wel. Uit nieuwsgierigheid, deed je hem zo in het stopcontact, of met een usb-kabeltje eraan?quote:Op zondag 16 november 2008 20:31 schreef athlonkmf het volgende:
Ik had vorige week zoiets gekocht http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381
stroom erop->flinke knal
Nu is de vraag. zal ik het terugsturen of niet?
God.. Had mij een paar dagen geleden bijgestaan bij m'n rant over auto openbreek-apparatuur, toen iemand hier beweerde dat het een sport is..quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lockpicks, oké, maar dingen als RFID kloon-apparaten, apapraten om ATM machines open te breken, en diverse gereedschappen om auto's te open maken, dat gaat toch net even te ver. Die dingen zijn geen ander nut voor, dan iets crimineels.
TMF chat?quote:Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef PiRANiA het volgende:
..iemand aanbevelingen voor een 'beginnerssletje'?
Nee. uiteraard direct in het stopcontact. Ik ga niet direct gadgets er op aansluiten. Eerst testen natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 20:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als hij stuk is wel. Uit nieuwsgierigheid, deed je hem zo in het stopcontact, of met een usb-kabeltje eraan?
Nee ik bedoelde eigenlijk of je er een USB-kabel in had gedaan. Eerste keer dat ik die er in deed had ik namelijk wel een USB naar Mini- USB kabeltje erin gedaan, maar nog niet aan een gadget. Weet niet of het verschil maakt.quote:Op zondag 16 november 2008 21:00 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nee. uiteraard direct in het stopcontact. Ik ga niet direct gadgets er op aansluiten. Eerst testen natuurlijk.
Leuk, stroom van hele verdieping uitgesprongen
Kan je niet gewoon een router nemen?quote:Op zondag 16 november 2008 22:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een WiFi-stickje of zo'n inbouw-kaartje gekocht van DealExtreme? Ik heb hier maar 1 internetkabel, en nu kan ik als ik online op mijn Xbox 360 ben niet ff wat op internet opzoeken, en die 15 dollar is ook haast niks.
Is het trouwens ook mogelijk om zo'n stickje bij een schoolcomputer in te doen, en dan een accespoint op te zetten?
wordt lastig op school denk ik aangezien je hem moet installeren. Meestal zijn de computers op school wel zo beveiligd dat je hier geen rechten toe hebtquote:Op zondag 16 november 2008 22:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een WiFi-stickje of zo'n inbouw-kaartje gekocht van DealExtreme? Ik heb hier maar 1 internetkabel, en nu kan ik als ik online op mijn Xbox 360 ben niet ff wat op internet opzoeken, en die 15 dollar is ook haast niks.
Is het trouwens ook mogelijk om zo'n stickje bij een schoolcomputer in te doen, en dan een accespoint op te zetten?
Als je een goedkope, goede wireless adapter wilt hebben die ook nog eens makkelijk aan te sluiten is en goed bereik heeft; look no further:quote:Op zondag 16 november 2008 22:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Wel om een driver te installeren danquote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef erik90 het volgende:
[..]
wordt lastig op school denk ik aangezien je hem moet installeren. Meestal zijn de computers op school wel zo beveiligd dat je hier geen rechten toe hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |