Had ik gelezen inderdaad, maar volgens mij is mijn DVD speler (niet die van de PC, maar een stand alone, die in de huiskamer staat) een beetje vuil of zo, de DVD's en CD's blijven steeds hangen, dus ik dacht dit te proberen. Als het niet werkt, pech, dan maar mijn films etc. op de PC kijken.quote:
Ik zou dus echt NIET de R4 DS Deluxe nemen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:36 schreef Vandenburrr het volgende:
Oeh ik haat het echt dat ik dit ga vragen, maar ik doe het toch...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15947
De R4 DS deluxe is echt veel goedkoper via Hongkong dan dat ik hem ergens in Nederland kan vinden. Echt zuinig van me, maarja zo houd de kerstman wel meer geld over voor andere cadeautjes voor z'n kerstvrouw
Zou ik dit halen voor Kerst (of liever wat daagjes ervoor)?? Zou het? Zou het?
is dat niet zwaar off-topic ?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Dionysiou het volgende:
Wauw mijn Cowon D2 + Sennheiser CX 300 pwnen
Hoezo lukt het niet om te koppelen?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:38 schreef Vandenburrr het volgende:
Helaas erdnussbuser, ik heb een gewone rabo pas en daarmee lukt het niet om te koppelen. Ik maak het wel gewoon over.
Maar het blijft angstvallig stil over die levertijd
Ik denk dat je zit bij creditcardgegevens toevoegen, je moet echt klikken op BANKrekening toevoegen, he?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:49 schreef Vandenburrr het volgende:
Bedankt voor alle hulp zeg
Nou ze vragen om een pasnummer (welke hij niet slikt) en om een beveiligins code (die ik niet heb)...
Dus dan doet ie het nie
Er zit 4 GB intern in en 4 GB extern (met SD kaart)quote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Vandenburrr het volgende:
Uhm ik denk niet je zomaar 8GB kan maken van 4GB...
Wanneer je gewoon aangeeft dat ze het als gift willen versturen dan is er al helemaal niet veel aan de hand.quote:Op maandag 1 december 2008 01:53 schreef DaneV het volgende:
[..]
Nee, die moeite doen ze niet
Als zij denken dat het product duurder is dan wat opgegeven staat op het pakketje doen ze gewoon een schatting (die toevallig vaak erg hoog uitvalt)
Het is dan aan jou om, bijvoorbeeld door middel van een transactiebwijs of factuur aan te tonen dat het bedrag lager is dan zij hebben geschat.
Mijn ervaring is overgins dat de pakkans echt nihil is op kleine pakketjes. Met of zonder express shipping.
Heb je die 4 GB Kingston wel eerst geformatteerd?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:56 schreef Dionysiou het volgende:
Heeft iemand verstand van SD Kaarten?
Ik stop hem in mijn Cowon D2 en er blijft 4 GB staan (de standaard wat er in de Cowon zit ingebouwd).
Hoe kan ik er 8 GB maken met de kingston 4GB kaart?
voor muziek en films etc.
Ik zou het in ieder geval niet erg vinden om dat voor kerstmis te krijgenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:07 schreef Vandenburrr het volgende:
Rate my purchase:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10919
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11241
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8876
En dat zelfs niet. Twee weken geleden 25 Apple sleeves besteld in Singapore. Ook als gift laten verzonden en niks aan de handquote:Op donderdag 4 december 2008 08:03 schreef Noax het volgende:
[..]
Wanneer je gewoon aangeeft dat ze het als gift willen versturen dan is er al helemaal niet veel aan de hand.
Sommige zaken zetten er dan ook nog een waarde van $20 op, niets aan de hand.
Maar net wat je zegt, waarschijnlijk bij grotere of zwaardere pakketten, ben je misschien wel het haasje.
Wanneer je vaker met dit soort bedragen langs de douane komt neem ik het van je aan, nu zie ik het als puur geluk.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:21 schreef Stinosss het volgende:
[..]
En dat zelfs niet. Twee weken geleden 25 Apple sleeves besteld in Singapore. Ook als gift laten verzonden en niks aan de hand. Was totaal een bedrag van 350,- euro ergens. Op het pakketje stond $42
.
Ze hebben je bestelling binnen, alle producten op voorraad. En nu is het wachten tot ze hem gaan inpakken (packaging) en verzendenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:31 schreef Jakoeboe het volgende:
Pas geleden voor de tweede keer wat besteld op DX, de eerste keer was dankzij mijn wantrouwigheid, een simpel setje oortjes, dit verliep prima. Nu heb ik voor de tweede keer wat besteld, maar het pakketje heeft nu een status die ik niet helemaal begrijp. Namelijk "Expedited Order Received - in stock". Zouden jullie kunnen toelichten wat dit inhoud?
Ja batterijen heb ik al gewisseld, CR123A, die zitten ook in mn Romison CREE lampje en daar zijn ze reete vel. En met temperatuur gevoelig, wat bedoel je daar mee? doen ze het beter bij een warmere temperatuur? het is hier nu 15c...quote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Stinosss het volgende:
Duurt vaak redelijk lang.
Heb je al eens nieuwe batterijen geprobeerd? Hou er rekening mee dat de lasers van DX behoorlijk temp. gevoelig zijn.
Nee, ik heb het over de laserdiode. Deze werkt beter als hij warm is.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:49 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ja batterijen heb ik al gewisseld, CR123A, die zitten ook in mn Romison CREE lampje en daar zijn ze reete vel. En met temperatuur gevoelig, wat bedoel je daar mee? doen ze het beter bij een warmere temperatuur? het is hier nu 15c...
Err yepquote:Op donderdag 4 december 2008 16:37 schreef Stinosss het volgende:
Je bedoelt van 220 naar 12 neem ik aan?
Crap moest wijzigen zijn...quote:Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze een goedkope converter hebben van 220v naar 12v om bv zo'n led strip aan te sluiten:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5282
Ga je geen spijt van krijgen kan ik je uit ervaring vertellen. Al hoewel.. Allicht dat je "maar" een 2gb MS pro Duo kaartje gekocht hebt, en geen 4gb of zo..quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef mstr het volgende:
Heb vanavond ook nog de Pandora-batterij en een 2GB MS Pro Duo besteld
Het is om de PSP van m'n 'schoonbroertje' om te bouwen, en mensen die er om vragenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen kan ik je uit ervaring vertellen. Al hoewel.. Allicht dat je "maar" een 2gb MS pro Duo kaartje gekocht hebt, en geen 4gb of zo..
Die MS Pro Duo kaartjes zijn toch fake en ontzettend traag? Of niet dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef neo2000 het volgende:
Pas nou maar op dat je naderhand niet voor 15 man pro duo kaartjes aan het bestellen bent op DX..
/ervaringsdeskundige is.
Why?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef neo2000 het volgende:
Pas nou maar op dat je naderhand niet voor 15 man pro duo kaartjes aan het bestellen bent op DX..
/ervaringsdeskundige is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |