Ja batterijen heb ik al gewisseld, CR123A, die zitten ook in mn Romison CREE lampje en daar zijn ze reete vel. En met temperatuur gevoelig, wat bedoel je daar mee? doen ze het beter bij een warmere temperatuur? het is hier nu 15c...quote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Stinosss het volgende:
Duurt vaak redelijk lang.
Heb je al eens nieuwe batterijen geprobeerd? Hou er rekening mee dat de lasers van DX behoorlijk temp. gevoelig zijn.
Nee, ik heb het over de laserdiode. Deze werkt beter als hij warm is.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:49 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ja batterijen heb ik al gewisseld, CR123A, die zitten ook in mn Romison CREE lampje en daar zijn ze reete vel. En met temperatuur gevoelig, wat bedoel je daar mee? doen ze het beter bij een warmere temperatuur? het is hier nu 15c...
Err yepquote:Op donderdag 4 december 2008 16:37 schreef Stinosss het volgende:
Je bedoelt van 220 naar 12 neem ik aan?
Crap moest wijzigen zijn...quote:Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze een goedkope converter hebben van 220v naar 12v om bv zo'n led strip aan te sluiten:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5282
Ga je geen spijt van krijgen kan ik je uit ervaring vertellen. Al hoewel.. Allicht dat je "maar" een 2gb MS pro Duo kaartje gekocht hebt, en geen 4gb of zo..quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef mstr het volgende:
Heb vanavond ook nog de Pandora-batterij en een 2GB MS Pro Duo besteld
Het is om de PSP van m'n 'schoonbroertje' om te bouwen, en mensen die er om vragenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen kan ik je uit ervaring vertellen. Al hoewel.. Allicht dat je "maar" een 2gb MS pro Duo kaartje gekocht hebt, en geen 4gb of zo..
Die MS Pro Duo kaartjes zijn toch fake en ontzettend traag? Of niet dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef neo2000 het volgende:
Pas nou maar op dat je naderhand niet voor 15 man pro duo kaartjes aan het bestellen bent op DX..
/ervaringsdeskundige is.
Why?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef neo2000 het volgende:
Pas nou maar op dat je naderhand niet voor 15 man pro duo kaartjes aan het bestellen bent op DX..
/ervaringsdeskundige is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |