Okay, op die foto's leek het net een stiletto, vandaar, ook al stond er manual release bij. En dat ze illegaal zijn weet ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. Een stiletto is een mes waar een veer in zit, zodat deze automatisch open kan klappen.
Deze zijn echter illegaal in Nederland.
Die DealExtreme verkoopt zijn handmatig open te klappen (er staat dan ook Manual-Release in de productnaam). Deze zijn wel legaal.
Die van DealExtreme hebben vrijwel allemaal een Liner Lock mechanisme, zo heet dat type van openmaken/dichtdoen van het mes.
Inderdaad, eigenlijk zou de TT "waar punten klonen stout is" moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef PiRANiA het volgende:
Niet punten stelen, maar reviews stelen
Ik denk wel dat mijn kerstverlichting op tijd binnenkomt. Vandaag HK verlaten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vol verwachting klopt mijn hart, zou die goede Sint DX-klaas wel komen?
Nee, waar reviews jatten fout is..quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk zou de TT "waar punten klonen stout is" moeten zijn.
Werkdagen of 't weekend erbij gerekend?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:42 schreef mcwops het volgende:
tvp. vandaag weer bestelling binnengekregen. 6 dagen over gedaan.
Zou me niet verbazen als het inc. weekend is, een pakketje van mij wat de 22ste is geshipped is vandaag ook aangekomen, dus ook 6 dagen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Werkdagen of 't weekend erbij gerekend?
houdt ons op de hoogtequote:Op vrijdag 28 november 2008 20:01 schreef Dionysiou het volgende:
Nou ik wacht al 16 dagen op een pakketje met;
- Kerstboompje (die kleine die je moet laten groeien)
Dat ligt 'n beetje aan je lokale postkantoor. Bij mij in het dorp is die in elk geval niet open op zaterdag..quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef Verbatim. het volgende:
Ik heb vandaag een pakketje gemist...
Kan ik die morgen op zaterdag op postkantoor ophalen of moet ik tot maandag wachten?
Hij is dus wel open (woon in een middel groot dorp)quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat ligt 'n beetje aan je lokale postkantoor. Bij mij in het dorp is die in elk geval niet open op zaterdag..
Soms kan je hem al halen op de dag dat je dat papiertje krijgt meestal als het postkantoor net dicht gaat... als je geluk hebt tenminste, zo niet dan doen ze alsof je dom bentquote:Op zaterdag 29 november 2008 02:49 schreef Verbatim. het volgende:
[..]
Hij is dus wel open (woon in een middel groot dorp)
Maar op dat papier staat dat ik NA 13:00 moet komen ophalen. Maar postkantoor is open tot 13:00.
Vandaar dat ik het hier even vraag.
Krijg je problemen met de douane als je die besteld? Is namelijk wel een leuk setjequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef athlonkmf het volgende:
whee http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18310
Is unsharpened, dus gewoon bot decoratiemateriaal.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Krijg je problemen met de douane als je die besteld? Is namelijk wel een leuk setje
Goed, maar is de douano ook zo 'scherp'?quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:25 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Is unsharpened, dus gewoon bot decoratiemateriaal.
Cool!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef athlonkmf het volgende:
whee http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18310
Denk niet dat je er veel problemen mee krijgt hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Goed, maar is de douano ook zo 'scherp'?
DS spullen voor mijn neefje en de afstandsbediening voor mezelf, ben benieuwd wanneer het er isquote:Inhoud van PayPal-winkelwagentje
Objectnaam:YN Remote Shutter Switch for Canon Digital Camera
Objectnaam:Protective Hard Carrying Case for NDS Lite (Blue)
Objectnaam:Car Charger for NDS Lite (DC 5.2V 450mA)
Objectnaam:Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
Totaal winkelwagentje:$14,39 USD
1 Ding kan ik met zekerheid zeggen, het is niet je laatste bestelling.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:04 schreef Bond het volgende:
Net mijn eerste bestelling op DX geplaatst.
[..]
DS spullen voor mijn neefje en de afstandsbediening voor mezelf, ben benieuwd wanneer het er is
Laatste 2 zijn baas, die nunchaku ga ik ook bestellen als ik geld heb staan op mijn paypalquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:38 schreef Wunny het volgende:
[..]
Cool!
Ik heb echt weer geld nodig.
Ik moet dit hebben:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17970
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17940
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18050
Je hebt geen geld op je paypal nodig om te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:47 schreef marp0 het volgende:
[..]
Laatste 2 zijn baas, die nunchaku ga ik ook bestellen als ik geld heb staan op mijn paypal
Neem een vergunning en koop een Glock...quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wou dat ze meer wapens hadden bij DX..
Wat zou je dan willen zien?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wou dat ze meer wapens hadden bij DX..
Hij heeft het vast over ; Pistolen,Geweren,Rocketlaunchers,kanonnenquote:Op zondag 30 november 2008 09:35 schreef Wunny het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen zien?
Ik denk dat ze toch redelijk wat spul hebben:
Messen, werpmessen, nunchucks, zwaarden etc.
Met veeeel oefenen.quote:Op zondag 30 november 2008 12:39 schreef Birra het volgende:
Kan je met dit serieus gewoon fietsen open maken?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417
Wat kan je er dan mee openmaken?quote:Op zondag 30 november 2008 13:40 schreef Wunny het volgende:
[..]
Met veeeel oefenen.
Om een fiets open te maken kan je beter een slijptol gebruiken.
Gewoon sloten, het is alleen niet 1 , 2 ,3.quote:
Als je niet boven de 22,- uitkomt is er niets aan de handquote:Op zondag 30 november 2008 14:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb zojuist iets kleins besteld, oordopjes, maar ben vergeten er zo'n gift dinges van 1 cent bij te doen, maakt dat wat uit?
Nee, alleen bij bedragen van 22 euro + enzo is dat een probleem of bij die messen.quote:Op zondag 30 november 2008 14:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb zojuist iets kleins besteld, oordopjes, maar ben vergeten er zo'n gift dinges van 1 cent bij te doen, maakt dat wat uit?
sowieso is er niks aan de hand, ze zetten de echte waarde er niet op.quote:Op zondag 30 november 2008 14:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als je niet boven de 22,- uitkomt is er niets aan de hand
vraag het hemquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef Placenta het volgende:
M'n "bamboe-in-flesjes" beginnen uit te komen
Kom op dude, dat kost 2 euro ofzo.quote:Op zondag 30 november 2008 14:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Iemand ervaring met die bamboe in een potje?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10684
1 dec wordt het verhoogdquote:Op zondag 30 november 2008 14:56 schreef Trusten het volgende:
Als ik iets voor omgerekend 90 euro koop, hoeveel invoerrechten etc kan ik dan verwachten? En dat bedrag wat je zonder invoerrechten mag invoeren zou toch ook veranderen van 22 euro naar 150 euro..kan het nergens terugvinden?
Nee, het wordt niet verhoogdquote:Op zondag 30 november 2008 15:27 schreef Andyy het volgende:
[..]
1 dec wordt het verhoogd
maar zonder express shipping heb je een veel lagere kans dat je invoerrechten moet betalen
Oh gaat dat zo snel ja?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:29 schreef Wunny het volgende:
[..]
Je hebt geen geld op je paypal nodig om te kunnen betalen.
Zolang je maar je bank eraan hebt gekoppeld schiet Paypal het even voor en dan wordt het 1 - 2 dagen later van je rekening geschreven.
Ja ik weet het.quote:Op zondag 30 november 2008 16:16 schreef marp0 het volgende:
[..]
Oh gaat dat zo snel ja?![]()
Want vanaf je bank geld op Paypal storten gaat echt tering langzaam...
Dat ga ik dus voortaan zeker doen!quote:Op zondag 30 november 2008 16:18 schreef Wunny het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Gewoon zorgen dat je 0,00 euro erop hebt staan en bestellen maar!
Ik spreek altijd met mijzelf af dat ik maximaal 50% van het bedrag wat ik die maand heb mag opmaken, anders jas ik alles er door heen..quote:Op zondag 30 november 2008 16:31 schreef marp0 het volgende:
[..]
Dat ga ik dus voortaan zeker doen!
Mijn geld dat ik gestort heb afgelopen week wordt morgen verwacht dus jaa....
Thx anyway
quote:Vanaf maandag hoeven op internetaankopen van buiten de Europese Unie (EU) tot een bedrag van 150 euro geen invoerrechten meer betaald te worden.
Tot 1 december lag die grens op 22 euro. Dat heeft de douane bekendgemaakt.
De verhoging geldt ook voor aankopen bij postorderbedrijven buiten de EU, maar niet voor aankopen bij particulieren. Daarvoor geldt een grens van 45 euro.
Postorderbedrijf
Zowel bij het kopen via internet als het kopen bij een postorderbedrijf in bijvoorbeeld de VS moet vanaf een bedrag van 22 euro wel BTW betaald worden. Daarvoor gelden verschillende tarieven, van nul tot 19 procent. Die zijn te vinden op de site van de douane.
Fysiek
Voor aankopen die fysiek in landen buiten de Europese Unie worden gedaan gaat de grens vanaf maandag omhoog van 175 euro naar 430 euro. Dat geldt voor reizigers die per vliegtuig of schip de EU binnenkomen.
Mensen die met de auto de grenzen van de Unie overgaan, mogen voor 300 euro aan goederen meenemen zonder daar belasting over te betalen. Het onderscheid wordt gemaakt omdat het over land makkelijker is om veel goederen mee te nemen.
Global Refund
Global Refund, de organisatie achter Tax Free Shopping, verwacht dat Nederlanders 10 tot 15 procent meer aankopen gaan doen nu de grens omhoog gaat.
"Reizigers worden gestimuleerd meer uit te geven tijdens een reis", aldus een woordvoerster. Nederlanders kopen volgens de organisatie in het buitenland vooral sierraden, horloges, kleding en elektrische apparaten. Bij aankopen buiten de EU kan je bij de Global Refund punten in het land van aankoop de betaalde btw terugkrijgen.
Ja,quote:
quote:Zowel bij het kopen via internet als het kopen bij een postorderbedrijf in bijvoorbeeld de VS moet vanaf een bedrag van 22 euro wel BTW betaald worden. Daarvoor gelden verschillende tarieven, van nul tot 19 procent. Die zijn te vinden op de site van de douane.
Nee, die moeite doen ze nietquote:Op maandag 1 december 2008 00:33 schreef Kadooosh het volgende:
Dus er komt nog mooi gewoon 19% bij als je gepakt wordt en het is inderdaad meer dan ¤22 waard.
Hoe weten ze dat eigenlijk, er zit toch nooit een bon ofzo bij DX pakketjes... als ze denken dat het duurder is gaan ze dan contact met hun opnemen, lijkt me toch onbegonnen werk eerlijk gezegd.
met staat de echte waarde erop + veeeel hogere kansquote:Op maandag 1 december 2008 01:53 schreef DaneV het volgende:
[..]
Nee, die moeite doen ze niet
Als zij denken dat het product duurder is dan wat opgegeven staat op het pakketje doen ze gewoon een schatting (die toevallig vaak erg hoog uitvalt)
Het is dan aan jou om, bijvoorbeeld door middel van een transactiebwijs of factuur aan te tonen dat het bedrag lager is dan zij hebben geschat.
Mijn ervaring is overgins dat de pakkans echt nihil is op kleine pakketjes. Met of zonder express shipping.
Ja.quote:Op maandag 1 december 2008 09:44 schreef Saninl het volgende:
Staat er ook ergens een memorystick of iets dergelijks waarmee ik tv op me pc/laptop kan kijken?
Heb ik ook gehad, dan wordt een gedeelte achteraf met een 2e shipment opgestuurd.quote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
WTF? Eerst stond er "shipped via tracked air mail" en nu staat er "waiting for supplier via tracked email"
Hadden ze al.quote:Op maandag 1 december 2008 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
DX heeft dus ook deze dingen, met of zonder keypad om je pin in te toetsen. Sluit een dergelijk systeem aan op een laptop ofzo en het wordt wel heel makkelijk om andermans pinpas te klonen
Bij EMS is de kans dus echt wel veel groter. Ga geen onzin de wereld in brengen. Ergens rond de 35,- euro of meer ben je nat.quote:Op maandag 1 december 2008 01:53 schreef DaneV het volgende:
[..]
Nee, die moeite doen ze niet
Als zij denken dat het product duurder is dan wat opgegeven staat op het pakketje doen ze gewoon een schatting (die toevallig vaak erg hoog uitvalt)
Het is dan aan jou om, bijvoorbeeld door middel van een transactiebwijs of factuur aan te tonen dat het bedrag lager is dan zij hebben geschat.
Mijn ervaring is overgins dat de pakkans echt nihil is op kleine pakketjes. Met of zonder express shipping.
Ik wil dus de e_Sky helicopterset bestellen het is aardig groot, krijg ik dan geen gezeik met ''regular'' mail (standaard) dus?quote:Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bij EMS is de kans dus echt wel veel groter. Ga geen onzin de wereld in brengen. Ergens rond de 35,- euro of meer ben je nat.
Mijn telefoon staat weer op pendingquote:Op maandag 1 december 2008 14:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, dan wordt een gedeelte achteraf met een 2e shipment opgestuurd.
Als je bij invoice kijkt, zie je waarschijnlijk ook een 2e shipment staan
Ja dat heb je nou al 8 keer gemeld. Die tijden die er bij staan zijn niet reëel, dat zou je nou onderhand wel moeten weten.quote:Op maandag 1 december 2008 16:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn telefoon die ik heb besteld staat als "ships within 2-5 days" vermeld op de website, heeft eerder op "shipped via air mail" gestaan en staat nu weer op "waiting for supplier"! WTF is dit?
Bestel je ergens anders, hebben wij ook geen last meer van je.quote:Op maandag 1 december 2008 15:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die verzendtijden beginnen me echt mega de keel uit te hangen
Ik ontvang wekelijks 5-10 pakketten, allemaal via EMS. Als er maandelijks 3 pakketen uitgepakt worden is het veel...quote:Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bij EMS is de kans dus echt wel veel groter. Ga geen onzin de wereld in brengen. Ergens rond de 35,- euro of meer ben je nat.
Alles kan..quote:Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef Remake het volgende:
Die helicopters kun je ook gewoon bij bartsmit kopen
3 keerquote:Op maandag 1 december 2008 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
Ja dat heb je nou al 8 keer gemeld. Die tijden die er bij staan zijn niet reëel, dat zou je nou onderhand wel moeten weten.
Met mijn telefoon worden geen fouten gemaakt!quote:Misschien hebben ze een foutje gemaakt met de status, of is er een deel van je order al shipped en nu nog het andere deel Waiting for Supplier.
Kom zeg, laat die spleetogen eens wat harder werkenquote:Heb nou maar gewoon geduld.
quote:Bestel je ergens anders, hebben wij ook geen last meer van je.
quote:hello
dorry for delay
Unlike courier services like UPS, Fedex, TNT, DHL and EMS, Airmail and Registered Airmail are sent via Hong Kong Post and Hong Kong Post does not guarantee delivery time for these services.
From experience, the estimated delivery time is 14 to 25 working days (i.e. Mon-Fri, excluding public holidays in Hong Kong and in your country).
please wait patiently
Thank you for your patience.
best regards
oscar
Hier ookquote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef Dionysiou het volgende:
Ja mijn pakketje word altijd snel bezorgd met een wit bestelbusje met een sticket van TNT Post, vaag..
Ebay.com.hkquote:Op maandag 1 december 2008 17:14 schreef mstr het volgende:
Zijn er naast DX, FP en KD, ook nog vergelijkbare sites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |