Die zorgt ervoor dat er geen hondenstrond in het sleutelgat komtquote:Op woensdag 10 december 2008 18:31 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is de functie van dat dopje dan?
Anders vat haar gleuf kou.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:31 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is de functie van dat dopje dan?
Je kan ook zeggen: het wordt een coole,veilige,schone niet kapot te krijgen stokquote:Op donderdag 11 december 2008 18:01 schreef Maruna het volgende:
wordt een dure stok ondertussen!
Hej, respect voor de zeeuwse klei ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zorgt ervoor dat er geen hondenstrond in het sleutelgat komt
(zeeuwse klei noemen ze dat)
Uhmm, neequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
das te verpiles schop m naar nijmegen
Ik? Kerkwervequote:waar woon je eigleijk
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef malse-sjanker het volgende:
ja sorry, maar had iedereen kunnen overkomen denk ik, dat t sleuteltje brak en vervolgens t slot niet meer open wilt.
dit slot is iets dikker ,dus de fokstok is toch wat groter geworden haha:
[ afbeelding ]
de slotpen aangepast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de afdichting voor het slotgat, stuk fietsbandrubber, met kit, moet voldoende zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de gebroken foksleutel, de nieuwe nagemaakte die niet wou werken, en de nieuwe foksleutel:
[ afbeelding ]
de Fokstok moet nog een likje verf krijgen op het gelaste deel, anders roest de fokstok weg.
morgenmiddag(zaterdag) na 14:00 uur en rond 15:00 uur ligt de fokstok hier aan dit bord:
[ afbeelding ]
het sleuteltje zal binnen een paar meter in een ander bord liggen, of mischien wel bij de Toren onder een steen ofzo.
![]()
![]()
Komop Piles, je kan het!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:47 schreef Piles het volgende:
Ik ga m'n best doen morgen, maar kan niks beloven
haha precies, ik was toch bezig, heeft nu een beetje camouflage-effectjequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
je dacht ik schilder de letters ook meteen?
als ie morgen als ik er nog is langs rijd nog niet weg is, neem ik 'm mee richting Nieuwegein.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:47 schreef Piles het volgende:
Ik ga m'n best doen morgen, maar kan niks beloven
Anders leg jij 'm in Bruinisse, kan Fredo 'm daar ophalenquote:Op zondag 14 december 2008 00:26 schreef malse-sjanker het volgende:
als ie morgen als ik er nog is langs rijd nog niet weg is, neem ik 'm mee richting Nieuwegein.
of mag je niet 2 keer achter elkaar de fokstok verplaatsen
Niet mogen is misschien een groot woord, maar het idee van het spel is dat hij door iemand anders wordt verplaatst.quote:Op zondag 14 december 2008 00:26 schreef malse-sjanker het volgende:
als ie morgen als ik er nog is langs rijd nog niet weg is, neem ik 'm mee richting Nieuwegein.
of mag je niet 2 keer achter elkaar de fokstok verplaatsen
laat t m lekker doen want in dat gat in zeelnd komt hij ook niet egt vooruit de laatste tijd en hij is overal al geweestquote:Op zondag 14 december 2008 14:45 schreef Laevid het volgende:
[..]
Niet mogen is misschien een groot woord, maar het idee van het spel is dat hij door iemand anders wordt verplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |