Vannacht in elk geval nietquote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Je gaat 'm niet terughalen hè![]()
Noordelijker moet ie
quote:Op zondag 7 december 2008 04:40 schreef malse-sjanker het volgende:
speciaal voor Piles zal ik de stok zodadelijk op Schouwen droppen (rest mij de vraag of de fokstok er nog ligt natuurlijk)
Denk het wel ja, maar dan moet jij m eigenlijk naar Goeree brengen, voor Niconiggerquote:
Ik leg hem op Tiengemeten.quote:Op zondag 7 december 2008 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Denk het wel ja, maar dan moet jij m eigenlijk naar Goeree brengen, voor Niconigger
quote:Op zondag 7 december 2008 17:29 schreef Fredo55 het volgende:
Ik leg hem op Tiengemeten.![]()
Nee, Goeree moet wel lukken.
Ik vrees dat er vuil aan de olie blijft plakken. Grafietpoeder is beter.quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef malse-sjanker het volgende:
je moet 'm ook niet in je kont stoppen...
*(en als bepaalde fokkers de fokstok niet in de modder droppen met het slot erin, dan blijft het slot wat toegankelijker...)*
ik zal het slot ook weer wat gangbaarder maken door 'm lekker te laten zwemmen in de olie.
maar ik ga morgen zowiezo op jacht voor een nieuw sleuteltje, komt goed ik update het hier weer als de fokstok op schouwen beland is.
Mee eensquote:Op zondag 7 december 2008 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
ik vodn het al zon dun sleuteltje voor zoooooooooooeen slot !
U r blaming me?quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef malse-sjanker het volgende:
je moet 'm ook niet in je kont stoppen...
*(en als bepaalde fokkers de fokstok niet in de modder droppen met het slot erin, dan blijft het slot wat toegankelijker...)*
ik zal het slot ook weer wat gangbaarder maken door 'm lekker te laten zwemmen in de olie.
maar ik ga morgen zowiezo op jacht voor een nieuw sleuteltje, komt goed ik update het hier weer als de fokstok op schouwen beland is.
modder? je bedoelt KLEI, zeeuwse klei. haha.quote:Op maandag 8 december 2008 12:50 schreef Menn0 het volgende:
Het valt ook niet mee in de Zeeuwse bermen tenslotte,modderpoelen!
morgen als je sleutel heb alweer 3quote:Op maandag 8 december 2008 18:18 schreef malse-sjanker het volgende:
handig zat om dat te creëeren, komt goed![]()
en nee sleuteltje niet opsturen, de uitvinder moet het reservesleuteltje houden, ik laat gewoon de huidige fokstoksleutel namaken en dan gaat ie weer verder.
al met al baal ik wel ervan dat ie gewoon 2 dagen uit de running is.
tja wat moet je andersquote:Op maandag 8 december 2008 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
morgen als je sleutel heb alweer 3![]()
Slotenmaker vragen om grafietpoeder. Vraag hem ook maar om advies. Hij heeft er meer verstand van dan ikquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
modder? je bedoelt KLEI, zeeuwse klei. haha.
maar ik baal nu dus als een stekkerbeide fucking sleutelmakers waren DICHT, om 16:00 uur...wtf. voor niks naar de stad geweest.
![]()
morgen vrij, hele dag de tijd om wat te klooien. mischien ook wel een rubberen afdichting op het slot kitten, zodat het water en zand-afstotend word, en als je de sleutel erin moet doen dat je het als een deurtje open kunt doen. indien dat goedgekeurd word door 2cv ? en grafietpoeder heb ik niet echt ofzo
5,6,7 we wachten al zo lang.quote:
Ja deze stok is nog niet zwaar genoeg!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
Als je dan toch een nieuwe sleutel/slot erin doet
doe dan zo'n hele dikke
met de nieuwe sleutel ging die goed open en dicht, de 2e poging echter niet meer, met het afgebroken stukje en schroevendraaier ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:19 schreef Menn0 het volgende:
Als er iets in zit kun je eens proberen om met een flinke compressor in het sleutelgaatje te blazen. Als het een klein brokje metaal is van de sleutel is wat erin zit heb je wel kans dat je het eruit blaast.
Een pufje WD40 erin?
En idd eerst eens de echte reservesleutel proberen...
Die schermt de cilinder af van de buitenwereldquote:Op woensdag 10 december 2008 18:31 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is de functie van dat dopje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |