Kennedy niet slecht spelen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Geweldige wedstrijd. Ajax speelde gewoon goed. Een van de betere wedstrijden tegen een hele goede tegenstander. En ik vond Kennedy echt niet slecht spelen. Vertonghen was weer fantastisch.. Lindgren ook trouwens.AjaxNu nog een dag nagenieten en dan vizier op Utreg.
Foto's HSV Ajax Ajaxfotoside.nl
Je hebt gelijk, ik keek niet goed. Excuses.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor. Villa moet nog naar Hamburg. Als Hamburg dat wint, dan eindigen er drie ploegen op 9 punten. Ervanuitgaande dat Villa van Zilina en Hamburg en Ajax van Slavia winnen. Dan gaat het dus om doelsaldo. Dus moet Ajax er in de laatste wedstrijd tegen Slavia voor zorgen dat er dik gewonnen wordt.
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik keek niet goed. Excuses.
Nee dus.quote:
Ook wel logisch dat het niet op onderling resultaat aankomt, omdat het niet om een uit- en thuiswedstrijd gaat.quote:If two or more teams are equal on points on completion of all the group
matches, the following criteria will be applied to determine the rankings:
a) superior goal difference from all group matches played;
b) higher number of goals scored;
c) higher number of goals scored away;
d) higher number of wins;
e) higher number of away wins;
f) higher number of coefficient points accumulated by the club in question,
as well as its association, over the previous five seasons (see paragraph
8.03).
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ook wel logisch dat het niet op onderling resultaat aankomt, omdat het niet om een uit- en thuiswedstrijd gaat.
Offtopic: Dance Track ID Contest #59 - Enjoyed The Silence?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nee dus.
Uefa zegt dit:
[..]
Ook wel logisch dat het niet op onderling resultaat aankomt, omdat het niet om een uit- en thuiswedstrijd gaat.
dank, maar ik had ergens op tv gehoord/gelezen/vernomen dat het wel op onderling ging eerst. maar niet dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nee dus.
Uefa zegt dit:
[..]
Geweldige foto's zeg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Eén woord, ohnee twee: helemaal top!
Toch te ziek dus? Damn, dan ben je nu wsl dubbel ziek na gisteravond.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alle helden uit Hamburg komen weer terug
Ik heb jullie gemist
Danke.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wallpapertje, voor jullie
AFCA
AFC Ajax topic #1122: 0-1quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch te ziek dus? Damn, dan ben je nu wsl dubbel ziek na gisteravond.
Naja, beterschap iig..
Als nummer drie moet je juist tegen de koploper van een poule.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef pfaf het volgende:
Is het overigens niet gunstiger om derde te worden in plaats van tweede? De koplopers in de UEFA-cup poules acht ik in veel gevallen sterker dan de derde plaatsen in de CL...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wallpapertje, voor jullie
AFCA
Godver, ik ben echt nog niet wakker. Ik stop wel een dagje met posten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als nummer drie moet je juist tegen de koploper van een poule.
Lekker hoorquote:Er zouden 6.000 Ajax fans in de stad zijn geweest.
Doe maar iets in Italiëquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef Doezelhaar het volgende:
Next stop? Marseille?
Schippie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eerste worden in deze poule zou echt een tering goeie prestatie zijn van Bassie en Co.
Ik was in Disneyquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Neemaar daarvoor bestaat sopcast he, mede-Amerikaan. Ik heb live meekunnen genieten!
PSG gaat denk ik niet eens door.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hoop op PSG. Maar ik wil ook wel een keertje naar Spanje.
Ik vrees het ook. Maar stiekem hoop ik er wel op.quote:
ff Robinho, Ireland, Jo en anderen afdrogenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:53 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Manchester! Dat lijkt me wel wat...
Toet toet boing boing.quote:
Of lekker naar Rusland altijd leuke reisjesquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Maar stiekem hoop ik er wel op.
Luik lijkt me ook een leuke, maar dat wordt 100% een combi, dus doe die maar niet
Als Slavia 2x wint en HSV wint van Villa dan zijn we volgens mij uitgeschakeld (als we een slechter doelsaldo hebben).quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef versteegrob het volgende:
Las net in de Telegraaf dat Ajax zeker weten door is.
Wat verwachten jullie van het weekend tegen Utrecht. Hoop nou is dat Gabri/Leo in de basis beginnen. Verder maandag rentree van 3 spelers dus tegen Volendam volgende week zondag met Aisatti en Dario
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als Slavia 2x wint en HSV wint van Villa dan zijn we volgens mij uitgeschakeld (als we een slechter doelsaldo hebben).
http://www.sportwereld.nl(...)_volgende_ronde.htmlquote:Ajax vrijwel zeker van volgende ronde
Door MAARTEN WIJFFELS
HAMBURG - Op papier had Ajax in zijn UEFA Cup-poule alle kaarten gezet op zijn twee thuisduels. Die moesten de zes punten brengen om te overwinteren in Europa. Maar na een spectaculaire avond in Hamburg is Ajax nu al vrijwel zeker geplaatst.
afbeelding vergroten Leonardo legt aan voor de 1-0. FOTO ANP
afbeelding vergroten Thomas Vermaelen en Miralem Sulejmani in duel met Ivica Olic. FOTO ANP
vorige afbeelding 1 / 2 volgende
Door de 1-0 zege heeft Ajax na drie duels nog een punt nodig voor minimaal de derde plaats in de poule.
De laatste wedstrijd, op 17 december thuis tegen Slavia Praag, moet de beslissing brengen.
Staand voor de dug-out volgde Ajax-trainer Marco van Basten de laatste minuten in trance. Toen was er de ontlading van de zege die er kwam door het doelpunt van Leonardo. Na 76 minuten viel het uitverkochte Duitse stadion massaal stil, het hoekvak met 4000 Nederlanders uitgezonderd, toen de invaller een slechte breedtepass oppikte. Ineens had Leonardo een vrije doortocht, waarna hij oog in oog met doelman Rost op curieuze wijze doel trof. De inzet van de Braziliaan caramboleerde van paal naar paal, waarna Leonardo het leer net op tijd over de lijn drukte voor de terug gesnelde verdedigers.
‘Leo’ sprintte daarna in één rechte lijn door naar de dug-out waar hij in de armen sprong van Bruno Silva, zijn lotgenoot met wie hij normaliter de bank warm houdt. De naam van Leonardo was amper ingetikt op het scorebord of Emanuelson schoot bijna de 2-0 binnen. De hand van Rost voorkwam dat.
De spectaculaire zege is om nog een reden bijzonder te noemen. Want geboekt in een uitwedstrijd van allure en gewicht. Door alle commotie over de dramatische uitreeksen van PSV en Feyenoord sneeuwde enigszins onder dat ook het Ajax van Van Basten nog maar weinig klaar maakte op vreemd terrein. Van de negen uitduels tot gisteren waren er maar drie gewonnen.
De goal van Leonardo viel precies middenin een fase dat Ajax definitief grip kreeg op het spel van de thuisploeg. Onder aanvoering van Jan Vertonghen beet de ploeg zich vast in de partij, die niet meer uit handen werd gegeven.
In zijn opstelling voor de derde Europese wedstrijd borduurde Van Basten voort op de competitiewedstrijd tegen AZ. Dezelfde elf mochten ook Europees aan de bak. De nederlaag in Alkmaar bleek daarnaast geen reden om in tactische zin extra zekerheid in te bouwen met een extra middenvelder (Gabri) in plaats van een aanvaller (Kennedy). Van Basten handhaafde in balbezit zijn geijkte 4-3-3 en gaf daarmee aan serieus te streven naar vastigheid nu de ziekenboeg bijna leeg is.
Hij koos er bijvoorbeeld niet voor terug te grijpen op het ultra-defensieve concept van Twente-uit. Hoewel de extra dijkbewaking die Ajax die avond instelde wel leidde tot de enige overwinning in een uitwedstrijd van formaat.
Uitwedstrijd nummer tien had nog wel meteen slecht kunnen beginnen. Na acht minuten liep Guerrero bij de achterlijn Oleguer eruit. De snelle aanvaller buitte de kansrijke situatie echter niet uit. In het eerste halfuur stelde ook meest vaardige HSV-aanvaller, Ivica Olic, de Ajax-defensie twee keer voor problemen. Speels was zijn dubbele schaarbeweging waarmee hij opnieuw Oleguer het bos in stuurde.
Maar schuin voor het doel van Kenneth Vermeer strandde ook zijn poging. Oleguer maakte zijn zwakke begin compleet door ploeggenoot Enoh al binnen 25 minuten met een gele kaart op te zadelen. De Kameroener moest ten koste van een fout slecht uitverdedigen van de Spaanse routinier corrigeren.
Aan de overkant speculeerde Ajax op de tegenstoot via Suárez, Sulejmani en Kennedy, maar in de praktijk stond de Uruguayaan er alleen voor in zijn duels tegen de centrale verdedigers Mathijsen en Reinhardt. Sulejmani heeft na zijn blessure tijd nodig om weer te groeien. Dat was ook al zo na zijn eerste blessure dit seizoen.
Met Sulejmani totaal onzichtbaar en Enoh al snel op scherp, moesten de andere negen Ajacieden geconcentreerd en als blok optreden.
In de fase na 0-1 verscheen Martin Jol een paar keer voor zijn dug-out. Het gezicht op onweer. De Scheveninger ligt nog een paar keer per week wakker van het vertrek van Rafael van der Vaart. Ook gisteren werden zijn gevoelige touch en creatieve geest gaandeweg steeds meer gemist bij zijn ploeg.
Echt? Gaan bij alle supporters? Met wie was hij dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:18 schreef AFCA_874 het volgende:
Zo was een aardige wedstrijd, volgend jaar toch maar een uitkaart regelen. Want ik zat nu los en dat is ook niet alles, wel leuk dat Klaas Jan bij ons in het vak zat.
Gaaf joh. Heb je nog een foto kunnen schieten?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:18 schreef AFCA_874 het volgende:
Zo was een aardige wedstrijd, volgend jaar toch maar een uitkaart regelen. Want ik zat nu los en dat is ook niet alles, wel leuk dat Klaas Jan bij ons in het vak zat.
Met zijn broertje en nog 2 andere jongens die ik niet had herkend, en nee ik heb geen foto gemaakt. Ik vond het wel jammer dat ie een witte flapmuts op had en niet z'n AFCA muts.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Echt? Gaan bij alle supporters? Met wie was hij dan?
Kun je nog lopen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:39 schreef Jasza het volgende:
Ik ben ook weer in nl, straks een verslagje, genoeg gebeurd iig
Was jij die gast die na de wedstrijd op de lange zijde met een Ajax-vlag stond te zwaaien?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:18 schreef AFCA_874 het volgende:
Nah, De Boer kwam er het eerste mee. Eren wie ere toekomt enzo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:47 schreef Jajong het volgende:
Het is trouwens vanaf nu een Olegerretje, ipv een Frank de Boertje.
Haha, dat is wel waar. Maar je moet ook niet in het verleden leven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nah, De Boer kwam er het eerste mee. Eren wie ere toekomt enzo..
Laat maarquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als Slavia 2x wint en HSV wint van Villa dan zijn we volgens mij uitgeschakeld (als we een slechter doelsaldo hebben).
Moet je wel de waarheid vertellen lamlulquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:26 schreef GieJay het volgende:
[..]
Niet waar.. Als hsv wint van Villa hebben ze 6 punten.. Onderling resultaat is in het voordeel van ajax dus is ajax door.. Kunnen we dit niet in de OP zetten ofzo, god alle machtig hoe vaak moet ik dit nog herhalen..
Hoevaak moet nog gezegt worden dat het niet om het onderlinge resultaat gaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:26 schreef GieJay het volgende:
[..]
Niet waar.. Als hsv wint van Villa hebben ze 6 punten.. Onderling resultaat is in het voordeel van ajax dus is ajax door.. Kunnen we dit niet in de OP zetten ofzo, god alle machtig hoe vaak moet ik dit nog herhalen..
Klopt, ik las het ook net..quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet je wel de waarheid vertellen lamlul.
Waren er 2.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Was jij die gast die na de wedstrijd op de lange zijde met een Ajax-vlag stond te zwaaien?
Moet je ff supporterszaken bellen. Die kunnen nog wel wat voor je regelen. Of je wacht nog even. Komen dit seizoen vast nog wel wat halve seizoenkaarten in de winterstop. Maar in welk vak wil je een seizoenkaart?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:32 schreef Silaz het volgende:
klein vraagje he, is het mogelijk nu nog een SCC aan te vragen? want maat van me wil ook enzo, maargoed seizoen is dus al begonnen..
In december/januari moet het weer mogelijk zijn halve SCC's (voor de 2e helft van het seizoen) te kopen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:32 schreef Silaz het volgende:
klein vraagje he, is het mogelijk nu nog een SCC aan te vragen? want maat van me wil ook enzo, maargoed seizoen is dus al begonnen..
Nee, ik stond iets meer richting de korte zijde. Wel op dezelfde rij. Dat vak was meer dan de helft gevuld met Ajax supporters. Maar niet mijn soort supporters, als je even ging staan werd ze meteen boos enzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Was jij die gast die na de wedstrijd op de lange zijde met een Ajax-vlag stond te zwaaien?
Kom op je hebt de hele zaterdag om bij te trekkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:38 schreef denthemen het volgende:
Ik sla Zondag maar over, ben doodop
Dat kan altijd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef Silaz het volgende:
How, bedoel geen seizoenskaart he, maar supporters clubkaart. waarbij je dus kaartjes moet kopen
Ik ook, zaterdag weer een feestje dus ik kon sowieso niet op tijd in A'dam zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:38 schreef denthemen het volgende:
Ik sla Zondag maar over, ben doodop
Moet morgen sporten, en als ik Zondag gewoon ga dan weet ik zeker dat ik ziek ga wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef superjood het volgende:
[..]
Kom op je hebt de hele zaterdag om bij te trekken
Ja heel goed, plaatsen naast het uitvak, overdag op de Reeperbahn. Echt een wonder dat ik geen lekke band had, óveral glasquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:42 schreef Jasza het volgende:
Den voor jou was het wel goed te doen daar?
Bron: Het Paroolquote:HAMBURG - Met een goede invalbeurt besliste Leonardo donderdagavond in Hamburg voor Ajax de wedstrijd tegen HSV: 1-0. Een basisplaats claimen komt echter niet op in het hoofd van de 25-jarige Braziliaanse dribbelaar.
Eerst de supporters, dan de pers. Leonardo komt de kleedkamer uit, maar voordat hij zich meldt in de 'mixed zone' loopt hij met een aantal teamgenoten over het veld naar de drieduizend meegereisde Ajax-supporters. In het verder lege stadion wandelen Leo en zijn collega's een staande ovatie tegemoet. ''Is een mooie overwinning voor Ajax en de fans, hè,'' zegt hij bij terugkeer in de catacomben.''
En het is bovenal een overwinning die aan Leonardo is te danken. Hij was er als de kippen bij toen HSV's David Jarolim risicovol afspeelde op Joris Mathijsen. Leo pikte de bal op en hij reageerde ook alert toen zijn punter via een carambole tussen de twee palen weer het doel uitstuiterde. ''Het is een zaalvoetbaldoelpunt geworden, er was weinig ruimte om hem over de lijn te tikken. Als-ie er niet was ingegaan, had ik de paal tot moes geslagen.''
Het is niet het eerste doelpuntje dat Leonardo dit seizoen als invaller heeft meegepikt. Tegen PSV en Sparta lukte het hem eveneens. En ook buiten de doelpunten leeft het spel vaak op als 'Leo' binnen de lijnen komt.
''Een beetje een rommelaar, maar wel een goede rommelaar,'' zegt teamgenoot Jan Vertonghen over Leo. ''Je kunt hem in de voeten aanspelen, maar ook in de diepte. Hij heeft een goede dribbel en een goed schot. Leo is altijd onvoorspelbaar. Lekker om zo'n voetballer achter de hand te hebben.''
De plek op de bank is het lot van de wispelturige Leonardo bij Ajax. Aan het begin van het seizoen kreeg Leo van trainer Marco van Basten al te horen dat hij weg mocht, maar met NEC en een club uit Qatar als alternatieven besloot de Braziliaan in Amsterdam te blijven.
''Als Leonardo weggaat, moet een club betalen en moeten Leonardo en zijn vrouw geld verdienen aan de transfer,'' zegt Leonardo, die tot 2009 onder contract staat. ''Niet andere mensen.'' Namen van de vermeende kapers op de kust wilde hij niet geven.
Hoewel hij door gebrek aan wedstrijdritme niet echt in zijn hum is, mort Leo niet. Verdwenen is het vedettegedrag dat hem bij Feyenoord en bij NAC kenmerkte. ''De baas gaat over de basisplaatsen, niet ik,'' zegt hij. ''Ik kan alleen maar proberen het team te helpen als ik in het veld sta.''
HSV kon in elk geval moeilijk overweg met Leonardo. Voordat de Braziliaan in de 77ste minuut van de wedstrijd scoorde, was hij ook al gevaarlijk geweest met een afstandsschot. ''Ja, je moet een beetje creatief zijn tegen Duitsers,'' stelt hij. ''Je moet geen duels met ze aangaan. Ik ben 1.70 meter en ik ben vanavond alleen maar spelers tegengekomen die veel groter en sterker waren dan ik.''
Als aanvaller van NAC eiste Leonardo nog op hoge poten een basisplaats en weigerde hij als linksbuiten te spelen, maar bij Ajax maakt hij zich geen illusies over zijn positie. De trotse Braziliaan accepteert zijn lot 'als een plichtsgetrouwe Scandinaviër'.
''Ik ben vader geworden, daardoor komt het volgens mij,'' zoekt Leo lachend naar een verklaring. ''Ik ben rustiger. Ik krijg door mijn kindje weinig slaap en dus ben ik ook vaak moe. Ik ben een ouwe pik geworden, of hoe zeggen jullie dat in het Nederlands?'' (JOP VAN KEMPEN)
quote:Jol niet onder de indruk van Ajax
Jol niet onder de indruk van Ajax
Martin Jol is niet onder de indruk geraakt van Ajax. De oud-trainer van ADO Den Haag weet de 0-1-nederlaag van Hamburger SV tegen Ajax aan zijn eigen ploeg. 'Op die manier hadden we het ons een stuk makkelijker gemaakt', aldus Jol op de website van Hamburger SV.
'Ajax droeg weinig aan de wedstrijd bij, maar lag continu op de loer. Ze hebben de kans die ze kregen, slim benut.' Hamburger SV zal de komende twee UEFA Cup-speelrondes flink aan de bak moeten. 'In deze groep is nog veel mogelijk, maar we moeten in de laatste wedstrijden tegen Slavia Praag en Aston Villa beter spelen dan tegen Ajax, om nog wat punten te halen.'
quote:Aissati maandag terug bij Jong Ajax
nieuws Door: Redactie op 28 nov 2008
Ismail Assati zal maandag met Jong Ajax terugkeren op het voetbalveld. Wellicht twijfelde je inmiddels aan het feit dat Aissati in Amsterdam onder contract staat, hij speelde dit seizoen immers nog geen seconde in het eerste, maar maandag is het dus zover. Tevens zullen dan Jeffrey Sarpong en Dario Cvitanich hun rentree maken, wat betekent dat Van Basten op korte termijn, op Huntelaar na dan, over een vrijwel complete selectie kan beschikken. Mits er tussentijds niemand geblesseerd raakt uiteraard.
Blessure Aissati
Aissati raakte aan het begin van het seizoen geblesseerd bij een wedstrijd van Jong Ajax. Zijn Ajax 1 debuut heeft hij dus nog niet gemaakt.
quote:Leonardo: Ik ben nu een ouwe zak
Leonardo: Ik ben nu een ouwe zak
Een prachtige invalbeurt viel ten deel aan de Braziliaan Leonardo. Hij besliste in de 78e minuut de wedstrijd tegen Hamburger SV. De 25-jarige aanvaller hoopt zondag stiekum op een basisplaats tegen FC Utrecht.
Een staande ovatie voor de speler na de wedstrijd, met een aantal teamgenoten loopt hij na de douche over het veld naar de wachtende supporters. 'Is een mooie overwinning voor Ajax en de fans, he,' zegt hij bij terugkeer in de catacomben.'
Leonardo pikt dit seizoen wel z'n doelpuntjes mee als invaller. Tegen PSV en Sparta lukte hem dat ook.
'Een beetje een rommelaar, maar wel een goede rommelaar', zegt teamgenoot Jan Vertonghen over Leo. 'Je kunt hem in de voeten aanspelen, maar ook in de diepte. Hij heeft een goede dribbel en een goed schot. Leonardo is altijd onvoorspelbaar. Lekker om zo'n voetballer achter de hand te hebben.'
Een basisplaats zal hij niet opeisen. Bij NAC wilde hij een plaats in het team en niet op de linksbuitenplaats. Bij Ajax maakt hij zich geen illusies over zijn positie. De trotse Braziliaan accepteert zijn lot 'als een plichtsgetrouwe Scandinavier.'
'Ik ben vader geworden, daardoor komt het volgens mij,' zoekt Leonardo naar een verklaring. 'Ik ben rustiger geworden. Ik krijg door mijn kindje weinig slaap en dus ben ik ook vaak moe. Ik ben een ouwe zak geworden, of hoe zeggen jullie dat in het Nederlands.'
Niet overdrijven ouwe.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:51 schreef Jajong het volgende:
Leonardo is een superheld.
Dat vind ik 'm al een hele lange tijd, en zal daar altijd bij blijven.quote:
Prachtig hé, voetbalquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En zondag is het weer een kutkakkerlak als hij slecht gespeeld heeft
Neva!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En zondag is het weer een kutkakkerlak als hij slecht gespeeld heeft
Urby - Suárez - Leoquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:56 schreef finsdefis het volgende:
Ik was in het begin ook geen fan van Leonardo, maar ik zie hem momenteel veel liever dan Kennedy in de basis. Weet allee niet of dat even effectief is aangezien hij graag op de linkervleugel speelt en Sulejmani ook volgensmij.
Hehe, Huntelaar en scoren tegen Slavia.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Kan Huntelaar al met het tweede meedoen? We hebben hem nodig voor de doelpunten tegen Slavia.
Don't remind mequote:Op vrijdag 28 november 2008 17:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hehe, Huntelaar en scoren tegen Slavia.
Daar hebben wel meer spelers last van.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leonardo is goed en leuk als ie invalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |